Ako HTC tek 6 mrtvih ili svetlih piksela smatra osnovom za zamenu, i to negde piše ili se može naći, onda realno Telenor nema obavezu da ti isti zameni (uostalom, ni on od HTC-a ne može tražiti reklamaciju). Što se našeg zakona tiče, ne verujem da možeš da pokažeš da je "saobraznost" uređaja dovedena u pitanje pojavom 1 mrtvog piksela na ekranu, tj. da uređaj na bilo koji način lošije funkcioniše nego što bi trebalo zbog tog 1 mrtvaka. Dakle mrtva kapa sem ukoliko Telenor ne iskaže dobru volju da ti zameni...
Npr, primetićeš da kad recimo kupuješ nov auto, garancija isključuje pojavu neznatnih zvukova/vibracija u kabini pri nekim određenim obrtajima usled nesavršene završne obrade i spojeva plastike i metala (koji se različito skupljaju i šire na toploti i hladnoći, pa stoga i nesavršenih spojeva)... Naravno to ne znači da ako baš tandrče i nervira te ne možeš da odvedeš auto u servis da oni to pogledaju i moguće reše, ali osnova za reklamaciju celog auta nije! Možda ako kupuješ Maybach ili RR, ali obični auti su kao što sam naveo...
Poenta, ako se 1-5 mrtva piksela smatra normalnim kod HTC-a, onda tu ne možeš ništa, osim da ih pljuješ i nikad više nikom ne preporučiš HTC...
Iskreno ti želim da ti zamene, ali nemoj previše uzimati srcu ako to ne urade. Suviše je to sitna stvar u životu da bi svoje živce na to trošio.