Šta je novo?

Gigatron SMS prevara

ducka

Čuven
Učlanjen(a)
20.11.2004
Poruke
1,215
Poena
675
Brojni korisnici su ovih dana pisali da su dobili SMS spam og Gigatrona. U naslovu teme sam napisao da se radi o prevari.
Uz reklamnu poruku je stigla i poruka da je odjava sa servisa 0 rsd.
Poslao sam poruku za odjavu, iako se nikada nisam ni prijavljivao (spam), i ista mi je naplaćena oko 3rsd (prevara).
Dosta pitanja se logično nameće. Zašto su naplatili 3rsd ako piše 0rsd? Zašto mi nisu naplatili 3000rsd?
Ko je zaradio? Gigatron ili operator? Oba? Ili i neko treće lice?
Kako verovati gmazu od Gigatrona da neće sledeće odjavljivanje naplaćivati 15rsd? Kome se odjavljujemo: Gigatronu ili operateru?
Zašto operator nije naplatio cenu standardnog smsa, odnosno oduzeo od kvote iz paketa? Ako mi je već operator omogućio da pošaljem sms na 'broj' "Gigatron", znači da zna da je to "sms ka specijalnim brojevima" pa ga tako i naplaćuje.
 
Poslednja izmena:
Usluga odjave je 0 dinara, a 3 dinara je Telenor naplatio tvoju odlaznu poruku. Sve to stoji u cenovniku, ali u ovom slucaju nije korektno jer Telenor ne zna da se ti nisi ni pretplatio na taj lopovski servis.
Ja bih pozvao Telenor i trazio storno ta 3 dinara, storno 15 dinara za pozivanje korisnicog te da ti blokiraju 4-cifrene servise osim eventualno Parking servisa.
 
A ja bih pitanje postavio Gigatronu. Kako mi možemo da znamo kako i zašto su oni poslali SMS i zašto su naplatili 3 dinara...
 
Ako si kupio nešto kod njih i ostavio podatke za onu njihovu karticu ili napravio nalog za poručivanje na njihovom sajtu, automatski si prijavljen na te njihove reklamne poruke. :)
Sent from Microsoft Lumia 640 LTE via tapatalk
 
Naplatu od tri dinara nazivati prevarom?
Smešno.
 
Da dopunim clana pshnd:

I ne samo to. Vec i ako ste ih okrenuli na neki od telefona jer im ostaje identifikacija. Ne telefonu koji im nigde nisam ostavio niti sam ikada instalirao aplikaciju Gigatron sam dobio poruku o aktiviranju servisa. Sa tog broja sam ih samo jednom pozvao na neki od fiksnih da se raspitam za neki proizvod i nista vise. Banditi..
 
Predizborna trka u kojoj su potrošeni milioni (desetine miliona?) evra se finansira na sve moguće načine?
Samo predosećaj, nemam dokaza da je ovde to u pitanju, ali ne bi me iznenadilo.
Lopovluk i magarčenje korisnika u svakom slučaju.
Ne verujem da ima ikakve veze. Samo borba za preživljavanjem, reklamom i novim kupcima/korisnicima na pogrešan način. Kao i nemarnost programera, project manager-a i operatera da predvide i spreče naplatu sms-a

Sam čin, ideja, da se tako reklamira je glup, smešan i za osudu.

Ali melodrama Gigatron prevara od 3 dinara koji btw, ne idu Gigatronu nego najverovatnije operateru je jednako smešna.
 
@sh0ne, to već jeste preterivanje. Do sada sam ih zvao samo sa fiksnog, a već duže vreme sam njihov kupac i za svo to vreme su mi poslali čitave dve SMS poruke. :)
Sent from Microsoft Lumia 640 LTE via tapatalk
 
Ne verujem da ima ikakve veze.
Možda i nema veze, možda je samo klasičan nemar i javašluk.
Draže bi mi bilo da je to u pitanju.

Živimo u klasičnoj banana republici gde se narod muze i pljačka na sve zamislive i nezamislive načine...
 
Nije nikakva melodrama u pitanju i lično me stoli bojko. Temu sam otvorio iz razloga što je bilo puno komentara o ovome po ostalim temama. Inače, Gigatron je tematski orijentisan slično kao i Benchmark, pa je lepo mesto za kritiku.
Broj na koji su poslali meni sms nikada nije ni na koji način bio u kontaktu sa Gigatronom.
 
Posto ovo za GT/WW nisu prevare, vec samo SPAM realno, a Septimus je pomenuo gore odjavu sa VAS brojeva, kako stoji kod operatera mogucnost da se zabrani sve osim parking servisa?
Ako se dobro secam, kod VIPa sam imao mogucnost da zabranim sav VAS osim mParking, sto je inace i idealna opcija, jer bukvalno nista drugo i ne bih zeleo da koristim.
Kod MTSa mislim da to nije moguce?
 
@ducka:proveri ovo

Provajder je u obavezi da krajnjem korisniku ne naplaćuje poruku kojom obaveštava krajnjeg korisnika da servis koji je naručen: ne postoji, da je postojeći servis pogrešno naručen, da krajnji korisnik nema para na računu (prepaid korisnik) ili je suspendovan (postpaid korisnik) ili u slučaju da se koristi servis sa ključnom reči „STOP“ za zaustavljanje pretplatnih servisa.
SMS premium servis
 
Vrh Dno