Šta je novo?

Help - problemi sa stampom u NT4 mrezi

listeR

Čuven
Učlanjen(a)
03.07.2003
Poruke
9
Poena
601
Imam specifican problem, pa cu ga malo detaljnije opisati.
Server je NT4. U mrezi je 10-ak racunara koji su pod NT4 i Win2000.
U prethodnom periodu na jednoj radnoj stanici (NT4) koja se logovala kao user na domen kontroler je bio prikacen laserski stampac. Taj laserski stampac je koristen od strane druge dve radne stanice (NT4). Koristen je za stampu iz AB-softvovog DOS programa. Na ove dve radne stanice logovanje je isto bilo kao i na radnoj stanici sa stampacem (znaci na domen kontroler).

Problemi su se javili, kad je radna stanica skinuta sa mreze, a stampac prebacen na jednu od radnih stanica gde je AB-softvov DOS program. Medjutim, sad stampa samo radi ako se na masinu na kojoj je stampac ulogujem sa administratorskim nalogom.

Zvao sam tehnicku podrsku AB softa i oni mi rekose da treba da omogucim mrezno stampanje iz komandne linije:

[code:1]net use lpt1: \\imemasine\ime$erovanog$tampaca[/code:1]

To mi je ponekad uspevalo ali sa administratorskog naloga, ali stampa i dalje neradi!!!


Moram da napomenem da je instalacija prosla bez problema, stampac je $erovan i vidi se na klijentskim masinama sa kojih treba da se stampa.

Da li je ko imao kad slicnih problema?
Ako neko ima kakav predlog .....
Gori mi pod nogama
:boom: :boom:
 
Komanda NET USE se koristi za redirekciju porta na mrežni resurs. DOS programi ne mogu da koriste drajvere koji se nalaze u Printers folderu već štampaju na neki od LPT porta. U tim slučajevima se onda vrši redirekcija porta. Kad se pokrene štampa OS prvo proverava dali je izvršena redirekcija porta i ako jeste onda šalje štampu na mrežni resurs (štampač). Ako nije izvršena redirekcija onda štampu šalje odgovarajućem drajveru.
U komndnoj liniji otkucaj NET USE /persistent:yes da bi memorisao podešavanje. Da bi proverio status redirekcije otkucaj samo NET USE. U helpu imaš detaljan opis sintakse (NET help USE). Da bi svi korisnici mogli da štampaju ja sam morao da se ulogujem na svaki korisnički nalog i da izvršim pomenutu redirekciju (nije logično ali sam morao). Uloguj se na svaki korisnički nalog i proveri status sa NET USE. Proveri i prava pristupa za šerovani štampač.
 
Hvala na iscrpnom odgovoru! Kolega je resio problem dok sam bio sluzbeno odsutan. Problem je bio u pravu pristupa serovanom stampacu i drajveru za EPSON-ov laser.

Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno