Šta je novo?

Half-Life ][

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
Jedva cekam!!!
Evo malo infoa:
"Half-Life 2 takes place in a Eastern European city, called City 17. It happens a short time after the end of the first game. Earth is once again under attack by aliens from Xen, and you, Gordon Freeman (now working for a secret government agency) have to save the day. Valve promises 12 chapters and almost 40 hours of gameplay.

The game is powered by Valve's in-house developed graphics engine, called Source. The specs of the graphics engine sound very impressive, and Half-Life 2 is sure to give Doom 3 a run for its money. Even more impressive is the scalability of this engine - while to take full advantage of it an Athlon 2Ghz with a GeForce 4 will be needed, the game will be able to run on a P3-700 powered by a DX6 compatible video card.


ovo ce biti glavni takmac S.T.A.L.K.E.R-u!
DOOM ]I[ je ipak klasa za sebe! :mig:
P.S
Uh, ne mogu a da ne razmisljam o CS2!
 
Ja danas sluchajno nabasao na nekoliko shotova sa E3, ali sad ne znam linkove :(
 
UH, a ja samo mislim na shta ce da lice naredne verzije CSa, kada budu ubacili napredne mogucnosti novog HLa!!! :)
 
A bre mazi, pa onaj red faction 2 je juche izashao, a tehnichki gori od kantera :D:D:D:D
 
Nista nije gore od kantera!
 
http://gamerxf.8m.com/halflife2pics/

Evo par slicica, sudeci po ovome, igra ce da rooolaaaaa......
 
Ja licno ocekujem da ce HL2 biti dobra igra mada me ne bi iznenadilo da nesto omanu.
 
Znaci igra ce da se "desava" i na otvorenom prostoru? Ukoliko Valve bude na odradio kako zna bice preterana. Ja inace nisam bio neki fan fps-a, ali kada sam uzeo HL malo nakon sto je izasao i zavrsio ga... dobro, jeste crossover, ali igra je i dalje konceptualno standard.
 
driver je napisao(la):
...



Jel zato shto te svako pere ? :D

Ne odgovaram dok josh ne dodje Sale da da komentar :)!
 
stiglo od ATi-ja:

http://mirror.ati.com/na/hl2-e3/e3a.html

"Pajser glavu cuva" (sto bi rekli Half-Life_ovci).
 
ahm, jeste li videli shotove na gameguru? Ljudi, pa ono je *****alo Doom III (kao sto je HL *****ao Q1) :))
 
Slazem se za HL i Q1 ali koliko sam cuo za HL2 Valve razvija sopstveni engine.
 
Ah, po 1000-ti put, ne, HL je koristio modifikovani Q1 engine...
za HL2, ne znam... moguce, nije bilo jos nikakvih intervjua da bih znao...
 
Ovo ce da razbija...jedva cekam novi HL...
A Doom 3? :)
 
Ne mogu da dam link zato sto se slike otvaraju u apletu, koji nema URL prozor... moras da odes na gameguru...
 
byMaX je napisao(la):
ahm, jeste li videli shotove na gameguru? Ljudi, pa ono je *****alo Doom III (kao sto je HL *****ao Q1) :))

Maxo jeste da igra lepo izgleda ali daj priberi se malo, daleko je to jos od DOOM-a, grafika mi izgleda recimo puno bolje od Unreal-a 2 ali jos uvek to nije ono sto ce doneti DOOM.
 
Samo da dodam da su likovi u igri i dalje sacinjeni od trouglova i mnogouglova sto izgleda smesno kada se uporedi sa DOOM 3 gde su likovi i tela ljudi savrseni.
 
U pravu si Moso
 
Moso je napisao(la):
Samo da dodam da su likovi u igri i dalje sacinjeni od trouglova i mnogouglova sto izgleda smesno kada se uporedi sa DOOM 3 gde su likovi i tela ljudi savrseni.
Pa normalno je da su sacinjeni od trouglova!!! Svi likovi u svim poligonalnim (dakle ne voxel) igricama su sacinjei od trouglova, ukljucujuci i one iz dooma!!! Zapravo likovi u HL2 imaju vise poligona nego oni u DOOM-u! I jedni i drugi su pravljeni istom metodom - skaliranjem visokopoligonalnih modela na modele sa manjim brojem poligona, ali finije teksturiranim (ovi u dumu su i bumpmapirani)
Elem, gledam one filmice sa E3-a (ima ih oko 280 MB i ZAPANJEN SAM!!!
DOOM3 mora mnogo bolje da izgleda nego sto je izgledala ona Alpha da parira HL2-ci!
Ono je dosad nevidjeno!
Jednostavno fenomenalno! Znaci ogromne povrsine sa gomilom likova i neverovatnom detljnoscu! Za klaustrofobicni DOOM3 sa protivnicima iz a svakog treceg coska, ono je jednostavno zakon!
Kazem, jos jednom, ja sam ODUSEVLJEN!
A kakvih sve caka ima... jednostavno fenomenalno, Valve rulez!!!
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Mislis visokoizdetaljisanih (mada je i to bez veze rec :D) modela... Pitam se kako si skenirali poligone? :D

Nisu skenirali poligone, nego su, koliko sam ja razumeo, prema preteranim hi-poly modelima, pravili one nesto siromasnije za game-engine, trudeci se raznim tehnikama da priblizno ocuvaju izgled hi-poly modela tj. da od manjeg broja trouglova dobiju sto lepse modele.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Obe igre ce biti pravo zadovoljstvo za granje samo da docakamo to :D

I da bude kesa za neki fini Athlon64 i brzu dx9 kartu:)
 
alokiN je napisao(la):
...



I da bude kesa za neki fini Athlon64 i brzu dx9 kartu:)
Ma ima to da fercera i na AXP-u 2700+ i Medionu 9600TX :mig: Dosta mi je u 1024X768 i sa 2X FSAA! :mig: Za anizo ce mi biti dosta i samo 4X!
Ali HL2 razbija! Jutros smo svukle sve filmice i ne ono nije Fenomenalno ono nije NORMALNO! DOOM III i UT2K4 R.I.P
Uh, konacno se budi trziste kvalitetnih igara!
Zamisli samo ovu zimu sa:
Half-Life 2
DOOM !!!
Max Pain 2
Unreal Tournament 2004
WC III Frozen Trone
Jedy Knight III
Tomb Rajder AoD

Ajde, sta jos stize!
Ma HL2 ce mi biti sasvim dovoljno!! :mig:
 
Nedjo je napisao(la):
...


Pa normalno je da su sacinjeni od trouglova!!! Svi likovi u svim poligonalnim (dakle ne voxel) igricama su sacinjei od trouglova, ukljucujuci i one iz dooma!!! Zapravo likovi u HL2 imaju vise poligona nego oni u DOOM-u! I jedni i drugi su pravljeni istom metodom - skaliranjem visokopoligonalnih modela na modele sa manjim brojem poligona, ali finije teksturiranim (ovi u dumu su i bumpmapirani)
Elem, gledam one filmice sa E3-a (ima ih oko 280 MB i ZAPANJEN SAM!!!
DOOM3 mora mnogo bolje da izgleda nego sto je izgledala ona Alpha da parira HL2-ci!
Ono je dosad nevidjeno!
Jednostavno fenomenalno! Znaci ogromne povrsine sa gomilom likova i neverovatnom detljnoscu! Za klaustrofobicni DOOM3 sa protivnicima iz a svakog treceg coska, ono je jednostavno zakon!
Kazem, jos jednom, ja sam ODUSEVLJEN!
A kakvih sve caka ima... jednostavno fenomenalno, Valve rulez!!!

Half Life je najbolja igra ikada napravljena i ako grafika bude tako lepa kao sto kazes odigracu je sa posebnim uzivanjem i naravno, jedva cekam da se pojavi. Kada sam napisao da su likovi sacinjeni iz trouglova, mislio sam na to da su u svim dosadasnjim igrama, na primer ruke ili noge ljudi bile sacinjene od tri trougla na kojima si mogao da se poseces a prave ruke i noge su oble zar ne? Igrajuci Alpha verziju Dooma po prvi put su likovi izgledali kao pravi, svaki prst na ruci samostalno se pomera, na licima ljudi vide se grimase itd…Nisam gledao filmice iz HL2, a bas bih voleo, ali na osnovu scrinova koje sam pokupio sa neta likovi mi ne deluju tako detaljni kao u Doomu, ali ako jesu onda jos bolje jer ja cak ni sa Doom3 nisam zadovoljan, mislim da bih bio donekle zadovoljan tek kada bi igra imala kvalitet animiranog filma Final Fantasy, pa pozdravljam svaki korak u tom smeru…
E sada posto vidim da si upucen u tehnike pravljenja video igrica bio bih ti zahvalan ako bi mi objasnio kako to da se recimo u Doomu ti trouglovi nigde ne vide, iako su likovi sacinjeni upravo od njih.
Pozdrav.
 
Moso je napisao(la):
...



kako to da se recimo u Doomu ti trouglovi nigde ne vide, iako su likovi sacinjeni upravo od njih.
Pozdrav.

Nadam se da se ne ljutis sto cu ja pokusati da ti ovako slikovito objasnim!

Iz prostog razloga sto su u DOOMIII-u likovi sastavljeni od veceg broja poligona ili na srpskom trouglova.

Zamisli koliko trouglova treba da bi se opisala lopta. Sto vise poligona se utrosi na njeno opisivanje, to ces moci lepse da je predstavis i ta lopta ti nece liciti na neki mnogougao nego na pravu loptu.

Ovo naravno vazi i za sve zakrivljene povrsine, pa i za ruke i noge:)

poz
 
Nazad
Vrh Dno