Šta je novo?

Half Life 2 Beta leaked!!

driver je napisao(la):
evo sad sam ishao mape po redu, sve mape koje u imenu imaju c17 su iz singleplayer igre, a ima ih preko 10...ostalo mi je josh 10ak mapa da pogledam, al me mrzi sad :) ukljuchio sam showfps, i u 800x600@16bit ne ide ispod 15fps, a ide i do 40...grafichki je neverovatno uradjeno, detaljno, interakcija, sama akcija, pucanje, sakrivanje, najrealnije ikad napravljeno...ovo mi nije jasno kakav je patch, o tome neshto pishe i u info fajlu koji ide uz igru, i koliko sam razumeo, HL kec i CS mogu da se igraju sa HL2 engine-om ?!?!

Ajde daj neku sliku i reci kolko jede memorije ova beta, svi gledaju samo cpu i gpu a memoriju?
 
ja imam 512 rama, a evo slika...

www.lineart.co.yu/guru/hl2_1.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_2.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_3.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_4.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_5.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_6.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_7.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_8.jpg
www.lineart.co.yu/guru/hl2_9.jpg

hocete i zvuk da u'vatim ? :)
 
Guru losa ti graficka :)
 
Istina je da ima losu graficku ali mislim da je igra iskoristava do maksimuma. Mislim da je na MX-u bolja grafika nemoguca.
 
i sta sada, jel ima neko onaj patch od 113Mb koji dopunjava stvari, ili treba da gledamo polugotove mape? meni je cudno zasto ova beta radi dobro i na fx5200 sa 64bit-nom mem. magistralom kod druga?!
 
Malocas sam otpakovao 102 rar fajla i pokrenuo HL2. Jednom recju - impresivno. U dve reci - veoma impresivno. Grafika je neverovatno dobro uradjena. Texture su vrlo jasne bez ikakvog blura ili necega sto bi skrivalo nesavrsenost. Na nekim delovima nivoa fale texture, ali zato mozete videti podatke tipa reflection 50% i sl :) Tamo gde bi trebala doci voda, stoje bele linije (kada udjete u vodu cuje se zvuk ali vidite samo bele linije).... Igra nije mnogo zahtevna - ja osedujem Leadtek GeForce 3 TI200 sa 64 DDR memorije, koja je na defaultu (175/401). Uz nju tu su MSI KT333, xp1700+@1900+ (palomino)
i 2x256 mb DDR by PQI. Igra ne secka nimalo, mada se ja nisam mogao setiti komande koja bi pokazala FPS. S obzirom na to kako mi se ponasao HALO koji sam pre toga probao na 1024x768, a radio je ocajno, HL2 radi mnogo bolje u 1024x768/opengl. Ukljucicu da prikazuje FPS, kloknucu graficku i ukljucicu FSAA i ostale *******cije pa cu baciti shotove kako radi...i kako izgleda :)

Postoji dosta mapa, neke us oznacene sa e3_ a to su mape radjene za e3 sajam...nista specijalno. Ako ste igrali Serious Sam, onda znate da postoji i jedan mod u kojem se prikazuju refleksije, svetla i sl... postoji i jedna mapa u HL2, ali ja nisam uhvatio screen shot smatrajuci da nije vazno.
Ono sto kvari utisak je ogroman broj bagova. Vec sam spomenuo nedostatak textura - to je mozda posledica toga sto sam preskocio neki RAR fajl :) Druga zezancija je to sto se lako moze desiti da se zaglavite. Recimo na nekoliko mapa mi se desilo da se zaglavim u samom sebi (vidim noge, ruke, unutrasnjost tela, drzim naoruzanje i mogu se okretati ali ne i hodati napred nazad). Na nekim mapama postoje NPCovi, poput nekih paukova koji izadju iz peska ali vas ne napadaju. Recimo, na jednoj mapi stoje vojnici (koji su inace odlicno
uradjeni) i iz zida iskace veliki pauk ili vec sta je.... Svi stoje gledaju se i niko nikoga ne dira :) Na jednoj mapi (slika sa devojkom) sam upao u samu igru. Doticna devojka me je sacekala napolju, malo popricala samnom i onda me uvela u neku labaratoriju gde je stajao neki vojnik i jedna naucnik... potom sam imao sansu da se uvucem u cuveno Gordonovo odleo (secate se u HL1 kada uzimate odelo) ali tu se pojavio bug - E i dalje sluzi za koriscenje objekata, ali ja nisam mogao da udjem u odelo...iako su profesor i devjka govorili nesto u stili 'come on Gordon'... posle sam ubio devojku pajserom cisto da vidim kako ce da padne (fizike radi) i mogu reci da je to vrlo lepo odradjeno... (mada je i dalje nastavila da prica iako je mrtva :)) Mogao bih napisati josh mnogo o nivoima ali ne bih da davim.... Sto se tice naoruzanja, uspeo sam probati svega dve automatske puske (jedna od njih je na slici), pistolj, granate. Primetio sam da oruzje, kada pucate rafal, vuce malo nagore kao sto bi i trebalo...

Zvuk....sve najbolje o zvuku. Zvuci su vrlo prirodni i jasni pa samim tim i lako prepoznatljivi... Tako da, ako imate 3.2 gb prostora, 30 min za otpakivanje fajlova i josh toliko da probate ovu betu koja mnogo obecava, samo napred :)

Shotovi: http://files.lineart.co.yu/hl1.jpg, http://files.lineart.co.yu/hl2.jpg, http://files.lineart.co.yu/hl3.jpg
 
ati ???

petri je napisao(la):
Ja ne znam kako vama radi ok, kod mene je pravi slide show.. ako skupi nekih 10-ak do 15-ak fps-a. Rezolucija je 1024 ali izgleda da je potpuno isto i na 800 600. Potpuno neigrivo. Osim toga, uspeo sam da pustim samo d1_town_01 i _02, ostali nece ni da cuju, igra puca i vraca se u win pod izgovorom koji se vidi u attachmentu.
Propisno mi je (i sveze) instaliran win sa novijim drajverima i DX9b
imam intel [email protected]
512 rama, HIS 9600Pro, XP SP1
stvarno ne znam u cemu je problem :(

Poz

...jel probao jos neko sa ATI kartama ,nemoguce da samo vlasnici NVIDIA imaju ovu betu !!! O:)
 
Da se ukljucim u raspravu. Ja nemam beta verziju, ali sam video jos letos u hrvatskom Hackeru (ne znam broj izgubio sam ga :() slike i intervju sa jednim od ljudi koji je zasluzan za izgradnju HL2. U intervju se spominje lakoca igranja na nizim konfiguracijama, da igra nece da koci u pojedinim delovima (npr. kad udjete u kanalizaciju), nego ce sve glatko da tece. Pominje se pravljenje shadera za zube i menjanje oblika ociju kod likova da bi sve to izgledalo prirodnije. Ne secam se celog teksta kao sto rekoh izgubio sam broj :( .Toliko od mene za ovu temu. :)
 
vladan je napisao(la):
Pominje se pravljenje shadera za zube i menjanje oblika ociju kod likova da bi sve to izgledalo prirodnije. Ne secam se celog teksta kao sto rekoh izgubio sam broj :( .Toliko od mene za ovu temu. :)

Bravo!

Otkrio si toplu vodu. Ko je iole poslednjih par meseci posecivao bilo koje gaming, pa cak i one koji to nisu,sajtove upoznat je sa tehnickim karakteristikama igre, tako da je stvarno naporno prezvakavati sto puta jedne te iste izjave, jednih te istih ljudi(Ventilovaca:)

Cela ova situacija oko "kradje" DOOM3 i HL2 me je podsetila na vreme od pre jedno 6 god kada sam cekao na spensu bonove za benzin...

During the war...stajao ja tako u rulji ispred ulaza na zapadnu tribinu velike sale spensa u cijem holu je bilo organizovano razdeljivanje tih bonova. Majkani iz organizacije koji su radili na ulazu, otvorise samo jedno krilo, inace dvokrilnih vrata i nestrpljiva masa, izmucena visecasovnim cekanjem, je za samo par minuta nakon otvaranja uspela bukvalno da savije ono drugo metalno krilo, inace tih dvokrilnih vrata:).Policija je naravno bila nemocna.

Znaci, u ovom danasnjem slucaju cela gaming populacija, predvodjena tim lopovom, je "razvalila" valve na isit nacin na koji je i masa gore pomenuta vrata na spensu.
 
> razvalila" valve na isit nacin na koji

Pa da, preterali su ga sa najavama i odlaganjima. Kapiram ja to, marketing itd, ali oni su stvarno previse napumpali celu pricu. Nije ni cudo da je nekome puk'o film i da ih je opeljeshio
 
Jes da nema pola textura... al leti

Evo probah na Ti 4200, leti igra, znaci, ako se je neko premisljao da radi upgrade zbog HL2, nema potrebe sto se performansi tice (1024x768 od 35 do xxx FPS :D ), osim ako ne zahtevete full DX9.
 
Re: Jes da nema pola textura... al leti

Cooler je napisao(la):
Evo probah na Ti 4200, leti igra, znaci, ako se je neko premisljao da radi upgrade zbog HL2, nema potrebe sto se performansi tice (1024x768 od 35 do xxx FPS :D ), osim ako ne zahtevete full DX9.

Hmm covek gore rece da nema efekta vode i jos nekih detalje, samim tim ce zahtevnost biti veca u finalnoj verziji jer nedostaju izgleda neke zahtevne stvari u ovoj beti(namerno ili ne?).
 
Evo i ja da podelim utike.

Igra je totalno napravnjena za dx9 pa zato vas nekoliko nevidi sve efekte.
Na r9700pro stvarno leti i izgleda impresivno, ali me uzasno nervira to sto puca kao luda...
moguce da nesto nisam odradio kako treba, vise o ovome kad je malo detaljnije iztestiram, ali je definitivno bugovita.

Takodje, igra mi nedozvoljava da prebacim graficki sistem u d3d?! Radi samo pod OpenGL-om i tad kotisti ps 1.2/3/4 shadere koji vizuelno zaostaju za ps 2.0, pa ako iko zna sta da radim nek 'rekne.

Ostalo stoji... zvuk savrsen, totalno drugaciji smek samog gameplay-a, brzina ... ma bice strasna igra (...da li je iko sumnjao?).
 
Half.Life.2.Beta-Patch1-ANON- ko moze da nabavi ovo, ubacuje sve najsvezije stvari iz Valve-ta:)
 
Voda je kod mene OK (i vise nego, ludacki je dobra). Igra malo secka samo na otvorenim prostorima sa mnogo detalja (TI4200, XP 1700+, 640MB Pc133)
 
Bogami... vode ima...

Ima vode, i to one lepe :D ima i jedan nivo gde je nesto mutna voda, kao blato, gde te neki helikopter vitla. A sto se tice zahtevnosti, cenim da ce ostati ista ili tu negde. Taman ce se dodati neke stvari koje ce povecati zahtevnost, a onda ce se i igra optimizovati jos. U svakom slucaju, nije prezahtevno.
 
Bravo!

Otkrio si toplu vodu. Ko je iole poslednjih par meseci posecivao bilo koje gaming, pa cak i one koji to nisu,sajtove upoznat je sa tehnickim karakteristikama igre, tako da je stvarno naporno prezvakavati sto puta jedne te iste izjave, jednih te istih ljudi(Ventilovaca:)

Toplu vodu nism otkrio ja. Da nisam kupio Hacker ne bih bio upoznat sa tim. :p
 
Ih bre kak'i ste...
Pa zar niko nece da mi nareze tu betu da i ja uzivam malo? :(
Koliko para?
 
Ovako :) Kloknuo sam GeForce 3 TI200 sa 175/401 na 220/470 i ukljucio FSAA 4x, ANISO 8x i texture sharpening. Minimalni fps koji sam zabelezio je 9 a najveci 30..kasnije cu okaciti shotove, sada nemam vremena.
 
Inace, meni igra radi veoma stabilno - ne puca uopste, ali ono sto mene nervira je pomenuto zaglavljivanje cim pokrenem neku mapu :( :( :( :(
 
E dobih je i ja,pa ako nekom treba nek' javi(naravno za dzabe -ako nije na mojim diskovima)

Inace sam na Bezanijskoj Kosi na okretnici 75-ice(odmah iznad 62 ili 63 Bloka),nije tako daleko kao sto zvuci mrgreen
 
kUdtiHaEX je napisao(la):
posle sam ubio devojku pajserom cisto da vidim kako ce da padne (fizike radi) i mogu reci da je to vrlo lepo odradjeno...

:hair: :smack:

Mada,ako je zbog fizike...
 
Nisam primetio da je neko testirao HL2 na ATi-ju 9800pro, tako da sam nasao malo vremena danas da se poigram sa tim......javljam rezultate cim pre! Iskreno, jedva cekam da vidim kako radi.....

Pa da vidimo da li je stvarno engine optimizovan za 9800 ili ne? Mada, beta je...ne znam videcemo....
 
Ma engine je optimizovan i za GeForce 2MX,sto se zahtevnosti tice(usput da se najiskrenije zahvalim svima na forumu koji su me odgovorili od prodaje moje MSI FX 5600 zbog ovog dna od igrice wave;
 
po ovom shto ste do sada napisali ispade da je ovakva verzija hl2 optimizovanija za nv ;)

mada ni ne chudi ako niste mogli da igrate u opengl-u :)
 
Ne, samo OGL i radi, nece D3D :)
 
nvidia se trudi da optimizuje svoje drajvere za directx 9 i valve se trudi da optimizuje hl2 za nvidiu, a više od 90 % ljudi će igrati hl2 u ogl, kao što hl tj. cs igra 99 % ljudi u ogl :beat:
 
Probalo se...

I tako....posle pola sata dekompresovanja i tri "nestrpljiva" ortaka krenulo se sa shnjuranjem po HL2 dir-u....koji zauzima (3,780,132,864 bytes) prostora na vashem disku,(sa patchom), oko 10 direktorijuma od kojih su neki potpuno prazni i 7 file-ova. Medju njima i hl2.exe, ali mnogo bitniji file je demoloop.bat koji posle male modifikacije (bar u mom slucaju) daje mnogo pristojnije shunjanje i startovanje mapa iz konzole..(koja mene podseca na linux konzolu)..ok...komande za listanje,startovanje...to smo vec svi naucili zahvaljujuci Nikolani:)

Ovako izgleda moj hl2.bat:
hl2.exe -console -dx9 -width 1024 -height 768 -fullscreen -heapsize 128000 -mat_preloadshaders

Ukratko, prvo sam probao mape sa e3 sajma, sa svim naoruzanjem, izdvojio bih dve stvari: FIZIKA i PIXEL SHADER....jednom recju fenomenalno...sve je pucalo, lomilo, plutalo, tonulo...nosilo sa Gravity ganom....vodu je neopisivo gledati a i plivati u njoj, (npr. kada dushek pluta(ali bukvalno se leluja), njegove ivice se prelamaju u vodi...definitivno neshto do sada nevidjeno)....i pored svega toga ostaje gorak utisak kada se vidi nedovrshenost i ni traga od displacement map-a (mozda Matrox), teksturni poligoni nedovrsheni, senke i svetlosni efekti su sasvim dobri, naravno sa neizbeznim bagovima tu i tamo....bumpmapping enviromental radi perfektno (kada ima tekstura:)....i sve nekako hocu da se vratim na fiziku.....jer ispada na kraju da je fizika u ovoj "procureloj" verziji najbolje od svega....vredi videti ali nije nishta shto ne bi moglo da se saceka do finalne verzije, pa makar bilo i za shest meseci...
evo ga jedan shot, ako nekoga zanima....
Toliko od mene, manje vishe sve se zna iz prethodnih postova...pozdrav....
 
Vrh Dno