Šta je novo?

Htc Wildfire Dead Pixel

Danimi

Cenjen
Učlanjen(a)
03.02.2011
Poruke
44
Poena
154
Pojavio mi se jedan mrtav pixel na Wildfire telefon je star nekih 10dana!Kupio u telenoru.Sta da radim da vratim i da trazim drugi?poz...
 
Da,pravac telenor! Mom drugaru se to desilo pre par meseci i zamenili su mu aparat.
 
Ja mislim da garancija za to ne vazi. Ali probaj nista ne gubis.
Ja kada sam imao neki samsung corby pro pre 2 godine, kupljen je sa 3! mrtva pixela. Ali iz roaminga su mi samo vratili telefon.
Ne znam kakvu htc ima politiku oko mrtvih pixela.
 
super sutra pravac telenor!!!A jel neznate mozda dal moze uz doplatu da zamenim za Wildfire S i dal vredi?
 
Jedino mi se ne svidja sto Wild. S ima 18bitni ekran sa 256h boja a obican ima 24bitni sa 16m boja.Ne znam dal ce mnogo da se primecuje razlika..
I formati kod S-sa su:aac, wav, mp3, mp4, H.264 a kod obicnog:aac, wav, mp3, mp4, wma, 3gp, DivX, XviD, H.263, H.26...
 
Ne brini se previše zbog kodeka. Odakle ti to za ekran?

Ttalk.
 
toliko je bolji da ne zelis da znas koliko je to toliko da se ne bi smorio xD
lep je telefon, prva stvar sto sam opazio kod njega jeste da je mnogo mali, sto nekima moze biti veliki plus. ekran je ok, veca rezolucija ali i dalje nije savrsen. a i prilicno je brz
 
Ekran sam uporedio na mobilnisvet!Al ako kazete da je mnogo bolji super!
@Corvus Corax: mislis da nece da mi dozvole da doplatim i da uzmem taj??bas sam se smorio ali videcu sutra...
 
Ma na tom mobilnom svetu svasta pisu... Ekran je MNOGO bolji. :)
Nema teoretske sanse da ti dozvole. Videces. :)
 
Uopste ne gledaj spec boja ekrana, to nema blage veze sa realnoscu i stvarnim kvalitetom. Eh kad bi ti rekao da je na nekim modelima sa 65K boja mnogo bolja slika nego na nekima sa 16M boja... A Wildfire S je u svemu bolji od Wildfire-a jedino ako ti budu dozvolili (mada cisto sumnjam)
 
Odneo mob u Telenor mora u servis pa da vide dal sam ja kriv za mrtav piksel ili oni pa ako moze ce da poprave a ja insistirao da mi daju nov... ili da doplatim za skuplji i opozvao sam se na zakon:
Novi zakon koji se primenjuje od 1. januara doneo je nekoliko novina, a ključna je da je ovog puta teret dokazivanja o defektu robe sa potrošača prebačen na trgovca. Opšti garantni rok za sve tehničke proizvode je dve godine, pa se ako do kvara dođe u prvih šest meseci, smatra da je roba već bila pokvarena i potrošač ima pravo na njenu popravku ili zamenu za drugi proizvod. Treća mogućnost koja je ostavljena potrošaču je da raskine kupoprodajni ugovor i da traži da mu se vrati novac. Rok za odgovor trgovca na reklamaciju potrošača sada iznosi 15 dana, a novina je i mogućnost raskida ugovora na daljinu u roku od 14 dana od dana njegovog zaključenja. Petar Bogosavljević, predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Beograd, kaže da od početka primene novog zakona ova organizacije u proseku prima 15 prijava potrošača dnevno.

Oni kao "mi ne znamo" ovo ono.... i kao trenutno nemamo da ti damo neki mob na koriscenje a ja:znam znam sta drugo ocekivati od vas... mislim nije tu kriv prodavac... i lepo sam im objasnio da nije problem da mi se pojavi neki mrtav piksel posle god dana ajde star mob. al posle 10dana mislim ja treba to da gledam svaki dan ne oni... bez veze...
 
Posle 14 dana mi stigao mobilni sa servisa,da da stigao stari sa odgovorom: Uocen jedan svetao subpiksel u gornjem desnom uglu,po specifikaciji HTC-a tolerise se do 5 svetlik piksela na LCD-u.Nema osnova za zamenu uredjaja i popravke!! Posle bucne rasprave od pola sata teskom mukom sam odlucio da preuzmem NE popravljen mobilni sa mrtvim pikselom!U prevodu moram da zivim sa tim i tako telenor brine o svojim korisnicima,a nisam nov korisnik nego visegodisnji sa josh 2 ugovora kod njih!!! Rekli mi da pisem zalbu ali izgleda ni to nece da pije vodu.Ostaje mi da uzmem crni marker i da obojim tackicu na ekranu...znaci prso sam 10dana star mobilni.posle ovog ukidam sva ti broja kod njih!!!Bezobrazluk...sta drugo da kazem... Dal sam ja kriv sto mi smeta mrtav piksel ili bi i vi bili uzrujani????
 
Zovi inspekciju imas pravo da vratis proizvod kojim nisi zadovoljan u roku. Vrati ga i zahtevaj da ti vrate pare i raskinu ugovor, pa pravac kod nekog drugog operatera ili podpisi novi za wildfire S.
 
Rekao sam im da hocu da raskinem ugovor,rekli su da mogu ali cu da placam penale!Sad cu da nazovem inspeciju za zastitu potrosaca da vidim sta oni imaju da mi kazu. Hvala. poz.
 
Zovi inspekciju imas pravo da vratis proizvod kojim nisi zadovoljan u roku. Vrati ga i zahtevaj da ti vrate pare i raskinu ugovor, pa pravac kod nekog drugog operatera ili podpisi novi za wildfire S.
Može član zakona koji to reguliše ?
 
Ako HTC tek 6 mrtvih ili svetlih piksela smatra osnovom za zamenu, i to negde piše ili se može naći, onda realno Telenor nema obavezu da ti isti zameni (uostalom, ni on od HTC-a ne može tražiti reklamaciju). Što se našeg zakona tiče, ne verujem da možeš da pokažeš da je "saobraznost" uređaja dovedena u pitanje pojavom 1 mrtvog piksela na ekranu, tj. da uređaj na bilo koji način lošije funkcioniše nego što bi trebalo zbog tog 1 mrtvaka. Dakle mrtva kapa sem ukoliko Telenor ne iskaže dobru volju da ti zameni...

Npr, primetićeš da kad recimo kupuješ nov auto, garancija isključuje pojavu neznatnih zvukova/vibracija u kabini pri nekim određenim obrtajima usled nesavršene završne obrade i spojeva plastike i metala (koji se različito skupljaju i šire na toploti i hladnoći, pa stoga i nesavršenih spojeva)... Naravno to ne znači da ako baš tandrče i nervira te ne možeš da odvedeš auto u servis da oni to pogledaju i moguće reše, ali osnova za reklamaciju celog auta nije! Možda ako kupuješ Maybach ili RR, ali obični auti su kao što sam naveo...

Poenta, ako se 1-5 mrtva piksela smatra normalnim kod HTC-a, onda tu ne možeš ništa, osim da ih pljuješ i nikad više nikom ne preporučiš HTC...

Iskreno ti želim da ti zamene, ali nemoj previše uzimati srcu ako to ne urade. Suviše je to sitna stvar u životu da bi svoje živce na to trošio.
 
Ali kako mogu da 5 mrtvih piksela smatraju "normalnim?" Meni to nije jasno?
To se na ovom displeju niske rezolucije jako primecuje i smeta!

@Danimi Rekao sam ti! I ja sam imao isto iskustvo sa Samsungom. Ali meni apsolutno nista nisu odgovorili, samo da to ne spada u garanciju. A trebalo bi jer se radi o malom ekranu i on treba da funkcionise dobro.
Sta da ti kazem, budi uporan kao sto ja nisam. Ali sam se sad opametio.
 
M M - Upravu si da ne treba da trosim zivce na to...batalicu zalbu i mucenje nek radi ovako pola god. godinu dana pa cu da zamenim...jes da sam perfekcionista i da volim da nove stvari budu kako treba...ali sta cu kad mi je takav horoskop...:( Hvala svima na postovima...
 
Nazad
Vrh Dno