Šta je novo?

Gran Turismo 5

Pa nije nista slagao ni tad. Izlazi u update, ne znamo kojem i ne znamo kad. :)
 
Ma ok, ali zvuci kao da ima informacije iz prve ruke, a ustvari ne zna se ni da li ce uopste biti ikad :)
 
Jao ne, dobicemo jos jednog hotlapera :D:D
 
Sta? :) Receno je da ce doci u updateu. :) Ne pricam napamet.

Kad, daj link neki :) Za sada ovi 'seasonal' time trial-i su ono sto Kazunori zamislja kao Leaderboards. Daj nadji negde potvrdu da ce biti kao u Prologue-u.. :)
 
uh sto bih voleo da nikad ne dodje :d

po tim leaderbordovima jednostavno ne mozes da udjes medju naj 100 ako ne koristis ono sto su noobchine (ili hotlaperi , kako god :d ) koristile - foru sa kocenjem motorom (koja bi svaki pravi auto ostavila bez istog) :p

taj leaderbords moze da dodje tek kada urade pouzdanost automobila ... tj da mogu da vam otkazuju elementi bez da morate prethodno da cukate auto. Za sada to jedino funkcionise sa trosenjem guma i ajde da kazemo goriva.
 
Poslednja izmena:
Nije fora samo u tome, fora je shto su najbolji krugovi obavezno najdosadniji za voznju :)
 
uh sto bih voleo da nikad ne dodje :d

po tim leaderbordovima jednostavno ne mozes da udjes medju naj 100 ako ne koristis ono sto su noobchine (ili hotlaperi , kako god :d ) koristile - foru sa kocenjem motorom (koja bi svaki pravi auto ostavila bez istog) :p

taj leaderbords moze da dodje tek kada urade pouzdanost automobila ... tj da mogu da vam otkazuju elementi bez da morate prethodno da cukate auto. Za sada to jedino funkcionise sa trosenjem guma i ajde da kazemo goriva.
Na koju foru sa kočenjem motorom misliš?
 
^ kocenje motorom se inace koristi u trkanju ali retko kad i obicno pri kasnom kocenju dok se boris za poziciju. Vozaci to rade retko jer znaju koje posledice mogu da budu (da ne zavrse trku uopste).

E a da bi znao o cemu pricam potrebno je da vozis na manual (automatic ti sam menja brzine nanize a to hotlaperi izbegavaju)
Glitch je u tome sto kada bi normalni covek trebalo da prvo koristi kocnicu da smanji brzinu pri ulazu u krivinu pa da promeni brzinu u nizi stepen prenosa kada broj obrtaja padne na optimalni nivo , glitcheri kocnicu i ne koriste.

Oni pred ulaz u krivinu samo pritiskaju brzinu nanize , kada rev. limiter pocne da vristi (i kada bi menjac sa sve motorom trebalo da se pretvori u Hirosimu i Nagasaki) koristeci sto mechanical failiure nije uradjen u gt5 , i smanjujuci tako vreme kocenja drasticno (mogu od svake krivine da ukradu po sekundu- sekundu i po).
 
Poslednja izmena:
^ Kocenje motorom se koristi uvek i na trkama i van trka ali se pazi da se ne prevrti motor tj. kada ce se otpustiti kvacilo. Do ostecenja motora i menjaca dolazi uvek zbog greske - preranog pustanja kvacila ili prebacivanja vise brzina odjednom.

Ajde, to sto nema mehanickog ostecenja motora mogu i da razumem. Mada, za "real simulator" se nekako podrazumeva ali ajde, preci cemo preko toga. Ono sto mi nije jasno i sto bi moralo da se desava a ujedno bi i onemogucilo takav exploit je blokiranje pogonskih tockova. Zasto se to ne desava ako je sve verno preneseno?
 
Ja nisam ni primetio da postoji uopste kocenje motorom ovde.. :)
 
^Pa kako mozes da primetis kada nemas kvacilo... :D
 
Dobro, opet bi moralo da se desava kad menjam brzine na dole... kakve veze ima da li ja licno sa kvacilom menjam brzine, ili kompjuter koji to radi umesto mene..
 
^ kocenje motorom se inace koristi u trkanju ali retko kad i obicno pri kasnom kocenju dok se boris za poziciju. Vozaci to rade retko jer znaju koje posledice mogu da budu (da ne zavrse trku uopste).

E a da bi znao o cemu pricam potrebno je da vozis na manual (automatic ti sam menja brzine nanize a to hotlaperi izbegavaju)
Glitch je u tome sto kada bi normalni covek trebalo da prvo koristi kocnicu da smanji brzinu pri ulazu u krivinu pa da promeni brzinu u nizi stepen prenosa kada broj obrtaja padne na optimalni nivo , glitcheri kocnicu i ne koriste.

Oni pred ulaz u krivinu samo pritiskaju brzinu nanize , kada rev. limiter pocne da vristi (i kada bi menjac sa sve motorom trebalo da se pretvori u Hirosimu i Nagasaki) koristeci sto mechanical failiure nije uradjen u gt5 , i smanjujuci tako vreme kocenja drasticno (mogu od svake krivine da ukradu po sekundu- sekundu i po).
Hvala na opisu za vozače početnike, ali nisam to pitao :D
Ono što sam hteo da pitam je kako je to kočenje motorom bolje od zajedničkog kočenja kočnicom i motorom. Na trkama se koči što jače kočnicom (bez gubljenja kontrole) i u nižu se ubacuje uz međugas, jer obrtaji ne treba da padnu nego da porastu. Logično, baš iz tog razloga nećeš ubaciti iz treće u blokadi pravo u drugu jer će ti posle par takvih akcija pući motor ili menjač, ali to svejedno neće brže da te uspori od kočenja kočnicom plus prebacivanja u nižu brzinu uz međugas u odgovarajućem trenutku. Zato pitam kako to doprinosi boljem vremenu u gt-u?
 
pa upravo si odgovorio na sopstveno pitanje:
1.Normalna procedura za kasno kocenje - ulaz u krivinu, pritisnes kocnicu , cekas da opadne rpm , ako i dalje ides prebrzo onda promenis brzinu nesto ranije i uz blago kukanje limitera i motor ti pomogne pri kocenju.
2.Glitch used by GT noobs procedura - ulaz u krivinu , menjas brzine na dole (... to je sve :p rpm limiter vristi ali to je znak da svo usporavanje auta preuzima motor bez da si pipnuo kocnicu). zamisli takvo kocenje u pravom zivotu , sa nekih 240km/h :p

E sad uporedi stavku 1 i 2... Koliko je stavka 2 vremenski kraca i nerealnija od stavke 1 :p
 
Poslednja izmena:
Pa nije ništa kraća jer slabije kočiš samo motorom. Brže menjaš brzine ali slabije kočiš. Jedino ako je u gt-u bag pa auto super-brzo usporava kad iz šeste ubaciš u drugu a pritom ne pukne motor. Nisam to ni probao, nema logike :)
 
upravo tako ali u gt to funkcionise a hotlaperi koriste kao glitch :p

ako si igrao prologue i gledao najbolja vremena na nekim stazama to si imao prilike da vidis. mada mozda jos uvek moze. procesljaj malo youtube pa ces videti koliko smesno i retardirano to izgleda :d
 
Ja sad prvi put cujem za to, znam da je u Prologue-u bio glich menjanja brzina na gore sto ti je dozvoljavalo neprestano ubrzavanje, mislim da je kasnije ispravljeno sa spec III verzijom...

A sto se tice GT5 gledao sam ove seasonal eventse time trial i sve je bilo po propisima...
 
Ja sad prvi put cujem za to, znam da je u Prologue-u bio glich menjanja brzina na gore sto ti je dozvoljavalo neprestano ubrzavanje, mislim da je kasnije ispravljeno sa spec III verzijom...

Bio je i na dole i sa spec III verzijom ,secam se kao da je bilo juce, jer sam se nadao da ce to biti ispravljeno sa spec IIi verzijom i gle cuda - nijeee :d
 
A na sesonal events jel se dobija neka nagrada ako budes medju prvih 100 ? Ili moras da budes recimo medju prvih 10, sto je za mene nemoguce. Igrao sam onaj prvi i drugi time trial i u jednom sam uspeo da se plasiram medju prvih 100. Otisao na odmor, danas vidim da su ih zakljucali ali nisam primetio da sam dobio neku nagradu. Realno biti medju prvih 10 je nedostizno bar za mene.
 
Vozim 2 sata ne mogu da osvojim zlato na onom special eventu nurburgringu sa sls-om na drugom sektoru. Vozim 1 min 58 s a za zlato treba 1 min 57 s. Ne znam sta da radim, gledao sam one example replaye, gledao sam na youtube-e neke voznje ( i ono sto mi je markomaniax poslao :) ), ali nema teorije da provalim kako da smanjim za 1 s. Da li u krivini treba da se izbegava da auto ide bez stisnutog gasa (naravno i bez kocnice)? Ne znam kako da "naucim" da vozim bolje. Kad bi iskusni gt vozaci napisali nekoliko caka za ulazak u krivine i izlazak to bi stvarno bilo odlicno za nas noobove.
 
Na Ringu je jako bitno da znas stazu odlicno, pogotovo ako hoces ta zlata da juris. Staza je takva da ne poznavanje jedne krivine moze da ti upropasti vreme, jer posle te krivine mozda ide pravac u kom je bitno da si imao sto bolji izlaz iz prethodne krivine, odnosno sto vecu brzinu.. mislim ovo vazi za svaku stazu ali Ring maksimalno kaznjava voznju sa greskama.
 
@Switch

Ja jedino mogu da te posavetujem da ponovo odgledas demo za gold ali da ovoga puta dobro obratis paznju na indikatore za gas i kocnicu i da zapamtis tacke kocenja...

Balans izmedju te dve pedale je jako bitan, ako bar jedna od njih nije stisnuta iz svog razloga = ti gubis vreme, nebitno dal je to 20-30- ili 50% jacine, bitno da ih ne pustis zajedno i dozvolis samom automobilu da usporava kroz krivinu...

Kroz duge ravnomerne krivine kao sto je recimo Karussell (znam da je to sektor 3 ali samo dajem primer) gledaj da ti gas bude na ~60%...

Znaci zapamti, ako vidis da ides malo brze kroz krivinu, nemoj da pustas pedale vec uz drzanje gasa samo malo stisni kocnicu...
 
odlicni saveti iz oba posta a ja bih jos samo dodao , specificno za taj drugi sektor:

ako nisi siguran za krivinu koja nailazi a znas da posle nje ide duzi pravac - koci ranije , narocito ako to kocenje budes morao da izvodis nizbrdo (70% drugog sektora na ringu).
Znam da ces mozda pomisliti da ako budes kocio ranije , gubices vreme u krivini , normalno je da tako mislis, ali ces sebe dovesti u situaciju da ranije das gas ,kao sto je boris predlozio. :)

inace ti speciali sa ringom su laganica. ja sam skidao po 2,5 sekunde od gold vremena na svim eventima , tako da mozes i ti majku mu sigurno barem par desetinki :d
 
Hvala vam na savetima.
Ranko_SD je napisao(la):
Znaci zapamti, ako vidis da ides malo brze kroz krivinu, nemoj da pustas pedale vec uz drzanje gasa samo malo stisni kocnicu...
Da li to znaci da treba da se koci levom nogom? Uvek ili samo u situaciji koju si opisao? Znaci kocim levom nogom bez pustanja gasa?
 
Poslednja izmena:
Da li to znaci da treba da se koci levom nogom? Uvek ili samo u situaciji koju si opisao?

Pa naravno, uvek kada ne koristis kvacilo vec leptire koci levom nogom jer gubis dosta vremena dok prebacujes desnu nogu levo-desno...
Znaci kocim levom nogom bez pustanja gasa?
Ne, to vazi samo za blago ispravljanje u krivini ako ides malo brze, gas neka ti bude na ~50% i samo malo stisnes kocnicu tek toliko da se vratis na najbolju brzinu za prolazak kroz krivinu...

I navikni se da kocis levom nogom, ja cak i sa kvacilom kada vozim kocim levom nogom ako u narednoj krivini ne mora da se menja brzina kao recimo Suzukine 3,4,5 i 6 krivine...
 
I ranije sam probao da kocim levom nogom, ali nije mi bas islo. Sad cu se malo vise posvetiti tome da se priviknem malo na takav "raspored nogu". Ne znam koje staze da vozim, koja kola da vozim (rekao mi je markomaniax da uzmem yellow bird koji je najtezi za voznju, ali ne mogu da ga pronadjem medju polovnjacima nikako) da bih malo pohvatao fore i usao u fazon, jer mi nije vise zanimljivo da kad upadnem online budem iza ostalih 5-20s. :d
 
Ne traži među polovnjacima nego kod dilera. To što piše model auta pa u zagradi da je iz 2006. ne znači da je polovan nego da je model iz te godine, a premium kola se kupuju kod dilera.
Ja probao to kočenje samo motorom i auto ne koči ništa, gledao snimke nekih dobrih vremena i niko ne vozi tako, ne vidim da tu ima neki bag. Gde ste vi to videli?
 
^zato sto pravi hotlaperi jos igraju prologue :p ali ewo , gase se serveri , tako da ocekujte poplavu njihovih vremena na yt u skorije vreme :d

a yellowbird mozes da nadjes samo medju polovnjacima jer je auto iz 86` (il tako nesto) a i nije premium ... a i Ruf je... :d
 
Nazad
Vrh Dno