Šta je novo?

Gran Turismo 5

Pa GT i jeste driving simulator, nije racing simulator ;).

Tako se nazivaju, ali karijera u GT-u se svodi na trkanje protiv AI protivnika uglavnom, i to je totalna komedija sa sadasnjim nacinom igranja, plus sto planiraju optimistican multiplayer..

Udaranje u druge igrace bez posledica? Odakle ti ta ideja?
Pa, u arcade modeu posle odredjenih ostecenja nije moguce prebaciti u 5. ili 6. brzinu, a auto je moguce potpuno unistiti... Ko zna kako ce biti u simulation modeu, a uzmi u obzir i cinjenicu da je ovo stariji build modela ostecenja.

E? Jel mislimo na istu igru, ja nisam primetio nikakva fizicka ostecenja :)
 
Poslednja izmena:
Ok, a kako znas kad ps3 slim nije jos u prodaji? :)

Neverovatno jednostavno :) Evo ti FAQ preveden sa japanskog sa members page-a za strane placenike u SCE :)

Q: Zashto je izashao slim ?
A: Da bi spustio cenu proizvodnje.

Q: Kako se spushta cena proizvodnje ?
A: Smanjivanjem komponenata i spushtanjem kvaliteta.

Q: Zashto PS3 nije ostao u istom kucishtu ?
A: Zato shto su ljudi botovi pa kupuju novu stvar iako je to stara prepakovana, i u puno sluchajeva loshija nego pre.

I tako oni jednim potezom zavrshe dva posla :) Ne samo da ce da skochi prodaja jer je cena spushtena, nego josh vishe jer je to "neshto novo".

X360 naravno nece izaci u slim varijanti jer oni nisu u stanju da naprave ni ovu "debelu" :d Ameri i elektronika, LOL

U stvari ameri i bilo shta, ROFL :d
 
Poslednja izmena:
A i realno, toliko su ljudi opsednuti "zdravim" životom i linijom, da šta god da nosi slim, light, lowfat odma kupuju... Toliko su se zaneli, da su to počeli da rade i sa stvarima koje se ne jedu :D

Mada Muzzya razumem, on jede satove :D
 
Poslednja izmena:
X360 naravno nece izaci u slim varijanti jer oni nisu u stanju da naprave ni ovu "debelu" :d Ameri i elektronika, LOL


Videcemo krajem sledece godine kako ce izgledati x360+integrisani natal u njemu. Definitivno nece biti "slim". :)
 
Poslednja izmena:
ma GT je GT i mnogo je koncept drugaciji od LFS-a koji sam igrao mnogo i ne kazem da je los. GT je kombinacija zelje igraca da vozi dobar auto i simulacije. LFS je ovo drugo!
 
Pa ja sam prelazio pravim kolima preko ivicnjaka na stazi i nisam se prevrnuo, pa tako ne znam čega je onda simulacija LFS :), automobila sigurno ne.
 
Poslednja izmena:
ma nije savrsena simulacija, sta jeste ?!?!?!

vise je simulacija nego GT sto GT ne zeli ni da bude!!!
 
Ključno pitanje simulacije čega?

GT5 je nesavršena i najbolja simulacija automobila.

LFS je simulacija virtuelnih prevoznih sredstava ili kako mali perica zamišlja brzu vožnju, a u stvari nema vozačku dozvolu i misli da je vožnja nešto strašno, vanzemaljsko i nedodirljivo :)...
 
Aha, dakle svaki put kad si nagazio ivicnjak u LFS-u si se prevrnuo? Dajte bre, umarate ti i guru nekad stvarno.. U GT5 na full simulation modu i sve na manuelno ide mi auto u rikverc kad drzim kocnicu u mestu, sta je to, CMR? :) Pored svih stvari koje nedostaju GT-u i zbog kojih sramotno fura "simulation" u imenu, vi nadjete da pljujete po LFS-u.. Padate na onaj hype da su "testirali i vozili svaki automobil u igri" :d I da jesu, to automatski znaci da znaju to da prenesu u igru?

Ajde da vidimo Kazunorijev "brand new physics model" pa da se onda gadjamo sta je realnije, a? :)
 
NE zeleci da pravim zbrku...LFS je simulacija voznje vise nego GT...no to nije ni bitno jer je GT ukupno bolja igra od LFS. Kada bi pravili SWOT (snage, slabosti, mogucnosti i pretnje) analizu krajnji rezultat bi bio na strani GT-a definitivno!!!
 
Znam samo da nisam video prevrtanje samog autu u motosportu na pisti... pa ne znam da li sam ikad video :)

Uzeo si da pričaš o GT, a ne znaš ni kako se ide u rikverc u toj igri... ajde, oprošteno ti je :D

A physics model nema razloga još uvek da bude bolji od prologa, jer je to iz prologa primetno bolje od bilo čega u ponudi.

Što se tiče testiranja svakog modela, pa je l ti misliš da je to zaista ključno. Pa nisu automobili živa bića pa da su misterija za medicinu. Automobili su samo izvdena jednačina. Što više info imaš: raspored težina, tip motora, prenosa, diferencijale, tvrdoću amortizera i opruga, te silen blokova, strukturu vešanja, veličinu točkova i korićene gume... nem dalje od toga.

Automobili zaista nisu nešto mistično opasno što se kreće svetosavski nestvarno, pa da moraš da provedeš 20 godina uz jedan auto da bi mogao da ga isimuliraš :)... Dovoljne su malo detaljnije specifikacije :)...
 
Poslednja izmena:
NE zeleci da pravim zbrku...LFS je simulacija voznje vise nego GT...no to nije ni bitno jer je GT ukupno bolja igra od LFS. Kada bi pravili SWOT (snage, slabosti, mogucnosti i pretnje) analizu krajnji rezultat bi bio na strani GT-a definitivno!!!

GT5 i LFS mogu da se porede tek kada se u obe igre budu vozile iste sprave...

Mene interesuje da vozim neke automobile koje verovatno neću moći sebi da priuštim, a ne da vozim viziju i pretpostavku programera o sportskom ili trkačkom automobilu.
 
Poslednja izmena:
kriterijumi ne moraju biti istorodni!!! mogu da budu ono sto sadrze obe igre ali ne i doslovni...tvoja druga recenica je moja prva u ovoj temi veceras!!!
 
Pa da, bitno je ko najbolje ubode tu jednacinu. A nastavite da ispirate mozak ljudima kako su PD to najbolje uboli, neke cete prevariti, neke necete.. Zaboravio sam skroz da ste vas dvojica uvek u pravu, iskreno se izvinjavam :)
 
Borise jesi pio, pa ovo sam samo ja :D Vidiš duplo :D
 
hahahaha...eto, u pravu da postanem jednom i ja (rece Yoda) :)
 
Cekaj ako pricate da nema ili ima damage-a, sta je onda ovo ? WRC vozilo u gradskoj trci ?

500x_gt5_gamescom.jpg
 
Kola u lfs-u su izmišljenih imena, ali sumnjam da su im oni izmišljali specifikacije od nule jer bi to bilo besmisleno. Samo su ih drugačije nazvali (lx4 i lx6 su westfield ili caterham...). Imaš i dve formule koje su prave.
Da se razumemo, ovi moji utisci su na osnovu vremena koje sam proveo kod ortaka koji ima g25 igrajući ove igre (iracing i lfs), i jednog popodneva sa gt5 prologom. Gt4 neću da komentarišem jer je totalno nerealan, njega sam igrao dovoljno da to utvrdim. Još nisam naišao na simulaciju koja bi me naterala da kupim jači pc i g25 da bi je igrao jer više volim da vozim pravi karting ili svoj auto po Košutnjaku i Avali i da dam pare na četvoroklipna trkačka klješta, nove gume... Iskreno se nadam da će to biti gt5, jer u tom slučaju moram da kupim samo volan :D
 
Poslednja izmena:
Nema ništa nerealno sa GT4, samo mu fali količina realnosti. Evo da probam slikovito to da objasnim.

GT4 ima 50% realnosti i to je to... fali mu 50% "nečega"

LFS ima (moja procena, a igrao sam ga dugo i dovoljno i imao licencu) 55% realnosti i 45% junk/loših informacija koje se ne podudaraju sa zakonima fizike na ovoj planeti

GT5 ima 80-85% realnosti, ali opet, kao četvorka, nema junk informacija... fali joj još 15-20% "nečega"

Neko će reći, ahaa, ali LFS je 100% ispunjena fizički igra, ona je za 15% bolja od GT5... Da, ali te junk nule i jedinice su upravo ono što je odbojno kod LFSa i svih ostalih simulacija koje radi skup geekova (nemam ništa protiv geekova, osim toga da su kola videli samo u f&f, a staze na google earth)...
 
Poslednja izmena:
Kola u lfs-u su izmišljenih imena, ali sumnjam da su im oni izmišljali specifikacije od nule jer bi to bilo besmisleno. Samo su ih drugačije nazvali (lx4 i lx6 su westfield ili caterham...). Imaš i dve formule koje su prave.
Da se razumemo, ovi moji utisci su na osnovu vremena koje sam proveo kod ortaka koji ima g25 igrajući ove igre (iracing i lfs), i jednog popodneva sa gt5 prologom. Gt4 neću da komentarišem jer je totalno nerealan, njega sam igrao dovoljno da to utvrdim. Još nisam naišao na simulaciju koja bi me naterala da kupim jači pc i g25 da bi je igrao jer više volim da vozim pravi karting ili svoj auto po Košutnjaku i Avali i da dam pare na četvoroklipna trkačka klješta, nove gume... Iskreno se nadam da će to biti gt5, jer u tom slučaju moram da kupim samo volan :D

Problem sa LFSom je u tome shto su automobili generichki i njihova fizika nije napravljena u fazonu "ovo je Porsche 911 GT3 i on se priblizno ponasha", vec "ovo je neki auto sa zadnjom vuchom pa mu dupe ode na skretanju ako preterash sa gasom". U realnom svetu, automobili u istoj klasi mogu drastichno da se razlikuju i zato LFS nikada nece biti realan. Prevrtanje automobila o ivichnjak kao da je konzerva je jedna druga pricha, i proizilazi iz ovoga shto je bane rekao, ti ljudi nemaju real life iskustva niti dovoljno real life informacija da bi mogli da naprave kopiju pravog automobila, Polyphony to ima i oni su daleko pre svih krenuli sa prichom o shto blizem fizichkom modelu, tu su problem neke druge stvari, ali samo ponashanje svakog automobila pojedinachno je za sada najbolje u bilo kojoj igri na bilo kojoj platformi.
 
Poslednja izmena:
Gt4 neću da komentarišem jer je totalno nerealan, njega sam igrao dovoljno da to utvrdim.
Pa ne bih se bas slozio sa tobom, za mene je GT4 bio skoro perfektan sa nekim sitnim manama poput malo veceg understeer-a...
Ono sto mi se uvek dopadalo u GT-u je ogroman single player, do beskonacnosti si mogao da isprobavas automobile na razlicitim stazama sa razlicitim tunerskim delovima... Moze godinama da se igra a da ne dosadi.
Kad se setim samo onih challenge-a sa SLR-om na ringu (uh kako mi je bilo krivo sto vreme nije moglo da se skrati :p) ili sa Skylineom na test track-u gde iste automobile moras da pobedis samo uz pomoc firunga... :)
Prologue je dosta poboljsao fiziku i stvarno se oseca razlika naspram GT4, drift je sada dosta realniji i oversteer i understeer su dosta izrazeniji.
Jedino sto sada ocekujem su odabir vremenkih uslova za stazu i doba dana (ili noci :D)
 
Poslednja izmena:
To su i meni najbolji delovi četvortke Ranko i ujedno najbolje single offline trkanje do sad... čeka se petica :)
 
Problem sa LFSom je u tome shto su automobili generichki i njihova fizika nije napravljena u fazonu "ovo je Porsche 911 GT3 i on se priblizno ponasha", vec "ovo je neki auto sa zadnjom vuchom pa mu dupe ode na skretanju ako preterash sa gasom". U realnom svetu, automobili u istoj klasi mogu drastichno da se razlikuju i zato LFS nikada nece biti realan. Prevrtanje automobila o ivichnjak kao da je konzerva je jedna druga pricha, i proizilazi iz ovoga shto je bane rekao, ti ljudi nemaju real life iskustva niti dovoljno real life informacija da bi mogli da naprave kopiju pravog automobila, Polyphony to ima i oni su daleko pre svih krenuli sa prichom o shto blizem fizichkom modelu, tu su problem neke druge stvari, ali samo ponashanje svakog automobila pojedinachno je za sada najbolje u bilo kojoj igri na bilo kojoj platformi.

Džaba to objašnjavaš. Ljudi kojima je Richard Burns Rally apsolutno najbolji reli ikada i prava, sjajna igra zato što je najrealnija simulacija to nikada neće razumeti...:(
 
Koji komentari ***.. Nemam snage vise.
 
Pa malo je proći kroz iste priče samo 35 puta :)...

Znaš kako se kaže, mišljenja su kao ekseri - što više udaraš po njima, to više prodiru :)
 
Ma nije to samo na ovoj temi, vec na celom forumu.
Zesce se ponavljamo, uvek isti, predvidljivi sukobi ;).
 
Nazad
Vrh Dno