Šta je novo?

HG520i i wifi prekidi

legend

Čuven
Učlanjen(a)
29.06.2000
Poruke
1,039
Poena
649
dok je na utp sve radi savrseno, kad je na wifi radi lepo dok radi ali ima non stop neke prekide...radi radi radi i onda prekid 10 sec, pa opet radi radi radi pa opet...itd...kao da se non stop sinhronizuje, ili hvata signal, nemam pojma takav mi je utisak....

u pitanju je ADSL kod TS i ruter HG520i. pod wifi podesavanjima je stavljano na auto channel select, 802.11b+g, SSID Number i SSID Index je na 1, itd...sve standardna podesavanja.

oko samog rutera nema nikakvih prepreka (pored je zid i radijator, prozor, standardan stan). buni me sto mi recimo sa drugim, pozajmljenim radi probe, wifi ruterom (tp-link 8900g) sve radi bez problema.

ima li ko ideju sta bi mogao da pokusam da signal bude konstantan?

hvala.
 
Stavi na G mod i 11-i kanal ( 2462 MHz ) i ne bi trebalo da imas problema. Kod dosta ljudi sam resio problem na taj nacin. B mod zaobidji, svaki noviji uredjaj podrzava G...

POZDRAV
 
@legend - nebi bilo lose da javis da li ti je na ovaj nacin proradilo, posto i ja cesto imam problema sa wirelessom, mada kod mene ima vise zidova, radijatora i prozora.
 
nazalost, menjanje i standarda i kanala mi nije pomoglo... bukvalno pri teskom dl veza nije konstantna, nekad prekida na svakih par min a nekada i par sati nema problema....
 
Reklamiraj ga onda, imas osnovu... Ja cu da reklamiram moj koji se restartuje svakih pola sata... ;););)
 
u *** nisam znao da ti ruteri od TS prave tako probleme.
 
u *** nisam znao da ti ruteri od TS prave tako probleme.


Za ove skoro tri godine, zamenio sam cetiri modema kod njih. Najpametnije bi mi bilo da kupim neki Allied Telesyn ADSL ruter i da budem miran, jedino sto smradovi ne dozvoljavaju da koristis nijedan drugi nego njihov. Nece da daju PPoE user i pass da bi koristio njihovu uslugu sa modemom koji nije njihov... Provereno.
 
Meni su dali. Lepo piše u ugovoru koji sam potpisao u septembru 2008. Zamoli ih ponovo.
 
Ma kakvi, nema od toga nista, u ugovoru pisu podaci ali su to podaci za prvi modem koji sam dobio, svaki posle toga koji sam dobio, nije imao user i pass za PPoE konekciju vec se automatski kacio. Ajde i user da mi ne daju, videcu ga u podesavanjima ali pass nemam... Sta je, tu je...
 
ma sta je provereno bre za ovo bi ti moja baba rekla lupas ko maksim po diviziji :) uopste te niko ne uslovljava da koristis telekomove rutere, tehnicka podrska ne moze da ti da pppoe user i pass jer nemaju te podatke, ali ako posaljes mail tj. molbu na [email protected] da su ti postrebni user i pass za konfigurisanje tvog uredjaja poslace ti u narednih par dana postom na adresu na koju ti stize racun bez problema, meni slali u vise navrata i nikad sa tim nisam imao problema ni ja ni prijatelji koji su takodje to radili.
 
Poslednja izmena:
ma sta je provereno bre za ovo bi ti moja baba rekla lupas ko maksim po diviziji :) uopste te niko ne uslovljava da koristis telekomove rutere, tehnicka podrska ne moze da ti da pppoe user i pass jer nemaju te podatke, ali ako posaljes mail tj. molbu na [email protected] da su ti postrebni user i pass za konfigurisanje tvog uredjaja poslace ti u narednih par dana postom na adresu na koju ti stize racun bez problema, meni slali u vise navrata i nikad sa tim nisam imao problema ni ja ni prijatelji koji su takodje to radili.


Sa njihovom tehnickom podrskom sam imao samo negativna iskustva, kod njih sam zakupio domen, sajt hostujem kod drugog provajdera, nisu se udostojili da tom provajderu proslede podatke za DNS forwarding koji nam je bitan za mail server a radilo je prvih mesec i po sve dok nisu nesto dr...ali i poremetili setovanja. Kasnije kad sam im trazio da to poprave,nisu se udostojili ni odgovora.

Sto se tice korisnickig servisa, znam toliko da njih ne treba da pitam za PPoE user i pass ali posle ovoga sa tehnickom podrskom, u sve sumnjam sto se njih tice.

U svakom slucaju, hvala ti na savetu, probacu i to... ;)
 
Nema na cemu tu smo da se pomazemo, inace i za korisnicki centar, jednom prilikom sam drugaru setovao Sagem-a koji je izgubio podesavanja (njemu kao i speedtouch-u moraju rucno da se unose parametri za pppoe konekciju), kako to vec biva nije mogao da nadje user i pass a inace zivi na 5 minuta od korisnickog centra. Prosetamo mi do tamo da ne bi cekao danima da stigne postom i pitam ja neku zenu tamo za pppoe user i pass ona me gleda kao da sam je opsovao i opusteno me prosledjuje na tehnicku podrsku (koja sigurno ne moze da mi pomogne u ovoj situaciji osim da me uputi da posaljem mail) ali sreca u nesreci je da se zatekao tu i mladji kolega koji je bio u fazonu znam sta vam treba nema problema samo trenutak i covek mi odstampao user i pass tako da smo odmah zavrsili posao. Znaci tehnicka podrska ima samo user ali nema pass za pppoe konekciju dok ovi u korisnickom centru imaju uvid i u user i u pass samo je pitanje dal' znaju tako da je tu malo lutrija na koga naletis. Ali dobitna kombinacija je slanje mail-a samo je tu problem sto mora malo da se ceka dok "brza" posta Srbije obavi posao hehe... Tako da ako ti je hitno moze i u korisnickom centru da se zavrsi samo da naletis na pravog coveka ili trazis da razgovaras sa sefom ili nekim ko se bar malo razume u tematiku. I da user i pass su case sensitive tako da ako uzimas u korisnickom centru trazi da ti odstampaju a ne pisu rukom ili sam zapisi sa sve velikim i malim slovima.
 
Poslednja izmena:
Hvala prijatelju na opseznim informacijama, imao sam slicno iskustvo u njihovom korisnickom centru u Valjevu, blago receno KATASTROFA ali oslanjam se na taj mail koji pominjes pa cu da vidim cime ce rezultirti. Nije toliko hitno, da kupim prvo ADSL ruter pa cu im odmah traziti user i pass i kad stigne odgovor od njih, vraticu im ovaj HG520s... Nema mi druge. Daj predlog ako znas neki extra ADSL ruter, ja sam gledao neki Netgear sa dva WAN porta, oko 27000 kosta, njega bih uzeo prvenstveno ali ako ne njega, onda neki dobar sa jednim WAN portom, daj savet ako imas neku preporuku. ;)
 
Vrh Dno