Šta je novo?

Igranke sa Logitech servisom

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

lnicks

Čuven
Učlanjen(a)
26.09.2004
Poruke
140
Poena
619
Samo da upozorim cenjenu gospodu na ponasanje i nemarnost servisne sluzbe firme COMPLAND,koji me vec mesec dana zaj..... za wireless komplet koji sam pazario.

detalji...ako vas zanimaju,kao i mesecni epilog slede....

poz..
 
Kao sto rekoh:

Sent: Friday, December 26, 2008 12:53 PM
To: ComputerLand Office
Subject: Cordless Desktop(R) MX™ 5500 Revolution



Postovani

Pre izvesnog vremena u jednoj lokalnoj prodavnici racunarske opreme sam kupio Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution komplet.
Lepo je radio jedno 2-3 nedelje,kada je doslo do kvara na misu iz kompleta,kontaktiran je servis i komplet je poslat na popravku.
Posle 2 nedelje na moj zahtev pozvan je servis i dobijena je informacija da je popravljeno i da se testira,i da ce biti poslat nazad.
Naravno nista nije poslato,kada smo posle nedelju dana opet dobili sefa servisa(gospodin Cira)dobili smo informaciju da se jos testira...pa dokle vise...i da ce poslati.
Posle par dana komplet je stigao,ali na moje iznenadjenje nista nije uradjeni,kvar na misu je i dalje prisutan u sta se i vlasnik prodavnice licno uverio,instalirajuci komplet na 2 racunara.
kontakiran je gospodin Cira i na moj zahtev je rako da ce poslati NOVOG misa i da ne veruje da ima problema sa starim jer je LICNO testirao 2 nedelje.
Informacija od danas je da je stari mis ispravan i da ne namerava da posalje NOVOG.
Pa dobro postovana gospodo,svaka vam cast na izboru servisera,zar je potreebno da potezem Trzisnu inspekciju,da maltretiram lokalnog prodavca zbog ovakvog ponasanja servisne sluzbe
Logitech sam odabrao zbog renomea i pouzdanosti,ali ovakvu igranku nisam ocekivao...
Na pragu su praznici,a ja i dalje nemam moj komplet koji sam papreno( za nase uslove)platio a zauzvrat dobio ovakvu saradu.

S nadom da cete izaci u susret i pomoci resavanju problema.

Srecni praznici i pozdrav
 
I odgovor:

Postovani,

Mis je kod nas bio na servisu 8 dana, posle tog perioda je pusten na test.
Na vasu LICNU inicijativu je prekinut test (a, rekao sam vam da je na vasu odgovornost) vi ste ga zeleli sto pre nazad.
Da rezimiramo.

VI ste prekinuli test(servis) u nedovrsenom stanju.
Vi ste trazili da se mis posalje takav kakav je(Bez dalje provere)
Vi ste hteli da vam se reklamacija resi ODMAH (a, verujte mi niste jedini)



Kada sam pricao sa vlasnikom radnje NAGLASIO sam da test nije gotov ali vi ste insistirali.
Cemu ovakav mail??

Napominjem da sam bez kompleta 4 nedelje,mis je poslat nazad,a sef servisa hoce da mi snimi kamerom kako mis radi kod njega....mislim...sta reci :)

poz.
 
Odes lepo u servis povezete misa i vidite da li radi ili ne radi .
cemu toliko komplikovanje
 
Odes lepo u servis povezete misa i vidite da li radi ili ne radi .
cemu toliko komplikovanje

Nek onda otvore servise u svim većim gradovima, a ne samo u BG. Već je i meni muka od tog Bg-a :mad:
 
Trzisna i samo trzisna ;)

Nema nervoze, ima tu negde na sajtu broj ;)

:wave:
 
@Rossi
Ne bi da jurim zemljaka,koji mi je prodao komplet,nije bas onako...fer
A trzisna bi njega pritisla,ne verujem da ce da se petlja sa uvoznicima-serviserima

epilog:
Postovani,

Hvala na komplimentu da mis izgleda kao da nije ni otvaran, to su stvarno lepe reci.Procitajte uslove garancije molim vas i pogledajte krajnji rok za servisiranje/zamenu/finansisko razresenje.
Inspekciju komotno mozete zvati, mada ne vidim razlog takvim pretnjama jer one kod nas ne pale.
Ako se vec bavimo istim poslom onda poznajete "Zakon o zastiti potrosaca" koji mozete da skinete sa zvanicnog sajta ministarstva.Posebno obratite na clan 34.
Nas servis ima hronologiju rada i nacin , to nije RAKETNA NAUKA ali je po ISO9002 standardu zato vas molim da vase licne uvrede saljete na drugu adresu.
Standardni test za BT uredjaje traje 2 nedelje konstantnog rada.Da to se tako radi, to mozete da pitate bilo kog inzinjera koji radi sa difuznim kanalima i wirlessom(Bt,2.4Gh,3.2Gh)
Posaljite mis,pogledacemo ga, sigurno ce biti servisiran ako ne zamenjen.Uglavnom ispravna stvar ce vam se vratiti.

Znaci...vetrenjace...don kihot itd...pun mi je... ove u..... zemlje:mad:

poz.
 
Ma zaje** ti to nego lepo telefon u ruke...stizu tebi dva misa posle :)
 
I odgovor:

Postovani,

Mis je kod nas bio na servisu 8 dana, posle tog perioda je pusten na test.
Na vasu LICNU inicijativu je prekinut test (a, rekao sam vam da je na vasu odgovornost) vi ste ga zeleli sto pre nazad.
Da rezimiramo.

VI ste prekinuli test(servis) u nedovrsenom stanju.
Vi ste trazili da se mis posalje takav kakav je(Bez dalje provere)
Vi ste hteli da vam se reklamacija resi ODMAH (a, verujte mi niste jedini)



Kada sam pricao sa vlasnikom radnje NAGLASIO sam da test nije gotov ali vi ste insistirali.
Cemu ovakav mail??

Napominjem da sam bez kompleta 4 nedelje,mis je poslat nazad,a sef servisa hoce da mi snimi kamerom kako mis radi kod njega....mislim...sta reci :)

poz.

kapiram da nisi jedini koji je cekao.i da je u redu da imas strpljenja.potrajalo je koliko je potrajalo
 
Poslednja izmena:
Sad nek neko nekoga ubeđuje kako je njima za to vreme "testiranja" miš radio a njemu istog trena po uključivanju nije ????
Fora za nepismene, kakvima žele da nas sve naprave, dok oni ne vide gde su šuplji.
 
zamislite da imaju 10 miseva na raklamaciji,i oni svaki testiraju po 2 nedelje,pa jos im treba i 10 nekih sta god bilo majstora-testera,da ih koriste 2 nedelje....
naravno odma udari po zakonima i clanovima....
bas smo mi smrtnici neki retardi...platis-ne platis,naj....s :)

oni ce na jahtice,vikendice,planinice...a vi se nervirajte....

ko je ovde blesav,pa naravno...JA

poz.
 
Slobodno ti okreni trzisnu, prosto obozavaju sto uvoznike/veleprodaje, sto servise...kazu da je mnogo vise neregularnosti kod doticnih nego u maloprodaji.
Kazi nekom inspektoru da bar okrene servis i pita sta se desava, obicno su predusretljivi a i taj jedan poziv obicno resi problem.

A to da "takve pretnje kod njih ne pale" svi pricaju, jer 99% ljudi poveruje u to i ni ne pozove inspekciju.

p.s. Inace, broj trzisne je:

BG - 011/3227-376, 3227-788
NS - 021/529 783
ZR - 023/66 020, lok. 247
 
tnx ,sada je malo kasno,za bilo kakve egzibicije,tako da ostavljam za ponedeljak,naravno subotom se ne radi...

poz.
 
Sad nek neko nekoga ubeđuje kako je njima za to vreme "testiranja" miš radio a njemu istog trena po uključivanju nije ????
Fora za nepismene, kakvima žele da nas sve naprave, dok oni ne vide gde su šuplji.

A zasto bi to neko radio?Procedura je jako jednostavna.Mis ako radi OK, u suprotnom dobijes nov, ovaj neispravan se posalje Logitech-u i resena stvar.
Odakle ti ideje o zaverama i tim glupostima?
Mis mora da se testira (Sam uvoznik ima tu obavezu) ...dalje je vec receno.
 
"mis definitivno radi, ja ga licno drzao i radio sa njim nekih pola sata... "
znaci ja i kolega imamo uklete masine,pa kod nas secka?
ajd da je samo jedna masina,pa jos kako tako,ali 2...tesko

za sad ostaje moja protiv vase.

poz.
 
"mis definitivno radi, ja ga licno drzao i radio sa njim nekih pola sata... "
znaci ja i kolega imamo uklete masine,pa kod nas secka?
ajd da je samo jedna masina,pa jos kako tako,ali 2...tesko

za sad ostaje moja protiv vase.

poz.


Nema tvoje protiv nase, snimak cemo postaviti ovde pa ti vidi kao i ceo forum, znaci snimak ce biti pokazan sa tvojim Imenom Prezimenom i kompletnim Postom koji je stigao.Bice sniman u krupnom planu sa svih strana(Da ne ispadne da je drugi mis) i postavljen na Youtube, kao i link ovde.
 
"mis definitivno radi, ja ga licno drzao i radio sa njim nekih pola sata... "
znaci ja i kolega imamo uklete masine,pa kod nas secka?
ajd da je samo jedna masina,pa jos kako tako,ali 2...tesko

za sad ostaje moja protiv vase.

poz.

daleko od toga da treba da se sad ovde prepucavamo, sa Borisom saradjujem vec mesecima i cuo sam se sa njim svakoga dana u vezi tog misa iako sa Logitechom uopste i ne radim, interes je bio da se taj problem resi u sto kracem roku, ja sam licno mis probao na dva racunara i na oba je radio, zasto ne radi kod Vas kako treba, to zaista ne znam, kao i svima ostalima i meni je interes da se taj problem resi u sto kracem roku te se nadam da ce se tako i biti. Pozdrav
 
eto,onda si upucen.
Ja ne trazim nista vise do ispravnosti,zato sam i odneo misa nazad kod Borisa da vidimo ,dal je do mene ili nesto drugo,mada sam u medjuvremenu promenio 90% konfiguracije tako da je to iskljuceno,ako je do smetnji,tastatura i dan danas radi 100% kako to?
Medjutim i kod njega isto...znaci da nesto ne stima...
 
Evo uspeo sam uvecam populaciju bench grupe sa novim clanovima i ocigledno ljudima koji su vezani za ovu pricu.
gospodo meni ne treba vas snimak na youtube kao dokaz
meni treba MIS...koji sam posteno platio...
 
A sta cemo ako se ispostavi da mis zaista radi?
 
"A sta cemo ako se ispostavi da mis zaista radi? "
E ja bi bio najsrecniji.

imas neki predlog?:)
 
Da izvršimo masovno samoubistvo? Nećemo.

Meni je dovoljna i bahata izjava: boli nas uvo za pretnje i inspekciju...Da ne pazarim kod njih ništa.
 
Moze li neki dodatni info o tome koji je problem u vezi sa misem?
 
Poslednja izmena:
Radio je jedno mesec dana bez problema,odjednom pocinje da secka isprekidano da radi,postaje jako probirljiv na podlogu.
Kada se nakrivi(odigne) od podloge jos kako tako ali kada lezi normalno brlja.
e to je to
 
Izgleda da je problem u tome sto kursor secka? Ili ja nisam dobro razumeo.
Koliko sam ja skapirao citajuci ovde po forumu probleme vezane za isti, tu je zapravo standardna boljka MX Revolutiona, tj. trebalo bi da bazu metnes tik ispred misa.
Edit: Probaj pomenutio resenje.
 
Poslednja izmena:
mis pomera strelicu samo u slucaju ako desnu stranu misha drzim na stolu, a levu odignem oko 1cm od stola, i onda radi kako treba...... ako ga spustim na sto, ne radi uopste.... ili se tek jedva pomeri ponekad...........
 
Ne, ne, necemo da se samoubijemo, necemo da kupujemo kod Complanda, ali bi lnicks mogao da dobije privremeni ban?
 
Poslednja izmena:
Kada se problem pojavio,prvo sto sam probao da ugasim panasonic-ov DECT telefon,pa sam proverio da mi na nekom telefonu ukljucen bluetooth
i na kraju sam uzeo USB produzivac i utako dongle u njega i vezao izolir trakom(ovo je vec pri kraju zivaca) za mis,tako sam dobio repatog mis-a(a to mi ne pije vodu)
Ali problem je ostao......nista ali nista nije pomoglo...
Postoji mogucnost da ga je neko od clanova familije patosirao,sto se ne vidi niti iko priznaje,a bogami bilo je ispitivanja ali to za sada ostaje u domenu predpostavke

Pitajte slobodno ako vas sta jos zanima.

Inace imam jos jedno 2-3 misa koji redovno lete svugde po patosu,cak i jednog logitecha i nista im ne fali,mozda su ovi skuplji nesto nezniji....
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno