Šta je novo?

Huawei Mate 20 Pro

Ma gde sije.

Slike ekrana nisam dostavio prilikom reklamacije. Kapiram da je to vec globalni problem,da su upoznati sa istim,i da znaju kako da vide problem

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Ma sacekati drugu turu telefona, ako je uppste bude, ili ganjati sa BOE ekranima. Nema druge...
 
Koliko vam bude na "servisu" pri reklamaciji, tj od kad ga predate kad dobijete novi ?
 
Ma sacekati drugu turu telefona, ako je uppste bude, ili ganjati sa BOE ekranima. Nema druge...
Znam sta cu da uradim kada me budu zvali da uzmem nov uredjaj. U Vip-u i ovako otvaraju kutiju ispred kupca,lepo otvore kutiju,ukljucim telefon,ubacim device info,vidim ako je BOE ekran,zadrzim,ako ne,ne podignem uredjaj,vec trazim drugi

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Mislis da ces moci upaliti telefon, skinuti aplikaciju i vidjeti
 
Moci cu sigurno. Ako mi ne budu dali da isprobam,necu ni da podignem uredjaj. Dosta je ovo maltretiranja oko svega

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Kako?Prodavac je taj koji uzima prodati uređaj na servis?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Mene su u mtsu odjebali kad sam odneo.. rekli su mi da moram u ovlasceni servis da ne primaju oni uredjaje na reklamaciju

Ixon, kako ide url za huawei forum i kome se javiti? Sibni pm
 
Mogli su oni da ti kažu šta god. Ali ako si kod njih kupio uređaj oni MORAJU da prihvate reklamaciju na isti.

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
 
Kao što sam rekao stranu ranije, odneo sam u MTS poslovnicu u petak, tu je i uzet telefon, u utorak je stigla informacija da može da se zameni, ali u poslovnici nema trenutno telefona, pa treba da stigne. Telefon u garanciji ne bi trebalo vi da nosite u servis, jer ga u servisu niste ni kupili, osim ako sami ne želite to.
 
vojopd ne pravi se pametan. Ljudi su dali silne pare i pitaju normalna pitanja.
 
Kod BOE ekrana nema uopšte problema, ili ih ima u manjoj meri?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To će se znati za par meseci. Teško je poverovati da Kinezi iz 2,3 pokušaja prestignu lg i pozicioniraju se odmah iza Samsunga

Sent from my MI 8 SE using Tapatalk
 
Ima i kod njih ,vidi na xda,kazu da se desava da nije ravnomerno osvetljen ekran tj jedna polovina je jace osvetljena od druge ,doduse nije problem izrazen kao sa lg-jem ali postoji
 
Znači da očekujem I ja *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*rije sa ekranom kod Gospođe. @bogi79 najebacu samo tako jer sam je odgovorio od S9 I XZ3 u korist m20p...

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
 
Juce su me iz servisa "Begram" obavestili da mi je usvojena reklamacija, tj zamena uredjaja. Danas bez ikakvih informacija .
Kada otprilike mogu da ocekujem konkretnu zamenu uredjaja u poslovnici Vip-a? Naravno,ako ste upuceni u proceduru.
 
Makisha,koliko si cekao do poziva?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Po zakonu su u obavezi da u roku od 30 dana od dana konstatacije kvara zamene, poprave uredjaj.Ukoliko ne ispostuju taj rok novac se vraca . Ukoliko zele da produze rok moraju pismenim putem da traze saglasnost kupca za produzenje roka i ukoliko kupac odobri, rok moze da se produzi .Ovo vazi za sve vreme trajanja garancije koja je po zakonu minimum 2 godine .
 
Makisha,koliko si cekao do poziva?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Buraz,predao sam tel. u VIP-ovu poslovnicu u cetvrtak uvece 22.11. Tel. je primljen u Begramov servis u subotu ujutru, 24.11. Juce oko 14h su me kontaktirali direktno iz servisa. Sada na VIP-ovoj platformi stoji,citiram "servis zavrsen, ceka se otprema na prodajno mesto"
 
Kazi mi da li je i tebi ovako stojalo na njihovom sajtu?

Radniku sam lepo naveo problem koji je (probijanje zelene boje po ivicama ekrana) sto je on i upisao na reklamaciju,ali u polju gde stoji kvar,nema nicega

c105bbb4ae4ba8e164c01adba51ad4e2.jpg


Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Kazi mi da li je i tebi ovako stojalo na njihovom sajtu?

Radniku sam lepo naveo problem koji je (probijanje zelene boje po ivicama ekrana) sto je on i upisao na reklamaciju,ali u polju gde stoji kvar,nema nicega

c105bbb4ae4ba8e164c01adba51ad4e2.jpg


Sent from my HTC U11 using Tapatalk

Stajalo je samo "Servis u toku". S' tim sto sam se ja peglao sa njima zestoko. Prvo sam uputio mail sa njihove platforme,pa takodje uputio mail sa svog naloga (uz pratece slike), i opis problema.
Pa sam nakon dan dva zvao "korisnicki servis VIP-a" i nagrdio ih. Te onda odneo tel.u njihovu poslovnicu gde je kupljen, detaljno opisao problem,gde je sluzbenica sve evidentirala. A na sajtu "Begram servisa" preko IMEI broja pratio status popravke.
 
A sad palim do njihove poslovnice da ih smaram za telefon,da vidim da li je stigao. Javljam sta se desava.
 
Zvao sada korisnicki. Svaki uredjaj novi ili koji je bio na popravci,imamo pravo ispred radnika da ga proverimo. Dakle,kad uzimate nov uredjaj,slobodno ispred radnika ubacite aplikaciju i vidite koji ekran ste dobili.

Ako je opet LG kockajte se,ako je BOE,uzimajte

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Koji cirkus sa ovim telefonom i našim operaterima. :D
Ne zna čovek da l da se smeje ili plače...
 
Ja licno ne bi imao onu stvar posle ovoliko citanja ove teme da zviznem toliku lovu na taj telefon!
Nadam se da ce te svi dobiti nove normalne telefone, uzas bre


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ocjemo ...iz par pokushaja :)
 
Pratite na xda stranicu. Ima novih lg panela,ne znam tacno koja oznaka kod kojih nema vise tih problema. Zapamtite pod kojim brojem,pa kada nas budu zvali po novi uredjaj,samo da uporedimo preko device info aplikacije

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Vrh Dno