Šta je novo?

GTR 3

maciguZ

Cenjen
Učlanjen(a)
20.07.2009
Poruke
338
Poena
169
O radosti iz radionice maistora simulacija dolazi nastavak :banana: ....samo nemojte reci da je vec neko okacio ovu temu vecito za dlaku kasnim :d evo linka http://pcplay.hr/modules.php?r=16&id=977
 
Nista im ovoliko cekanje nije trebalo u trenutku kada se sprema Gran Turismo 5 za izlazak :p

Od GTR3 ne ocekujem da bude kalibra svoja 2 prethodnika iz prostog razloga sto je onaj (kvalitetniji) deo tima koji su radili GTR i GTR2 i GT legends , odvojen u Blimey! games.

No svejedno, pozdravljam izlazak svake nove simulacije :)

Oficijalni link .
 
Poslednja izmena:
Pa bash ce biti kalibra svojih prethodnika jer se od njih verovatno nece mnogo mrdnuti shto se tiche same fizike, vec ce jednostavno da nashteluju ono shto vec imaju kao shto su uradili u GTR2 u odnosu na keca. Nemaju oni ni resurse ni dovoljno potencijalnih kupaca da rade sve od nule, i da to rade dovoljno detaljno, a to na chemu su sad je prevazidjeno...
 
Ma fiziku i ne moraju toliko da cackaju , dovoljno je da urade da gume ne prijanjaju onoliko dobro i da vozila imaju malo masu, nista vise, meni se cini da je sve ostalo na mestu.

Ali kao sto rekoh, ovaj novi Simbin (od Race serijala) nije nista posebno i cini mi se kao da ne znaju da naprave simulaciju. Za Graficki engine ce verovatno koristi onaj koji su koristili za xbox gtr , koji i nije los. Ono u sta se ja iskreno nadam je da ce mrdnuti sa 2003 i 2004 sezone koje su zahvatili u prva 2 GTR-a, i uraditi mahine koje se sada voze, ili eventualno iz prosle sezone. :p
 
Od GTR3 ne ocekujem da bude kalibra svoja 2 prethodnika iz prostog razloga sto je onaj (kvalitetniji) deo tima koji su radili GTR i GTR2 i GT legends , odvojen u Blimey! games.
Oficijalni link .

I jos plus sto je FFB ocajan od prvog Race-a. Setite se samo kakav je osecaj kada se gubi grip u GTR2, fantastican, toga u Race nema. Pre nedelju dana sam kupo RACE On, (Race07+STCC+Muscle car) i zestoko sam se razocarao.
Uopste se ne oseti podloga. Dzabe i fizika i sve kad ne osetis sta se sa automobilom dogadja. Iskreno se nadam da ce se to promenitit ali nesto sam skeptican...
:wave:
 
Jedva cekam da se pojavi, kao i Codemastersova F1.
Gtr2 je bas drzao nocima vozivsi Ferrari 575, na full distaci ceo sampionat.
Sada, u ovim godinama, nema sanse da isto tako vozim, skoro slicno kao
moj avatar u pravim trkama. Na zalost, godine cine svoje i odsustvovanje 3 godine.
 
Poslednja izmena:
GTR3

http://www.gtr3.com/

All sounds played are in-game recordings from cockpit view and tv camera, alongside the sounds, visitors also get to check out some sneak peek screenshots showing the Nürburgring and details of several GT cars.

Ja sam se najezio koliko je dobar zvuk, fantazija. Toliko detalja ako se dobro odslusa deo iz kokpita. O zvuku sa TV kamere necu ni da pricam, savrseno.
Generalno ovo je definitivno nesto najbolje sto sam cuo do sada u igrama (simulacijama) ovog tipa, mislim da je za 3 koplja bolje od CARS i rFactor2, barem do sada sto sam cuo.

Oko Bozica stizu i kompletnije vesti oko GTR3, ovo je tek pocetak. :p
 
Uf brale ... lepo lepo
 
jeste odlican zvuk ali nije nesto mnogo bolji od njihovih predjasnjih race i gtr2. za tv kameru je samo pojacan dopler efekat i dodat eho.

mislim da bi zanimljivije bilo da cujemo kako zvuci vise automobila sa tv kamere :)
 
GTR3 teaser interview
Today SimBin Studios revealed the first parts of GTR3 through a teaser on a new website. The teaser was released by SimBin's CEO, Henrik Roos, through his personal Facebook page. From there it has spread like wildfire and in addition to that it raised a lot of questions from the fans, communities, and gaming magazines.

In an effort to answer some of your questions, we had a little chat with Henrik Roos (CEO at SimBin Studios) and Chris Speed (SimBin's Executive Producer).




RR: So, Henrik, this morning you pressed the first "Facebook Like" button on GTR3.com and officially started what looks like a PR campaign around this big project. What can we see on GTR3.com and why did you want to share it now?

Henrik: We have worked on GTR 3 for a long time. We have had several smaller projects in between though, but now GTR 3 starts to shape up. We have a lot of requests every day from our GTR fans, so why not start sharing some info?

Chris: What you can or can’t see can be debated, but we feel that we have made huge strides in different areas building on what was already a strong IP in GTR.

RR: Who is working on this project? It seems like SimBin has been recruiting a lot of people lately, what is the new team like?

Henrik: A lot has happened in SimBin over the last one and a half years. We opened a brand new headquarters in Lidköping and yes, we have reinforced the team with talents from all over the world. People like Chris Speed for example, he can tell you more about our crew.

Chris: As Henrik mentioned, we have gone through an aggressive recruitment drive over the past 8 months picking from an enormous talent pool from all over the world, Ukraine, Russia, Pakistan, Germany, UK, Belgium, the list goes on. We are still a relatively small team compared to other studios and rely on our external partners as many small studios do. However, we now feel we have found the right blend between youth and experience to drive us forward and continue to develop successful racing titles.

RR: This website focuses a lot on sounds, why is that?

Henrik: Well, back in the days when GTR 1 was in development, the first material that was leaked was a sound sample, so it is a nice way to remember and make the connection with where SimBin is originally coming from... and what it is going towards ! It is definitely great to see how much we improved on this aspect, and the sound engine and samples quality are definitely amongst the many things that will make GTR 3 stand out!

Chris: We have definitely raised the bar when it comes to the sounds in GTR3. Yes the look and feel are extremely important but we have highlighted that the sounds give the player a much more immersive experience.

RR: Are all sounds in the teaser based on in-game material?

Henrik: Yes of course! Can you guess what car it is? Or even better, what track is it?

RR: The SimBin.com website is currently down with a message about Christmas cleaning, what is that all about?

Henrik: You will see the 15th of December. We will gradually increase the information flow and I can promise we have so much to tell and show! Also, we will show visuals when the time is right.

RR: What platforms are you preparing to release GTR3 on? If you can't yet provide any details, can you at least give us a clue about when we will find out?

Henrik: No, sorry I don’t have the date or more information about that yet.

RR: Is there anything you can disclose about GTR 3 yet? Anything at all?

Henrik: Yes, more info will come on the 15th of December at www.simbin.com and people can in the meantime discuss it on www.raceroom.net

Chris: I can guarantee you won’t be disappointed!
 
jeste odlican zvuk ali nije nesto mnogo bolji od njihovih predjasnjih race i gtr2. za tv kameru je samo pojacan dopler efekat i dodat eho.

mislim da bi zanimljivije bilo da cujemo kako zvuci vise automobila sa tv kamere :)
Hmmm cim to kazes znaci da ne obracas mnogo paznje na zvuk tokom voznje, jer jer kvalitet samih semplova sudeci po demou na GTR3 sjtu je mnogo bolji, kristalno cisti, mnogo bolji zvuk motora (realniji), raznorazni bump semplovi ili ti sound feedback pneumatika, tire skid je mnoooogo bolji i td. Samo kad se setim koliko je los tire skid u GTR2, i to da se ceo sounset sastojao od engine, roadroll i tire skid semplova, smejurija. Zvuk prebacivanja brzina ni ne pominjem jer ne dodaje na immersion-u nikako. Zvuk motora u GTR2 je ok, ali ni priblizno dobar kao na primeru gore.
 
Nisam mislio na to , vec da je sound engine ostao isti uz mozda minorni upgrade , sa svim prednostima ( i nedostacima ) koji su krasili gtr-ove.

Ono preko cega ja nikako nisam mogao da predjem je vhining noisse koga pravi BMW M3 gtr , koji je meni toliko statican i neubedljiv bio (za razliku od pravog) , da sam , auto kome sam se najvise radovao , na kraju izbegavao u sirokom luku ... samo zbog toga. Cak je i modding scena imala bezbroj pokusaja da sredi to i neki su bili cak i polu-uspesni , mada bas ti koji znaju najvise oko toga su i sami rekli da jednostavno ne postoji simulacija u zvucnom engine-u koja docarava interakciju kardana sa menjacem , vec da zvucni engine samo u zavisnosti od brzine auta pitchuje taj jedan sample , tako da sve sto se moze modifikovati je jedino sample ... i nacin na koji se sample pitchuje , nista vise.

Zaista steta a to se sada cuje u skoro svakom FR autu.

e da , simbin nam zeli merry xmass uz mali Ferrari P4/5 Competizione hint. ;)

simbinmaxjd.jpg
 
Nisam mislio na to , vec da je sound engine ostao isti uz mozda minorni upgrade , sa svim prednostima ( i nedostacima ) koji su krasili gtr-ove.

Ono preko cega ja nikako nisam mogao da predjem je vhining noisse koga pravi BMW M3 gtr , koji je meni toliko statican i neubedljiv bio (za razliku od pravog) , da sam , auto kome sam se najvise radovao , na kraju izbegavao u sirokom luku ... samo zbog toga. Cak je i modding scena imala bezbroj pokusaja da sredi to i neki su bili cak i polu-uspesni , mada bas ti koji znaju najvise oko toga su i sami rekli da jednostavno ne postoji simulacija u zvucnom engine-u koja docarava interakciju kardana sa menjacem , vec da zvucni engine samo u zavisnosti od brzine auta pitchuje taj jedan sample , tako da sve sto se moze modifikovati je jedino sample ... i nacin na koji se sample pitchuje , nista vise.

Zaista steta a to se sada cuje u skoro svakom FR autu.

e da , simbin nam zeli merry xmass uz mali Ferrari P4/5 Competizione hint. ;)

simbinmaxjd.jpg

Originalna cestitka.
 
Nazad
Vrh Dno