Šta je novo?

Hell is Us

illidan

Nenadmašan
Učlanjen(a)
02.02.2005
Poruke
22,729
Poena
2,205
Moja oprema  
CPU & Cooler
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark - phanteks t30
Matična ploča
asus rog strix b550-i gaming
RAM
g.skill trident z neo 32gb cl16 3600
GPU
nvidia rtx 4070super founders edition
Storage
samsung 980 pro 1tb, wd black sn770 2tb
Zvuk
ifi zen dac v2 - s.m.s.l ao200 mk2 - kef q350, fiio ft1 balanced
PSU
corsair sf750 platinum
Kućište
lian li a4 h2o
Monitor
asus vg27aql1a
Miš & tastatura
mchose l7 pro, kbd.fans tofu65 raw alu - cream soda switches - gmk serika 2 keycaps
Pristup internetu
  1. Optički internet


Hell is Us is a 3rd-person action-adventure game that combines intense melee combat with the thrill of exploration. Explore a semi-open world to find answers to your questions and face mysterious creatures all along your journey.

A HOSTILE WORLD​

As well as the civil war dividing the country, the region is suffering from a mysterious calamity, which has given rise to supernatural creatures that no modern weapon can defeat. Your drone and sword from a different age are your faithful allies as you cut a path through lands infested with terrifying chimeras and try to unravel the mystery of their appearance.

A UNIQUE EXPLORATION SYSTEM​

No map, no compass, no quest markers: following your instincts is part of the adventure. Enjoy a unique experience that uses innovative writing and level design to let you make your own decisions and follow your instincts as you explore. Your discoveries are yours alone.

COMBAT AGAINST ORIGINAL CREATURES​

Swords, spears and axes: a wide range of weapons forged specially for fighting these supernatural creatures is available. You will need to learn how to fight these monsters and use your drone wisely to stay alive.

"The central theme of Hell is Us is that human violence is a perpetual cycle fueled by human emotions and passions." – Jonathan Jacques-Belletête, Creative Director
 
Developer bas ne uliva poverenje. Da ne ispadne Death Stranding/Control sa Temu-a fazon
 
 
Ma ne vidi se uticaj Fallout-a u opste :) Super izgleda za sad, videcemo :)
 
Ne znam zašto ali meni nekako vuče na Elden Ring. Ideja se ipak čini dosta originalno i unikatno a ono što je rečeno od ovog lika - "da ne treba da imate sve upute, znakove pitanja, ikonice lokacija gde se šta nalazi na mapi" jeste verovatno najbolja izjava koju sam čuo dugo vremena bar što se razvoja igara tiče.
 
 
Izasli rivjui:
 
Sta znam, ovako ne deluje da je lose, ali mi se cini da posle nekog vremena igra postane previse repetativna i nekako mucna za igranje, jer ti konstantno iskacu jedni isti ovi neprijatelji sa ovim anomalijama ili kako da ih nazovem.

Sto se tice ovoga da te igra ne vuce za ruku, to koliko mi je dobro sa jedne strane, sa druge me smara. Tj daj mi makar neku mapu (ako sam dobro razumeo nema mape), a za ostalo cu se ja pobrinuti.
 
Sto se tice ovoga da te igra ne vuce za ruku, to koliko mi je dobro sa jedne strane, sa druge me smara. Tj daj mi makar neku mapu (ako sam dobro razumeo nema mape), a za ostalo cu se ja pobrinuti.
Upravo je to dosta bitno.
Naprave ogromana otvoren svet sa mapom na kojoj je posle kartkog vremena sve vec obelezeno gde da se ide itd, i samim tim se izgubi smisao tog otvorenog sveta. Da ne pricamo o 1000 nekih itema mogucnosti gluposti, od kojih mozda iskoristimo 10%. Ovde je drugaciji koncept, otvoren manji svet sa prepoznatljivim lokacijama koje su do maksimuma iskoristene, gde nema suvisnih itema vec je sve bitno i korisno. Bukvalno moras da se stopis sa igrom malo i malo da razmisljas ako zelis da je odigras do kraja. Nisam je igrao a ako su sve sto sam naveo a sto vidim da je tako u ovoj igri upakvali kako trebe verujem da je odlicna igra.
Malo sveze krvi na dosadnoj sceni gde vlada pretesko sols smaranje ili totalni idjotizam gde se igra prakticno prelazi sama. Ovde treba malo razmisljati, pamtiti gde se sta radi, gde se nalazis a opet mi deluje da nije prenaporna u tom segmentu.
 
Paaa i slozio bih se i ne bih se slozio.

Da, slazem se da kad lako otkrivas sve na mapi, da gubi poentu i da valja malo se pomuciti kako bi dosao do odredjenog cilja.

Medjutim, evo uzmi primer Ghost of Tsushima, gde nije slucaj kao u nekim open world igrama. Velika je mapa, dobijes pocetni marker kad "otvoris" neku misiju, a posle ti cesto da okvirnu lokaciju gde je sledeci korak, ali treba malo da se iscimas da nadjes. Takodje, nema onog otvaranja mape kao npr u Assassin's Creed gde ti otvori celu sekciju kad se popnes na "toranj". Otvaranje mape ide postepeno kako ides kroz nju, a nemas ni klasican, direkcioni marker koji ti pokaze strelicu kuda treba da ides.

Koliko je u ovoj igri veliki, tj mali svet i koliko je sve prepoznatljivo i koliko su te lokacije iskoriscene, ostaje da se vidi, osim ako vec nisi igrao igru, pa pricas iz iskustva.

Meni ovo izgleda bas repetativno (pretezno u smislu borbe, tj protivnika) i ostace u nekom tamo backlogu za 2032. godinu.

U skladu sa svim, tj pre svega vremenom koje mogu da ulozim u igranje, uzimajuci u obzir slobodno vreme, druge aktivnosti itd, kao i koliko imam zivaca da istrazujem do iznemoglosti nesto (a nemam bas) iskreno ne mogu da priustim sebi da bauljam po nekoj mapi i provaljujem svaki detalj u istoj.
 
Koliko je u ovoj igri veliki, tj mali svet i koliko je sve prepoznatljivo i koliko su te lokacije iskoriscene, ostaje da se vidi, osim ako vec nisi igrao igru, pa pricas iz iskustva.
Pogledao sam mala ima ljudi koji su je vec odigrali. Lokacije su prepoznatljive nesto tipa kao stare dobre Point & Click avanture, i same zagonetke su dobro odradjne gotovo ni jedna nema kompletno resenja na lokaciji gde se nalazi. Igra nagradjuje istrazivanje, svasta moze da se nadje ako se zaviri u svaki cosak. Borbe su izazovne taman toliko da nisu prelake i da ne ubijaju volju za zivotom kao u sols igrama gde je to jedina poenta a sve ostalo je kozmetika. Sve u svemu po onome sto sam video deluje vemo zanimljivo, dobra mesavina Returnal Remnant Control i neke dobre Point & Click avanture.
Verujem da bi ovo mnogo dobro proslo da su borebe ucinili bas teskim posto vidim da je taj mazohizam poprilicno popularan :ROFLMAO:
 
 
Ne znam da li imam 144fps, ali znam da imam 144 leptirića u stomaku. Istraživanje i provaljivanje puzli je vrh
 
Odigrao sam samo neka 4 sata i za sad mi se sviđa. Combat najviše pljuju, ali je meni okej. Jednostavno nije glavni fokus igre, nije u pitanju souls-like i to je u redu.

Drugačije je od svega, dobiješ ključ i info da odeš u podrum kuće sa plavom ljuljaškom u tom I tom selu, pa se ti snađi.

Ili ima zaključana žena a ključ je kod lika koji lutuje tu i tu zgradu u tom i tom gradu, ti dalje izvoli.
 
Odigrao sam samo neka 4 sata i za sad mi se sviđa. Combat najviše pljuju, ali je meni okej. Jednostavno nije glavni fokus igre, nije u pitanju souls-like i to je u redu.

Drugačije je od svega, dobiješ ključ i info da odeš u podrum kuće sa plavom ljuljaškom u tom I tom selu, pa se ti snađi.

Ili ima zaključana žena a ključ je kod lika koji lutuje tu i tu zgradu u tom i tom gradu, ti dalje izvoli.
Konacno se neko usudio da napravi igru koja ima neki mentalni izazov, gde se treba snaci, gde treba obratiti paznu na svet oko seba, a na samo mlacenje prazne slame i tracanje kroz ogroman otvorni svet od tacke A do tacke B.
 
Ja bih ovde lagano dodao I Kingdom Come 2, posebno hardcore mode.

Dobar predlog je i Outer Wilds (ne Worlds) iako meni nije legla.
 
Meni je glavni problem kod ove igre to što je namenski pravljena za gamepad. Taman sam se spremao da je eliminišem zbog kretanja kamere, kad ono vidim ima opcija da se praćenje kamere isključi. U ovoj varijanti je kretanje prihvatljivo, premda mi i dalje nije to to do kraja. Elem, jako lepo vizuelno zaokružena igra reklo bi se, koja radi kao sat. Tek sam je započeo i vidim odmah da je ovde akcenat na istraživanju, što mi je baš ok. Zaista podseća na neke starije point and click avanture. Od bezveznih momenata u startu, izdvojio bih obavezno pritiskanje space dugmeta u dijalozima, što ume da smeta. Takođe mi se čini da tim koji radi video sekvence nije baš bio na visini zadatka svuda. Sekvencu sa devojkom u podzemlju su ipak mogli malo smislenije da naprave.
Tip je ladno bez bilo kakvog prelaza i pojašnjenja svukao jaknu sa devojke, preuzeo mač i drona i zatim odmah bez pogovora odlučio da tera dalje. :LOL:

E da, rekao bih da je glas glavnom protagonisti pozajmio Elias Toufexis, poznat po brojnim ulogama u videoigrama, filmovima i TV serijama (glas Adama Jansena u igri Deus Ex Human Revolution).
 
Poslednja izmena:
Hm, nakon što sam je malo isprobao skontao sam da mi ovo ipak nije igriljivo u ovoj miš-tastatura varijanti iz nekoliko razloga. Prvo igra koristi sijaset dugmića koji su mi totalno bezveze raspoređeni. Nemogućnost remapiranja interact dugmeta, koje volšebno nedostaje u meniju za manuelno mapiranje je ogroman minus. Ovo mi pravi najveći problem jer ne mogu da premestim interact na neko drugo dugme. Moja šema za upravljanje je specifična i znam da spadam sa tim u 1% igrača pod suncem pošto ne koristim wsad dumiće nego wsqe, ali to je moja stvar, tako sam se navikao i tako mi više odgovara naorčito u igrama koje koriste dosta dugmića i želim da mi to bude omogućeno. Borba je što bi rekli englezi totalno convoluded, krajnje je nejasno šta se dešava i kad treba reagovati da bi pokupio energiju iz prstena koji se inače raspline dok kažeš keks. Plus je to jedan klik više što je totalno bezveze. :confused:
Baška što tokom lokovanja u borbi sa više neprijatelja je vrlo lako pogubiti se. Umesto što su stvari zakomplikovali na ovaj način nepotrebno, bolje bi bilo da su napravili varijnatu kakvu je recimo imala igra Blade of Darkness. Znači prosta locking mehanika, jedan klik markira najbližeg neprijatelja, naredni klik markira sledećeg u radijusu oko igrača ma gde on bio pozicioniran u datom trenutku što je super prosto rešenje. A što se tiče makljanja akcenat je mogao kao u BoD-u biti više stavljen na kombinaciju dugmića za izvođenje udaraca i molim lepo. Cenim da bi makljanje u ovoj varijanti bi bilo kud i kamo zabavnije. Ali naravno, niko da se doseti toga. Izgleda da je taj koncept sa više dugmića u kombinaciji pao u zaborav, jer koliko vidim nijedna novija igra nema ništa nalik na to, što je stvarno šteta. Imam utisak da je to eliminisano iz neke bojazni da će to klincima biti komplikovano, što je malo pocenjivačka logika rekao bih.

Osim ovoga takođe mi se uopšte ne dopada kako je rešen inventar. Inventar treba da bude prost, pregledan i jasan, da možeš da sabereš 2 i 2 odma kad ga prvi put otvoriš. Ne želim da gubim vreme i pamtim gde mi je šta i da se pitam šta čemu služi i kako radi i da prevrćem 16 stana u inventaru da bih nešto namestio? Ponekad se zapitam koji likovi smišljaju ovako neintuitivne inventare. Čini mi se da sam mozgao danima da nešto namerno napravim da bude komplikovano i neintuitivno ne bi mi pošlo za rukom da to napravim kako su ga oni skockali ovde. :rolleyes:

Sve u svemu, kome je ova default šema ok za igranje ovo će možda moći da proguta i naročito ovo makljanje, međutim cenim da će jedan deo igrača ovakva rešenja definitivno odbiti, što je šteta pošto je igra stvarno lepo napravljena i fino radi.
 
Nazad
Vrh Dno