Da li ove slike pokazuju da monitor ima problem sa probijanjem svetlosti? Ako ima, da li mogu da ga reklamiram i da li se to priznaje kao razlog za zamenu? Kupljen je prošle godine u novembru mesecu, dakle još je u garanciji.
Hvala
Hvala
Koristim ga za crtanje u Ilustratoru i za pravljenje animacija, tako da mi je bitna tačna boja, a ovo isijavanje može to da poremeti.. Primetio sam samo da mi dosta smeta očima (ne znam ima li veze sa ovim problemom iz teme), pa čak i kada uključim opciju koja malo doda plavičaste boje (HP Enhance +). Naravno, kada crtam, to isključim. Inače, nažalost nije skuplji od 1000e
Na zalost i kod veoma skupih monitora ovakve stvari su ceste. ASUS ROG monitor koji je placen preko 900e imao je tolika probijanja da je to bilo katastrofalno. Dell koji je placen oko 1100e je imao mrtvake na paneli out of the box nakon 3 zamene vracen je novac jer su kod sve 3 zamene postojali defekti u panelu i probijanja.Zato postoje više klase monitora, tačnost se na monitorima mnogo plaća.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Probojanje na fotografijama je dovoljan razlog za reklamaciju, ako se ovakio vidi na fotografijama koje nisu dobrog kvaliteta, verovatno je slikano mob. tel. onda je uzivo to probijanje jos gore. Tako da nemaju oni sta tu da negiraju, to probijanje je preveliko i svakako je i vise nego dovoljan razlog da se monitor reklamira. Nemaju osnova da reklamaciju ne uvaze, svidjalo im se to ili ne.Pošto imaš iskustvo u tim stvarima, možeš li mi reći da li su ove fotografije koje sam postavio pokazatelj da je probijanje dovoljno veliko za vraćanje i našta da obratim pažnju pri komunikaciji sa njima, jer će verovatno da negiraju mogućnost zamene?
Ja sam uvek reklamiro monotore u prvih nekoliko dana, u prvih nekoliko dana sam se bavio proveravanjem svega, da bi otkrio sve moguce nedostatke. NIkada nisam reklamirao nakon duzeg vremenskog perioda. Po zakonu anomalija i defekt nemaju nikakve veze kada si podneo reklamaciju, ako je monitor u garanciuji sve i da je ostalio tri dana do isteka gar, ti imas zakonsko pravo da reklamaciju ostvaris. E sada prodavci ce verovatno da zatezu otezu da smaraju i sl. moraces da cekas proceduru obzirom da je mon. bio kod tebe 1god. i da si ga koiristio. Ne znam zasto nisi reklamiro u prvim danima cim sim ovo video nego si cekao, posto bi tada mogao da trazis zamenu istog momenta. Sada ces morati da sacekas zakonski rok koji prodavac ima. Na zalost sa Gi... ces imati cimanja i njihoviom N..o partnerom nisam siguran, mozda su se popravili, ja sam imao losa iskustva sa njima, naravno isterao sam ali bilo je malo cimanja, nije mon bio u pitanju, ali od tada nikada kod njih nista necu da kupim, od bezazlene situacije su izgubili i preporuku kod firme koja nabavlja ozbiljnu opremu za prof. upotrebu.A ima li veze što je prošlo godinu dana? I kakvo je tvoje iskustvo oko vremenskog perioda reklamacije, odnosno da li se odmah šalje novi ili prože određeno vreme? Zamena me interesuje, ne povraćaj novca. Gigatron je u pitanju
Rekoh već, nisam nešto obraćao previše pažnje u početku (nisam ni znao za ta probijanja, tek kasnije sam došao do nekih primera na netu), a i mislio sam da je u pitanju samo moje privikavanje na veći monitor. Znaš ono, kada se čovek ne razume u to i ne zna našta da obrati pažnju. Pa onda ono poznato: ajd videću sutra, ajd raspitaću se drugi dan... i tako vreme prođe. Probaću u ponedeljak da ih kontaktiram, pa ću javiti šta su odgovorili. Hvala na savetima.
Nem na cemu, nadam se da ces resiti problem.Hvala na savetima. Uključujući i poslednji. Obično se detaljno informišem pre kupovine, ali o specifikacijama proizvoda i da li će da služi onome zbog čega kupujem, ali ne i o ovome o čemu sada diskutujemo i o tome našta si mi ukazao.
Ma kakve sijalice na plafonima iznad monitora to je probojanje i to je za reklamaciju. Puske nisu potrebne sve u zakonu i standardima pise, stvar je jasna kao dan, pa sad moze nekom da se svidi ili ne.Kamera u stvari, po pravilu, uvecava problem, ma koliko losa bila.
I, kako bese, probijanje osvetljenja se vidi prakticno isto iz svih uglova, dok u slucaju da se situacija bitno menja sa promenom ugla gledanja, pre ce biti neki glow (kod ips se tako zove, a za VA nisam siguran)/clouding ili kako vec hocemo da ga nazovemo.
Imam isti model monitora, koji takodje sija, s'tim sto se nivo isijavanja menja sa promenom ugla gledanja. Primetio sam cim sam ga prvi put prikljucio, ali nisam imao volje da se maltretiram jer sam imao posla i nije mi bilo do cekanja.
Problem mozes umanjiti tako sto ces nekako nabudziti sijalicu na delu plafona koji je tacno iznad monitora, ili tako sto ces u meniju samog monitora smanjiti raspon boja sa full range na onu drugu opciju, sto je ipak neupotrebljivo za bilo kakvu ozbiljniju svrhu, jer "ubije Boga" u tamnijim detaljima (i to vise pominjem radi provere da li je pravo probijanje osvetljenja u pitanju).
Sto se zamene posle godinu dana tice, mislim da se to bez puske nece ostvariti, ali javi ako uspes, voleo bih da gresim i zbog tebe i zbog sebe.
I, ako je za utehu, pre par godina sam kupio nadaleko i nasiroko hvaljeni dell (mislim da je model bio nesto tipa 2713hm ili slicno tome) takodje qhd, samo IPS, i do dana danasnjeg nisam video da nesto toliko odvratno i mnogo sija. Imao sam tada neku pozadinu sa morem, peskom, grebenom i nebom, i raspali ips glow se jasno video cak i na tome. Nikakav crni full screen nije bio potreban, tj. toliko je bilo neprihvatljivo da taj put nisam mogao da zazmurim, pa sam ga vratio u roku za online kupovinu, i to nisam hteo ni da cujem za zamenu, vec sam dobio pare nazad (ali sam pokrenuo postupak istog dana kada je stigao, ili mozda narednog dana, i kao sto rekoh, bio je kupljen online).
Oni nemaju obavezu da zamene ali moraju da otlklone problem jer je monitor u garanciji, ako mogu da otklone nedostatak na tom monitoru koji ces ti da ma predas ok, neka rese nedostatak i neka ti vrate mon bez njega. Probijanje bi moglo da se resi na tom mon tako sto bi se zamenio kompletan panel i difuzor, ok ako im se to isplati i ako im je to jeftinije , problem moraju da rese pa sada moze da im se svidi ili ne svidi, ne moraju oni tebi novi da daju ali moraju da otklone problem a to nece bas ici.Ti budi strpljiv i uporan.Za sada je stanje takvo da sam od prodavca odmah dobio odgovor da donesem monitor u prvu Giga... radnju sa svim kablovima i delovima i da će proslediti serviseru. Pošto je prošlo više od 6 meseci oni nemaju obavezu zamene, pa će videti šta kaže serviser.
Da li mozes da copy/pasteujes ovde to na sta se pozivas (clan odgovarajuceg zakona, "standarde"), da bi i ostalima stvar bila jasna kao dan?
Licno, mislim da je jedini standard koji ovde vredi pratiti taj da kada neko pomene trzisnu (valjda inspekciju), automatski znamo da to o cemu je pisao nije pozitivno pravo RS, vec nekakvo "forumsko pravo" koje se na kraju svodi na "ja bih njima" i "nece oni meni".
A sto se pozitivnog (vazeceg) prava tice, rekao bih da je ispravniji opis trenutnog stanja, bla, bla, bla, saobraznost, aj na sud!
Naravno, nemam nista protiv toga da se pokusa zamena/povrat novca, a voleo bih i da cujem rezultat.
Moja procena, ipak, je da je najdalje dokle ovo moze da ode u uobicajenom toku stvari to da prodavac kaze da se monitor odnese servisu na pregled, a da servis kaze da je ispravan.
Ne znam sta bi bilo na sudu/vestacenju, niti da li pod takvom vrstom pretnje gigatron popustio, ali svakako mislim da do suda u ovom slucaju to nece ni stici.
Kao sto rekoh, nemam nista protiv pokusaja, i voleo bih da cujem rezultat, ali ako ne bude odgovarajuci, sijalica iznad monitora pomaze u odredjenoj meri. Isti monitor, ista vrsta problema.
Šta se dešava ako zamena za nov koji ima isti ekran kao i ovaj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari