Šta je novo?

Greska ploce ili korisnicka greska??!

dooki

Slavan
Učlanjen(a)
21.04.2005
Poruke
41
Poena
304
Ovako kupio sam prosle nedelje u Gigatronu plocu GIGABYTE
GA-EG41MF-US2H

Donesem kuci ubacim u komp sve povezem instaliram WIN al ne radi LAN.
Nazovem Gigatron servis kazu mi da donesem plocu i da ce pogledati.
Odnesem ceo komp u servis da bi sto lakse videli da ne radi LAN.
Pogledaju istog trenutka i ustanove da je LAN ne ispravan i zamene mi plocu istom takvom.

Medjutim problem nastaje sto me posle dva dana zovu iz servisa i kazu da mi je proizvodjac (verovatno dobavljac) vratio plocu da je 'fizicko' ostecenje nastalo nestrucnim rukovanjem i da ce serviser snositi troskove ploce.


Ne zelim da ispadnem los prema serviseru pa da on plati tu plocu.

Ali: Kako da znam da nije greska ploce neka pa da je doslo do pregorevanja LAN kartice?
Kako je moglo doci do pregorevanja kartice ako je komp prikacen na Gigabitni lan gde radi vise kompjutera u mrezi i nijednom nista ne nedostaje. Takodje na istom switchu radi sad i zamenjena ploca, sto znaci ni da switch nije ostecen.

U gigatronu mi nude da mi daju PCI lan karticu koja je 100mbit/sec i da vratim zamenjenu plocu.
Ova solucija mi ne odgovara prvo sto mi cela mreza gbit drugo i najvaznije sto ne znam da li moze doci ponovo do nekih ostecenja ploce sto bi mi ugrozilo rad racunara.

Iz iskustva mi recite kako u ovom slucaju delovati a da su svi srecni i zadovoljni :)
 
ne vracaj plocu i to je to, previse ljudi su oni zeznuli tako da ti si nam uteha :D
 
Objasni se sa servisom. Nisi nista lose uradio, sta znaci to "fizicko ostecenje uzrokovano nestrucnim rukovanjem"?

Iako ima mnogih koji pljuju Gigatron, vidis i sam da su bili fer prema tebi i odmah ti dali drugu i cekali da se resi reklamacija, a koliko vidim pravi negativac je uvoznik.

Nije ni u redu da ti platis regularno proizvod, a dobijes defektan, pa sad jos neko treba da te ubedi da si negde zeznuo. Dogovori se s njima, a da nije na tvoju stetu, nema tu neke mudrosti...
 
ne vraćaj im ni slučajno.
uredno si prijavio kvar, ploča je zamenjena. šta se oni sad gube tu. pomeni tu i društvo za zaštitu potrošača i svi će lepo da se smeškaju.
jedino ako ti nije ispala ili si je lupao od patos, ako nisi nije tvoja krivica.
pa meni da su to rekli poslo bi ih u ...
ja sam imao sličan problem sa pločom kad je grom udario kod komšije, crko mi onboard LAN iako nije bilo ništa priključeno, ali nisam mogao da reklamiram kad za grom nema garancije
 
Plocu necu vracati u svakom slucaju samo ne znam kako da se dogovorim oko ove stare po kojoj eventualno ceni da je kupim? Al time ispade da je moja krivica i to ce me kostat najgore je kako utvrditi krivicu
 
Ako si siguran da nisi ti nesto zeznuo, nema razloga da otkupljujes tu defektnu. Nece oni propasti zbog jedne ploce, prebice oni to vec nekako sa uvoznikom...
 
Mene je zvao serviser koji je menjao plocu i kaze da ce ici na njegovu stetu
 
Xa,xa...dobra im fora...Ti si kupio novu stvar i platio za nju...Nema sta da se razmiljas i dvoumis...i da pravis neke budzevine...Slazem se sa ostalima....Ne vracaj...
 
Ma na kakvu njegovu stetu....pusti te "preprodavacke fore"... "Uvalili" su ti neispravnu plocu koju je neko vratio na reklamaciju, gotovo sam siguran u to. Idu parolom app (ako prodje-prodje). :wave:
 
Još 1 tema koja mnogo govori o dotičnoj firmi, samo ko hoće da čita između redova. ;)

mito, po zakonu su dužni da vrate pare ili zamene za isto (ako kupac to prihvata - hoće) istog momenta kad im doneseš natrag u roku od odmah. ;)
 
Još 1 tema koja mnogo govori o dotičnoj firmi, samo ko hoće da čita između redova. ;)

mito, po zakonu su dužni da vrate pare ili zamene za isto (ako kupac to prihvata - hoće) istog momenta kad im doneseš natrag u roku od odmah. ;)

Kad je u ovoj drzavi bilo sve po zakonu :). Koliko firmi ne bi uvazilo reklamaciju i vadilo se na struju, munje i gromove :)

Ja ne bih popustio u ovoj situaciji da znam da nista nisam zeznuo. To nek' resavaju na relaciji prodavac/uvoznik/proizvodjac.

Ko je kriv mozemo samo da nagadjamo, ali sama pretpostavka da je ovo praksa u firmi i da se sistematski bogate tako sto uvaljuju ploce od 50e sa neispravnom mreznom mi je smesna. :wave:
 
Interesuje me jos nesto da li je uobicajeno da ploce stizu u onoj njhovoj kartonskoj kutiji a da nije u celofanu(najlon oko kutije kao cigare sto pakuju :) ) ?
 
Ploce su uvek upakovane u antistaticku foliju i pored toga, postoji jos i sundjer koji proizvodjac stavlja ispod ploce radi zastite iste.
Sve i da je tvoja krivica oko ostecenja ploce, sto ocigledno nije, greska je servisera ukoliko primi plocu sa fizickim ostecenjem na reklamaciju i uvazi garanciju. Nek plati sad tu plocu a sledeci put kad mu neko donese na reklamaciju, dobro ce je pregledati..
Ovim ne zelim da kazem da je tvoja krivica, jednostavno i da jeste i da nije, ti si dobio zamenu i nikakvu dalju kombinaciju ja ne bih uvazio...
 
E pa ovako ponudio sam im 3000 din za plocu i da daju LAN karticu bilo koju ispravnu uz plocu.

Kolegi je potrebna ploca i uzeo bi pod tim uslovima.

Inace cena ploce MPC je 5600 din njima je navodno Nb cena 4800 mislim da sam im dao fer ponudu iako nisam morao. Javice mi se u toku dana da li hoce
 
Ti si lud i naivan, kako ukućani smeju da te puste takvog van kuće?
Kakva ponuda, kakvih 3000 dinara pa ti ništa nisi zgrešio što da plaćaš reket?
 
Tebe ili grize savest zbog nečeg :trust: ili si stvarno neopevana dobričina! Znaš kad bih ja sa njima razgovarao uopšte nakon uvažavanja garancije :-devil-:
 
E sad ti najbolje znas dal si kriv ili ne? :)
Salu na stranu, kupio si plocu, ona je bila neispravna i dobio si drugu. Ako je to prica nema dalje! Ma kakav otkup stare ploce, ovo-ono kombinacije. Nista - caoooo gigatron!

Ali, sta i ako ta druga ploca "povileni" a ti odes da trazis da ti i nju zamjene? E onda neces moci tako lako da odradis zamjenu, iako je ta ploca u garantnom roku, jer ce prodavac osnovano da sumnja da ti nesto izvodis sa tim plocama. A onda "zastita prava kupaca" nece imati nekog posebnog efekta. Jer ta zastita ne vrijedi u slucajevima kad se "proizvod" ne koristi kako je proizvodjac specificirao. Recimo - i OC je neispravno koristenje proizvoda :)

Na kraju krajeva, svi mi izvodimo kerefeke sa racunarima i kad nesto rikne "ne valja ploca", "UAAAA prodavac", "ne valja servis", "buaaaaaa mama ovaj me za*ebao...", "`ocu garanciju ili pare". Svasta sam se nagledao ovih godina (zadnjih 20?), i ludaka servisera i ludaka kupaca, a poenta je da svi u ovoj igri budu zadovoljni :)
Ako zelis da mirno spavas, mozes da im ponudis neki dinar do vrijednosti te PCI LAN kartice, a nek oni to sve zajedno sa defektnom plocom uvaljuju kome god zele ;)
 
@dooki,
sve i da si ti spalio plocu (verovatno i jesi) nije tvoj problem sto serviser nije gledao sta prima na servis. Kako on nije video da je u pitanju fizicko ostecenje ploce, a serviser distributera je video?
Verovatno su izgoreli vodovi na ploci jer se spaljeni cip mrezne karte podleze garanciji ali ne i spaljeni vodovi (pcb).

Da ce te verovatno zezati ako ti i ta druga ploca crkne hoce ali samo ako mogu da dokazu da si i tu drugu ostetio fizicki, pretpostavka "verovatno" si je overklokovao pa je crkla ne prolazi jer se radi o pretpostavci.
Ko zna koliko puta do sada sam primao komponente na servis za koje sam mogao da garantujem da su bile overklokovane i da je to razlog zasto su crkle ali sam svaki put morao da ih zamenim jer nisam mogao da dokazem.
Ti ako hoces da otkupis tu neispravnu plocu uradi to slobodno ali vodi racuna da na tu plocu nemas garanciju ako nesto drugo crkne ili im trazi napismeno garanciju da ti nece praviti problem ukoliko nesto drugo crkne. U svakom slucaju mislim da ti nece dati garanciju jer je oni vise nemaju garanciju na tu plocu od distributera.

Sto se tice pakovanja ploce, SVAKA ploca je upakovana u antistatik kesu (novu) znaci kesa nije izguzvana, akoje ploca 775 MORA da ima plasticni stitnik za socket, i da sundjer postoji u svakoj ploci ali ispod ploce , na samom dnu kutije, sa gornje strane ploca je zasticena obicno kartonom na koji se pakuju kablovi back panel, uputstva, druveri i sta jos ide.

Znaci ako nije taj raspored ploca je vadjena iz kutije, ako je guzvana kesa onda je verovatno i vadjena van kese, ako fali plasticni stitnik za socket (na 775) OBAVEZNO proverite pinove da je ne bi ste vracali na servis sa iskrivljenim pinovima koje ni JEDAN distributer opravdano nece primiti na servis.
 
Vrh Dno