Šta je novo?

IGN Top 25 Consoles of All Time

Poslednja izmena:
Heavenly Sword ima fino rešen sixaxis sistem, ali sam sixaxis i nije neka opcija koja je za preozbiljnu implementaciju, više za "foru" :)

Bas sam to i ja rekao, taj sixaxis samo malo nadopunjuje svaku igru, covek je nasao jednu igru u kojoj to ne valja i to znaci da odmah ceo sistem ne valja...
 
ne treba zaboraviti kako su se isti ovi koji se rugaju Nintendu oduševljavali Sonijevi dildom sa svjetlećom kuglom na vrhu.Wii je u svijetu postao fenomen i koliko ja vidim najviše se igara prodaje za njega što znači da ljudima on donosi dosta zabave. Činjenica je da Wii nema grafiku na nekoj igri tako dobru da ekipa izbaci 170 stranica raznih gif-ova, ali nekom ona i nije najbitnija. Soni je probao isto sa svojim siaxisom a svima je poznato kako su igre koje ga podržavaju završile.

Aj kurs engleskog prvo, pa polako, za 50 godina cesh da ukapirash bar osnovno :d
 
Sixaxis je ustvari crash-revolucija za Sony koji je zbog kradje tog patenta morao da plati odstetu od 90 milona dolara- firmi koja ga je davno patentirala, posto su platili kradju patenta zajednicki su se sporazumeli da urade Sixaxis 2 iliti Dualshock 3 (vibrirajuci poluziroskop) koji je toliko prihvacen da je postao nezamenjiv u svim sonijevim igrama...zato sada i razvijaju dildo.
 
A MS nije to isto uradio? ;)

Kakve veze ima dildo sa ovim?

BTW Sta oznacava pojam "crash-revolucija"?
 
Sixaxis je ustvari crash-revolucija za Sony koji je zbog kradje tog patenta morao da plati odstetu od 90 milona dolara- firmi koja ga je davno patentirala, posto su platili kradju patenta zajednicki su se sporazumeli da urade Sixaxis 2 iliti Dualshock 3 (vibrirajuci poluziroskop) koji je toliko prihvacen da je postao nezamenjiv u svim sonijevim igrama...zato sada i razvijaju dildo.

Ragnarok te je vec pitao ali ja cu biti direktniji. Ajde posto si tako upucen daj mi reci kako je Microsoftu palo na pamet da napravi bas onakav joypad?
 
Apsolutno tacno M$ je dizajn i funkcionalnost joypada marnuo od Nintenda i Sege.

Dok je Sony blago receno izblamiran sa sisxixom, implementacija u igramo je zalosna, ni primaci sa onim sto su planirali, plus je zbog kradje patenta morao u startu da plati ogromnu kaznu...posto je svoj neslavni proizvod reklamirao kao revoluciju tu ti je i odgovor sta znaci crash-revolucija.

Sad je Soni sa dildom odlucio da proba nesto sto je vec kod drugih uspjesno - Nintendo, dok M$ razvija nesto drugo-Naval koliko ce on biti dobar i implementiran vrijeme ce pokazati, jer na primjeru Sonija treba biti oprezan i ne vjerovati reklamama.

Da rezimiram , jedino je Nintedo plasirao nesto novo i revolucinarno !
 
Od kad je to Sixaxis trebalo ba bude glavna fora u igrama? Da li bi to uopste korisnici hteli? Ja prvi ne.. upravo te pojedine primene kao u KZ2 ga cine cool, i ne bih voleo da se koristi za nesto vise od toga..
 
Dok je Sony blago receno izblamiran sa sisxixom, implementacija u igramo je zalosna, ni primaci sa onim sto su planirali,...
Ne znas bre ni kako se pravilno zove dzojped a o implementaciji u igrama da ne pricam...
...plus je zbog kradje patenta morao u startu da plati ogromnu kaznu...
To sa patentima se desava stalno, i Sony i M$ su morali da plate "kradju' vibracija u kontrolerima a to ne spominjes.
Da rezimiram , jedino je Nintedo plasirao nesto novo i revolucinarno !
lol :D
 
U pravu si pogresio sam ime kontrolera jako se tesko izgovara pa se on u stvari zove - sisa.-hahahah

Tacno je da su i Soni i M$ ukrali vibraciju i jos po nesto...ali prica je bila o novim kontrolerima i kradji ziroskop tehnologije, priznaces da je vibracija jos podavno uvedena/ukradena od svih.

Ako mislis da je implementacija u igrama ono kada u KZ2 cekas ucitavanje nivoa a ti imas fantasticnu mogucnost da drmas sliku na ekranu/ postavljanje bombi uz pomoc sixaxis, ili prakticnu neupotrebljvost u WIPEOUT igri - mislim vrhunsko dostignuce tehnologije koje ni dildo nece zasjeniti.

Da me neko ne shvati pogresno KZ2 i Wipeout su vrhunske igre, i da sixaxis je trebao da pored BR bude glavna fora ali vrijeme je pokazalo da od toga nema nista.

PS

A sad vidim i Nintendo sam prekrstio u Nintedo....ipak je bitna sustina.
 
Poslednja izmena:
Kao da je to nesto novo ;).
NES dizajn gamepada je kopiran od strane svih, prvi su ubacili analog, prvi su ubacili vibraciju, prvi odradili motion control.

Nisu prvi ubacili analog. To se desilo davne 1982. 14 godina pre Nintendove implementacije. ;)

Nisu ni prvi uradili motion kontrole, to je bio Sony sa Eyetoyem. Naravno, sada neko moze da kaze da je to Nintendo planirao jos 1998. jer su specifikacije Dolphina bile identicne sa specifikacija Wii-a (kasnije su specifikacije preradjene, izbacen je motion kontroler i hardware je downclockovan). Ali, ako vec neko hoce da juri detalje sa papira, onda je opet Sony prvi, jer je PS3 izasao nedelju dana pre Wii-a, a imao je motion. :)

Za vibraciju stoji da su prvi uradili. Naravno, onda je izasao Sonyev Dualshock i oni su to usavrsili koriscenjem 2 motora umesto jednog. Mala razlika, ali kada igras odredjene igre itekako se oseti.

Apsolutno tacno M$ je dizajn i funkcionalnost joypada marnuo od Nintenda i Sege.

Dok je Sony blago receno izblamiran sa sisxixom, implementacija u igramo je zalosna, ni primaci sa onim sto su planirali, plus je zbog kradje patenta morao u startu da plati ogromnu kaznu...posto je svoj neslavni proizvod reklamirao kao revoluciju tu ti je i odgovor sta znaci crash-revolucija.

Sad je Soni sa dildom odlucio da proba nesto sto je vec kod drugih uspjesno - Nintendo, dok M$ razvija nesto drugo-Naval koliko ce on biti dobar i implementiran vrijeme ce pokazati, jer na primjeru Sonija treba biti oprezan i ne vjerovati reklamama.

Da rezimiram , jedino je Nintedo plasirao nesto novo i revolucinarno !

Huh?
Sony nikada nije dizao nenormalan hype oko SIXAXIS-a. To je uzeto kao primer necega novog, ali niko nije ocekivao da ce odjednom sve igre ici na kontrolu putem pokreta. Takodje, nemoj da se blamiras i pricas o kradjama, kada je Microsoft platio tu istu kaznu, samo na drugi nacin (vansudsko poravnanje). Prvi pasus ti je potpuno nejasno napisan. Izmisljas pojmove, pricas o kradji patenta (koji se odnosi na vibraciju), a onda zakljucujes da je SIXAXIS propao i ovo sve pre toga navedeno dovodis u vezu sa njim. :trust:
 
Ragnaroče, Gruja te već upozorio da mnogo čitaš wikipediju. Ne valja za oči :d
Prva analogna "pečurka" se pojavila kod N64.

A dva bambija za "usavršavanje sa dva motora". Skoro pa revolucija u force/vibration feedback kontrolerima :zgran:
 
Poslednja izmena:
Pa, da si igrao nesto osim meda i zekica mozda bi i znao kolika je razlika izmedju jednog i dva motora. :d

To sto si ti rekao za pecurku je smesno. Neko izmisli analogni kontroler i vi sada pokusavate da objasnite kako je to ustvari Nintendo uradio, jer je prvi izmislio analognu pecurku...
 
Niko nije rekao izmislio. Sigurno je ta tehnologija i ranije postojala, ali je ipak IGN-u bitno bilo ko je implementirao to u konzole. Pa da se ne ponavljam...

dva motora >>> jedan motor
Skoro isto kao i prašak za veš koji pere na 40c, žileti za brijanje sa 5 oštrica i ulošci sa extra upijajućim slojem. Usavršeni su. Tako kažu. :D
 
Da si igrao ijednu normalnu voznju ili FPS mozda bi i ukapirao kolika je razlika izmedju jednog i dva motora.

Ovako, nema smisla raspravljati sa tobom na tu temu.
 
Ovoga puta su u pravu debeli lala i shin-bojan. Prva analogna pecurka jeste sa Nintendo 64 kontrolera. A to sto je Atari izmislio 1982. se danas zove joystick i koristi se uglavnom za simulacije letenja (u sferi video igara). Reci da su joystick i minijaturni analogni stikovi isto je kao reci da su Cray-1 i PC ista stvar (nit su istih dimenzija, nit sluze istoj nameni a i sastoje se iz potpuno razlicitih komponenti).

Ragnarok, ovog puta dobijas nominaciju za zlatnu malinu zbog pogresnog tumacenja Wikipedije :p
 
WTF? :)

Shin-bojan je napisao da su prvi ubacili "analog".
Jesam li ja pricao o analognoj pecurci ili o analognom kontroleru?
 
Nisu prvi ubacili analog. To se desilo davne 1982. 14 godina pre Nintendove implementacije. ;)

Ok, trebalo je da pise - prva konzolni joypad sa analognom pecurkom.
Uz to i prva valjana implementacija analognih kontrola na konzolama - da si se tada igrao, znao bi kakva revolucija je Mario 64 bio. Slova to ne mogu da opisu ;).

Nisu ni prvi uradili motion kontrole, to je bio Sony sa Eyetoyem. Naravno, sada neko moze da kaze da je to Nintendo planirao jos 1998. jer su specifikacije Dolphina bile identicne sa specifikacija Wii-a (kasnije su specifikacije preradjene, izbacen je motion kontroler i hardware je downclockovan). Ali, ako vec neko hoce da juri detalje sa papira, onda je opet Sony prvi, jer je PS3 izasao nedelju dana pre Wii-a, a imao je motion. :)

I ovde poredis gimmick i regularni kontroler koji dolazi uz konzolu.
Onda bismo mogli da uzmemo u obzir i Powerglove ili Uforce koji su izasli mnogo ranije.
 
^Ok, mogli bi. :)

Onda nije Sony, ali nije ni Nintendo, vec neka druga kompanija.

Sony je motion kontrolere doveo do odredjene popularnosti, a Nintendo u potpuni mainstream.
 
Ma nije ni bitno, 2 motora, kamerica i Atari joystick su bitniji za evoluciju gamepada ;).
 
Best console of all time: Sega Mega Drive 2, (Zuti Kertridz), igrica Tenkici XD
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da pronadjem svoj NES u podrumu, plakacu :(
moram ga pronaci, inace ce pasti krv! :)
 
Nazad
Vrh Dno