Šta je novo?

Half-Life 2 - RTX

Slažem se, čini mi se da su dobra vremena prošla. Nvidia se izdigla previše.
Ja bih bio zadovoljan da mogu u 1080p da igram. U stvari, to sam nekako očekivao, 4K je poseban univerzum, ali 1080 bi morao da radi bar sa 25 fps, toliko bih mogao da podnesem.:p
Nije ovo sad ne znam kakav napredak, sve blješti, nije to ta atmosfera, mada je teško osetiti atmosferu sa 7 do 9 fps. :D
 
4k sve ultra :D bas je vrh svaka im cast :D
 

Prilozi

  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_25_48_172.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_25_48_172.png
    2.9 MB · Pregleda: 99
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_18_58_843.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_18_58_843.png
    2.6 MB · Pregleda: 99
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_20_23_013.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_20_23_013.png
    3.1 MB · Pregleda: 83
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_20_52_188.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_20_52_188.png
    3.1 MB · Pregleda: 81
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_21_22_745.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_21_22_745.png
    3.5 MB · Pregleda: 74
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_22_30_062.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_22_30_062.png
    3.1 MB · Pregleda: 66
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_26_33_047.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_26_33_047.png
    3.2 MB · Pregleda: 52
  • NvRemixBridge_2025_03_22_12_27_03_637.png
    NvRemixBridge_2025_03_22_12_27_03_637.png
    1.9 MB · Pregleda: 107
Ovo pojede 9GB VRAM ko od šale. Optimizacija očajna, bukvalno osim RTX računanja svetlosti nema šta drugo da bude ovoliko zahtevno, jer novi modeli i teksture su ništa specijalno, šminkanje babca od 100 godina. Ako je ovo pokazatelj kako će RTX remuxed igre da rade, bolje da se drugi i ne cimaju...

Interaktivnost svega dodata na par modela, ako probaš isto sa onima gde nije planirana interaktivnost dobiješ gumenu reakciju. Tačno se vidi i oseti da je ispod RTX šminke igra stara 20 godina i to baš bode oči.

Nemam naviku da ostavljam ocene na Steamu, ovde sam morao negativnu. Valve treba da zabrani ovakve stvari, da ne dozvoljava svako da im provlači franšizu kroz blato.

Inače je ovo školski primer onoga o čemu priča onaj momak iz Threat Interactive, HL2 apsolutno nije tip igre kojoj treba rejtrejsing, prebaked lightningt savršeno završava sve potrebe jedne ovako dizajnirane igre.
 
Poslednja izmena:
Ovo pojede 9GB VRAM ko od šale. Optimizacija očajna, bukvalno osim RTX računanja svetlosti nema šta drugo da bude ovoliko zahtevno, jer novi modele i teksture su ništa specijalno, šminkanje babca od 100 godina. Ako je ovo pokazatelj kako će RTX remuxed igre da rade, bolje da se drugi i ne cimaju...

Interaktivnost svega dodata na par modela, ako probaš isto sa onima gde nije planirana interaktivnost dobiješ gumenu reakciju. Tačno se vidi i oseti da je ispod RTX šminke igra stara 20 godina i to baš bode oči.
Napisati ovako nešto za ovakav naslov je u najmanju ruku smešno. Pogotovo deo koji se tiče tekstura. To što ti ne možeš da dobiješ stabilnih 120 fps-a u 1440p na 3080 nije problem igre nego tvog hardware-a. Ovo izgleda impresivno i daleko je ispred hardverskih mogućnosti većine gejmera.
 
Mogu uz FG, sve dok ne ostanem bez VRAM kod onih propelera :ROFLMAO:

Impresivno u odnosu na šta? Probaj bilo koju modernu igru, bolje od ovoga izgleda maltene svaka. Minecraft RTX izgleda daleko impresivnije. Bounce light od gravity gun na okolne površine zapravo baguje...
 
Mogu uz FG, sve dok ne ostanem bez VRAM kod onih propelera :ROFLMAO:

Impresivno u odnosu na šta? Probaj bilo koju modernu igru, bolje od ovoga izgleda maltene svaka. Minecraft RTX izgleda daleko impresivnije. Bounce light od gravity gun na okolne površine zapravo baguje...
Druze igra je mnogo lepa...texture, svetlo, senke, dim...sve je na vrhunskom nivou...
 
Ili se samo previse dobro seca originala koji smo svi igrali i nikog nije preterano zanimalo koji hw imas i kako se odbija digitalni foton u igri, vec smo jednostavno uzivali u mehanikama igre i samoj prici a ne da ti teksture i refleksije prave dobru igru koje gura hw kojem treba mini nuklearka da ih napaja (kao i klime da ih ohlade).
I u pravu je covek: da su napravili dedicated igru sa makar pola dobre price i mehanike + savrseno ubacen rtx - imali bi hit decenije.
Ovako ovaj HL2 zombie revive je cist marketing koji puca na nostalgiju starijih koji realno, jedini imaju mogucnost kupovine high end hw po trenutnim cenama.
 
Ja sam pokušao da uguram FSR mod za Portal RTX. Sve je postalo zeleno, ništa nije renderovano osim modela npc-ova i mog oružja, nema zidova ničega, ali je FPS skočio. :D
Posle sam vratio sve na staro, igrao se sa podešavanjima i možda sam dobio poneki frejm.
Ono ok ray tracing, nije od juče, Metro: Exodus isto ima izvornu RTX verziju i radi solidno dobro, mada mi narušava atmosferu, već sam odigrao 2 x bez RT.
Ja ne igram na rezolucijama preko 1080p i malo mi je apsurdno da ni sa gomilom podešavanja ne mogu da dobijem više od 9fps.
Igram na PC-u već 23 godine i ne pamtim da mi je neka igra ovako radila, čak i Crysis je mogao da se podesi da lepo izgleda i ima dovoljno fps.
Bilo je i naslova koji su više naklonjeni AMD-u/Ati-u ali su radili solidno na Nvidia karticama.
Lepo izgleda igra na snimcima, ne sporim, ali nije mi toliko impresivna da bi opravdala ovoliku zahtevnost.
 
Ili se samo previse dobro seca originala koji smo svi igrali i nikog nije preterano zanimalo koji hw imas i kako se odbija digitalni foton u igri, vec smo jednostavno uzivali u mehanikama igre i samoj prici a ne da ti teksture i refleksije prave dobru igru koje gura hw kojem treba mini nuklearka da ih napaja (kao i klime da ih ohlade).
I u pravu je covek: da su napravili dedicated igru sa makar pola dobre price i mehanike + savrseno ubacen rtx - imali bi hit decenije.
Ovako ovaj HL2 zombie revive je cist marketing koji puca na nostalgiju starijih koji realno, jedini imaju mogucnost kupovine high end hw po trenutnim cenama.
Kad pomislim da je moje trenutno napajanje 1KW, a kad sam bio student grejao sam se na kvarcnu grejalicu sa 3 grejaca, svaki po 800W, muka me blago hvata.
 
Ovo pojede 9GB VRAM ko od šale. Optimizacija očajna, bukvalno osim RTX računanja svetlosti nema šta drugo da bude ovoliko zahtevno, jer novi modeli i teksture su ništa specijalno, šminkanje babca od 100 godina. Ako je ovo pokazatelj kako će RTX remuxed igre da rade, bolje da se drugi i ne cimaju...

Interaktivnost svega dodata na par modela, ako probaš isto sa onima gde nije planirana interaktivnost dobiješ gumenu reakciju. Tačno se vidi i oseti da je ispod RTX šminke igra stara 20 godina i to baš bode oči.

Nemam naviku da ostavljam ocene na Steamu, ovde sam morao negativnu. Valve treba da zabrani ovakve stvari, da ne dozvoljava svako da im provlači franšizu kroz blato.

Inače je ovo školski primer onoga o čemu priča onaj momak iz Threat Interactive, HL2 apsolutno nije tip igre kojoj treba rejtrejsing, prebaked lightningt savršeno završava sve potrebe jedne ovako dizajnirane igre.
Ovaj video demantuje sve ovo što si napisao. I RTX Remix modovi star(iji)h igara i služe da ih "samo" vizuelno osavremene, a ne da budu njihov remake.
 
Poslednja izmena:
Ljudi i dalje imaju problem da razdvoje remake od (RTX) remastera, pa otuda i pogrešna očekivanja. Remaster može da donese značajna tehnička unapređenja ukoliko developer ima takve ambicije i originalni endžin to dozvoljava, a može da podrazumeva samo peglanje par bagova i bolju kompatibilnost sa modernim OS/hardverom.

Od remastera treba očekivati mnogo više - potpuno novu igru u modernom endžinu, sa neznatnim ili drastičnim rehaulom mehanike/sistema/UIa onde gde developer smatra da može bolje.

Ovo je na neki način nezvanični remaster/mod sa odlično implementiranim RTXa i još par pametnih unapređenja koja idu u korist RTX lejeru. Da je prezahtevno, jeste, ali ***...priroda tehnologije.
 
Nazad
Vrh Dno