uji
Čuven
- Učlanjen(a)
- 24.12.2019
- Poruke
- 6,334
- Poena
- 675
Moja oprema
- Laptop
- Lenovo Y510P
- Tablet
- Lenovo Tab 2 A7-10
- Mobilni telefon
- Poco F2 8/256
- Pristup internetu
- Mobilni internet
To mi se dešavalo baš nakon prebačaja na mts i nisam mogao da istolerišem da me zakidaju za najosnovniju stvar kojoj telefon služi.To je bio problem jer su Globaltel brojevi bili u "domaćem" romingu na A1 mreži. Sada više nema rominga.
Možda je nešto bilo nepremostivo u konfiguraciji koju su većinski podredili A1, te je u dogovoru sa njima preostalo da funkcioniše preusmerenje ka servisnom centru za zauzeće.Da, sad se nešto setih. Kada je broj nedostupan, ne znam zašto još uvek koriste identičnu govornu poruku kao A1, a sada su na mts mreži?