[emoji1]
ova danasnja prica me malo podseca na to kako i djokovica osporavaju..nije dovoljno broj jedan.Njegova titula nije dovoljno jaka kao kad je osvoji neko drugi.Manje vredi njegovo finale od nekog drugog.Njegovi bodovi manje vrede od bodova drugih.rekordi manje od onih koje je oborio.[emoji1]
Cini mi se kao da kupca i proizvode iz Kine manje vrednujete od nekoga drugog, a njihove pare su iste kao i vase, i jos ih imaju mnogo vise nego vi.
Kina i Azija su najvaznije trziste na svetu, iza njih su SAD, pa tek onda ide Evropa. Huavei od 700e vredi isto koliko i ajfon od 700e ili samsung od 700e...700e je 700e..ne mogu da vrede ni vise ni manje.Moze samo da se manje dopada nekome, pa da kupi nesto trece.
Nije dovoljno broj prodatih telefona, oni tek treci koji su probili granicu od 100 miliona, nije dovoljan broj patenata a registrovali vise nego svi zajedno, nije dovoljno sto se prodaju u Kini, a Kina najvece svetsko trziste, nije dovoljno inovativno a sada kineze kopiraju(doduse svi su sad skoro pa isti, ali ajfon je dizajn malo pozajmljivao od meizua, a samsung od xiaomija), nisu dovoljno dobri, a gugl ih unajmio da im rade perjanicu, reklamira ih najbolji fudbaler na svetu.[emoji1] [emoji1] Nesto se tu ne slaze...ili necije prihvatanje realnosti ili kriterijumi za uspeh.
U biznisu je kriterijum zaradjen dolar, odakle god da dodje, isti je..tu nema mesta za osecanja i licne afinitete, da je kriterijum kvalitet i trajnost, danas bi kao lidere i dalje imali Eriksona, Simens i Nokiju proizvedene u maticnim zemljama, da je lepota, Soni bi verovatno bio prvi, da je softver i stabilnost, Neksus bi bio najprodavaniji telefon na svetu, da je cena Vertu bi imao desetine miliona, da je izdrzljivost neki katerpilar i sl..ali vidimo da nije, jer u hiperprodukciji, sa milion proizvodjaca, jedini kriterijum jeste ostvaren profit, a najveci profit dobija onaj ko moze da privuce najvise kupaca i ko moze da zadovolji potraznju dovoljnom proizvodnjom.