Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ljudi da li ista radi više na globaltelu? Glavni broj sam prebacio u Yettel zbog sms s bankama ali evo drugi broj i dalje ne radi sms za banke, ne radi roming, ne javljaju se na email ili telefon …
 
Problem sa aplilacijom bi trebalo da je rešen. Dobio sam ovaj mail i odgovorio da je kod mene sve u redu. Ako neko ima problema sa aplilacijom, neka im napiše.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-01-27-10-23-39-952_com.google.android.gm.png
    Screenshot_2024-01-27-10-23-39-952_com.google.android.gm.png
    179.7 KB · Pregleda: 56
Ljudi da li ista radi više na globaltelu? Glavni broj sam prebacio u Yettel zbog sms s bankama ali evo drugi broj i dalje ne radi sms za banke, ne radi roming, ne javljaju se na email ili telefon …
Da, sve radi kako treba.

Da li je neko poručio eSIM karticu od početka godine?
Neko je napisao da ih je zvao i da su rekli da trenutno nemaju i da su poručeni novi esim profili pošto su prešli na mts mrežu. E sad da li su ih dobili i da li može da se naručuje moraš njih da pitaš. Ili da pokušaš da naručiš preko sajta i da čekaš.
 
Od 24.12.2023 poslat, juče stigao odgovor. Aplikacija radi od 10. januara.
U delu usluge im ne radi aktiviranje/deaktviviranje npr.govposte i poziv na cekanju,samo sluzi kao info,ali otalo ne radi.
I naravno,preusmeravanje poziva im jos ne radi,bar ne moze iz telefona da se to odradi.
 
Ja nisam uspeo da se izborim sa Esim prenosom na novi telefon. Podrska ne odgovara na mailove, telefonom kada sam uspeo da ih dobijem, imao sam osecaj da sam u skrivenoj kameri. Objasnjavam da ima novi uredjaj, da stari QR ili rucno dodavanke eSim-a ne radi, da je expired, da mi posalju novi… Na sve to kaze podrska udjite u data i ukucajte globaltel u APN. Ja opet sve ponovim, nema eSima, nema gde da se udje, ne ne oni su sigurno da apn ili rucno trazenje mreze zavrsava posao.
Mene sramota i nije vredno vise. Imao sam neki broj godinama na kome se nakupilo svasta, no nema veze. Koristio sam ga ponekad za roaming, ali slabo je to. Airalo i Yesim bolja varijanta. Yesim da uplacujem svakog meseca i imam krsten jeftin net u svetu.
 
Ja nisam uspeo da se izborim sa Esim prenosom na novi telefon. Podrska ne odgovara na mailove, telefonom kada sam uspeo da ih dobijem, imao sam osecaj da sam u skrivenoj kameri. Objasnjavam da ima novi uredjaj, da stari QR ili rucno dodavanke eSim-a ne radi, da je expired, da mi posalju novi… Na sve to kaze podrska udjite u data i ukucajte globaltel u APN. Ja opet sve ponovim, nema eSima, nema gde da se udje, ne ne oni su sigurno da apn ili rucno trazenje mreze zavrsava posao.
Mene sramota i nije vredno vise. Imao sam neki broj godinama na kome se nakupilo svasta, no nema veze. Koristio sam ga ponekad za roaming, ali slabo je to. Airalo i Yesim bolja varijanta. Yesim da uplacujem svakog meseca i imam krsten jeftin net u svetu.
Za sedam godina, TEHNIČKA PODRŠKA je naučila jednu rečenicu: "Ukucajte Glibaltel u APN." To je rešenje svih problema! 🤣
 
Мени је глобалтел на фејсбуку експресно решио пребацивање, након 19 дана замлаћивања са корисничким подршкама што телефонским што имејлом.
 
Ali eto cimao si se 19 dana. Ja sam konacno resio da je dosta, nema svrhe i poente. Klinac isao u inostranstvo pre 5 dana, uplatio mu 2 zone roaminga i sve propalo jel nije radilo. Imaju bolja resenja, skuplja za nijansu, ali nisu bacene pare kao u Globaltel slucaju.
Meni je nekoliko clanova porodice na ovoj mrezi, i sve su nezadovoljniji. Koliko para toliko muzike, ali ne treba ni bacati pare kad ne svira muzika.
 
Мени је то била катастрофа јер сам тај број користио за СМС сервис банке. Нити сам могао да приступим рачунима, нити да регулишем плаћања, баш незгодно. Нисам могао да чекам и узео сам други припејд иако мало скупљи. Чекаћу још да се стабилизују па ћу можда да се вратим, највише због преноса неутрошеног саобраћаја (ако га у међувремену не укину) и роминга.
Чини ми се да је проблем био и због старе Сим картице, врло брзо сам поново изгубио сервис, па сам картицу пребацио у други мобилни, тамо је ок. У међувремену су ми послали без накнаде нову Сим картицу са другим бројем која се за сада луфтира у фијоци. Још неко време па ћу да тражим да ми на ниву промене бројна ону стару деактивирају.
 
Narode, da li koristite 4G net kod Globaltel-a? Koji su sad parametri pristupa(APN, user, pass...)?
 
Kako radi makedoniji net? Kao u srbiji ili...? Jel treba neka posebna podešavanja?
 
Narode, da li koristite 4G net kod Globaltel-a? Koji su sad parametri pristupa(APN, user, pass...)?
Ресетуј подешавања за нет.Мени је оно mt:s wap,gprswap итд.
 
novi problem, ne dobijam SMS verifikaciju za placanja MTS banka Mastercard-om online na Globaltel broj (prenesen iz mt:s)? zao mi gigabajta, a i nije mi frka, imam Raiffeisen Visu koja radi bez problema, ali ako ne rese uskoro, bice baj baj...
 
Poslednja izmena:
Po mom iskustvu, banke ne šalju direktno na broj (koji je ostao isti) već imaju neki svoj kanal do centrale operatera, pa kada sam prešao kod drugog SMSovi od banke nisu više stizali (ostali jesu) dok posle više žalbi nije ažuriran operater u njihovoj bazi.
 
ma nije to, broj je prebacen sa A1 na MTS jos pocetkom decembra, a zadnji sms je stigao normalno pre nedelju dana...
 
ogresih dusu izgleda, ni drugaru ne stize sms na Yettel broj od Postanske stedionice....
 
Ja sam na 062 broju prešao iz Globaltela u A1, ali mi je stigao sms sa 2 dana zakašnjenja o uplati (200 tekući), iako nisam prijavio Poštanskoj promenu operatora. Međutim, za mts banku (360 računi) pošto nije bila predviđena segmentacija po kanalima pre pripajanja Poštanskoj, pozovite 0800/103-103 pa tamo prijavite promenu, jer se call centar za jedne i druge i dalje razlikuje.
 
Ima vec vise od 2 nedelje da mi @Globaltel Support ne salje dokumenta za potpisivanje, a vezano registraciju broja,kao u guzvi su.Pa imate digitalni poptis koji je validan na sudu,ali oni nemaju tu "mogucnost". Za to vam ne treba nikakva mogucnost, vec samo posaljete na mejl dokument i vrati Vam se potpisan.
Tolika nesposobnost da je to neverovatno,plus im neko daje platu za to sto su nesposobni.
Obraza vi iz @Globaltel Support nemate.
 
Da li moze da se prebaci neki kredit sa broja na broj pa da se produzi vaznost kartice i, ako moze, koliko je minimum za takvu operaciju?

Edit: Ako nisam pomesao, da li je bilo dovoljno da se samo odgovori na poziv i da se produzi vaznost kartice. Ako je to bilo moguce ranije da li jos uvek vazi?
 
Ima vec vise od 2 nedelje da mi @Globaltel Support ne salje dokumenta za potpisivanje, a vezano registraciju broja,kao u guzvi su.Pa imate digitalni poptis koji je validan na sudu,ali oni nemaju tu "mogucnost". Za to vam ne treba nikakva mogucnost, vec samo posaljete na mejl dokument i vrati Vam se potpisan.
Tolika nesposobnost da je to neverovatno,plus im neko daje platu za to sto su nesposobni.
Obraza vi iz @Globaltel Support nemate.
Ja ih zvao da prenesem broj kod njih....eo u cetvrtak ce biti 2 nedelje od poziva ni sim karticu nisam video jos🤣🤣
 
Nazad
Vrh Dno