Šta je novo?

Ima li pravnika na forumu?

Sta raditi kada podnosilac zahteva za uknjizenje umre u toku tog postupka (u pitanju je upis stana, koji prethodno nije bio uknjizen)?
Da li pustiti da sve ide svojim tokom, i cekati ostavinsku raspravu, ili ne? I ima li uopste efekta da naslednici pisu urgencije/traze sastanke? Pretpostavljam da nije preporucljivo bas pisati i slati urgencije praveci se da ih pise podnosilac zahteva?
edit: rok od 60 dana je svakako istekao, ako je bitno.
 
Istina, mislio sam na postupke po zahtevima stranaka.

@M J

Zakazuje se preko eŠaltera na sajtu katastra, svake druge srede izlaze slobodni termini, samo treba zakazati rano ujutru, između 7 i 8.

Trenutno čekam četiri rešenja za klijente i pre neki dan sam zvao katastar, kaže mi službenik da zakažem sastanak da bi predmeti bili uzeti u rad. Sprdaju se.
Strasne stvari...

Setim se da imam komsiju koji ima neku poznanicu i zamolim ga jutros da zove i pita za predmet. Da ne bih zakazivao i izlazio sa posla.

Kaze guzve su velike, ceka se i po godinu dana i vise, Imali su neku smenu prosle godine u katastru, niko nije imao prava potpisa i da su svi predmeti bili na "cekanju". Beogradska opstina je u pitanju.
 
Ako se dobro secam, u septembru 2020-te, se resavala resenja podneta aprila 2019-te. Toliko se kasnilo.
 
Kupljen telefon od osobe koja je isti uzela na ugovor. Može li neko da napiše kako treba da izgleda ugovor koji bih odneo kod notara na overu (u slučaju kvara da mogu da preuzmem novi telefon sa servisa/provajdera)?
 
Prvo utvrdi da li je ugovorom između te osobe i operatora uopšte predviđeno da ta osoba može da prenosi prava i obaveze iz ugovora na treća lica.
 
nije sigurno predviđeno. Neka uradi punomoć za preuzimanje telefona, napisao sam ovde primer, negde.
 
Koja je to glupost da se overava kod notara punomoc da moze telefon da se preuzme sa servisa
Pa valjda servis izdaje revers, odvezem auto na reklamaciju pa mi ne treba punomoc da bi ga preuzeo a ne telefon.
 
tudj auto preuzmeš?
 
Pa tudj si i dovezao

Sta ti je tu neobicno?
 
kako sta je neobično , tudju stvar odneses na servis, nisi vlasnik, nemaš punomoć...
 
Da, sta je problem sa tim?
Niko u servisu i ne proverava ko je vlasnik niti su ovlasceni za to.
Njihovo je da provere da li proizvod ima paire za vazecu garanciju i izdaju revers i to je to.
 
Ok, verovatno je tako, ne znam. Prodavac je odgovoran za rešavanje reklamacije, potrošač može izjaviti reklamaciju, niko drugi. Prodavac je dužan da vodi i evidenciju reklamacija. Ja sam pisao o punomoći za preuzimanje telefona od prodavca, za servis zaista ne znam.
 
Koliko znam servis ne pravi problem kod popravke, problem nastaje kada telefon treba da se zameni novim
 
Ukoliko je iPhone u pitanju onda ti za prvu godinu ne treba ništa u istylu, za drugu ti treba neki dokaz kupovine, Nije bitno ko donese telefon u servis. Potvrdiće @mikenziyu da li je tako
Neko je već kačio kako treba da izgleda punomoć, pokušaj pretragom na forumu
 
Nije Iphone u pitanju, već Huawei.
 
Ja sam se baš namučio da servisiram Lenovo tablet, kupljen na oglasima, a originalno iz Telenor paketa. Posle jedno godinu dana, odbijao je da se upali.

Telenor ali uopšte nije hteo da razgovara sa mnom. Trebao im je broj ugovora, il' šta već od osobe koja je preko ugovora uzela tablet.
Taj neki prodavac sa KP što mi je prodao tablet, gnjavio me je i na kraju iskulirao u stilu "nemam je vremena da se bakćem s' time..."

Telenor zaposleni na šalterima nemaju mogućnost da prime uređaj na reklamaciju od osobe koja... ...pa onda kreću bla.bla.bla... neke njihove besmislene izjave.
Mislim, razumem ja da UI tog njihovog sistema ne omogućava da prime tablet od osobe koja nije kod njih u sistemu, tako da nema smisla da se raspravljam sa devojkom u Telenor radnji.
Rasprava sa Telenor podrškom, isto tako. Oni to ne rade, i ćao.

Na kraju sam uspeo da servisiram tablet kod Lenovo uvoznika i servisera, noseći lično uređaj na reklamaciju. Srećom, uvoznik je baš iz NS, i ima servis u NS.

Uostalom, ovo smo već nekoliko puta žvakali na drugim temama. Svi operateri servisiraju uređaje prodate na ugovor samo ako ih donese lično nosilac ugovora.
Naravno da nije po zakonu, nije pošteno/legalno/ispravno, al' sada, šta da radimo?!? Sem da intenzivno bacamo hejt na njihovu politiku poslovanja.

Ovo ne važi kada normalno u radnji kupite neki uređaj. Tada servis/radnja ne pravi problem ko je doneo uređaj.

...

Auto servisi čak i zvanični, inače ne traže lična dokumenta od donosioca vozila. Traže saobraćajnu dozvolu.
Auto zaista može da dotera i otera bilo ko (kada plati uslugu servisa). Čak i u garantnom roku.
Ne širimo temu offtopic-om.
 
Koliko znam garancije ni kod nas ni u svetu nisu prenosive. To je odnos između prodavca/proizvođača i krajnjeg (prvog) kupca.
Retki su slučajevi da se može prenositi bar kada je o tehnici reč.
Dakle, to je po pravu. Praksa je nešto drugo.
 
Koliko znam garancije ni kod nas ni u svetu nisu prenosive. To je odnos između prodavca/proizvođača i krajnjeg (prvog) kupca.

Da li misliš specifično za kupovinu uređaja uz ugovor, ili za bilo koju kupopordaju i garanciju na tehničke ugovore?!?

I dalje da pitam, gde to piše u zakonu o zaštiti potrošača, ili u onoj priči o saobraznosti?
 
Koliko znam garancije ni kod nas ni u svetu nisu prenosive. To je odnos između prodavca/proizvođača i krajnjeg (prvog) kupca.
Retki su slučajevi da se može prenositi bar kada je o tehnici reč.
Dakle, to je po pravu. Praksa je nešto drugo.
Koji član kojeg zakona ovo reguliše? Ako može link?
 
Koliko znam garancije ni kod nas ni u svetu nisu prenosive. To je odnos između prodavca/proizvođača i krajnjeg (prvog) kupca.
Retki su slučajevi da se može prenositi bar kada je o tehnici reč.
Dakle, to je po pravu. Praksa je nešto drugo.
Kako nisu prenosive, naročito kod tehnike?
Kupiš TV od 2k€ i na garantnom listu ne piše tvoje ime i prezime, nikad i nije pisalo niti je potrebno.

To što vi pričate o mobilnim telefonima koji su uzeti na ugovor i rate vlasništvo su operatera dok ne istekne ugovor nema mnogo veze sa opštim terminom kupovina tehnike.

Kad kupiš isti taj telefon u radnji sa garancijom nikakav problem nema da donese ko god hoće i preuzme isti sa servisa
 
Telefoni su nekada kod VIPa bili njihovo vlasništvo dok traje ugovor, ali odavno to više nije tako.
 
Imao bih jedno pitanje za saobracajni prekrsaj. Napisana je kazna za parkiranje, 2014-e god. Kazu ljudi da su to tada platili 5k, ali sada je stiglo neko resenje od izvrsitelja, da imaju da plate neku kamatu 15k din. Da li ima neki odredjeni period , posle kog kazne zastarevaju ili ne? Inace doticni izvrsitelj je vec pokusao da im ukrade deo kuce, pa sve sada sto posalje je upitno.
 
Zar je moguće da ti je hteo uzeti kuću?
 
Imao bih jedno pitanje za saobracajni prekrsaj. Napisana je kazna za parkiranje, 2014-e god. Kazu ljudi da su to tada platili 5k, ali sada je stiglo neko resenje od izvrsitelja, da imaju da plate neku kamatu 15k din. Da li ima neki odredjeni period , posle kog kazne zastarevaju ili ne? Inace doticni izvrsitelj je vec pokusao da im ukrade deo kuce, pa sve sada sto posalje je upitno.
Godinu dana je zastarelost ( Od dospeća do pokretanja postupka izvršenja)
KAd je postupak pokrenut, zastarelost više ne teče ( ni apsolutna )
 
Zar je moguće da ti je hteo uzeti kuću?
Nije meni nego ljudima koje poznajem. Ali vratili su na sudu.

weasel.​

Hvala na odgovoru. Mislio sam proslo je 7 god, pa je kao nesto zastarelo. Moguce da su malo kasnije platili kaznu, pa je vec krenula neka kamate. Ko zna.
 
Ovu temu treba prekrstiti u "pitajte weasela sve sto zelite..."
Nema ironije, covek je ocigledno i ucen i upucen,...dao bog da ga nikad ne upoznam! :)
 
Znaju par ljudi vise od mene mnogo o pravu ovde .

Ja samo *zanimljive ) delove znam :)
 
Apsolutna zastara prekršajnog gonjenja nastupa i kod prkršaja za koje je pokrenut postupak - kad protekne rok za apsolutnu zastarelost.
 
Tacno, samo prekrsajni postupak nema veze sa postupkom prinudne naplateodnosno izvrsnim postupkom niti se primenjuje u istom.
 
Nazad
Vrh Dno