Šta je novo?

Huawei - losa podrska?

dulic993

Poštovan
Učlanjen(a)
25.04.2022
Poruke
544
Poena
85
Pozdrav svima. Moram da skrenem paznju na sve koji zele ili imaju huawei uredjaje da obrate paznju jer je podrska njihova izuzetno losa, na nivou = 0.
Prijavio sam problem pre 3 meseca oko wifi laga na P50 pro i nisu bili u stanju da je rese. Takodje sam prijavio i problem autonomije baterije koja je na istom modelu izuzetno- SRAMOTNO losa, i to nisu bili u stanji da rese niti da daju komentar. Na njihovim zvanicnim forumima administratori su bezobrazni i ne dozvoljavaju da se ovakve teme koje nisu hvalospevi uopste objave. Stoga, ko god zeli da kupi Huawei uredjaje, iz najbolje namere, obratite paznju na ovakve stvari da ne bi bili prevareni. Sve najbolje Vam zelim!
 
Lepo ti telefon u ProMobi, da oni vide šta se dešava. Mada, to problemi jesu prijavljeni za taj model..
Bio je prvi, i dobio sam zamenski. Problem prijavljen pre 3 meseca, analize nema, PRO Mobi tvrdi da je sve uredu. Na ostalim forumima se nekolicina ljudi zali na isto ovakav problem. Prijavio i podrsci to medjutim oni se brane kako je to prvi slucaj, specifican, i eto za 3 meseca nigde nismo. Jeste, znam da je ovaj model izgleda problem al zelim da dobijem od njih objasnjenje zbog cega je tako i ima li mozda neke sanse da update to popravi.
 
Bio je prvi, i dobio sam zamenski. Problem prijavljen pre 3 meseca, analize nema, PRO Mobi tvrdi da je sve uredu. Na ostalim forumima se nekolicina ljudi zali na isto ovakav problem. Prijavio i podrsci to medjutim oni se brane kako je to prvi slucaj, specifican, i eto za 3 meseca nigde nismo. Jeste, znam da je ovaj model izgleda problem al zelim da dobijem od njih objasnjenje zbog cega je tako i ima li mozda neke sanse da update to popravi.
Snapdragon 888, koji je medju prvim Huawei implementacijama Snapdragon-a nakon sankcija. To je 60% problema, jer je taj SoC vrlo problematičan. 40% softver. Generalno, 2020-2023. su godine za zaborav što se tiče telefona. Tek 8 Gen 2 je vratio stvari u normalu.
 
Придружујем се критикама. Имао сам одавно проблем са Мате 20про (ако се сећате, проблем са зеленим екраном). Избрисали су поруку у којима сам писао о томе, под изговором да сам користио непристојне речи. Наравно, ни једне једине непристојне и некултурне речи није било. На моје инсистирање да ми кажу шта сам то непристојно и увредљиво написао, одговор је био, веровали или не, да сам написао да су некоректни! Тачно је да сам то написао, али не видим да је то увредљиво и непристојно, а уз то је било и тачно. Наиме, прву поруку где пријављујем проблем и питам шта даље, су објавили. Пошто неколико дана није било одговора на моје питање, послао сам другу која је одмах обрисана. То је та "увредљива" у којој сам написао да су некоректни јер не одговарају на поруку и на проблем који имам. Наравно, одмах сам напустио њихов званични форум. Мислио сма да су за ових 5 година од тада нешто променили и научили.
 
Promenuo sam naziv teme na normalan i savremen naslov.
Razumem da je neko kivan ali spustimo malo loptu.
Nije Huawei takav, SVI su takvi i to se odnosi na sve, ne samo na proizvodjace mobilnih.
Jedino gde su osetljivi (ako klasicna reklamacija ne radi posao) su social media, jer jedino tu se nezavisno od bilo koga moze "narusiti" imidz nekog brenda odnosno spustiti hajp.
Npr da veci broj ljudi nije poceo da "bruji" na Reddit o problemu nekog proizvoda ciji sam vlasnik, nikada mi ne bi priznali reklamaciju.
Zahvaljujuci tom negativnom talasu svima su priznali reklamaciju.
Zato pravac X, FB, Reddit i udrite po njima.
 
...znam da je ovaj model izgleda problem al zelim da dobijem od njih objasnjenje zbog cega je tako i ima li mozda neke sanse da update to popravi.

To je hardverski problem i ni jedan updajet softvera to neće rešiti.
 
Promenuo sam naziv teme na normalan i savremen naslov.
Razumem da je neko kivan ali spustimo malo loptu.
Nije Huawei takav, SVI su takvi i to se odnosi na sve, ne samo na proizvodjace mobilnih.
Jedino gde su osetljivi (ako klasicna reklamacija ne radi posao) su social media, jer jedino tu se nezavisno od bilo koga moze "narusiti" imidz nekog brenda odnosno spustiti hajp.
Npr da veci broj ljudi nije poceo da "bruji" na Reddit o problemu nekog proizvoda ciji sam vlasnik, nikada mi ne bi priznali reklamaciju.
Zahvaljujuci tom negativnom talasu svima su priznali reklamaciju.
Zato pravac X, FB, Reddit i udrite po njima.
Cekaj, da spustim loptu? Nemam pravo da se zalim na sta sam dao vecu kolicinu novca? E druze moj, za to sam spreman jako da pljujem. Ne moze tako, ako si bio pametan da tako naplatis skupo proizvod, onda ima da trpis i kritike. Kakav rededit, nazalost. Zato postoji zvanicni forum da se tamo resavaju ta pitanja, a ja sam jedan od onih koje ako ih ignorises, spreman sam.jos vise na bilo koje nacine da Vas ispljujem i oteram vise korisnika od Vas. Planiram na svakoj temi da ih spamujem jer su ispali ne FER prema mojoj temi.
To je hardverski problem i ni jedan updajet softvera to neće rešiti.
Znam ali me zabole, nek nadju nacina, neinteresuje me kako. Previse si dobro naplatio a za taj novac ocekujem sve najbolje, ne prastam greske.
 
Mozes da pljujes na Huawei forumu, ovde neces, jer ovo nije Huawei forum.
Ovde ces se pridrzavati pravila Benchmark foruma, gde ti je kritika ocigledno dozvoljena, sve van pravila ne, kao ni originalni naziv teme koje krsi Osnovna pravila naseg foruma.
To sto si dao x para na nesto ti ne daje pravo da si iznad pravila.
Ovde igras lepo kao svi ili nikako.
 
Nazad
Vrh Dno