Šta je novo?

HBO Max [nije tema o MAX]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni se desilo, još dok je bio HBO Go, da su mi greškom ugasili nalog ovi iz Supernove. Bila je njihova greška, ali morao sam da pravim novi nalog na drugi email.
 
Ako neko još uvek ima Huawei telefon ili tablet, verovatno je upoznat da su ovi uređaji izbačeni sa liste podržanih pre par meseci. Aplikacija nije mogla da se apdejtuje ali je radila sve vreme, od trenutka blokiranja, pa evo sve do pre neki dan. Tome je nažalost došao kraj, očekivano.
Ali iako aplikacija ne postoji i ne radi više, mogu da potvrdim da sve lepo šljaka iz browsera. Probao na telefonu sa desetkom i tabletu sa androidom 7.
Jedina caka je da mora biti odabran Desktop site inače vas login baca na Play store.
Srpski titlovi rade normalno, svi uređaji su mi inače na engleskom.
 
Ja koristim HBO Max apk na Windows 11.
Imao sam problema nekoliko dana sa pokretanjem aplikacije jer sam dobijao grešku topa Ooops nešto se desio, nemate konekciju...
Na kraju sam skinuo poslednju verziju ažurirarao i nije htjela uopšte da se upali.
😅
 
Od pre par dana prestalo da funkcionise na Huawei. Kad se udje u aplikaciju stoji samo ljubicast ekran i pri pokusaju update izbaci da uredjaj vise nije podrzan i izbrisana je aplikacija sa google play preko Huawei.
 
@Djomla84 napisao nekoliko postova iznad da na tim telefonma radi ako se koristi browser u desktop modu.


 
A ja sam samo 4 poruke prije napisao da aplikacija radi i dalje ako pronađeš instalacijski apk i instaliraš ga...
 
Nisam probao da skinem apk, ali mi logika nekako govori da neće raditi (bez nekog third party sideload softvera)...jer ako neće da mrdne dalje od onog ljubičastog ekrana, to nije verujem do instalacionog fajla već je HBO provalio kako da malo dublje zavrne Huawei. Ponoviću, aplikacija nije mogla da se apdejtuje (ali je radila, do pre neki dan) od trenutka objave blokade Huawei uređaja, a to traje već mesecima, koliko vidim sad još tamo od septembra prošle godine. Sideload verovatno radi, ali su mi to još dva "strana tela" u sistemu, iskreno se ne bih zamajavao ako već HBO hoće da radi iz browsera.
Meni lično nije nikakav problem da imam shortcut-ove umesto zvaničnih aplikacija, koristio sam dugo Windows telefone pa sam navikao na nedostatak istih.
 
Poslednja izmena:
Da li neko zna u cemu je problem, klinac ima Realme Gt Neo 2 i Hbo Max nalog preko Yettela. Kada pusti bilo koji film, on krene 3-4 sekunde i onda slika jednostavno pozeleni, pojave se pikseli, nista se ne vidi, ne moze da se gleda, totalna pikselizacija. Brisali smo apk, vracali telefon na fabricko, ali nista ne pomaze...
 
Svasta, na nalogu na HBO Max pise "Itekla je pretplata na HBO Max preko operatera MTS Srbija"..

Sredicu vec, mislio sam da je ukinuto ili sta vec.
Sad vidim da se azurirao i Iris, mozda ima veze s tim
Da se nadovežem na ovo, ako promenim operatera da li mi ostaje isti HBO Max nalog ili moram da pravim novi sa novodobijenim aktivacionim kodom (konkretno prešao sam sa mts-a na sbb)?
 
Da se nadovežem na ovo, ako promenim operatera da li mi ostaje isti HBO Max nalog ili moram da pravim novi sa novodobijenim aktivacionim kodom (konkretno prešao sam sa mts-a na sbb)?
Možeš da zadržiš isti nalog. Samo kad dođeš do koraka gde treba da ostaviš mail, upišeš mail na koji je vezan postojeći nalog i on te pita da li želiš da vežeš za postojeći nalog
 
Danas dobih mail:
"Ažurirali smo Uslove korišćenja za HBO Max. Pročitaj ih pažljivo. Ove promene stupaju na snagu 14. jula 2023. godine."

U tekstu ništa naročito nisam video. Da li neko zna detaljnije o čemu se radi?
 
I ja sam detaljno pročitao i nisam primetio ništa značajno. Mrzelo me da upoređujem sa prošlim uslovima.
 
Danas dobih mail:
"Ažurirali smo Uslove korišćenja za HBO Max. Pročitaj ih pažljivo. Ove promene stupaju na snagu 14. jula 2023. godine."

U tekstu ništa naročito nisam video. Da li neko zna detaljnije o čemu se radi?
I mene je mrzelo da detaljno čitam tone teksta...
Garant su provukli i zabašurili neku značajnu promenu "ispod žita"...
 
У Норвешкој поскупело са 89 на 99 круна. Ко има попуст од пре добија 50% на нови износ.
 
Sad nešto razmišljam, za nas koji smo kupili nalog preko Argentine bi bilo dobro da se prelazak na MAX desi istovremeno u Argentini i Srbiji (ex-yu). Jer ako jedno od ta dva tržišta dobije MAX ranije, nećemo moći da gledamo ovde bez VPN sve dok oba tržišta ne dobiju MAX. (kao što je sad slučaj da HBO Max više ne radi sa USA VPN jer servis tamo više ne postoji).
 
Sad nešto razmišljam, za nas koji smo kupili nalog preko Argentine bi bilo dobro da se prelazak na MAX desi istovremeno u Argentini i Srbiji (ex-yu). Jer ako jedno od ta dva tržišta dobije MAX ranije, nećemo moći da gledamo ovde bez VPN sve dok oba tržišta ne dobiju MAX. (kao što je sad slučaj da HBO Max više ne radi sa USA VPN jer servis tamo više ne postoji).
Latinska Amerika će dobiti MAX pre Srbije, kao što su dobili i HBO Max pre nas.
 
nije tema o MAX
 
Da li još neko ima problem da Android aplikacija izbacuje grešku "Nije pronađena internet veza" i prekida epizodu, posle čega moram da izađem i ponovo uđem u aplikaciju, naravno internet je svo vreme dostupan.

Dešava se i na wifi i na 4g, podrška ne zna o čemu je reč a pokušao sam reinstalaciju aplikacije. Počelo je dešava pre nekih mesec dana i dešava se svakog puta kada počne nova epizoda, nekih 10-15 min posle početka epizode?
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-06-19-15-02-06-513_com.hbo.hbonow.jpg
    Screenshot_2023-06-19-15-02-06-513_com.hbo.hbonow.jpg
    33.8 KB · Pregleda: 20
Dešava se i meni. Zato sada, kada gledam preko telefona, prvo skinem epizode ili film i onda pustim.
 
Pre tri meseca je otkazan telekomov box paket na kome je bila HBO pretplata.

"Problem" je taj što je HBO Max nalog koji je bio povezan preko tog operaterovog paketa još uvek aktivan i funkcionalan, što sam slučajno primetio.

Te me je strah da se ne nađu naknadni pokušaji naplate u nekom trenutku u budućnosti. Preko aplikacije se ne može deaktivirati taj nalog na bilo koji način. Da li treba da cimam Telekom zbog toga?
 
Uglavnom ostane da radi neko vreme pa će da ugase. Gledaj dok radi.
 
Pre tri meseca je otkazan telekomov box paket na kome je bila HBO pretplata.

"Problem" je taj što je HBO Max nalog koji je bio povezan preko tog operaterovog paketa još uvek aktivan i funkcionalan, što sam slučajno primetio.

Te me je strah da se ne nađu naknadni pokušaji naplate u nekom trenutku u budućnosti. Preko aplikacije se ne može deaktivirati taj nalog na bilo koji način. Da li treba da cimam Telekom zbog toga?
Meni je stigao račun od 800 i nešto dinara od MTS-a, iako više od mesec dana nisam kod njih, pa sumnjam da je to upravo za HBO Max.
 
Cena njihovij HBO paketa je 479 i 749 dinara plus PDV, mogao si da ih nazoveš i pitaš, moguće da je vezano za period korišćenja do prelaska kod novog operatora.
 
Ako ti je već stigao račun, na njemu sigurno piše šta su naplatili tih 800 dinara.
Ne vidim razlog za sumnju :)
 
hello , kako da se ulogujem preko provajdera?! pise mi da mi je hbo max aktiviran preko moj mts portala
i kada izaberem logovanje preko provajdera i ukucam moj.mts username i loziku samo mi prijavi neku gresku
 
hello , kako da se ulogujem preko provajdera?! pise mi da mi je hbo max aktiviran preko moj mts portala
i kada izaberem logovanje preko provajdera i ukucam moj.mts username i loziku samo mi prijavi neku gresku
Trebaš dobiti kod od operatera sa kojim se registruješ na HBO Max.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno