Šta je novo?

Gigatron + DDOR osiguranje, da li ste koristili?

JohnnyNT

Cenjen
Učlanjen(a)
10.10.2010
Poruke
30
Poena
165
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 9 7900X + Kraken X72
Matična ploča
Gigabyte X670 GAMING X AX
RAM
G.SKILL 32x16GB Trident Z5 Neo RGB DDR5 6000MHz
GPU
Gigabyte GeForce RTX™ 4090 GAMING OC 24G
Storage
Samsung SSD 980 PRO 1TB
Zvuk
Logitech Z333 2.1
PSU
BeQuiet DARK POWER 13 1000W
Kućište
Corsair Obsidian 500D
Monitor
LG 27GN950-B
Miš & tastatura
MX Master 3S
Pristup internetu
  1. ADSL
  2. Mobilni internet
Kuph neku tastaturu u Gigatronu pre 3+ godina, i kažu mi u prodavnici da imam opciju da kupim i osiguranje koje produži garanciju još 2 godine, pored standardne dve. Nedavno počelo da zeza R na tastaturi (kad pritisnem otukuca R više puta, a nekad i ne otkuca uopšte), vidim istekla mi standardna garancija i setim se da imam DDOR tu produženu koja traje do 2024. Ima li neko ovde da je pokušao da ostvari istu, vidim da je procedura da pišem osiguravajućoj kući na mejl, to posle ide na servis pretpostavljam kao i u standardnoj proceduri za garanciju? Reko ako je neka prevara ili teško ostvarivo, da se i ne maltretiram oko toga, svakako će mi brže biti da sam otvorim i zalemim switch na R.
 
Ako je preko DDOR onda si morao da uplatiš valjda osiguranje za te dve godine (dodatno se naplaćuje). Da li si to uradio? Iskreno da ti kažem, ja bi pre takve kvarove sam popravljao, ne isplati ti se da šalješ tastaturu u servis koji će potrajati minimum mesec dana. Šta da radiš dok se ne vrati tastatura? Otvori ti to i vidi šta je problem.
 
Da, platio sam to osiguranje u prodavnici kad sam kupio, i počelo je da traje kada je istekla standardna garancija, sve je sa te strane ok. Nije mi neki problem za tastaturu, imam ih 3-4, ova je koštala 100e pa reko aj da kad sam već pljunuo i tih 1500 din na osiguranje to, da ga i isprobam.
 
Kupio ja za laptop klincima. Krađa, svi kvarovi itd... Na dve godine uzeo.
Meni su rekli, tj zaokružili neki broj telefona na tom papiru od osiguranja koji nazoveš i oni dolaze da pokupe.
Pogledaj da ne piše tamo.
Edit: nisam primetio šta si napisao do kraja. Ovo kod mene važi dve godine od dana kupovine tako da možda nije isti tip osiguranja. Nešto A, da ne tražim sada.
 
Nešto A, da ne tražim sada.
Da, to je A - protiv lomljenja usled ispadanja i sličnih havarija (izlistali su mi na papiru koji imam sve oblike). Ovo moje B je samo produžena verzija standardne garancije od kvara, zato i kreće kasnije.
 
UPDATE:

16.04. - Poslat mejl na adresu navedenu na polisi osiguranja, sa mojim pitanjem, podacima o meni, broju polise itd.
19.04 - Pošto na mejl ne dobijam nikakav odgovor, pa ni onaj automatski od ticketing sistema da je mejl stigao, zovem na broj sa polise, javlja se žena, nalazi me u tiketima ili gde već, i kaže da će me narednih dana zvati iz servisa
28.04 - Zovu me iz servisa, raspituju se o kvaru, kažu da će proveriti da li polisa to pokriva, deluju mi malo neobavešteno, malo kasnije me opet zovu, kažu sve ok, polisa pokriva kvar, da stavim tastaturu u neku kutiju (ako imam originalnu može i ona), i da kopiju fiskalnog računa i kopiju polise stavim unutra. Organizovaće prevoz tj poslaće kurirsku službu posle prvomajskih praznika, sreda-četvrtak dakle.

Sistem funkcioniše! I to brzinom dostojnom jedne kornjače, dobro je da mi ova tastatura ne treba, moja neka procena je da ću je dobiti nazad do kraja maja. Postaviću update kada bude novih informacija.
 
I najzad, kraj sage:

04.05. - Dolazi kurirska, preuzima tastaturu, ne plaćam poštarinu.
09.05. - Stiže mejl od servisa: obaveštavamo Vas da je završena dijagnostika i Vaša reklamacija se odbija. Reklamacija je odbijena, zato što uređaj ne ispunjava uslove Ugovora o prodaji i fizički je oštećen. Kako je Vaš uređaj pokriven osiguranjem, čekamo odgovor osiguravajuće kuće i ovlašćenog servis o daljem toku rešavanja reklamacije.
Sat vremena kasnije: stiže SMS: Postovani, ovim Vas putem obavestvamo da je na Vasem uredjaju utvrdjena totalna steta. Samim tim prestaje osiguranje Vaseg uredjaja. Iz tog razloga imate mogucnost da u roku od 12 meseci od urucenja vaucera uz licni dokument, istog unovcite iskljucivo u Gigatron poslovnicama sirom Srbije.

Ja čekam da stigne vaučer, ništa ni posle 10 dana, najzad pozovem osiguranje (broj sa polise), kažu zovi sutra, zovem sutra, javi se indijac koji me prosledjuje kolegama iz Srbije, koji mi kažu da zapravo treba SMS da pokažem u Gigatronu i dobijem fizički vaučer koji mogu iskoristiti za kupovinu u Gigatronu. Dakle, ako ne računamo ovo moje čekanje da ih posle SMS-a nazovem, sve je potrajalo 22 dana, i rešeno je u moju korist. Tastatura je koštala 13k, ja sam dobio 11.7k (tako mi reče ovaj na telefonu), niko mi nije rekao ali verujem da je ova razlika režijski dodatak ili tako neka naknada, nešto se pominje u ugovoru, ali proveriću.
 
Imaš kod njih na sajtu. Prema onome što piše u ugovoru deluje da je OK.
Tačka 3. kaže 90%.
Maxthon Snap20230519142245.jpg
Napiši kako je prošlo, tj. isprati proces do kraja :)
 
Eh da, upravo to što si okačio je smanjilo isplaćeni iznos. Inače, otišao sam u subotu u Gigatron, pokazao SMS (trebao im je broj polise iz SMS-a), rekao da želim novu tastaturu (pošto su ovo što sam želeo imali u radnji), uzeh srebrnu Logitech G413 koja košta 10k kod njih, i morao da uzmem još nešto u vrednosti od 1.7k jer taj kupon kao i svaki drugi kupon mora da se iskoristi u potpunosti, jer "ne vraćaju kusur", neki sam punjač dokupio i doplatio malo (jer opet kao i svaki kupon, možeš da doplatiš ako vrednost kupljenog prelazi vrednost kupona). Kucam sada sa G413, solidna tastatura, nisam probao ranije ove njihove romer g prekidače. Inače, rekoše mogli su i kupon da mi odštampaju pa da ga iskoristim za bilo šta u roku od godinu dana.
 
Meni su u Gigatron radnji rekli da to DDOR osiguranje pokriva samo popravku.
Znaci nema zamene uredjaja.
Ako ne moze da se popravi dobijem neki vaucer u ceni da mogu da kupim nesto drugo u Gigatronu.
 
Nazad
Vrh Dno