Moja 2 centa, kao neko ko je prosle godine opet presao GTA SA i GTA 4 (iz nostalgije), kao i GTA5 godinu dana pre toga... (GTA3 i VC vec nisam mogao da upalim iz dole navedenih razloga)
Od GTA 3 pa do GTA 5 dizajn misija, odnosno formula koju su koristili je jedna ista - "smaranje" u vidu fetch questova u istom fazonu "go there, do that, go back" (sa varijacijom hit & run, police car chase, car theft...)
Jedino sto se menjalo je nivo detalja (skaliranje) grada, vremenski period u kom se nalazi, kao i (donekle) kvalitet pisanja price/dijaloga - koje je najbolje u GTA 4, bare sto se GTA serijala tice (ujedno i najprizemljeniji GTA, sa najboljom atmosferom uz Vice City, a DLC-evi iz GTA4 po pitanju price su bili cak i bolji od originala).
GTA SA i GTA V su tu monotonost u dizajnu razbili otkacenoscu, sto je ucinilo te igre odnosno misije podnosljivim.
U GTA V su najinteresantniji bili bank heists misije (i pripreme za iste), kojih je na kraju ipak bilo nedovoljno - sto su uvideli i ugurali u online deo igre. (uz generalnu customizaciju i kupovinu nekretnina)
Nemam nista protiv da maksimalno pomere datum izlaska GTA 6, ako ce isti ponovo pomeriti granice u industriji i prevashodno biti vise slican RDR2 sto se tice imerzije, kvaliteta price (najbolja od svih R* igara) i atmosfere - jer im je to do sada najbolji naslov.
Uz to treba znati da su Dan Houser i Benzis napustili R* i bespotrebno je diskutovati koliko veliki uticaj su imali na igre dok su bili u kompaniji (posebno Benzis za GTA naslove), sto ce svakako biti razlog za odredjenu dozu skepticizma prema kvalitetu finalnog proizvoda - jer kao sto rekoh ipak treba da preskoce u svakom pogledu prethodna 2 naslova iz njihove kuhinje.