Da li ti stvarno mislis da je nama poznata nauka toliko mocna da moze da objasni sve pojave?
Objasni zasto se razlikuje zvuk novog kabla i posle 30 ili 50 sati rada i dobices Nobelovu nagradu. Fizika to ne moze da objasni kao ni bilo koja druga nauka, sto ne znaci da se to stvarno i ne dogadja.
A paralela izmedju racunara u Hi-Fi-ja nema nikakvog smisla. Performanse racunara su lako merljive kao i bilo koje njegove komponente. Sta ces da meris kod Hi-Fi uredjaja?
Hoces li na osnovu frekventnog odziva, izoblicenja i ne znam cega jos da znas kako taj uredjaj svira? Naravno da neces

.
Све су то (електро)технички уређаји.
Ствар је врло једноставна.
Узми
било које појачало које ради у класи B и повећај му струју biasa (једноставном променом вредности одговарајућег отпорника) колико је потребно да пређе у режим рада класе А. Имаће аутоматски мањи THD због уклањања crossover (switching) изобличења, бољу динамику (мања TIM изобличења, бољи rise time и бољи slew rate, итд.) - једноставно
биће брже. Дакле, ако је све остало остало непромењено, класа А
увек даје мање изобличења него класа B.
Дакле потпуно предвидљиво и неизбежно, као када у рачунар убациш уместо процесора на радном такту од 2 GHz процесор који ради на 3 GHz. На сваком рачунару ће таква промена произвести исти резултат - већу брзину. Исто је и код аудио уређаја.
Људи не схватају да је велика брзина рада један од најважнијих начина да се изобличења у аудио уређајима (наравно, не сва) сведу на најмању могућу меру.
Ако, у другом примеру, у том истом појачалу избациш све кондензаторе из сигналне линије (уградиш уместо њих DC servo feedback кола) добићеш опет аутоматски мање шума + бољу динамику + амплитудно линеарнији фреквентни опсег - већу брзину /јер кондензатори у систем уносе одређену количину инерције/. То је физички закон (да се електричне промене брже и са мање изобличења преносе кроз чист проводник него, рецимо, кроз један или више кондензатора).
И било која друга промена материјала, компоненти или конструкције у правцу оних оних које сам раније навео (нпр. преношење свих компоненти на идентичну, али сребрну штампу) ће изазвати исти ефекат - повећавање верности репродукције звука смањењем степена изобличења током преноса и појачавања електричних импулса до којег долази нужношћу физичких закона.
На томе се, уосталом, и заснивају све модификације уређаја за репродукцију звука које имају за циљ побољшавање њихових перформанси.