Šta je novo?

HG630 i otvaranje TCP i UDP portova

Čekaj, tebi ne treba otvaranje TCP/UDP portova, nego hoćeš da pustiš internet na drugom i trećem LAN priključku, koji su po defaultu konfigurisani za nešto drugo?
 
Pogledaj kako je podešen prvi port, pa tako podesi i ostale. Najlakše je da staviš svič iza prvog porta.
 
Najbolje bi bilo kada bi imao gde da skinem vec sredjen firmware sa otvorenim portovima.
Ovo je strasno.
Nema trika da namestim da rade svi portovi.
 
Najbolje bi bilo kada bi imao gde da skinem vec sredjen firmware sa otvorenim portovima.
Ovo je strasno.
Nema trika da namestim da rade svi portovi.

Prijavi se kao admin, zatim izaberi WAN i namesti LAN2 i LAN3 za internet. Verovatno ces morati i da ih iskljucis iz dela za IPTV.
Na mom HG630 radi bez problema.

Untitled.png
 
Poslednja izmena:
Da li je neko resio problem, meni je adresa DVR-a bila u DMZ i sve je radilo savrseno do pre par dana. Vidim da su neki korisnici zvali call centar zalili se da im vise ne radi video nadzor i da su im ponovo omogucili otvaranje portova ovi iz MTS-a.
 
Upravo sam zvao podrsku, kazu da moram da uzmem staticku IP adresu da bi mi portovi radili. Cena Staticke IP adrese je 590din.
 
Da li je iko sa VDSL2 uspeo da odradi port forward? I ja sam iza CG NAT-a, zvao ih i 45 minuta me 3puta prebacivali tamo-vamo (informacije-podrska) i dzaba. Traze 590din i to ti je to! Kako su nekima dali Dynamic IP javnu a nama ostalima NE. Bojkot TELEKOMA
 
Idi na status-wan-ethernet i pogledaj ip adresu u redu gde je INTERNET_R_VID_300.
To je javna ip adresa ako postoji.
Kad forwardujes port, biras u padajucem meniju INTERNET_R_VID_300.
 
Džaba će da forwarduje port kod sebe, ako nije forwardovan kod Telekoma.
 
Ne vredi da se zovu, niti da se ide u poslovnicu. Ja sam samo živce i vreme gubio tim načinom.

Nov sam korisnik MTS interneta od prošle godine i kada sam saznao da sam i ja iza CG-NATa, poslao sam im pitanje/molbu/žalbu preko njihovog sajta: https://www.mts.rs/privatni/informacije-i-podrska/kontakt-forma

Ako se dobro sećam, napisao sam im sledeće:
Da sam njihov nov korisnik i da pre potpisivanja ugovora nisam obavešten da ću biti ograničen sa otvaranjem portova, odnosno da ću biti iza CG-NATa, a oni to ranije nisu praktikovali. Naveo sam zbog čega mi je potrebno otvaranje portova (u mom slučaju je igranje online i pristup media serverima), kao i da na drugoj adresi, gde je instaliran SBB internet, takvih ograničenja nema. Zamolio sam ih da mi dodele javnu IP adresu (tada je počinjala sa 100.xxx.xxx.xxx) ili da mi, za početak, otvore određene portove.

Nakon slanja poruke, još u toku dana su me obavestili da je ista prosleđena njihovim tehničarima i već sutradan su mi dodelili javnu IP adresu, nakon čega sam portove forwardovao sam bez problema.

Inače, sve probleme, koje sam i kasnije imao, sa mobilnom i internet uslugom, su mi vrlo brzo rešavali nakon kontaktiranja preko poruka.

Nadam se da će ovo što ispisah bar malo pomoći. :)
 
Poslednja izmena:
Još od novembra prošle godine sam imao muku sa portovima. Prvo sam trebao da ih zovem nekoliko puta i objasnim sta je CGN, da bih nakon toga dobio poruku da oni to ne primenjuju. Elem, kada je neko napokon razumeo o čemu govorim, dobio sam javnu IP adresu bez problema. Joč uvek imam problem da otvaranje portova ne radi 100% kako treba, jer unos javne IP adrese sa lokalne mreže otvara panel za podešavanje modema, umesto ciljanog servisa. Tako da sam aplikacijama koje se povezuju na lokalni server morao da dodam proveru da li se nalaze na lokalnoj mreži. Ukoliko se nalaze, povezuju se preko lokalne IP adrese, u suprotnom preko javne eksterne.
 
Vrh Dno