Ne vredi da se zovu, niti da se ide u poslovnicu. Ja sam samo živce i vreme gubio tim načinom.
Nov sam korisnik MTS interneta od prošle godine i kada sam saznao da sam i ja iza CG-NATa, poslao sam im pitanje/molbu/žalbu preko njihovog sajta:
https://www.mts.rs/privatni/informacije-i-podrska/kontakt-forma
Ako se dobro sećam, napisao sam im sledeće:
Da sam njihov nov korisnik i da pre potpisivanja ugovora nisam obavešten da ću biti ograničen sa otvaranjem portova, odnosno da ću biti iza CG-NATa, a oni to ranije nisu praktikovali. Naveo sam zbog čega mi je potrebno otvaranje portova (u mom slučaju je igranje online i pristup media serverima), kao i da na drugoj adresi, gde je instaliran SBB internet, takvih ograničenja nema. Zamolio sam ih da mi dodele javnu IP adresu (tada je počinjala sa 100.xxx.xxx.xxx) ili da mi, za početak, otvore određene portove.
Nakon slanja poruke, još u toku dana su me obavestili da je ista prosleđena njihovim tehničarima i već sutradan su mi dodelili javnu IP adresu, nakon čega sam portove forwardovao sam bez problema.
Inače, sve probleme, koje sam i kasnije imao, sa mobilnom i internet uslugom, su mi vrlo brzo rešavali nakon kontaktiranja preko poruka.
Nadam se da će ovo što ispisah bar malo pomoći.
