Šta je novo?

Heroes 5...nije 3D...ali...

ToxiC je napisao(la):
neka iz cetvorke ostave gradjenje lika, jedinice, vodjenje bitke...ma moze sve samo ne grafika...ona kicerajska :d


ja bih pre upotrebio rec stara...:)
jedna od stvari koje treba da nasledi petica od cetvorke je sigurno i vodjenje jedinica[mislim samostalno] i same heroje[tj. da ne budu samo kipovi u uglu koji bacaju magije:)]...
 
Ja bih voleo da Heroji 5 budu u stvari ukradeni Disciples 3 kome ce samo da nakace drugaciji naslov, iskreno :)
 
Heroji i Disciplesi imaju razlicit koncept formiranja vojske.Dok heroji zahtevaju neprestanu proizvodnju jedinica, disciplesi nagradjuju igraca koji paznju posvecuje unapredjenju istih primeraka jedinica.Dok heroji daju osecaj vodjenja epskih bitaka sa hiljadama jedinica pored sebe, disciplesi vise lice na rpg maskiran u poteznu strategiju.
Primeniti takav koncept u herojima bi im ukralo dusu i izneverilo ocekivanja vecine.
btw:Ima zaista finih scenaria, kampanja za HoMM3 na netu koji zahtevaju leranje sa ogranicenim stekom jedinica i time podsecaju na disciplese.The adventures of Wren je najbolja kampanja koju sam nasao koja sledi takav koncept, uzivao sam igrajuci je , ali ipak ne bih voleo da me HoMM5 primorava da tako stalno igram.
 
urban je napisao(la):
ja bih pre upotrebio rec stara...:)
jedna od stvari koje treba da nasledi petica od cetvorke je sigurno i vodjenje jedinica[mislim samostalno] i same heroje[tj. da ne budu samo kipovi u uglu koji bacaju magije:)]...
Da, ali su u III heroji davali velike bonuse svim jedinicama i od njihove snage je uvek zavisio ishod borbe. U IV ako prvo eliminises protivnickog heroja i sa herojem prvog nivoa mozes da pobedis priblizno istu vojsku koju vodi heroj znatno viseg nivoa( narocito ako se branis u gradu ). Idealno resenje bi bilo da se zadrze komandanti iz WOG-a, ali i da sami heroji ne ucestvuju u borbi.
 
zato su u wog uveli stack expirience da bi nagradjival ljude koji se bore a ne one koji se stekaju
 
Maelkum je napisao(la):
Heroji i Disciplesi imaju razlicit koncept formiranja vojske.Dok heroji zahtevaju neprestanu proizvodnju jedinica, disciplesi nagradjuju igraca koji paznju posvecuje unapredjenju istih primeraka jedinica.Dok heroji daju osecaj vodjenja epskih bitaka sa hiljadama jedinica pored sebe, disciplesi vise lice na rpg maskiran u poteznu strategiju.
Primeniti takav koncept u herojima bi im ukralo dusu i izneverilo ocekivanja vecine.

Potpuno se slazem sa svime izrecenim, sem da u herojima postoji osecaj vodjenja epskih bitaka sa hiljadama jedinica. U herojima postoji osecaj vodjenja mesavine mamuta, krave i antilopine pozadine sa brojem iznad njega koji bi kao trebalo da oznacava koliko takvih mesavina mamuta, krava i antilopa ima u komadima u toj armiji i to je kao epski osecaj ? :) Znam da cu sad navuci bes mnogih ljubitelja homm ali sta da radim, meni je to uvek bilo bezveze. Zato mi i jeste bolji koncept Disciplesa. Imas druzinu koja vremenom napreduje, ako se pazi sta se radi i to je to...

Sa druge strane raznovrsnost jedinica je lepa prednost za Homm serijal. Mislim da bi pun pogodak bila dobra mesavina ova 2 pristupa...

Recimo nesto poput Age Of Wondersa, bilo dvojke bilo Shadow Magic-a...To je, usudio bih se reci, idealno !
 
raindog je napisao(la):
zato su u wog uveli stack expirience da bi nagradjival ljude koji se bore a ne one koji se stekaju
Samo sto je to nagradjivanje preterano. Ako se dobro secam (jer ne igram vise 3.58 nego samo 3.57 upravo zbog takvih stvari) vecina jedinica dobija po nekoliko otpornosti na magije, sto ofanzivne magije cini neupotrebljivim... neke jedinice dobijaju mogucnost da udare dva puta... jedinice prvog stepena mogu lako da imaju 10+ hp... itd.
 
filipenko je napisao(la):
U herojima postoji osecaj vodjenja mesavine mamuta, krave i antilopine pozadine sa brojem iznad njega koji bi kao trebalo da oznacava koliko takvih mesavina mamuta, krava i antilopa ima u komadima u toj armiji i to je kao epski osecaj ? :)

u pravu si potpuno, ali je tako koncipiran battleground! moras priznati i to ima neku svoju draz!
ides prostranstvima, i kada oces da se bijes ulazis u neku vrstu arene (battleground) gde mogu da vaze i neka druga pravila razlicita od dela sveta gde se nalazis (hodas po cursed groundu a bitka se odvija na heawen ili rough terain.... primera radi)!
 
ja sam i dalje za da heroji budu aktivni ucesnici bitke...samo da naravno malo vise uticu na sam tok iste nego u 4tom delu...
 
Znas koji je problem kod toga da heroji ucestvuju u borbi. Brate imam 10 Arhandjela i roknem ti heroja i zapalim a tebi ako nije grad blizu da ga resurektujes jebo si jeza. Lose mi je to da toliko dugo gradis heroja kog ti neko rokne za cas.
 
Poslednja izmena:
pa onda heroji treba da budu malo jachi nego u 4tom delu...tamo ne predstavljaju nikakvu prepreku ukoliko je suparnicka vojska superiornija...takoreci ne uticu mnogo na ishod same bitke...
 
Pravo da ti kazem vise sam za commandere nego za to. Ipak mi je preveliki gubitak izgubiti heroja. Zamisli posle neke ogromne borbe vrisne heroj i ne dobije expirience. Taman bi se ubio :). Znaci ako mene pitas onako kako je u WOG-u uradjeno (heroj + commander) je meni najjaca stvar.
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
Pravo da ti kazem vise sam za commandere nego za to. Ipak mi je preveliki gubitak izgubiti heroja. Zamisli posle neke ogromne borbe vrisne heroj i ne dobije expirience. Taman bi se ubio :). Znaci ako mene pitas onako kako je u WOG-u uradjeno (heroj + commander) je meni najjaca stvar.

u potpunosti se slazem sa tobom... lepo su to braca rusi smislili :)

nego da li je neko za da organizujemo neko online igranje wog-a
 
Commanderi u wog-u su ok.Medjutim za njih vaze sva pravila kao i za heroje u homm4, tako da ako ti comm rikne u toku velike bitke,***..

@urban:Ne daj boze da heroji budu jaci nego u homm4.Deluje glupo da u kampanjama ili eeeextra dugom scenariu kad heroja levelujes toliko da sam bez problema sece grupu od 4-5 zmajeva.
 
Maelkum je napisao(la):
@urban:Ne daj boze da heroji budu jaci nego u homm4.
to se slazem, ne znam kako su ostali imali iskustva ali kada se nabije heroj preko 25-tog levela, ajde stani mu na put :D
 
ToxiC je napisao(la):
to se slazem, ne znam kako su ostali imali iskustva ali kada se nabije heroj preko 25-tog levela, ajde stani mu na put :D

pa mozes da mu stanes na put bez problema samo sto ti treba heroj 30. levela :):):):):):):):)
 
I meni je ok da heroj ucestvuje u borbi kao u IV, samo je stvarno malo glupo sto se lako moze ubiti. Kada bi napravili neki delilac prema kojem bi on dobijao manje stete nego ostale jedinice (u zavisnosti od toga koliko jedinica vodi sa sobom) mislim da bi bilo mnogo bolje i zanimljivije (ipak je on heroj, pa bi samim tim trebalo i da je jaci od ostatka ekipe koji vodi).
 
ToxiC je napisao(la):
to se slazem, ne znam kako su ostali imali iskustva ali kada se nabije heroj preko 25-tog levela, ajde stani mu na put :D
Jos pride mozes da vodis dva ili vise heroja. A sto se toga tice i komandanti u WOG-u su prakticno neunistivi(bar za jedan grad sigurno) tako da mi se desavalo da samo sa komandantom(bez drugih jedinica) ubijem 700 archangel-a(karmic battle) ili drugih jedinica 7 stepena.
 
Bogdan je napisao(la):
Jos pride mozes da vodis dva ili vise heroja. A sto se toga tice i komandanti u WOG-u su prakticno neunistivi(bar za jedan grad sigurno) tako da mi se desavalo da samo sa komandantom(bez drugih jedinica) ubijem 700 archangel-a(karmic battle) ili drugih jedinica 7 stepena.

e sad ga pretera
 
raindog je napisao(la):
e sad ga pretera
Vrlo lako mozes sam da proveris. Kreni kao Tower/Nella(bitno zbog armorer specijalnosti). Komandantu uzmi defense/hp/damage/mp. Na 16 nivou ce komandant imati 95% magic resistance(sto je dovoljno, ali mozes i da uzmes resistance kao skill heroju). Sada sve sto ti treba su ofanzivne magije(armagedon,implosion...) i summon elemental(earth-najbolje). Treba ti i tactics skil kako bo mogao na pocetku borbe da se sklonis u cosak gde mogu samo dve jedinice da te udare. Kad pocnu jedinice 7. stepena da izlaze heroj ce biti oko 40. nivoa sto znaci da ce 45% stete absorbovati i imace 50% sanse da paralizuje(bar jednu od 2 jedinice koje ga udare, a drugoj ce baciti blind). Sada su ispred njega 2 jedinice koje ne mrdaju dok sa implosion ne pocistis ostale i ne napravis gomilu earth elemenata(koje racunar uvek napada pre nego komandanta). Izvuces se na drugu stranu i nastavis sa implosion(koji te kosta 3 SP zbog komandanta). Na kraju dana Mysticizam ti obnovi skoro sve SP itd.
Idealno bi bilo i da nadjes mithril mail( sto nije tesko ), a sve skil poene razmesti na spell power(sto vise), defense( ne moras mnogo jer sa def. skilom komandant ima 55 def.) i na knowledge oko 30( uz skil inteligence to je vise nego dovoljno SP)
 
Bogdan je napisao(la):
Jos pride mozes da vodis dva ili vise heroja. A sto se toga tice i komandanti u WOG-u su prakticno neunistivi(bar za jedan grad sigurno) tako da mi se desavalo da samo sa komandantom(bez drugih jedinica) ubijem 700 archangel-a(karmic battle) ili drugih jedinica 7 stepena.

700 arhanglea? hm, malo teže! Koji si ti to WOG igrao? Ili je taj AI izuzetno glup. U ćošku mogu da te udare 3 jedinice. Jedna koja zauzima 2 polja i dve koje zauzimaju po jedno polje, dve smo u slučaju ako obe zauzimaju po 2 polja. Komander može biti jak, ali ni blizu toliko, jer 700 dobro razvijenih arhangela u WOG-u (zavisno od nivoa heroja) mogu da naprave i blizu 250.000 demage-a, a ako heroj ima 700 arhangela koliko onda ima jedinica nižeg nivoa i sugurno ni sam heroj nije početnog nivoa? - to mora biti vrlo jaka družina...

A komdanti u WOG-u ako zaginu, mogu da se i "ožive", pa i bez gubitka svega onoga što je uznapredovao, ako se ima "Helm of Immortality"
 
Hocu i ja WOG. :D

Jel' ima neko iz NSa ko je voljan da mi nareze to cudo?

poz.
 
Visente je napisao(la):
700 arhanglea? hm, malo teže! Koji si ti to WOG igrao? Ili je taj AI izuzetno glup. U ćošku mogu da te udare 3 jedinice. Jedna koja zauzima 2 polja i dve koje zauzimaju po jedno polje, dve smo u slučaju ako obe zauzimaju po 2 polja. Komander može biti jak, ali ni blizu toliko, jer 700 dobro razvijenih arhangela u WOG-u (zavisno od nivoa heroja) mogu da naprave i blizu 250.000 demage-a, a ako heroj ima 700 arhangela koliko onda ima jedinica nižeg nivoa i sugurno ni sam heroj nije početnog nivoa? - to mora biti vrlo jaka družina...

A komdanti u WOG-u ako zaginu, mogu da se i "ožive", pa i bez gubitka svega onoga što je uznapredovao, ako se ima "Helm of Immortality"
Prvo, ne radi se o heroju koji ima 700 arch. nego o neutralnim jedinicama sa opcijom karmic battle(5 puta po 150 arch.). Tacno je da mogu 3 jedinice da udare komandanta u cosku, ali ne udaraju (zato mozes da odsetas iz ugla) i to je tako cak i kad obe jedinice imaju blind.
Jos jednostavniji nacin da se sam uveris u to je da napravis(u editoru) mapu sa dva grada i ispred tvog Towera da stavis Pandora box(ili vise njih) koje ce imati: 10000000exp(43-44 nivo), 50def, 30know, 80sp(moze i manje samo duze traje borba), magije(implosion,blind,slow,earth elemental) i sekundarne skilove( tactics, earth magic,fire magic, inteligence, sorcery,wisdom...).Pazi da prvo uzmes wisdom,pa onda magije. Stavi 700 archangela ispred zamka i napadni ih. Bice rasporedjeni u 7 grupa po 100(ni 150 ne bi bio problem uz mithril mail). Dve grupe ce napraviti po 756 stete(potrudi se da bar jednu paralizujes). Bacis blind onoj grupi koju nisi paralizovao, a u sledecem krugu drugoj grupi. Sa implosion sredis ostale, izvuces se na drugi kraj, samonujes 4 puta earth el. i sredis ostale.
Ukupno ti treba 5 min. vremena za pravljenje i izvrsavanje ovog "eksperimenta" (ja probao jutros) WOG 3.57f verzija
 
Delija je napisao(la):
Hocu i ja WOG. :D

Jel' ima neko iz NSa ko je voljan da mi nareze to cudo?

poz.

imam ja
 
Bachi mi tel. na PM, pa kad budes slobodan...

Pozdrav i hvala unapred! :wave:
 
Bogdan je napisao(la):
Prvo, ne radi se o heroju koji ima 700 arch. nego o neutralnim jedinicama sa opcijom karmic battle(5 puta po 150 arch.).

E, sad je malo jasnije o čemu se radi. Kao neutralne jedinice je druga stvar, tu ne moram nikakav eksperiment da postavljam, jer je sasvim moguće da to može. Neutralne jedinice su vrlo slabe u odnosu na one koje imaju heroja + družinu, čak i kad su sedmog nivoa.
 
Hvala na info-u, al' mi je to malo puno za skidanje ovom skrnavom modemskom vezom. :)
 
Nazad
Vrh Dno