Šta je novo?

Gran Turismo 5

A to shto su vlasnici Lamborghinija koji je i sam propao, znachi neshto :d:d:d

R8 i jeste vishe nego dobar, u odnosu na ono shto su pravili pre toga :d Shteta pa ima automobila koji ga kidaju i bolji su (a i lepshi) za manje para :d I nemojte da gledate postere, uzivo je i NSX iz 1992. godine lepshi :d:d
 
a dobro , tvoje uporedjivanje sa nekim japanskim autom je definitivno bilo neizbezno :p ali ne znam sta je falilo recimo RS4 , RS6 koji su se trkali cini mi se u dtm-u , quadro je uveo revoluciju u reli svet, a lamborgini nije propao, vec je to bila neka prilika za audi da i oni udju u svet super automobila.
Pa i sad mnogi strucnjaci tvrde da R8 nije nista sem gallard-a sa drukcijom karoserijom. cak im je i pogon na sva 4 tocka isti, a i gle cuda, novi R8 V10 zvuci potpuno isto kao gallardo a ima i pribliznu konjazu :p
Lambo se inace vozi i u super GT i fia GT sampionatima, R8 je vodio skoro do kraja na 24h ringa , tako da mislim da je smesno podcenjivati oba proizvodjaca, ma koliko voleli japance :p
 
A Adrian Newey je osecam za 10 minuta odradio neku skicu, a ostatak je PD dovrsio :) Najbolje da je covek mogao nesto ozbiljnije tu da se ukljuci, sad kad su im pune ruke posla pri zavrsetku sezone, i pripremama za sledecu.. Ovo je nista vise od marketinskog poteza, doduse lepo su ga nacrtali, izgleda za*ebano iz nekih uglova.. ali ono, sumnjam da je neka znacajna kolicina vremena i razmisljanja utrosena na to.
 
A Adrian Newey je osecam za 10 minuta odradio neku skicu, a ostatak je PD dovrsio :) Najbolje da je covek mogao nesto ozbiljnije tu da se ukljuci, sad kad su im pune ruke posla pri zavrsetku sezone, i pripremama za sledecu.. Ovo je nista vise od marketinskog poteza, doduse lepo su ga nacrtali, izgleda za*ebano iz nekih uglova.. ali ono, sumnjam da je neka znacajna kolicina vremena i razmisljanja utrosena na to.

Pa nisu ga oni sad razvijali lol :crash:
Sad su ga predstavili, kolaboraciju sa RB-om si mogao da vidis jos u E3 trejleru i tada su ga, a mozda i ranije, razvijali...

Daleko je to od srtanja proste skice, vise o tome imas na GT sajtu:

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14918.html
 
citah malo gtplanet forum i videh ovo:
Ok so I sent some emails to amazon and a guy called me. They received the date (December, 8th) from Sony but he told me Sony can delay the release game. So we are back at square 1.

i jedan od narednih komentara:

962040843.gif


:D
 
a dobro , tvoje uporedjivanje sa nekim japanskim autom je definitivno bilo neizbezno :p ali ne znam sta je falilo recimo RS4 , RS6 koji su se trkali cini mi se u dtm-u , quadro je uveo revoluciju u reli svet, a lamborgini nije propao, vec je to bila neka prilika za audi da i oni udju u svet super automobila.
Pa i sad mnogi strucnjaci tvrde da R8 nije nista sem gallard-a sa drukcijom karoserijom. cak im je i pogon na sva 4 tocka isti, a i gle cuda, novi R8 V10 zvuci potpuno isto kao gallardo a ima i pribliznu konjazu :p
Lambo se inace vozi i u super GT i fia GT sampionatima, R8 je vodio skoro do kraja na 24h ringa , tako da mislim da je smesno podcenjivati oba proizvodjaca, ma koliko voleli japance :p

U bre shta ti sad napricha :d Pa svakakvi automobili se voze na svakakvim takmichenjima, vozio se i Fiat Ritmo pa to ne znachi da je dobar auto :d:d:d Pogledaj kompletno sva evropska takmichenja, pa to je smeh, amerikanci su bolji od njih :d

I nema shta tu da volim ili ne volim japance, pricha se o tome ko je bolji, i u "value for money" i u apsolutnom smislu, ja nisam na strani japanaca zato shto mi je cale kupio japanca na lizing proshle godine pa je sad to najbolji auto :d:d Problem je samo shto na svetu odavno ne postoji trka gde japanski tim uchestvuje protiv nejapanskog, tako da dok se to ne desi, ti uvek mozesh da kazesh "ovaj je pobedio na lemanu, vidi kako je dobar" :d Japanci dok su uchestvovali na takvim takmichenjima pochetkom devedesetih, kidali su sve, i nekako se sluchajno uvek desi kad naprave neki prototip koji sve otkine, oni promene homologaciju, pa su ochigledno odustali od svega i drze se SuperGTa u kome melju sve nejapansko, a Lambo/Porshe i ostali su obavezno klasu ispod one koje bi trebalo da budu, i opet ne mogu da urade nishta :d
 
Japanski automobili
czUg3.jpg
 
sta fali audi-u , vlasnici su lamborgini-a i imaju R8 koji je i vise nego dobar, a njihov lemans dizel rokao sve ove godine :p

mada nije to-to dok ne uposle Sebastijana Fetela :d

Napisao sam Audi zato sto je u Forzi 3 Audi imao ogromnu prednost u odnosu na sve ostale i ljudi su se masovno zalili da ih u onlinenu kako god igrali, dobijaju ljudi koji voze Audi. :d

Zasto? Pogledaj boxart.
 
@Ragnarok - aha ok , znaci audi se isprsio malo da njihovi automobili budu malo 'jednakiji" od ostalih ;)

@driver - pa zasto se onda ne tekmice jugici i peglice u tim svetskim sampionatima? :p I takmici se u fia GT ima par timova sa GTR-om , a u formuli je do pre neke godine najbudzetniji tim bio honda, pa su za par seozna takmicenja osvojili 30ak poena:p Jel o toj japanskoj konkurentnosti pricas?

I ok sto americko pobedjuje, bitno da japanskog nema ni od korova :d
 
@Ragnarok - aha ok , znaci audi se isprsio malo da njihovi automobili budu malo 'jednakiji" od ostalih ;)

@driver - pa zasto se onda ne tekmice jugici i peglice u tim svetskim sampionatima? :p I takmici se u fia GT ima par timova sa GTR-om , a u formuli je do pre neke godine najbudzetniji tim bio honda, pa su za par seozna takmicenja osvojili 30ak poena:p Jel o toj japanskoj konkurentnosti pricas?

I ok sto americko pobedjuje, bitno da japanskog nema ni od korova :d

khm ciji motor je vozio Aerton Sena dok je rulao a novajlija shumaher gutao prasinu iza njega...ili ste toliko mladi pa ne znate te stvari? :)
 
gde je taj motor sada?
 
@Ragnarok - aha ok , znaci audi se isprsio malo da njihovi automobili budu malo 'jednakiji" od ostalih ;)

@driver - pa zasto se onda ne tekmice jugici i peglice u tim svetskim sampionatima? :p I takmici se u fia GT ima par timova sa GTR-om , a u formuli je do pre neke godine najbudzetniji tim bio honda, pa su za par seozna takmicenja osvojili 30ak poena:p Jel o toj japanskoj konkurentnosti pricas?

I ok sto americko pobedjuje, bitno da japanskog nema ni od korova :d

Ja sam mislio da si jedan od retkih koji to razume, al zeznuh se :)

Prebroj samo koliko japanaca ima u F1 timu i dobices odgovor :) F1, kao i vecina najvecih sampionata postoji zbog marketinga na prvom mestu. Honda da pare i evropska divizija zavrsi sve ostalo, vecina ljudi u F1 Hondi su evropljani a to veze nema sa hondom, japanom i onim o cemu ja pricam, vec je to samo obican poslovni potez. Steta je sto je sve najbolje iz auto sporta i dalje japanska ekskluziva, ali se nadam da ce to sto pre da se promeni, ne mogu vise da ponavljam pricu kao papagaj, vec je pocela gomila ljudi sa dizel karavanima da se lozi kako su na stazi vrh :d
 
khm ciji motor je vozio Aerton Sena dok je rulao a novajlija shumaher gutao prasinu iza njega...ili ste toliko mladi pa ne znate te stvari? :)

hondin naravno , ali ga mclaren zameni mercedesovim :p
osim toga , senna je rulao i u lotusu i wilijamsu... pa ti vidi sad koliko sam mlad i koliko ne znam :p

gde je taj motor sada?
upravo tako :d

Ja sam mislio da si jedan od retkih koji to razume, al zeznuh se :)

Prebroj samo koliko japanaca ima u F1 timu i dobices odgovor :) F1, kao i vecina najvecih sampionata postoji zbog marketinga na prvom mestu. Honda da pare i evropska divizija zavrsi sve ostalo, vecina ljudi u F1 Hondi su evropljani a to veze nema sa hondom, japanom i onim o cemu ja pricam, vec je to samo obican poslovni potez. Steta je sto je sve najbolje iz auto sporta i dalje japanska ekskluziva, ali se nadam da ce to sto pre da se promeni, ne mogu vise da ponavljam pricu kao papagaj, vec je pocela gomila ljudi sa dizel karavanima da se lozi kako su na stazi vrh :d

ok to za budzet koji jeste stizao iz japana, to sam blefirao :D cisto da vidim da li si pratio f1. medjutim, ja da dajem tako veliki vudzet nekome, u moje ime, brale pa ne da mi taj morao da peva, nego da razbija! osim toga, jedna od najbitnijih stavki a to je motor, jeste bio hondin. to sad sto su se oni glupirali i promovisali zdravu planetu, to je jedino po cemu ce biti upamceni nakon zlatnog doba sa Senom i mclarenom.

e da , cela 2 japanca se trkaju u f1 , oba drugorazredna... cisto da te podsetim :p
a to sto ti tvrdis kako su japanski automobili svetlosnim godinama ispred svake konkurencije... ne znam , ja da osnujem trkacki tim i odlucujem kojim ce kolima da se trkaju moji vozaci, imajuci tu na umu i bidzet, definitivno bi bio neki japanac... ono sto mene cudi je, zasto tako ne misle i ostali , da li ja i ti znamo nesto vise od njih :p ?
 
gde je taj motor sada?

pa sto rece driver svi ostali pritiskaju da se menjaju pravila ovo ono kako bi izborili sto bolje pozicije za svoje motore i timove npr ferari:) videli japanci da su ovi iz evrope jos zeleni i povukli se pa sami razvijaju svoje trke i tehnologiju. i onda reno kupi nisana da bi ugradio neke elemente u f1 motor i da bi dobio skylina:) general motors kupi vecinski paket mazde i dobije pristup tehnologiji koju ne bi sam razvio jos 20 godina i da ne nabrajamo dalje...
 
vrzlo zanimljiva konstantacija, cak ni ja to nisam tako razmotrio :d

i cisto da napomenem, kao sto vecina vas zna, nisam ljubitelj ni japanskih ni evropskih ni americkih, vec svih automobila zajedno.
ono sto je mozda minus kod nekih , kod drugih je po meni plus i obrnuto. dok su mi americki automobili daleko zanimljiviji za voznju zbog svoje neke tromosti, evropski su mi nekako izbalansirani izmedju idealnih japanskih (po pitanju ponasanja) i americhih (mada su to uglavnom chevrolet i ford).

mislim da je trulo degradirati audi na ovaj nacin, i podsmevati se na "kakvu to oni istoriju imaju" i sta ti ja znam :p
 
Poslednja izmena:
k to za budzet koji jeste stizao iz japana, to sam blefirao :D cisto da vidim da li si pratio f1. medjutim, ja da dajem tako veliki vudzet nekome, u moje ime, brale pa ne da mi taj morao da peva, nego da razbija! osim toga, jedna od najbitnijih stavki a to je motor, jeste bio hondin. to sad sto su se oni glupirali i promovisali zdravu planetu, to je jedino po cemu ce biti upamceni nakon zlatnog doba sa Senom i mclarenom.

Pa ja ne sumnjam da su englezi dali sve od sebe, ali jednostavno nemaju dobar tim, nemaju najbolje vozache i to je to. Ja koliko se secam Honda je skoro sve ovo vreme imala motor sa najvishe ks, ali to nije dovoljno ako je menjach losh, veshanje, aerodinamika, a na kraju i cela organizacija.

e da , cela 2 japanca se trkaju u f1 , oba drugorazredna... cisto da te podsetim :p

Pa to opet nisu najbolji vozachi iz Japana, ko zna za njih uopshte i odakle su oni doshli :d Najbolji vozachi japana voze SuperGT i D1 Drift :) Sve najbolje shto japan ima je i dalje samo u japanu (recimo Civic RR), a o tunerima da ne pricam...

a to sto ti tvrdis kako su japanski automobili svetlosnim godinama ispred svake konkurencije... ne znam , ja da osnujem trkacki tim i odlucujem kojim ce kolima da se trkaju moji vozaci, imajuci tu na umu i bidzet, definitivno bi bio neki japanac... ono sto mene cudi je, zasto tako ne misle i ostali , da li ja i ti znamo nesto vise od njih :p ?

Nisam rekao svetlosnim godinama, ali su dovoljno bolji (i jeftiniji) da uopshte nemash razloga da gledash druge, ako gledash kod automobila ono shto je bitno, a ne dizajn :d

A ova poslednja rechenica ti je kljuchna za svaku temu, ne samo za automobile. Vecina nije ta koja zna i razume sushtinu, vec manjina :) Vecina kupuje automobile na izgled, a isto je sa svim stvarima na ovom svetu, i zato je vecina stvari krsh :d
 
Poslednja izmena:
pa ok ,ali kao sto rekoh - da ja dajem pare nekome, i to ne bas male pare, taj bi morao da peva. sa budzetom koji je honda imala, trebala je postici mnogo vise.

vozace iz f1 smatraju najboljima, zato sto je to formula 1.. ono broj 1 :p , ali je istina da u vecini slucajeva timovi uzimaju vozace koji imaju brdo sponzora iza njih. pa mislim koliko je tokom godina uprosceno vozenje, kada se samo setim kako su Prost, Sena, Vilnev cepali na onim njihovim zverima, ovo sam du dodje u neku ruku kao karting.

to se slazemo , ali si ti naveo "koliko japanaca vozi u f1" :p

ali te za ovu poslednju nisam bas razumeo. mislis da je audi kao proizvodjac , krsh?
 
vozace iz f1 smatraju najboljima, zato sto je to formula 1.. ono broj 1 :p , ali je istina da u vecini slucajeva timovi uzimaju vozace koji imaju brdo sponzora iza njih. pa mislim koliko je tokom godina uprosceno vozenje, kada se samo setim kako su Prost, Sena, Vilnev cepali na onim njihovim zverima, ovo sam du dodje u neku ruku kao karting.

Ma daj, pa F1 je bar poslednjih 15 godina obichan biznis, marketing kampanje :)

Da to nisu najbolji vozachi, ili bar najtalentovaniji, pokazao je mali Hamilton koji ih je odrao sve u svojoj prvoj sezoni, a ovi sa po 20 godina iskustva :) Sve je to otishlo u djavola, retke su neiskvarene trke na nivou onih sa Vilnevom i Senom, a takve mozesh da gledash u SuperGTu recimo, Japanci su danas bukvalno najneiskvareniji civilizovani narod, a u isto vreme i najnapredniji tehnoloshki, i zato oni sve shto uhvate da rade to je ili najbolje, ili najbolje za te pare...

A shto se tiche Audija, ili bilo kog drugog, kada kazem "krsh", to znachi losh odnos cene i onoga shto za to dobijesh i losh sam motiv iza tih automobila. Audi, Mercedes, i slichni su automobili chiju cenu jednostavno ne mozesh da opravdash, ni po kom osnovu. Oni se bukvalno prodaju na dizajn i led diode na farovima, ali nece ni to dugo, pogledaj istoriju automobila 50 godina unazad, vecina onih koji su se na takve stvari oslanjali, danas vishe ne postoje :) Problem je u prosechnom kupcu koji mnogo mnogo sporo apsorbuje neke nove stvari i promene, tako da je potrebno bar 10-15 godina da dovoljno ljudi ukapira kako japanski automobili nisu neke kante sa tankim limom i skupim delovima :) U stvari, Japanski automobili su vec posle WWII bili najnapredniji, dok su nemci pravili one kamione sa 10ks po litri, japanci su imali Hondu S600 sa 12000rpm fabrichki :d Ali kad pogledash, filozofija se nije promenila, nemci i dalje prave kamione sa ogromnim motorima, dok japanci prave izbalansirane motore sa puno KS po litri ravnijim krivama snage i max snagom na visokim obrtajima, a u isto vreme su uporno najpouzdaniji, i sve to za manje para...

Rekao sam puno puta, Evropljanima ce se desiti ono shto se desilo Grundigu, Blaupunktu, Loewe, SABA-i, Phillipsu :d Isto shto se desilo i Amerikancima...
 
Poslednja izmena:
pmJEf.gif


670x377Image-2.jpg
 
A shto se tiche Audija, ili bilo kog drugog, kada kazem "krsh", to znachi losh odnos cene i onoga shto za to dobijesh i losh sam motiv iza tih automobila. Audi, Mercedes, i slichni su automobili chiju cenu jednostavno ne mozesh da opravdash, ni po kom osnovu. Oni se bukvalno prodaju na dizajn i led diode na farovima, ali nece ni to dugo, pogledaj istoriju automobila 50 godina unazad, vecina onih koji su se na takve stvari oslanjali, danas vishe ne postoje :) Problem je u prosechnom kupcu koji mnogo mnogo sporo apsorbuje neke nove stvari i promene, tako da je potrebno bar 10-15 godina da dovoljno ljudi ukapira kako japanski automobili nisu neke kante sa tankim limom i skupim delovima :)

Moracu i ja da se slozim sa ovim, jednostavno tako je. Precenjenost i neinformisanost kupaca su osnovni razlozi. Mislim, Evolution X je pravi pokazatelj toga. Nema sanse da se nadje ijedan automobil tako dobrih performansi za takve pare.
BTW, diskutabilno je pricati ko je koliko dobar vozac. Ako cemo da budemo realni onda vozaci WRC-a treba da predstavljaju sam vrh.:)
 
Sta se sve lupeta ovde, Kobayashi ne zna da vozi? Mercedes i BMW bez razloga skupi? :) Gde se u tu pricu uklapa Lexus driveru? :) Jel i on bez razloga skup?



152636719159.jpg

152636719165.jpg

152636719166.jpg

152636719164.jpg
 
Poslednja izmena:
sto glupava ova plavo-ljubicanstvena konzola :p

mislim da je driver hteo da kaze kako evropskom scenom mnogo vise hara zanesenost brendom nego samim proizvodom i njegovim osobinama. Nekako ti je u srbina da moras da teras bendzu ili mecku , i jednostavno nisi faca ako nije neki od ta 2. I ja se slazem sa tim (sa driverom).
Pa i sam Dzeremi Klarkson, po mnogima na zapadu bog otac sto se tice saveta za odabir automobila, skoro uvek izmedju evropskih i japanskih preporuci evropske , ali pod uslovom "da vam treba 17ogodisnjak" da vam podesi EVO X i Imprezu , ili da za novi 370z nikad ne biste bili odabrani za "wife swapping party" jer vam auto nije dovoljno Z4 :p a i covek je malo pristrasan oko english i eurpean proizvodjaca, tako da je razumljiva blaga rezerva prema japancima.

Ono sto ne moze, recimo, je da sa svakim novim super autom uporedi GTR, jer je auto stvarno cudo za taj novac. Mada niko normalan to ne bi mogao da izbegne.

no vracanje na temu, jel su oni automobili gore , poredjani, svi premiumi?
i extra je videti konacno sve spremno , narocito gt5 goes gold vesti :d
 
Poslednja izmena:
@Boris voli čiča rižu
 
Nazad
Vrh Dno