Šta je novo?

Homeworld Remastered

Nasao sam problem. Igra se ocigledno zestoko kolje sa MSI Afterburnerom/Overlay stoftverom. Iskljucio ga i sve radi OK. Takodje igra se ne voli sa Avastom, glavni exe od RM verzije registruje kao false positive.

Sto se tice igre, mogu reci samo ovo: :)

Odoh sad da igram.
 
Jel vam radi shadowplay u igru? Meni ne.
 
Šta je shadowplay?

Btw, ja sam morao da se nateram da prestanem da igram.
Pređoh prvih pet misija u jednom dahu :p

Edit:
Aha, vidim da je u pitanju neki video capture?
Možda ne radi zato što je engine OpenGL, a ne DirectX?
 
Zar nije mogao mothership u kecu da se pomera?
Smara ovo ako hoćeš da skupiš sve resurse na mapi, traje 3x više nego misija.
Ima li neki jednostavan način da se grupi od npr 10 interceptor doda 3 novo napravljena? Isto tako i za druge klase brodova.
 
Nije mogao da se pomera. Tj. mogao je u multiju, nije mogao u kampanji.
Činjenica je da smara skupljanje resursa. Čudi me da nisu ubacili opciju kao u drugom delu, da pred kraj misije možeš automatski da dobiješ sve resurse pre skoka, ali su valjda išli na autentičan doživljaj :p

Najlakše dodaješ u grupu, tako što odabereš grupu, pa "doselektuješ" nove brodove (shift + band select ili još lakše, shift + dupli klik na neki od brodova, što selektuje sve brodove tog tipa na ekranu), i onda sa ctrl + broj dodeliš novu selekciju toj grupi.
 
Ja sad ostavio da skupe resurse, otišao da jedem, vratio se, još nisu završili iako imam 4 resurse collector a. A nije baš da sam neki nestrpljiv gamer.
Da, da najlakše definitivno preko broja izabereš grupu, pa dvoklik na jedinicu i onda opet označiš grupu, samo što jedinice moraju biti vidljive na ekranu ili ih neće selektovati.
 
E to im stvarno nije trebalo, ako su već uvezli H1 u H2 engine, mogli su lepo da ostave i tu opciju. Možda smo 1999 imali vremena da čekamo po sat, dva na kraju misije za resurse ali 2015 definitivno nemamo.

Razumem ja da je tako bilo ali, bar su mogli opciju da daju.
 
Baš me ubija u pojam ovo.
Moram da vidim šta kažu na steam forumu, kontam da ima mnogo besnih.
 
Ja sam smo multi igrao.

Prilicno je dobar, igrao sam FFA mapa za 3 igrača. Imao sam jednog lošeg, mene kao osrednjeg i jednog dobrog igrača.

Jedino što mi smeta je ovaj relic i dobijanje strašno velikih resursa na ove objectives, jer to kad krene krene ko lavina. Jednostavno igrač koji je u prednosti stalno će biti u prednosti.
 
E neki idu u tri lepe. Ne moze se zarobiti Turanic Raider nosac :p. Al zato vec imam 8 Ion Array fregata. :D

BTW, ima dosta stvari sto treba da se sredi patchovanjem. Estetski sve deluje OK osim sto su senke totalno njesra, bas su niske rezolucije. Auto skupljanje resursa takodje je apsolutni must. Inace voleo bih da vrate zvuk kada scouti i interceptori pucaju, ovaj sadasnji ''pew pew'' zvuk je bas jadan.
 
Jel uopste ima neke vajde od foramcija ili je to bese samo estetski?
Ok kad selektujes vise vrsta jedinica ima neke logike, ali ovako ne vidim nikakvu prednost.

Kako igra uvaljuje kosku svakom novom misijom :D , taman nagomilas jednih jedinica i dodje polje asteroida i BAM, pola izgubis cas posla.
 
za sakupljanje resursa, koliko se secam, bila opcija da se ubrza igra (lupam 5x,10x,20x).mislim da je precica na tasatturi bila zagrade [].nemam igru da probam ali sam siguran da je postojala ta mogucnost.
 
Postojala je mogucnost ubrzavanja i ja se secam.
 
to je u kataklizmi :(
koju developeri keca i dvojke ne smatraju zvanicnim nastavkom jer ih je radila druga firma (krajnje pederski, kataklizma je odlicna bila, bolja od dvojke za tri koplja)
skupljanje resursa realno ubija u pojam

ja nisam bas siguran ali ucinilo mi se da su neki zvukovi bili drugaciji, intezivniji, izmedju ostalog i ovo sto mLaki spominje

pocetak kampanje, suza u oko se pojavila ;]
docekali smo da posle vise od 15 godina igramo odlican rimejk, ljudi matori smo :D
 
Poslednja izmena:
Koliko treba salvage corveta da se zarobi npr Destroyer ili drugi capital ship?
Iz vaseg iskustva isplati li se u kampanji zezati s tim? Osim naravno ociglednog izazova i zabave izmene nacina igranja.
 
- Fregate i ostali non combat brodovi x2
- Destroyeri x3
- Heavy Cruiseri i Carrieri x5

Obzirom da je broj salvage korveta ograničen na 14 i činjenice da je uvedeno da brod mora biti ispod 50% zdravlja/armora da bi ga u opšte mogao selvidzovati, sam proces se ne isplati za brodove ispod destroyera. Znači samo destroyeri, carrieri i heavy cruiseri.

Naravno ima izuzetaka:
Kadeshi multibeam fregate naprosto jedu kapitalne brodove za doručak i stoje rame uz rame sa heavy cruiserima što se tiče naoružanja. Zbog toha definitnvno vrede muke oko zarobljavanja.

Naravno možeš zarobljavati sve što stigneš ali to će sad biti mnogo teže.
 
Poslednja izmena:
Biće uskoro velike pljuvačine po igri ako ne srede neke stvari.
Dosta toga je uklonjena, obesmišljeno.
Aj ebes gorivo, ali formacije nikakvog smisla nemaju, plus još gomila stvari koje su izmenili uglavnom na gore u odnosu na original.
Pogledajte steam forum ako vas zanima više.
Neke stvari ne bi ni ja znao jer sam totalno zaboravio sve u vezi igre, beše davno 99ta

Računajte da ostavite svaku misiju sat vremena da skupe resurse, koji idotizam, bar nešto da imaš da radiš.
AI resource collector a je užasan.
 
Poslednja izmena:
Koliko sam ja primetio formacije funkcionišu isto kao i ranije?

Ja se iskreno ne trudim previše previše oko zarobljavanja. Ionako se broj neprijatelja skalira u odnosu na broj tvojih brodova.

Ja sam zarobljavao bez problema fregate sa punim zdravljem?
Doduše kod Destroyer-a sam zapeo, poslao sam bio nekih 10 slavage korveta na njega i opet nisam uspeo da ga zarobim. Možda to važi samo kod većih brodova?
 
Poslednja izmena:
mLaki
U kom trenutku šalješ salvage korvete u toku borbe?
Ja sam ih namestio iznad neprijatelja (veća grupa), krenuo napad i onda ih poslao, uspeo sam jednu frigatu da zarobim ali ovi moji su i dalje pucali na nju i naravno uništili je.
Koliko se sećam u originalu nije mi bio problem da zarobim ono što me zanimalo.
 
Aha, sada pročitah ovaj post na forumu i kada malo razmislim, zaista su formacije u prvom Homewrold-u bile mnogo strožije. Ovde očigledno funkcioniše sistem iz HW2. Zaboravi čovek, davno se to igralo...

After playing HW1 classic and the remastered campaign I have some concerns about the state of the game. It looks great of course and I'm thankful that this is probably the best HD re-release of any game so far except..

There seem to be some fundamental changes that have been made to Homeworld 1's gameplay that make it seem to me as though I'm not really playing Homeworld at all, but a Homeworld 1 flavoured Homeworld 2, and they are quite different games so that presents a problem. If you have any others leave a comment to add to the list.

Formations are useless - Ships go out of formation as soon as they enter combat. Remember setting a wing of interceptors to claw formation with aggressive tactics? You could rip through the enemy. Now they fly off in pairs and are ineffective.

Not possible to set manuevers - This is not the same as the aggressive/passive options we have currently. Setting aggressive vs evasive made a huge difference in how they attacked their current targets and their chances to survive countering fire, not just whether they attacked enemies in range.

Fuel - The fuel mechanic for fighters is completely absent from the game in HW1 remaster. What?? Now support frigates serve no purpose besides repairing and there are issues with that working properly from what I've read. This was a fundamental aspect of the gameplay and strike craft tactics.

Research Costs - Why does it now cost to research in the HW1 campaign? I guess it's a side effect of balancing the combined multiplayer but it shouldn't be there.

UI - I think I was too harsh on the UI. I prefer HW1's minimalist approach compared to the remaster - I just don't need to see half the things that are on the screen, but here's what I said originally: I appreciate an update to a modern UI but it seems too big/intrusive when actually compared to HW1. The original Homeworld had a very minimal UI when in game and it was amazing. You can hide UI elements in the remaster by clicking the arrow at the bottom but that renders it pretty much unusable.
There are also some usability issues/changes. In HW1 in the sensor view you could simply click on any of your green dots/ships and it would zoom in to that location, very useful and simple. Now you have to select the unit, focus on it, and exit sensors. Doesn't sound like much I guess but it's one of those small things that just adds up with everything else.

Construction Queues - In Homeworld each unit type has its own construction queue. You can build interceptors and attack bombers and ion frigates and destroyers all at the same time provided you have enough resources. In the remaster you're limited to 2 queues at the same time per mothership/carrier no matter what class or kind of ship you're building. Why change this?

Group Ordering - Support Frigates - As several in this thread have said:
Originally posted by MrSeagull:
Another item: There doesn't seem to be a way to target multiple items with salvage and repair orders. You used to be able to hold Z and target a bunch of units with a salvager/repairer.
In HW1 if you have a support frigate, you can hold down the Z key, drag a box around some units, and the support frigate will follow these units and heal them automatically. That is no longer possible. You can still band select to heal a group while holding down a key but it's a one time thing. They won't follow and you know, actually provide support.

Some other issues:

Region Locked Multiplayer - Maybe not a concern for a lot of players but multiplay is region locked. I went to join a game and sat staring at an empty games list for half an hour. To see any games I have to change my download region in steam to US or Europe. Maybe not such a big deal but it shouldn't be a problem in the first place! This is splitting the online community for no good reason. Why shouldn't someone from the US be able to join the same game as someone from Europe, RTS games like this don't depend so much on ping anyway.

Can't Play Campaign as Taiidan
Originally posted by Pupazz:
You can't play as Taiidan and their fleet command now sounds like a UT announcer for some reason.

Scouts/Interceptors now go 'pew pew' - They seem to shoot lasers now. The fire effects now don't sound or look as good as the hail of minigun fire in the original.
Turanic Raider missile corvettes seem to have a similar issue - they don't actually fire physical independent missiles anymore, just an orange plasma looking thing that can change direction. Missile destroyer projectiles seem to be fine though?

Screen resolutions - No support for modern screen resolutions like 1920x1080 in HW1 Classic. Come on guys! We can't even do a regedit to change it now.

HW1 Classic Multiplay - Multiplay (even over LAN) has been completely removed from HW1 Classic. Why not bring this into SHiFT as well?? I suppose they don't want to fracture the online community but the HW1 deathmatch mode in remastered... well it's just not Homeworld, because of reasons above.

I'm sure theres other stuff I can't remember right now as well.

I'm not naive enough to think that any of this will actually be changed. They've made it how they wanted to make it, and while most people seem to be happy with it, this has just made me get out my cd and reinstall the original. Looks and sounds great, but too many other changes.
 
samo da vidim kako originalnu igru pokrenem na win8 i to j to :)
 
Au koji pain in the ass je ona misija gde postoji radijacija od super nove, koliko strpljenja i pipkanja zahteva, šta su nekad igre bile. Nije ni čudo što nikad nisam voleo previše Starcraft MP, ono je za ljude na speedu. :D
Nisam siguran dal je capture jedinica pametan, više se izgubi nego dobije koliko vidim. Jedino ako ja nemam dobar timing.
Da problem kod formacija je to što kad krenu u napad na ostaju u formaciji.
Zna da padne FPS ali to je zato što driver obori GPU clock,alt tab i radi normalno.
 
Realno ni jedne jedinice nisam više sagradio nego salvage korvete igrajuci kampanju HW1.

Zavisi od dve stvari. Ako stavis ispred svoje neke jače jedinice npr. destroyer-a ili carrier-a da uzmu agro i budu tank, da iskoristim MMO slang, onda pošalješ korvete. Ali, u slučaju da je AI namešten da puca prioritetno u salvage korvete onda jednostavno moraš da ih imaš baš dosta.
 
Aha, sada pročitah ovaj post na forumu i kada malo razmislim, zaista su formacije u prvom Homewrold-u bile mnogo strožije. Ovde očigledno funkcioniše sistem iz HW2. Zaboravi čovek, davno se to igralo...
Meni to što je on nabrojao zvuči kao nešto što će smetati samo onima koji su ovo aktivno igrali od izlaska i znaju te igre u sitna crevca, ne onima kojima je ovo prvi susret sa igrom (rekao bih velika većina kupaca Remaster-a).
 
Grešiš u startu, glavu dajem da je 80% kupaca remastered verzije stari igrači kojima je proradila nostalgija.
Pazi možda mi tražimo dlaku u jajetu, igra je odlična, ali uz male izmene mogla je biti savršena.
 
Moraću da probam classic HW1, vidim da izgleda ipak može da se čačne registry za widescreen rezoluciju, samo mora da se pokrene exe u Win95 compatibility modu kao administrator.
 
Koliko god ovo zvučalo poražavajuće ja sam prešao na mišljenje da nema poente više užasavati se na igre puštene u prodaju nedovršene ili sa game braking bugs.

Jednostavno prihvatiti to kao novi standard i naći zaobilaznicu. Za mene je to igranje starih igara koje sam propustio a nove kupujem 6-12 meseci kasnije kad im cena padne za 50-75% i bude patchovana 5-10 puta. Verovatno se već ponavljam ko papagaj na više tema sa ovom porukom, al eto.

Naravno, ima tu igara koje jednostavno "volim više no hleba da jedem" i kupi cu ih day 1 ili čak preorder jer je jače od mene i progutaću probleme.

Ovih večeras 2 sata u MP-u mi je bilo draže nego išta.
 
Poslednja izmena:
- Fregate i ostali non combat brodovi x2
- Destroyeri x3
- Heavy Cruiseri i Carrieri x5

Presao sam malo pre Great Wastelands, unistio Taiidani flotu. Moram se ispraviti, povecali su broj salvage korveta za Sup Cap brodove za 1, Carrier 6 komada, Destroyeri 4 komada. Jos nisam naleteo na Qwaar-Jet pa za isiti ne mogu reci nista. Ne bih se zacudio da bude 7.

Takodje sam naisao na jedan bug. Uspeo sam da zarobim Carrier i jedan Destroyer, i desilo se nekoliko stvari. Nakon sto je MS progutao Carrier poceli su da se lansiraju Taiidan scouti iz MS (verovatno oni koji su bili dockovani na Carrier), takodje Carrier ne mogu da izaberem kao fabriku za izgradnju, moze da se koristi samo za dockovanje lovaca i korveta, ali za izgradnji nista.
 
Support frigate su skoro beskorisne zahvaljuci baguovima! Vrte se ko pijan oko plota i nista ne poprave!
Bem ti Gearbox nista ne znaju da urade kako treba, pisanje po korisnicima!
 
Nazad
Vrh Dno