Šta je novo?

GTR Hot laping i jos po nesto!

MarkoJ. je napisao(la):
Sorry ljudi ali morao sam!
Bojane,Borise sada u pravom smislu reci "RECORD"
Sve isto kao i pre GT/Seleen/Magny Course/ 1:36.281!!!
Malo sam se oslobodio i kocio kasnije i eto!
Imam replay i motec file , pa ko hoce..?
Poz..


p.s. Vip to stoji za hotlaping i race! U hot lapingu potrebna je tehnika i preciznost dok u trci najvise koncentracija!Morao sam pokazati ljudima da znam jos nesto da vozim pored rbr !

Sta ti je kad se nadju dva "hot lapera" :)
Nije da nastimavam vremena, ali ispadne svaki put da se zadovoljim da te stignem:
01:36.266/MAGNY-COURS/GT/Saleen
Imao sam par puta po 3 do 4 desetinke bolje vrijeme na prolazima, ali ne bih da idem sutra na posao kao zombi. U svakom slucaju imamo nas dvojica fore do 1.31 koliko je rekord medjunarodni. Sta ti fali da te malo odvojim od RBR, bice ti muka? ;)
 

Prilozi

  • Magny-Cours 136266.rar
    49.8 KB · Pregleda: 44
Poslednja izmena:
Jesi nemoguc pa to ti je!
Prvi put 1:37.085>1:37.050 za 0.35!!
drugi put 1:36.266>1:36.281 za 0.15!!!
Kako ti samo uspeva da mi je znati ?!?

Pogledao sam na netu neko vreme 1:31.xxx , nisam mogao da verujem kako tako brzo moze neko da vozi , zar sam toliko spor? Kad ono sve moguce pomoci upaljene !?!?
Tako da se ne obazirem na ta vremena , osim ako ti imas neke koji voze bez pomoci u pravom smislu reci SIMULATION !
Potrudicu se da zabiberim sledece vreme(mozda za 0.001!)
Poz..

p.s. ne morash me odvajati od rbr nisam tolika paljevina da visim 24/7 za igricom! U proseku sam najduze 1-2h dnevno za igricom bilo rbr~gtr!
 
Pa sta fali povremeno biti paljevina? Ja bogami kada se zarazim prilicno se tesko odvikavam :) Evo ni danas nema posla, pa sam odluchio da je jutro najbolje vrijeme da se malo utvrdi gradivo:

01:35.631/MAGNY-COURS/GT/Saleen

Navrati nekada na "nash" forum, mozda bi mogao i online da se prikljucis. Sada u srijedu ce biti proba na Barsi, pa malo pokazi mojim kolegama tvoj vozacke kvalitete.
Jos malo o hot lapingu, ja bih uveo takmicenje ko ce imati najbolji prosjek na tri kruga, tu bi vec bilo puno problema za mene, jer imam dosta shkarta :d
RBR je sjajna simulacija, ali ipak takmicenje protiv "zivih" protivnika je zaista nesto posebno. Kada se jednom zarazis nema nazad. Pitaj Bojana :D
 

Prilozi

  • Magny-Cours 135631.rar
    49.6 KB · Pregleda: 38
Poslednja izmena:
@Vip kako stojish sa ngt klasom?Pogledaj moje vreme na prosloj strani!
Trenutno sam u nekoj frci , pokusacu skinuti tvoje vreme kada budem stigao!Navraticu na vas forum ovih dana!
 
MarkoJ. je napisao(la):
@Vip kako stojish sa ngt klasom?Pogledaj moje vreme na prosloj strani!
Trenutno sam u nekoj frci , pokusacu skinuti tvoje vreme kada budem stigao!Navraticu na vas forum ovih dana!

Davno sam vozio i imam negdje pola sekunde sporije vrijeme od tebe, ali sam se opasno smorio od Magny Cours ;)
Ima jos mnogo lijepih staza, kao i dosta add on staza, tako da vam proporucujem da probate jos neku. Za online GTR ce vam uskoro trebati 1.3 ver., a do sada, kao i za probu sutra ce trebati 1.2.3. Kome treba neka se raspita na sajtu NK.
 
e on-line ce morati da priceka dok:
1. ne nabavim kablovki intrenet
2. skinem novu ver(1.2.3 ili 1.3)
 
VIP ne unosi zabunu.
Za ONLINE ne moze da se koristi ver 1.3 ukoliko se ne poseduje original CD kljuc ali moze da se igra u LANu
Ver 1.2.3 moze da se igra ONLINE
 
SaS je napisao(la):
VIP ne unosi zabunu.
Za ONLINE ne moze da se koristi ver 1.3 ukoliko se ne poseduje original CD kljuc ali moze da se igra u LANu
Ver 1.2.3 moze da se igra ONLINE

Nemas CD kljuc??? PIRAT..., policija, policijaaaaa!!!! :zgran:
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
VIP brate prejako ti je ovo vreme za France. Ja nema leba da ga dostignem. Ajd ti (ako to nije tajna) posalji ovde svoj stup za Magny Cours.

Takvo i treba da bude. Pazi nisam uopste sachuvao setup, jer se radi o korekcijama setupa za kvalifikacije schnell. Naprijed soft, pozadi medium gume (tako su i oni ponudili), smanjis pritisak na zadnjim jer se i pored medium pneumatika previse griju (oko 135) na Saleenu. Radiator opening. 2 standardno, gorivo ponudjena kolichina. Korekcija 5 i 6, jer su predugi stepeni prenosa,. Na kraju onog najduzeg pravca treba da udaris limiter u 6 toj. Tacke kocenja sa tim setupom vidis na replay kao i brzine sa kojim prolazim.
To ti je to, u pitanju je samo koliko si tvrdoglav ili strpljiv da ganjas vrijeme na stazi kao sto je Magny gdje ima mnogo mjesta gdje mozes napraviti gresku. Pazi samo da ne forsiras prva dva kruga, vec da sacuvas gume za zadnji krug kada imas najvise sanse da popravis vrijeme.

Izvinjenje svima zbog greske na koju mi je ukazao SaS! Morate da imate 1.2.3 verziju ako hocete da se pridruzite ONLINE!
Ima tu jos podvarijanti za "konvertovanje" instalirane 1.3 verzije u 1.2.3 samo za online, ali o tome na sajtu NK!
 
Sto se setupa tice molim te (znam da smaram :S: ) pojasni kako se regulise menjac i na koje vrednosti da ga regulisem. Pa cu da probam da vas prestignem ;).
Cudno mi je kad gledam tvoj replay, cinimi se da sam dosta agresivniji i da malo kasnije kocim, ali opet sam solidno sporiji. Jako je velika glupost sto ne vidim u kojoj si brzini i kojom brzinom vozis tokom replay-a, zasto to?

Sto se tice izvinjenja... sa ces da mi dodas jedan "-" ;).
Da nije bilo mene čika SaS ne bi ni provali da si nas dezinformisao. Jer jas am ga pitao da li ima trke veceras a on se zbunoio i tako je se razvila prica ;). Ali boze moj zato smo ovde... da drugima pomognemo a i odmognemo ;).
No, sto se mene tice, ja ne primam izvinjenje ;), vec to resavam na stazi... ali o tome u sledecoj trci ;).

Hvala jos jednom za savete.
Poz.
 
Poslednja izmena:
Bojan Novakovic je napisao(la):
Sto se setupa tice molim te (znam da smaram :S: ) pojasni kako se regulise menjac i na koje vrednosti da ga regulisem. Pa cu da probam da vas prestignem ;).
Cudno mi je kad gledam tvoj replay, cinimi se da sam dosta agresivniji i da malo kasnije kocim, ali opet sam solidno sporiji. Jako je velika glupost sto ne vidim u kojoj si brzini i kojom brzinom vozis tokom replay-a, zasto to?

Sto se tice izvinjenja... sa ces da mi dodas jedan "-" ;).
Da nije bilo mene čika SaS ne bi ni provali da si nas dezinformisao. Jer jas am ga pitao da li ima trke veceras a on se zbunoio i tako je se razvila prica ;). Ali boze moj zato smo ovde... da drugima pomognemo a i odmognemo ;).
No, sto se mene tice, ja ne primam izvinjenje ;), vec to resavam na stazi... ali o tome u sledecoj trci ;).

Hvala jos jednom za savete.
Poz.

Bogami ćes ti sa ovim «čika» da dobiješ gadnu minuščinu, ali ne od mene :d . A ko ce da se kome revanšira, odnosno ko ima potrebe za tim vidjećemo, ne znam ko je popio «ribanje». :smash:
Drugo, trka je bila dogovorena načelno samo što «neki» nisu bili informisani. ;)

Sto se tice podesavanja setupa, zabrinjavas me. Ako si vozio F1 u Monte Karlu i na starom Hokenhajmu valjda treba da znas da stepeni prenosa nisu isti. Kada bi u Monaku vozio sa setovanjim iz Njemacke ne bi nikada presaltao u 3 brzinu, odnosno ne bi imao potrebe za njom, a ubrzanja bi ti bila ochajna.
Znaci, u Monaku su ti potrebna dobra ubrzanja i manja maksimalna brzina (isto je i na reliju u francuskoj), dok u Monzi treba da razvijes sto je moguce vecu brzinu, a posljedica su slabija ubrzanja. Sve ostale staze traze balans ova dva faktora.
Ako nisi mislio na ovo nego na prakticnu realizaciju, svodi se na (kao i u svim dosadasnjim simulacijama) na pomjeranje slajdera gear ratio ili slicno, ka lijevo za svaku brzinu, cime skracujes stepen prenosa, poboljsavas ubrzanje, a smanjujes brzinu sto se vidi na prikazanom grafiku. Naravno treba da sinhronizovano korigujes i ostale stepene prenosa, a ne samo jedan inace ti se moze desiti da pri saltanju iz recimo 3 u 2 dodje do okretanja zbog prevelikog broja obrtaja koje si izazvao pretjeranim skracivanjem 2 i obratno. (Plastican primjer ti je bicikl sa brzinama gdje pri istoj prenesenoj sili na pedale bolje ubrzavas u drugoj nego u recimo 8, ali imas manju maksimalnu brzinu...)
Imas i opciju za limiter broja obrtaja cime takodje korigujes stepene prenosa. Dozvoljavas da auto ide u vece turaze i ima bolje performanse.

Na kraju poenta Gtr vozila je da ih ne preforsiras sto ti ocigledno radis, tek kada vidis voznju bez proklizavanja, blokiranih tockova pri kocenju znaj da si dobro odvezao krug.
Za brzine znaj da replay pocinje od 4, saltam na kratko u 5 pa ulazim u krivinu sa 4, a na onom dugom pravcu prije kocenja 6, kroz krivinu sa drugom itd...
 
Poslednja izmena:
Znam ja vrlo dobro zasto se menjaju podesavanja za menjac ali meni trebaju vdernosti. Ti mi kazes koriguj 5 i 6 brzinu... isto ko da mi kaze smanji gorivo a ne kazes na koju vrednost. Dakle treba mi vrednost do koje ti korigujes one brzine. Za koliko smanjujes (ili povecavas) petu i sestu brzinu.
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
Znam ja vrlo dobro zasto se menjaju podesavanja za menjac ali meni trebaju vdernosti. Ti mi kazes koriguj 5 i 6 brzinu... isto ko da mi kaze smanji gorivo a ne kazes na koju vrednost. Dakle treba mi vrednost do koje ti korigujes one brzine. Za koliko smanjujes (ili povecavas) petu i sestu brzinu.

Ne postoji idealna vrijednost Bojane, vec sam ti rekao:

VIP je napisao(la):
...Korekcija 5 i 6, jer su predugi stepeni prenosa,.Na kraju onog najduzeg pravca treba da udaris limiter u 6 toj...

To ti je univerzalna "vrijednost". Smanjis ratio u 6 pa izadjes na stazu pa vidis da li valja (ako udaras limiter na kraju pravca, tada korigujes ostale brzine) , neces valjda na svakoj stazi traziti od drugih da ti kazu tacne vrijednosti.
 
Poslednja izmena:
Evo ja nista ne diram ozbiljnije oko setup-a i vozim kako vozim!Loadujes fabricki setup za stazu sa prefiksom schnell i vozi , kada oborish moje vreme za 0.5sec (sto je moguce) onda idi na specijalizovanje setupa i fine korekcije!Korak po korak!
Bojane oladi se gotovisanja i razvijaj tehniku , nema tu nikakvih specijalnih tajni da ti vozis 3 sec brze!
Ako jos ja budem poceo sa setup-om i u gtr i rbr bice svasta!Samo da mi je vremena , jedva sam sklopio i ovo da napisem kasno uvece!
Evo i moj replay 1:36.281!
 

Prilozi

  • Magny-Cours GT fastest record.rar
    74.1 KB · Pregleda: 50
Napokon sklopih malo vremena za igrice i to za gtr!
Morao sam probati popraviti moje vreme i bogami tesko je islo , imam jako tesku nogu :d !
Spustio sam vreme za magny course/gt/selen - na 1:48.985!!! :D
Stim da mi je krug pre toga bio brzi na prvom prolazu za nekih 0.3sec , ali ne mogu ja dalje tako nastaviti :S: , danas kao da imam gips na nozi!
Pozdrav!
 

Prilozi

  • Magny-Cours GT Fastest Record.rar
    72.7 KB · Pregleda: 47
ispravka za ono gore nije 1:48.985 :smash: vec 1:34.985! :bottle:
Poz..
 
Nazad
Vrh Dno