Šta je novo?

Gigatron - neodgovarajuca zamenska graficka..

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

sikeee

Čuven
Učlanjen(a)
12.01.2004
Poruke
8
Poena
601
Pozdrav svima,

Reklamirao sam graficku karticu Gigabyte 7970 OC 15tak dana pred istek 3godisnjeg garantnog roka. Zvanicni servis je prihvatio reklamaciju i obavestio me da je zamenski uredjaj porucen.
Posle nekih 3 nedelje (danas) dobijam mail gde me obavestavaju da mogu da podignem zamenski uredjaj. Na moje zaprepascenje zamenski uredjaj je RX 460 koji ne da nije adekvatan nego nije u istom rangu sa reklamiranom karticom.
Pisem sve ovo u nadi da neko ima neki savet kako da se postavim jer moja kartica je placena oko 36000din dok zamenska vredi oko 22000din. Prodavnicu nisam jos kontaktirao posto sam jos uvek jako ljut :mad:
Da li neko zna jel moguce da mi vrate pare posto nisam zadovoljan zamenom ili jednostavno da trazim adekvatnu zamenu?
 
Odbijes zamenu kao neadekvatnu i trazis pare nazad. Ne pristaj na nista manje od r9 380 4gb

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
 
Ako nema istog uređaja za zamenu dužni su da ti vrate iznos sa fiskalnog. Ovo je APP filozofija kojom pokušavaju da smanje svoje troškove.
 
moraju po fiskalnom da ti isplate taj iznos,onda odeš u drugu radnju i kupiš grafiču "za sve pare" ;)
taj iznos je bio oko 310e pre 3 godine,tako da ...
adekvatna zamena je AMD Radeon RX480 :) ,kod njih https://goo.gl/J1MHEK ili https://goo.gl/LL7MXA
 
Poslednja izmena:
po meni je:
https://goo.gl/J1MHEK
adekvatna zamena. ovo sto rade (nude rx 460 kao zamenu) je prilicno podlo i nefer. reci da smatras da je zamena neodovarajuca i trazi povrat novca sa fiskalnog racuna, na koji po zakonu imas pravo. promenice pricu.
 
Samo bez nervoze i trazi bolju grafu.

Mozda ti nude 460 da ne bi rudario sa njom :d
 
Posle 2 godine ne važi zakonsko pravo na reklamacije, već ono što prodavac/proizvođač predvidi u garantnom listu.
 
Mislim da ako nema isti uredjaj za zamenu kupac moze da bira da li prihvata zamenu koju je predlozio prodavac ili hoce kes....u slucaju da ima isti e onda kupac ne moze da bira.
U slucaju da se pokvari u privih 6 meseci, kupac moze da odbije isti uredjaj za zamenu i da trazi kes.
 
Mislim da je mitar1982 u pravu. Baš sam prisustvovao u radnji na W kako neki čovek besni i pokazuje kako je obmanut. Reklamirala se garancija od 5 godina na veš mašinu a zapravo posle 2 godine je to bleda senka, osakaćena ograničena verzija garancije koja može da košta dosta. Treba dobro čitati sitna slova.
 
Pa ako je takva situaciju, cemu onda garancina od 5 godina na neke stvari, cak i tri ako ce da ti uvale neki proizvod nize klase jer im se moze ? Kada sam citao taj zakon oko reklamacije pre 2 godine nesto ne naleteh na to pravilo za 2 godine.
 
Takodje vodi racuna da ti se ne desi da ti nakon trazenja iste ili "odgovarajuce" graficke, nadju i daju neku repariranu i da ti ne daju novi garantni rok od barem 2 godine ako je "odgovarajuca" jer ako daju "repariranu" a istu mozes dobiti samo produzenje garancije za te dane dok je bila u servisu pokvarena... tako da kad dobro razmislis mozda je bolje ne "insistirati previse" pa uzeti "vrapca" da se ne desi da i "golub" odleti ...
Ipak si koristio grafu skoro pa 3g i dobijas nesto, pa ako to ima punu garanciju od 2g...
Pokusaj ali uljudno uzeti bolju graficku ili novac (idealno), vidi sta ce ti reci pa onda odluci sta ti je ciniti...

Nadam se da znas da Marfi cuci iza svakog ugla i samo ceka da iskoci.
 
Zakon je na njegovoj strani, evo ja reklamirao samsung 840 evo 250gb koji je crkao posle 2.5g i dobio 850 evo istog kapaciteta sa novim fiskalnim i garancijom od 5g (i malu neku razliku sam imao pa sam uzeo još nešto..). PS:Mogao sam da biram, koji hoću iz njihove ponude... WW je u pitanju i nisu pokušali da mi sami uvale npr patriot blast. Ovo što G radi je bezobrazluk koji ako prodje prodje, treba da ti daju novu karticu koja košta otprilike kao iznos na fiskalnom. Ako budu pilićarili pripreti im tržišnom, promeniće priču !
 
Poslednja izmena:
Divni neki ljudi, zaista ne vredi se nervirati puno zbog toga, gledaj malo to sa vedrije strane, mogli su da ti velikodušno ponude ponude GTX 740 ili R7 250, naravno da imaju pravo na to.
Na tebi je želiš li to prihvatiti ili ne. Ako ti ponuda ne odgovara prijatno zatražiš povrat novca ili zamenu za RX 480 8GB.
 
mislim da za tu cifru sa računa (35000) kod njih ima samo 4gb rx 480, za 8gb bi morao da doplati.
 
Poslednja izmena:
Zapoceo sam partiju ping pong-a sa njima pa cu da vidim kako ce da se reshi.
Za sada moram da sacekam da stigne zamenska u prodavnicu gde sam predao svoju, potom da odem i da napravim novu reklamaciju servisu gde trazim adekvatnu zamenu ili povracaj novca. Sacekam par dana pa sta mi odgovore na reklamaciju...
Javim vam kako prodjem, nadam se da mitar1982 nije u pravu :)
 
Gledaj da uzmeš grafu koja košta tih ~35k. Nemoj da ti bude teško da se obratiš tržišnoj. Kakva crna rx 460 !
 
mislim da za tu cifru sa računa (35000) kod njih ima samo 4gb rx 480, za 8gb bi morao da doplati.

Ma jasno ali ako oni nude neadekvatno i ti možež da se praviš toša i da tražiš nešto što je skuplje, recimo gtx 1070 ili r9 390x :p uz obrazloženje da je to adekvatna zamena obzirom na rast cena na malo, porast eura, itd..itd...

Zapoceo sam partiju ping pong-a sa njima pa cu da vidim kako ce da se reshi.
Za sada moram da sacekam da stigne zamenska u prodavnicu gde sam predao svoju, potom da odem i da napravim novu reklamaciju servisu gde trazim adekvatnu zamenu ili povracaj novca. Sacekam par dana pa sta mi odgovore na reklamaciju...
Javim vam kako prodjem, nadam se da mitar1982 nije u pravu :)

Da baš tako, meni su jednom greškom poslali robnu zamenu, pa je posle par dana pretvoreno u novčanu zamenu. Nemoj da se sekiraš i da grickaš nokte, opušteno nema novca koji je vredniji od tebe.
 
Sigurno neće dati skuplju grafu, vidiš da su pilićari.

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
2 godine je saobraznost koja je obavezna po zakonu, a sve vise od toga je garancija koja je kao dobra volja. Onog momenta kada prodavac da garanciju, mora da je ispuni.
E sad, ono sto nisam siguran je da li prodavac moze da ogranici garanciju kako zeli, da ne nekee delove ne vazi i da su uslovi smanjeni.
Pogledaj garantni list i uslove garancije. Sve sto pise tu, mora da se ispuni i to bi moglo da ti olaksa posao.
I kao sto je vec receno, nemoj da prihvatis neadekvatnu zamenu. Tvoj je izbor ukoliko prodavac nema isti proizvod.
 
Mislim da je preko 2g garancija proizvođača. Već su mu prihvatili garanciju, to nije sporno, sporno je ono što oni smatraju za zamenski proizvod.
 
Nadovezao sam se delimicno i na onog sa ves masinom.
 
Uzmi pare i ende. Po performansama, da su ti ponudili RX 470, to bi bila fer zamena. Ali pošto su g****ri, nema razloga da ne uzmeš svoje pare, odeš na drugo mesto, kupiš recimo GTX 1060 3G ili RX480 i da ti još ostane para. Ja čak ne bih pristao ni da mi ponude neku od te dve, insistirao bih na kešu.
 
Poslednja izmena:
Nemoj samo da preuzmes tu sto ti nude vec odbij i trazi drugu ili povrat novca. Ako prezumes tu i das negde svoj potpis, onda nemas prava na zamenu jer si potpisom prihvatio to sto ti nude
 
Uzmi pare i ende. Po performansama, da su ti ponudili RX 470, to bi bila fer zamena. Ali pošto su g****ri, nema razloga da ne uzmeš svoje pare, odeš na drugo mesto, kupiš recimo GTX 1060 3G ili RX480 i da ti još ostane para. Ja čak ne bih pristao ni da mi ponude neku od te dve, insistirao bih na kešu.

Ovo je najbolja ideja.
 
To što tebi rade sa grafičkom mojoj devojci su radili sa telefonom... Umesto galaxy s5 oni su joj davali lg g2 (koji je duplo jeftiniji) i to repariran jer navodno to su telefoni istog ranga, a s5 više nemaju u opticaju. Nije nego! Napisali smo zajedno novu žalbu, priložili komparacije telefona i pretili tužbom (iako nemam pojma kome bi mogli da ih tužimo). Na kraju su popustili i dali joj drugi s5 koji su nekim čudom tada ponovo dobili.
 
Poenta priče, treba samo da budeš uporan i da ne odustaješ, oni gledaju da zaštite svoje du.e koliko god mogu, a kada osete da je gusto popustiće sigurno.
 
@paokhara
Da li se to dešavalo tokom zakonske saobraznosti od 24m?
Sve što piše u ZZP se odnosi na zakonsku saobraznost koja je 24meseca, garanciju posle tog roka ne znam koji zakon reguliše i koja su prava potrošača. Tako da na ovaj slučaj koliko ja znam se ne primenjuje ZZP koji garantuje povrat novca, zamena za novi proizvod itd. Šti je već nekoliko puta ovde napisano ali i dalje se pozivate na članove ZZP.
Ne kažem da treba prihvatiti bilo kakvu zamenu ili rešenje, nego se raspitati koja su prava potrošača u produženoj garanciji i koji zakon to reguliše. Možda je najbolje pozvati neko Udruženje za zaštitu potrošača i njih pitati za savet.
 
Čisto informativno, da nije SAMO u Srbiji. Italija. LG G2 otišao ekran, predat u prodavnicu na "reparaciju", u garanciji. Na osnovu priče sa prodavcima i operaterima iz LG-ja, samo prvih mesec dana je prodavnica nadležna. Nakon toga, zastupništvo LG. Posle dve nedelje, mail stiže popravak nije moguć, nude zamenu. X220. Odbijem, s obrazloženjem da je loš telefon, tri klase ispod. Ponudim da doplatim, ali da izaberem ja telefon. Nije moguće, može samo sa njihovim ponudama. Prođe još dve nedelje, nova ponuda G5 SE. Prihvatim. Još nedelju dana, i evo tinejdžer zadovoljan ko snaša ;-)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno