Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ma poslacu zvanican mejl Vip-u... posto kazu iz korisnickog centra da nemaju trenutno mogucnost.
Niko do sad od vas nije prebacivao brojeve iz globaltel-a u druge mreze? (Inace, broj je duze od 3 meseca u Globaltel-u)
 
Danas sam prvi put koristio Globaltel aplikaciju za realne razgovore, ne za testiranje i kvalitet zvuka je zaista odličan. Ono što mi se nije svidelo, za jedan dan sam imao bar 5x grešku koja je ubila aplikaciju. Samo kaže app closed. Imao sam samo jedan primljen poziv i sve ok, ali kako da znam da sam dostupan, da se aplikacija nije ubila u pozadini?
 
To sa app closed se dešava od pre nekoliko dana, ne znam u čemu je problem. Inače radi besprekorno.
 
Kao neko ko je potvrdio da stižu sms poruke od Telenor banke, Google itd. obaveštavamo da više ne stiže ni jedna :(
 
Ne znam koja im je to fora...

meni poruke sa Telenor mreze najnormalnije stižu već mesecima...

pre dva sam pravio viber nalog, isto, bez problema stigao verifikacioni sms...
 
Dakle kako kome, još gore. Generalno sam zadovoljan ali ako ovo ne proradi moraću da batalim globaltel.
 
Ja sam ih licno zvao i izdiktirao sve sto treba.

Nego, da li je problem kod mene ili i kod vas globaltel aplikacija drzi telefon budnim u pozadini. Jede bateriju.
 

Prilozi

  • Screenshot_2019-08-05-20-16-24-571_com.miui.securitycenter.jpg
    Screenshot_2019-08-05-20-16-24-571_com.miui.securitycenter.jpg
    158.2 KB · Pregleda: 138
  • Screenshot_2019-08-05-20-16-17-550_com.miui.securitycenter.jpg
    Screenshot_2019-08-05-20-16-17-550_com.miui.securitycenter.jpg
    116.3 KB · Pregleda: 129
Kod mene na Mi 8 sa LineageOS 16 uopšte nije u top aplikacijama koje koriste bateriju:
Screenshot_20190805-203714_Settings.png
 
Telefon mi se restartuje kad god je GlobalTel kartica u telefonu.
Telefon: Samsung Galaxy Grand i9082 Duos
Mogući razlog?
 
Kako da proverim stanje paketa iz aplikacije?
Nemam sa sobom fizičku karticu.
Osim da zovem neki bezveze broj, pa da mi napiše?

Šta znači štikla u uglu SMS poruke? Sent?
Jel ima SMS delivery report?

Kako da znam sa kog broja sam poslao neku SMS poruku? Znam odmah nakon slanja, ali kako da proverim sutra? Imam virtuelni broj i broj sa kartice vezane na istu aplikaciju.
 
Ja vidim samo novac. Ne vidim minute.
Piše kredit 50 din i Active packages TV.
To je onaj inicijalni paket, ali svejedno, trebalo bi da piše koliko čega ima i do kada važi.
Za SMS sam provalio, kada je otvorena prepiska, kliknem na moju ikonicu i piše broj sa kog je poslato.

Meni je app na engleskom. Verovatno koristi jezik telefona? Ne vidim gde to mogu da promenim, ali sumnjam da ima veze.
 

Prilozi

  • Screenshot_20190806-182045_GLOBALTEL.jpg
    Screenshot_20190806-182045_GLOBALTEL.jpg
    119.9 KB · Pregleda: 171
Poslednja izmena:
Još jedan zbun. Juče je radilo OK, danas zovem iz aplikacije, piše connecting, ali ništa ne čujem. Zovem drugi, pa treći put. Reko' nešto se zeznulo. Pozovem drugi broj, tu na stolu, u slušalici ništa ne čujem, kad telefon na stolu zvoni. Prekinem vezu u aplikaciji, telefon nastavi da zvoni i čak uspem da se javim na poziv, ali ništa se ne čuje, jer sam u aplikaciji prekinuo vezu. Piše da je telefon primio poziv u trajanju od 10 sekundi. U aplikaciji ne piše da je ostvaren poziv, nemam pojma da li je skinuo 1 minut.

Ovog trenutka je najveća muka što sam onaj prvi broj zvao tri puta, misleći da veza nije ostvarena i sada taj broj ima tri propuštena poziva od mene.

Pristup internetu je preko lokalne kartice, 4G, a treći poziv je bio preko Telenor roaminga, 4G. Obe mreže rade odlično.

Zaista nisam očekivao ovaj nivo nepouzdanosti.
 
Je l vam radi normalno personal hotspot? Meni na iP6 kaže Contact Carrier...

Edit: iz nekog razloga su se obrisala podešavanja za APN, sad sve radi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ja sam koristio danas iz Norveške, radi sve ok, zvao sam brojeve u Telenoru i Vipu. Ne sećam se da sam imao neke probleme sa Globaltel, ne računajući uhodavanje u početku kad su izbacili aplikaciju.
 
Poslednja izmena:
I kod mene sada radi OK. Normalno sam pozivao i čujem da zvoni pre nego što se javi druga strana.
I dalje ne vidim koliko imam minuta i do kada traju.
 
Jel zna neko kako se prenosi broj u globaltel?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Pošto sam prošao proceduru evo detaljno:
1. Pozoves globaltel i kažeš da želiš da prenese broj kod njih nakon čega ti oni šalju poštom da potpises zahtev za prenos broja. Potpises pred poštarom i odmah isti taj poštar vraća to njima. Slanje i povratak je plaćeno od strane globaltel.
2. Zovu te iz MTS da ti bude pogodnosti, zahvalis se da nisi zainteresovan.
3. MTS ima 7 dana od dana podnošenja zahteva da ti zahtev odobri ili odbije. Ugovorna obaveza mora da je istekla i D ajde plaćen poslednji račun koji si dobio. Savetujem da odeš do MTS i vidiš šta treba da platis pre pozivanja globaltel.
4. Nakon (do) 7 dana ujutru ti isključe broj i ako ga neko pozove kaže da je nepostojeći.
5. Naredna 24h si bez broja dok ti poštar ne donese sim karticu globaltel koju odmah možeš da ubacim u telefon i kremena da koristiš. Dobijaš poklon 50 dinara, 50 minuta i 3 gb na 7 dana (sad dal 3 ili 4 gb nisam siguran).
6. Ako nakon 7 dana želiš da uplatis mix paket 150 minuta/sms plus 4 gb onda ti se ovo što si dobio na poklon briše jer samo isti paketi mogu da se prenose. Ovaj pilon se računa kao posebno minuti i posebno net ne kao miks. Nakon 10ak dana i uplacenog mix paketa dobio sam još 4gb na poklon kao znak dobrodošlice.

Uplacujem dopunu na "Moj Kiosk", koliko uplatim toliko i imam na raspolaganju pa preko aplikacije aktiviram paket koji mi treba. Da bi se nepotroseno nakon 30 dana prenelo na nivou plaćeni paket moraš aktivaciju novog izvršiti pre isteka starog. Automatska aktivacija pre isteka je moguća za sve pakete sem ovo 150/4gb na 30 dana (ovo mi je jedini p3d3rski potez). Sve se prenosi do 40gb neta a za minute nisam našao podatak.

Ne bi bilo loše da malo procitas po njihovom sajtu, sve je lepo objašnjeno za prenošenje. Ovi što se ovde žale da su ih zeznuli ustvari nisu pročitali šta piše, a sve lepo piše.

Za lokacije gde se krećem ima bolji signal, internet mi je skoro uvek 4g (na MTS nije bilo).

Meni najbitnije od svega je što sam kontrolišem koliko trošim (a postrosim tih 500din) nema nečega što mi ne treba a moram da platim i nema onih VAS servisa (naplata za drugog) svaki mesec iako sam 20x rekao da mi to sve blokiraju u mts.
 
Odlicno,samo napomena da zadnji racun mora biti placen do naznacenog,krajnjeg roka,ne prije.Znaci zahtjev za prenos moze se podnijeti prije placanja zadnjeg racuna.Ostalo je bas savrseno.
 
Nazad
Vrh Dno