Šta je novo?

IEEE-1934 Firewire kartica problem!!!

Integra032

Slavan
Učlanjen(a)
27.10.2007
Poena
319
Pre par dana sam uzeo polovnu mini dv kameru Sony dcr-тvr240e.Danas sam uzeo Intex-ovu firewire karticu sa Nec čipom i problem je što je win xp sp3 ne nalazi !Na Windows 7 ultimate 64bit je nadje ali nažalost ne prepoznaje mi kameru kada ubodem kabal u karticu.Ja sam laik za ovo i zanima me da li treba poseban drajver za kameru za ovaj firewire kabal?Kamera ima onaj micro usb ali ja taj kabal nemam i sumnjam da sa njim mogu da prebacujem video ili grešim ?Molim za pomoć..

Ja nikada nisamm mogao da namestim te buđave PCI varijante. Imao sam dve PCI kartice, od kojih nijedna nije radila kako treba.

Problem je nestao kad sam prešao na EP45-DS3 i integrisan FW, koji imam i na mojoj trenutnoj ploči.

Ja nikada nisamm mogao da namestim te buđave PCI varijante. Imao sam dve PCI kartice, od kojih nijedna nije radila kako treba.

Problem je nestao kad sam prešao na EP45-DS3 i integrisan FW, koji imam i na mojoj trenutnoj ploči.

Dobro, to su tvoja "iskustva" i ovo sto si rekao je apsurd jer coveku savetujes da promeni maticnu plocu.

Elem. Ako ti je kartica ispravna sistem odma mora da je prepozna, da li si probao mozda da je stavis u drugi PCI slot, to zna da pomogne. Isto tako pretpostavljam da ti je kabel 100% ispravan jer je najcesce problem do njega ili kontakata, i da...pretpostavljam da kameru stavis u VCR mod kada je ubodes. 🙂

Dobro, to su tvoja "iskustva" i ovo sto si rekao je apsurd jer coveku savetujes da promeni maticnu plocu.

Elem. Ako ti je kartica ispravna sistem odma mora da je prepozna, da li si probao mozda da je stavis u drugi PCI slot, to zna da pomogne. Isto tako pretpostavljam da ti je kabel 100% ispravan jer je najcesce problem do njega ili kontakata, i da...pretpostavljam da kameru stavis u VCR mod kada je ubodes. 🙂