Šta je novo?

Half-Life 2 Episode 2 - spring 2007

EH...sta jos moze da nas iznenadi vezano za valve?...drrrripci nogekako
 
To se samo misli da je lako. Ovaj put se radnja odvija napolju, u prirodi, u atmosferi totalnog rata za isterivanje Kombajna i nema zezanja - morate biti svesni koliki je to posao samo modelirati sve objeke koji će se pojaviti u igri, a kamoli ostalo. Treba biti realan. A endžin je najteže napraviti i objekte modelirati, i zatim sve to optimizovati, nije nikakav problem posle dobudžiti 3-5-8-18 levela koji će trajati 3-5-7-12 sati igranja, to je 5-10% posla. Naravno, sise su što ne naprave da traje malo duže :) Recimo, kao Sin Episode 1, mislim da bi to bila prava mera za ekspanziju, ovo je stvarno prekratko...
 
Poslednja izmena:
Hmmm... ne ocekujem nista epohalno od Valvea. HL2-EP1 je ******.. EP2 ce biti jos gori.
Nadam se da ce onaj njihov traljavi "source" engine biti poslat u penziju.
 
Zašto traljav? Ispeglan je do yaya. Jedino što polako već stari. Mada Episode1 izgleda sasvim konkretno. Ne u rangu Doom3 engina, naravno, ali sasvim ok.
 
Poslednja izmena:
Ja nemam nekih većih zamerki na motor. Motor je sasvim korektan, a i ruku na srce odavno su igre prevazišle stadijum (makar ove iole bolje) diskutabilne grafike koja ometa igranje. Motor je pokazao da je dosta modularan, programeri fino usklađuju nove efekte (npr. HDR u epizodi 1) bez opadanja performansi, ali lako je to bilo u prostim nivoima koji nemaju neki veliki broj objekata, koji pri tome nisu detaljni. Videćemo kako će se snaći u situaciji kad renderuju veliki broj objekata vegetacije i kako će to izgledati. Kontam da neće sebi dozvoliti BMP biljke, kao u originalnom HL2. Naravno, i koliki će to udar biti na performanse i da li će igra moći da parira nekoj današnjoj konkurenciji po pitanju izgleda (naravno, Crysis je iznad svih...)
 
Ma drveca se secam ali trave cak ni kao kroz maglu... :wall:

EDIT: Sad se secam... Bilo je male crne travice.
 
Poslednja izmena:
Pa zar niste videli video za HL2 EP2... ? Onaj engine je jedan evolutivni korak napredniji, nema priče!
 
Dobar je to engine. Dark Messiah se radi na njemu i izgleda odlično.
 
Odigrali ste epizodu jedan i sad s'nestrpljenjem ocekujete dvojku?!:wall:
 
Conan_n je napisao(la):
doom engine je bolji ali ni jednu scenu ne moze da izvede na otvorenom prostoru zato je doom bulja kao i quake 4 samo je prey ok igra:smoke:

Sine promasio si forum.
Evo vudu i ja cemo te uputiti na forum gde ces moci ovako da natucas.

@topic...hl2 meni izgleda skroz OK :) Bas lepa grafika, pregledna. Posebno sad kad sam malo "ojacao makinu" pa se igra na 19 tft u 1280*1024 a radi ko podmazano...A tek sto DOD:Source valja ;)

A to oko HL epizoda...ma sta je 20 dolara 1-nom godisnje :)
 
Poslednja izmena:
filipenko je napisao(la):
To se samo misli da je lako. Ovaj put se radnja odvija napolju, u prirodi, u atmosferi totalnog rata za isterivanje Kombajna i nema zezanja - morate biti svesni koliki je to posao samo modelirati sve objeke koji će se pojaviti u igri, a kamoli ostalo. Treba biti realan. A endžin je najteže napraviti i objekte modelirati, i zatim sve to optimizovati, nije nikakav problem posle dobudžiti 3-5-8-18 levela koji će trajati 3-5-7-12 sati igranja, to je 5-10% posla. Naravno, sise su što ne naprave da traje malo duže :) Recimo, kao Sin Episode 1, mislim da bi to bila prava mera za ekspanziju, ovo je stvarno prekratko...
pa sin ep1 je bas kratak... a tek sto su se stranci odusevli na pomisao o igri od 180$...

grafika danas jeste dosta dobra... ali i nije ako nam stalno obecavaju foto-realizam a i dalje igramo crtace... posebno im tesko ide da naprave realne ljude i likove... i jako je malo realnih igara... ali dobro bice valjada jednog dana...
 
goran.rs je napisao(la):
Odigrali ste epizodu jedan i sad s'nestrpljenjem ocekujete dvojku?!:wall:
To ni meni nije jasno, ali dobro :p Sto ljudi sto ćudi.

Mare je napisao(la):
pa sin ep1 je bas kratak... a tek sto su se stranci odusevli na pomisao o igri od 180$...
Zavisi kako se uzme. On jeste kratak generalno, ali je jedno 2 puta duži od HL2 Epizode 1, a pri tome su danas igre sve kraće, tako da je SIN Epizoda 1 tek nešto kraća od onoga što zovemo kratak fps (npr. Prey). Meni je Prey ispisao u zadnjem sejvu (neposredno pred ubistvo poslednje kraljice) da sam ga igrao 6:49. E sad, realno mislim da je bilo preko 8 sati, ali SIN Epizoda 1 sigurno traje nekih 7 sati...

Mare je napisao(la):
grafika danas jeste dosta dobra... ali i nije ako nam stalno obecavaju foto-realizam a i dalje igramo crtace... posebno im tesko ide da naprave realne ljude i likove... i jako je malo realnih igara... ali dobro bice valjda jednog dana...
Nije toliko teško napraviti realne ljude i likove. Problem je u kakvo ih okruženje staviti i koliko vremena potrošiti na njihovo dizajniranje. Ko će da igra realne igre? To može da se priča kao ima puno čudovišta, monstruma itd. ali šta je alternativa? Isti protivnici od početka do kraja? To bi smorilo odmah. Ja samo to priznajem da je realno - da protivnik pada od svakog headshota. A zamisli koliko bi igra dosadna bila kada bi bila takva.

Inače, kada je modeliranje neprijatelja u pitanju, tu je oduvek postojalo retoričko pitanje do koje mere treba budžiti neprijatelje, samim tim i raditi na njihovom dzajnu i modelingu. Razlog je prost - u fpsu neprijatelja gledaš prevashodno kroz nišan, a njegovoj lepoti se diviš tek kada mu smestiš metak u čelo dok on u lokvi krvi leži kraj tvojih nogu. Čemu onda neko njegovo preterano budženje?

Inače, fantastična igra koja je realna je Ghost Recon 3. Sjajna igra. Budućnost fpsa leži u takvim igrama sa jedne, i mešavinama Boiling Point-olikih fpsova sa druge strane. Sve ostalo može da izumre, što se mene tiče...(uz poneki SF-oliki ala Crysis...)
 
Da nek umre sve osim lab-igra koje demonstriraju dx 1x.xx ;)
 
filipenko je napisao(la):
To se samo misli da je lako. Ovaj put se radnja odvija napolju, u prirodi, u atmosferi totalnog rata za isterivanje Kombajna i nema zezanja - morate biti svesni koliki je to posao samo modelirati sve objeke koji će se pojaviti u igri, a kamoli ostalo. Treba biti realan. A endžin je najteže napraviti i objekte modelirati, i zatim sve to optimizovati, nije nikakav problem posle dobudžiti 3-5-8-18 levela koji će trajati 3-5-7-12 sati igranja, to je 5-10% posla. Naravno, sise su što ne naprave da traje malo duže :) Recimo, kao Sin Episode 1, mislim da bi to bila prava mera za ekspanziju, ovo je stvarno prekratko...

Ma nije stvar u tome, Valve je dosta velik tim i radili su "brzo" dok nije izašao
Prey, ali pošto ih je 3DRealms pretekao nemaju razloga da žure - malo će sačekati na havajima dok svima ne dosade portali iz Prey-a.
 
Pa ce da nam ponude svoje portale?
 
Poslednja izmena:
Zar nisu otkazali Black box? Umesto njega je neki Orange box koji ne znam kome moze da bude zanimljiv.
Kada tachno treba da izadje ep2?
 
Nazad
Vrh Dno