Šta je novo?

Grand Theft Auto VI

Nisi... Pretpostavljam da ce fokus biti na novom GTA Online, sto me najmanje zanima
 
Nijedna igra me nije držala kao bilo koji GTA serijal od VC pa na dalje. I da stave 100$ singleplayer uzeo bih na keca da skoro nisu imali onaj fejl sa trilogijom
 
Šta nam rade. Najava mesec dana ranije za prvi trejler. Pa će nam najavljivati drugi i treći. I tako ćemo da tapkamo u mestu nestrpljivo čekajući da za svojih $70 dobijemo nešto što je koštalo 2 milijarde $ da se napravi.

Što se napretka tiče, bilo ga je na pretek do sada sa svakom novom igrom. Ne znam šta posle IV i V mogu toliko da inoviraju a da ne istopi trenutni konzolni hardver.
 
@milos0888
Ako bi cena zaista bila $70, da povrate uloženo za GTA VI bi im trebalo 28 miliona prodatih kopija (a neka je i 30% više zbog provizija). GTA V je prvog dana prodao 11 miliona kopija. Sasvim realno zvuči to za prvu nedelju što napisa.
 
Vrlo moguce da ce trejler da izadje 10decembra, zato sto oni godisnjice slave bas tog datuma. 10. dec 2023 ce biti tacno 25god otkad su oni ozvanicili izlazak prvog GTA naslova(I ako je tehnicki izasao 28. Nov 1997).
 
Ne znam kako se i dalje provlaci ova besmislena dezinformacija da igra kosa 2bill. Ocito ljudi uopste nemaju ideju koliko je to novca. Milion bilion, isti djavo. I nakon deset godina koliko je GTA5 na trzistu, nemamo tacnu informaciju koliko je tacno kostao razvoj. Ono sto je 99% tacno je da je igra kostala oko 80mil za izradu. Marketing oko 20mil pa se racuna oko 100mil ulozenog.

Kome nije jasno koliko je 2bill. To je da naprave dvadeset GTA5 igara:

GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5
GTA5

Kome i dalje nije jasno koliko je 2bill: 1 Million seconds is equal to 11 Days approximately, and 1 Billion seconds is equal to 31 years

Cyberpunk je trenutno najskuplja igr u koju je ulozeno 150mill za izradu plus marketing ako ne racunamo DLC. Jedna od najskupljih je trebala biti Destiny, dobili bi 500mill za 10 godina razvoja, ali je taj ugovor puk'o nakon 2 godine mislim tako da nikad nisu ni ugledali 500mil. RDR2 je jako blizu jedne od najskupljih sa 150-170mill sa marketingom.

2bill lol
 
Ja se nadam da se šalio, ali klinci odavno hajpaju 2bill: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=gta6+2+billion

A marketing je ongoing proces tako da se razvoj plus marketing uzimaju na dan izlaska. Moze kroz par godina izaci na ko zna koliko. Ali sve te AAA igre imaju slican budjet. To odredjuju ljudi koji nemaj uveze sa game razvojom. Suludo je da jedan gigant ulaze 10% kompanije u liquid finansije na igru.
 
Nema zvaničnog izveštaja o budžetu za igru. Sve su nagađanja i 'curenja'. Ništa neobično da razvoj, ekspanzije, online deo, održavanje i slično tokom 10ak god uz marketing potroše milijardu, dve.

According to LinkedIn, Rockstar has 5415 employees.

Assuming each employee gets paid around $50K yearly (also counting graphics artists, sound artists, QA, etc who are paid less than programmers, though the average amount is likely higher), then Rockstar spends around ~270mil a year.

With a release date in late 2024, six years after RDR2 dropped, we're looking at around $1.6 billion dollars not counting the marketing costs.
 
E moj prijatelju. Jel ti znas koliki je godisnji promet R*-a? Ne profit? Pa ne mogu 2x vise davati na radnike nego sto je sami promet kompanije.

R* ima hiljadu "fiksnih" zaposlenika. Ako i toliko. Ostali su outsourcing i zaposlenici po projektu. Ljudi koji dolaze i odlaze. Ako je razvoj igre 7 godina, neko moze na njoj raditi godinu dana i zavrsi svoj posao. Svi oni placeni glumci nisu R* uposlenici vec contractor-i. A svaki naslov ima budjet. Njega ne mogu preci. Ako odrede 150mil, on je 150mil. Ne mogu izvuci dinara vise. Zato se mnoge igre, koje su 90% gotove, ugase jer su ostali bez budjeta plus "nemaju" $ za odrzavanje igre dok igra ne bude profitabilna. Njima je isplativije gasenje. U suprotnom bi znacilo da moraju krasti od drugih prijekata da izdaju projekat koji nije jos postao profitabilan. Svi mtim kompanijama je budjet odredjen u dinar. Nemaju oni fleksibilnog novca. Kada se ostane bez budjeta, onda se izda nezavrsena igra i to je to. Sto je praksa zadnjih 10+ godina.

Da, R* bi godisnje placao 270mil da svi rade svaki dan punu godinu. Sto nije slucaj za 90% njih. U ovom biznisi samo mali broj njih radi za godisnju platu. Svi rade za fiksni "ćek".

Rockstarov godisnji profit je komican za kompanije koje guraju f2p naslove. Nemaju oni toliko novca kao sto ima recimo Epic ili EA. GTA5 je sakupio oko 8-10bill$ zadnjih deset godina. Fortnite u jednoj godini zgrne preko 6bill.
 
Mislim da je on hteo da dočara da se radi o velikom iznosu za razvoj šestice, na bazi malo podataka. Sačekaću da vidim koliko će trejler otkriti i naslutiti o igri.
 
Bilion možda da se računa razvoj,marketing za izlazak igre plus verzije za nove konzole i online dlc-ijevi sa marketingom za njih
 
E moj prijatelju. Jel ti znas koliki je godisnji promet R*-a? Ne profit? Pa ne mogu 2x vise davati na radnike nego sto je sami promet kompanije.

R* ima hiljadu "fiksnih" zaposlenika. Ako i toliko. Ostali su outsourcing i zaposlenici po projektu. Ljudi koji dolaze i odlaze. Ako je razvoj igre 7 godina, neko moze na njoj raditi godinu dana i zavrsi svoj posao. Svi oni placeni glumci nisu R* uposlenici vec contractor-i. A svaki naslov ima budjet. Njega ne mogu preci. Ako odrede 150mil, on je 150mil. Ne mogu izvuci dinara vise. Zato se mnoge igre, koje su 90% gotove, ugase jer su ostali bez budjeta plus "nemaju" $ za odrzavanje igre dok igra ne bude profitabilna. Njima je isplativije gasenje. U suprotnom bi znacilo da moraju krasti od drugih prijekata da izdaju projekat koji nije jos postao profitabilan. Svi mtim kompanijama je budjet odredjen u dinar. Nemaju oni fleksibilnog novca. Kada se ostane bez budjeta, onda se izda nezavrsena igra i to je to. Sto je praksa zadnjih 10+ godina.

Da, R* bi godisnje placao 270mil da svi rade svaki dan punu godinu. Sto nije slucaj za 90% njih. U ovom biznisi samo mali broj njih radi za godisnju platu. Svi rade za fiksni "ćek".

Rockstarov godisnji profit je komican za kompanije koje guraju f2p naslove. Nemaju oni toliko novca kao sto ima recimo Epic ili EA. GTA5 je sakupio oko 8-10bill$ zadnjih deset godina. Fortnite u jednoj godini zgrne preko 6bill.
Sve ok, ali sto ‘budjet’? :))

U sustini bilo koliko trose, jedva cekam igru :)
 
Da li ce da zeznu pc igrace pa da za nas kasni par godina ili cemo dobiti od starta?
 
Jedva cekam da odigram GTA VI na PS5, pa na PC, pa na PS6 i Nintendo Switch 2. :D
 
Ako bude kao V, nema razloga da se ne igra nekoliko puta. Ja sam 3 puta presao. Na 3 gen.
 
Normalno, planiram da je odigram na PS5 uskoro. :D
 
Mene zanima da li će da ostanu na nivou kvaliteta iz V ili će uspeti da domaše, možda čak i premaše IV.
 
Ajd IV, ali The Lost and Damned/The Ballad of Gay Tony DLC-ovi su još gore optimizovani. :D
 
Ma sve je kriminalno bilo, ne znam ni dan danas da li mogu da igram to na 6900XT :D
 
Hoce li moci na minimum na konfi iz potpisa? 🤔
 
@Nes* cemu does not contribute? Pogledaj ps5 specifikacije i bice ti jasno. Oni ce ciljati 30 i 60fps modove. Ps5 ima ekvivalent ryzen 3700x i rx 6700 non xt.
 
Znaci gomila klincadije se dzabe poradovala jer ce morati da zamene graficke pa mozda i procesor
 
Nazad
Vrh Dno