Šta je novo?

Gigabyte x600 pro crkla, garancija!?!

Nazalost, iako se to nikom od nas ne svidja Tarmi Ricmi je u pravu.
Jednostavno "Izgorela stvar ne podleze garanciji" tako da i od garancije
nece biti nista!
Sve vece firme sam procesljao u Kragujevcu raspitivajuci se o mom slucaju
i svuda sam dobio isti odgovor, tj ovaj gore navedeni. Jednostavno, nisu
oni krivi, nego propisi koje im je odredio uvoznik! Jednostavno, njih uposte
ne interesuje kako je doslo do spaljivanja cipa jer nemoguce je utvrditi tacan
razlog istog! Da li je krivo napajanje ili Elektrodistribucija (sat vremena
pre crkavanja nije bilo struje :wall: ) nije moguce utvrditi.
Isto tako se moglo desiti da hladnjak ne naleze dobro na GPU (sto je cest
slucaj) i da kartica rikne vremenom zbog toga! Isto se ni u tom slucaju ne
priznaje garancija!

Sada je drugo pitanje sta bi tu trebalo promeniti, kako bi se malo poboljsao
ovaj odnos kupac - prodavac, mnogo stvari treba razjasniti i ogranici
zakonom, ali Boze moj, ko sto neko rece, ovo je zemlja Srbija, mnogo stvari
ovde treba ispraviti pre ove... :crash:

A dok se to ne desi.... Ne uzdajte se mnogo u vase garancije....
 
deksi10 je napisao(la):
Nazalost, iako se to nikom od nas ne svidja Tarmi Ricmi je u pravu.
Jednostavno "Izgorela stvar ne podleze garanciji" tako da i od garancije
nece biti nista!
Sve vece firme sam procesljao u Kragujevcu raspitivajuci se o mom slucaju
i svuda sam dobio isti odgovor, tj ovaj gore navedeni. Jednostavno, nisu
oni krivi, nego propisi koje im je odredio uvoznik! Jednostavno, njih uposte
ne interesuje kako je doslo do spaljivanja cipa jer nemoguce je utvrditi tacan
razlog istog! Da li je krivo napajanje ili Elektrodistribucija (sat vremena
pre crkavanja nije bilo struje :wall: ) nije moguce utvrditi.
Isto tako se moglo desiti da hladnjak ne naleze dobro na GPU (sto je cest
slucaj) i da kartica rikne vremenom zbog toga! Isto se ni u tom slucaju ne
priznaje garancija!
A dok se to ne desi.... Ne uzdajte se mnogo u vase garancije....

Grdno grešiš, ali tvoje su pare u pitanju i ako je tebi lepo što bi se neko uzbuđivao zbog toga.
@Tarmi Ricmi nije uopšte upravu, očigledno je da tebe mrzi da se cimaš sa prodavcima i ideš linijom manjeg otpora (koja lupa tebe po džepu :d ). To što su ti rekli svi ''viđeniji'' prodavci u KG možeš da okačiš ''mačku o rep''. Lepo sam te uputio na temu koju treba da pročitaš i koje korake treba da preduzmeš, a i ostali su se potrudili da te posavetuju, ali ti si odlučio da poslušaš reč prodavaca i njihove ''savete''. Kako su te ''savetovali'' tako će ti i biti.
I u ovoj zemlji Srbiji postoji zakon, verovali vi to ili ne ali sistem funkcioniše. Sve zavisi od tebe samog i do toga koliko je tebi stalo da ta prava i ostvariš.
I još da dodam, meni bi tu garanciju morali da uvaže, bio ja opasan ili ne ,). Ima nešto i u ''sivim ćelijama'' a ne samo u mišićima i bejzbol palici (mada više volim pajser).
 
Moraju da ti zamene besplatno karticu.Posto se i sam bavim slicnim poslom postoje dve vrste garancija.Prva je kad se musterija slozi da je on kriv iako ponekad i nije kao sto nisi ni ti u ovom slucaju ili drugi slucaj kada se musterija bez obzira i ako je kriva pozove na trzisnu inspekciju i na zastitu potrosaca.Onda se stvar zamenjuje u rekordnom roku uz izvinjenje.Ovo je Srbija i bez dranja ne mozes da ostavaris svoja prava.
Pozdrav
 
Vlajsa NBG je napisao(la):
Moraju da ti zamene besplatno karticu.Posto se i sam bavim slicnim poslom postoje dve vrste garancija.Prva je kad se musterija slozi da je on kriv iako ponekad i nije kao sto nisi ni ti u ovom slucaju ili drugi slucaj kada se musterija bez obzira i ako je kriva pozove na trzisnu inspekciju i na zastitu potrosaca.Onda se stvar zamenjuje u rekordnom roku uz izvinjenje.Ovo je Srbija i bez dranja ne mozes da ostavaris svoja prava.
Pozdrav

Jel' ti uopste citas sta je covek napisao? Treba da ti bude dovoljan podatak da je sat vremena pre crkavanja kartice nestajalo struje!!!! Znajuci El distribuciju u tim krajevima, bezbroj elektricnih aparata crkava bas u tom periodu kada dodje struja pa sve dok se ne stabilizuje.
Licno sam tuzio el distribuciju u G. Milanovcu jer mi je riknuo frizider posle dolaska struje i dobio odstetu.
Hajde da vidimo kome je priznata garancija na izgoreli cip na HDD-u? Ili na raspadnut CD u CD ROM-u, izgoreli TV Out na grafickoj,...

99,9% izgorelog HW(gde je vidljivo ostecenje), NIJE fabricka greska gde bi mogla da se uvazi reklamacija
I sada prodavci krivi?
 
Poslednja izmena:
Ma naravno da tako pisete kad je svaki drugi moderator na @benchu diler...
Ako se u celom svetu reklamacije priznaje a zasto ne bi i onda ovde??? ko je vama dilerima dao pravo da sami pisete zakone? sta ste vi bogovi?? ionako vas ima mali milion pa HW kad predje pet ruku kosta 50% vise...
Inace znam da su u velikoj meri korisnici krivi i EPS ali to opt nemenja nista, zar po tome treba i oni neduzni da stradaju?

PS: intel 865 ima VELIKI propust sa southbridge i to da izgore cip usled kacenje i opterecenja USB-a i sta sad to znaci.. ko je kriv a jel intel to ikad javno priznao?

Ja sam inace kupio sempron OEM pa kad sam dosao kuci videh iskrivljeni pinovi.. + nisam dobio reviziju BX koju sam trazio... zamenjeno posto je cip uvaljen nekom drugom ali prodavac je ostao uveren da sam ja iskrivio nozice... e sad se ti prepiri sa *****ima.. ne pada mi na pamet da trosim svoje zivce na ******e

A sto se tice uvoznika i dilera jednostavno ti se obracunas sa dilerom a on nek se obracunava sa uvoznikom.. ako ne onda bolje da prodavaca HW ovde ni ne postoje a mi da kupujemo kao pre 10tak godina iz madjarske pa bar da znamo zasto nam garancije ne vaze...
 
Ako je zbog oscilovanja napona usled dolaska struje, kako nije crklo nešto drugo pre grafičke nego baš grafička i to baš procesor? Po toj logici, za svaki crknuti HW se može okriviti EDB iako nije spržen toliko da je fizički primetno.
Uostalom, dečko je rekao da mu se to desilo tokom igranja, što znači da je struja odavno došla...

deksi10, kada ti je nestala struja da li je komp bio uključen ili ne? Koliko je prošlo od dolaska struje do momenta kada si ponovo uključio računar?
 
zeljko je napisao(la):
Ma naravno da tako pisete kad je svaki drugi moderator na @benchu diler...
Ako se u celom svetu reklamacije priznaje a zasto ne bi i onda ovde??? ko je vama dilerima dao pravo da sami pisete zakone? sta ste vi bogovi?? ionako vas ima mali milion pa HW kad predje pet ruku kosta 50% vise...
Inace znam da su u velikoj meri korisnici krivi i EPS ali to opt nemenja nista, zar po tome treba i oni neduzni da stradaju?

PS: intel 865 ima VELIKI propust sa southbridge i to da izgore cip usled kacenje i opterecenja USB-a i sta sad to znaci.. ko je kriv a jel intel to ikad javno priznao?

Ja sam inace kupio sempron OEM pa kad sam dosao kuci videh iskrivljeni pinovi.. + nisam dobio reviziju BX koju sam trazio... zamenjeno posto je cip uvaljen nekom drugom ali prodavac je ostao uveren da sam ja iskrivio nozice... e sad se ti prepiri sa *****ima.. ne pada mi na pamet da trosim svoje zivce na ******e

A sto se tice uvoznika i dilera jednostavno ti se obracunas sa dilerom a on nek se obracunava sa uvoznikom.. ako ne onda bolje da prodavaca HW ovde ni ne postoje a mi da kupujemo kao pre 10tak godina iz madjarske pa bar da znamo zasto nam garancije ne vaze...

Ti bi malo mogao da pripazis o cemu pises i pokusas da ne iznosis neistine!!
Svaki drugi moderator je diler? Hajde nabroj 5 dilera od moderatora i navedi mi sta da radimo ako nisi u pravu?

Procedura je vrlo jednostavna! Ja, kao diler, primim svaku reklamaciju. Saljem je svom dobavljacu(VP, uvozniku), oni kartu salju proizvodjacu, a proizvodjac se samo nasmeje kada dobije izgoreli HW. I sta ces ti posle. Da tuzis mene ili proizvodjaca?
 
Poslednja izmena:
simpson H je napisao(la):
Procedura je vrlo jednostavna! Ja, kao diler, primim svaku reklamaciju. Saljem je svom dobavljacu(VP, uvozniku), oni kartu salju proizvodjacu, a proizvodjac se samo nasmeje kada dobije izgoreli HW. I sta ces ti posle. Da tuzis mene ili proizvodjaca?

Ja bih tebe tuzio, cisto da ti vidim izraz lica...


:d
 
simpson H@
99,9% izgorelog HW(gde je vidljivo ostecenje), NIJE fabricka greska gde bi mogla da se uvazi reklamacija
I sada prodavci krivi?

pa mozda i nisu prodavci krivi ali su mu ti isti prodavci prodali i napajanje koje je i krivo za riknulu grafiku a nesto cisto sumnjam da su mu ti isti prodavci rekli pazi decko struja u ovim krajevima je trash bolje uzmi neko bolje napajanje ili bar ostavi ovo i uzmi bilo koji pa makar i najjeftiniji mustek ups sto bi bilo vrlo korektno sa njihove strane ali ne nikom to u ovoj zemlji ne pada na pamet nego spakuju i vozi iako svi znaju da ce zbog tog napajanja nesto da rikne a tada garancija kao ne vazi (cast izuzecima medju kojima si i ti da ne bude zabuna da i ja pljujem sve prodavce/dilere).znaci u datom slucaju decko treba da se bori sa njima i tacka
 
vectorman je napisao(la):
deksi10, kada ti je nestala struja da li je komp bio uključen ili ne? Koliko je prošlo od dolaska struje do momenta kada si ponovo uključio računar?

Komp nije bio ukljucen kada je nestala struja. A ukljucio sam ga negde sat
vremena posto je struja dosla.
Interesantno da je graficka riknula odmah po pokretanju igrice, Tomb
Raider Legends, i to nepun minut po njenom pokretanju, sto znaci da
definitivno nije riknula od pregrevanja!
 
Tarmi Ricmi je napisao(la):
Inace logika ti nije dobra i glasi otprilike:
Sve ribe zive u vodi i plivaju .......delfin je riba!

Negde gubimo kontakt i ne razumemo se uopste. Nacin na koji shvatas moju logiku je totalno glup pa dalje necu ni da komentarisem. Kada shvatis javi se.
 
ivke76 je napisao(la):
simpson H@
99,9% izgorelog HW(gde je vidljivo ostecenje), NIJE fabricka greska gde bi mogla da se uvazi reklamacija
I sada prodavci krivi?

pa mozda i nisu prodavci krivi ali su mu ti isti prodavci prodali i napajanje koje je i krivo za riknulu grafiku a nesto cisto sumnjam da su mu ti isti prodavci rekli pazi decko struja u ovim krajevima je trash bolje uzmi neko bolje napajanje ili bar ostavi ovo i uzmi bilo koji pa makar i najjeftiniji mustek ups sto bi bilo vrlo korektno sa njihove strane ali ne nikom to u ovoj zemlji ne pada na pamet nego spakuju i vozi iako svi znaju da ce zbog tog napajanja nesto da rikne a tada garancija kao ne vazi (cast izuzecima medju kojima si i ti da ne bude zabuna da i ja pljujem sve prodavce/dilere).znaci u datom slucaju decko treba da se bori sa njima i tacka

Cekaj, ti dodjes kod mene i kazes "daj mi to i to napajanje"? I sta ja tebi treba da kazem?
Ako kazem, "nemoj bas to", posle ce da bude "uvaljivac, prodaje samo ono sto ima na lageru"
A ako kazem " izvolite", onda ce da bude "uvaljivac, napajanje mi sprzilo HW"

Voleo bih da pokusate da se stavite u poziciju dilera!

Mogu samo jos da dodam, da ubuduce vodite racuna od koga i gde kupujete, a ako vec imate poverenja u dilere, slobodno pitajte za savet! Svaki pravi trgovac ce zeleti da odete zadovoljni kupljenom robom jer to za sobom povlaci preporuke.
Ali 80% ljudi pocne da kuka kada im kazem recimo, koliki krsh su Samsung TFT-i. Onih 20% bude extra zadovoljno preporukom, pa je traze i sledeci put.
 
Poslednja izmena:
silverglider je napisao(la):
Ja bih tebe tuzio, cisto da ti vidim izraz lica...


:d

Ti i mozes da me tuzis jer imam jos neke obaveze prema tebi :d :d
 
simpson H je napisao(la):
Cekaj, ti dodjes kod mene i kazes "daj mi to i to napajanje"? I sta ja tebi treba da kazem?
Ako kazem, "nemoj bas to", posle ce da bude "uvaljivac, prodaje samo ono sto ima na lageru"
A ako kazem " izvolite", onda ce da bude "uvaljivac, napajanje mi sprzilo HW"

Voleo bih da pokusate da se stavite u poziciju dilera!

Mogu samo jos da dodam, da ubuduce vodite racuna od koga i gde kupujete, a ako vec imate poverenja u dilere, slobodno pitajte za savet! Svaki pravi trgovac ce zeleti da odete zadovoljni kupljenom robom jer to za sobom povlaci preporuke.
Ali 80% ljudi pocne da kuka kada im kazem recimo, koliki krsh su Samsung TFT-i. Onih 20% bude extra zadovoljno preporukom, pa je traze i sledeci put.


Toga ce uvek biti. Valjda si se do sada navikao na to!!!
 
@Simpson H ako ti spadas u izuzetak i radis sa 5-8% zarade zasto bi ti pokrivao rabote dilera koji rade sa 30-50% pogotovo klipani po unutrasnjosti...
Za njih mi opste nije zao ako ih izjebe uvoznik/proizvodjac nek od svog extra rabata pokriju troskove il krenu da prodaju nesto drugo.... (banane, stocnu hranu...)
Ja sam na primer imao vise slucajeva i delom je moja krivica, jednom mi ceo komp sprzen iako je bio na APC ups-u jednostavno kinesko krs napajanje popustilo ono sto je nagorelo sam bacio a one drugo reklamirao i rekao dileru da je moja krivica nesto su zamenuli (CD rezac) a ostalo nisu, znaci u mom slucaju nije tada bio EPS
Drugi slucaj je sa mustek UPS kojeg sam uzeo na preporuku/megalomansko hvaljenje dilera kako su odlicni i nema reklamacija a meni se zalomi neispravan primerak kojeg sam posle cekanja i zamene opet dobio neispravnom pa mi onda taj isti diler soli pamet sto sam uzimao mustek kad je krs... (a do juce govorio trilione reci hvale)
A iz pouzdanih izvora sam saznao da taj diler ima veci problem sa mustecima vec duze vreme i da ih 30% zavrsi na reklamaciji koje nikad ne budu otklonjene 100%
 
zeljko je napisao(la):
@Simpson H ako ti spadas u izuzetak i radis sa 5-8% zarade zasto bi ti pokrivao rabote dilera koji rade sa 30-50% pogotovo klipani po unutrasnjosti...

Odgovorno tvrdim da niko od dilera nema zaradu 30-50%!
 
vectorman je napisao(la):
Ako je zbog oscilovanja napona usled dolaska struje, kako nije crklo nešto drugo pre grafičke nego baš grafička i to baš procesor? Po toj logici, za svaki crknuti HW se može okriviti EDB iako nije spržen toliko da je fizički primetno.
Uostalom, dečko je rekao da mu se to desilo tokom igranja, što znači da je struja odavno došla...

deksi10, kada ti je nestala struja da li je komp bio uključen ili ne? Koliko je prošlo od dolaska struje do momenta kada si ponovo uključio računar?

Ljudi kako ne kapirate.....mozete se stvarno igrati Serloka Holms-a i istrazivati
zasto je crklo nesto sto je crklo.............
Nebitno je na koji nacin mu je crkla grafika, mozda je crkla kada je covek
povukao vodu u toaletu ali to ne menja situaciju.
Nazalost komponenta je crkla na taj nacin da je ostala paljevina / krater
a tu su pravila jasna.......

ivke76 je napisao(la):
pa mozda i nisu prodavci krivi ali su mu ti isti prodavci prodali i napajanje koje je i krivo za riknulu grafiku a nesto cisto sumnjam da su mu ti isti prodavci rekli pazi decko struja u ovim krajevima je trash bolje uzmi neko bolje napajanje ili bar ostavi ovo i uzmi bilo koji pa makar i najjeftiniji mustek ups sto bi bilo vrlo korektno sa njihove strane ali ne nikom to u ovoj zemlji ne pada na pamet nego spakuju i vozi iako svi znaju da ce zbog tog napajanja nesto da rikne a tada garancija kao ne vazi (cast izuzecima medju kojima si i ti da ne bude zabuna da i ja pljujem sve prodavce/dilere).znaci u datom slucaju decko treba da se bori sa njima i tacka

Da ....da kako da ne......
Svi vi zeljno ocekujete savet koje napajanje da kupite.....
I kada se kaze "Kupite Antec / Enermax / Таgan ili neku bolju firmu ......"
onda krece kuknjava ......"Joj bre pa to kosta 100 evra" kuku-lele....
smrc.....smrc.....ja sam student.....nemam para......
(Jesi li student ???? Idi radi pi*da ti ma****)


Covek kupuje A64 Venice i hoce KME kuciste/napajanje......skup mu Chieftec....

Neki se obogatise (karikiram) prodavajuci LC Power i ostalu boraniju........
Da li treba da se sekiramo sto bas hoce LC ili da im damo hleba i igara ako
ih hoce ......
Ali ako nesto rikne nema plakanja

Svi dileri inace se ubise od para ......cccc 30% ......eeeeee da je tako
 
Ma ok, slažem se, ali ipak mislim da treba praviti razliku između fizičkog oštećenja napravljenog nestručnim rukovanjem (polomljeno, ogrebano, iskrivljeno...) i fizičkog oštećenja nastalog usled pregorevanja neke elektronske komponente. Šta ako je hladnjak na ovoj grafičkoj bio loše postavljen (još je i bez ventilatora) pa se GPU pri opterećenju (pokrenuta je zahtevnija igrica) počeo da greje više nego što treba jer nije imalo šta da odvede tu toplotu? Ko je onda tu kriv? Po meni, ili proizvođač zbog loše kontrole, ili onaj ko je pri montiranju kartice nekako zeznuo hladnjak.
 
simpson H je napisao(la):
Odgovorno tvrdim da niko od dilera nema zaradu 30-50%!

Apsolutno tačno.

A inače rasprava na ovu temu je potpuno bez veze. Ako misli dečko da taj neki prodavac HW-a nije u pravu, neka se "žali ćaletu" kako ga je neko posavetovao, ili neka kontaktira tržišnu inspekciju.

Na osnovu svog iskustva mogu da potvrdim da o tome da li će se neki RMA ostvariti ili ne (zameniti novom komponentom ili izvršiti povraćaj novca), ne odlučuje taj neki momak koji neispravne komponente prima na servis. Ne odlučuje ni prodavac, čak ni vlasnik te iste radnjice, već se prate uputstva dobavljača koji moraju da posluju po pravilima koja su dogovorena sa uvoznikom, koji opet ima proceduru koju mora da prati a koja je dogovorena sa proizvođačem. Može ta radnjica iz KG ovom dečku da razreši reklamaciju, ali ako to učini na svoju ruku, to je novac koji mu daju iz "svog džepa" (što će malo ko da uradi).

Priča "ovo je Srbija", "to može samo kod nas", "meni bi uvažio", "ja bi njemu ... pa bi ... e onda bi ...", je potpuno pogrešna. Da ne ponavljam ranije postove i širim priču, ukoliko misli da se prema njemu ne ophode na adekvatan način, treba da se obrati odgovarajućoj službi.
 
vectorman je napisao(la):
Ma ok, slažem se, ali ipak mislim da treba praviti razliku između fizičkog oštećenja napravljenog nestručnim rukovanjem (polomljeno, ogrebano, iskrivljeno...) i fizičkog oštećenja nastalog usled pregorevanja neke elektronske komponente. Šta ako je hladnjak na ovoj grafičkoj bio loše postavljen (još je i bez ventilatora) pa se GPU pri opterećenju (pokrenuta je zahtevnija igrica) počeo da greje više nego što treba jer nije imalo šta da odvede tu toplotu? Ko je onda tu kriv? Po meni, ili proizvođač zbog loše kontrole, ili onaj ko je pri montiranju kartice nekako zeznuo hladnjak.

To su nagadjanja i mislim da nisu bas moguca u takvoj meri .....
Evo zasto to nije moguce..........
Prvo X600Pro i nije neki potrosac kao cip, kada je ispravan nema
nekih problema sa pregrevanjem-ne greje se mnogo pa su i
hladnjaci na tom cipu otprilike istih dimenzija i istih gabarita kao
i za nrp. GF4 MX.Mozda ima i proizvodjaca koji stavljaju neke fancy
i vece hladnjake ali to je iz razloga da bi kartica izgledala "opasno"
Npr. Gigabyte X600Pro ima sasvim obican kulercic.
Kartica starije generacije, slicnih karakteristika
ATi 9600Pro je kod mene imala bas tu situaciju sa hladnjakom
Jednostavno se otkacila jedna zabica nakon sto sam
cistio hladnjak, ventilator i stavljao novu pastu.
I sta se desilo u toku igranja ..... kartica je uz jedno 5-6 restarta
isto toliko puta zaglavila igru dok ja nisam skapirao da hladnjak
ne lezi na cipu uopste vec visi na jednoj zabici.
Hladnjak vracen, kartica sluzila jos dugo, dugo kada je zamenjena boljom.
 
Poslednja izmena:
@simpson H ma da naravno kad predje 3-5 ruku pa svaki ima 7-8% to je ok?
Naprimer TP link ruter otisao drug da kupi u zrenjaninu u "fedri" pre toga je kontaktirao netiks i kod njih maloprodajna cena je 3200din sa pdv-om ali posto mora da placa postanske usluge odluci da proveri u njegovoj blizini. Udje kod fedre sekretarica kaze 4400din ??.. on lepo kaze izvinte to mi je preskupo ... u tom trenutku se pojavljuje gazda ee pa to si ti (lik je uzimao HW ranije od njega i njegovog bivseg saradnika pa se to kod dobrog dela prodavaca racuna kao sledeca ruka za dil....) kao za tebe je cena 3200... e sad kolika je tu ugradnja da je kupio za 4400din ? A netiks veleprodajna cena je barem 6-8% manja od 3200din ....
Ja sam inace bas u toj radnji pre pola godine ne gledajuci cenu noname 8ce ventilatora platio 350din...
 
samo zovi inspekciju ;)
 
sakall je napisao(la):
samo zovi inspekciju ;)

Posle svega sto sam procitao ovde ostaje utisak da kod nas garancija ne vredi nista. Kupac moze s njom da ode u WC ako nije stampana na previse tvrdom papiru, posto je takav papir skup za nase jadne dilere sa nikakvom zaradom od koje jedva sastavljaju kraj sa krajem. Pa pokriva li ovde garancija bilo sta ili je to cisto formalna stvar ?. Ako se to u praksi stvarno tretira kao forma, a i inspekcija nije ili ne zeli da bude efikasna onda je stvarno bolje kupiti u inostranstvu. Kupac je tamo sigurniji bar sto se tice porekla robe. Mislim da nece dobiti remarkirano, refurbished ili iz slicnih izvora cega ovde ima. I neka vec jednom dileri kod nas prestanu da sa tom neukusnom pricom o jadnoj zaradi. Da nije sasvim solidna ne bi taj posao radili. Bar to je logicno.
 
zeljko je napisao(la):
@simpson H ma da naravno kad predje 3-5 ruku pa svaki ima 7-8% to je ok?
Naprimer TP link ruter otisao drug da kupi u zrenjaninu u "fedri" pre toga je kontaktirao netiks i kod njih maloprodajna cena je 3200din sa pdv-om ali posto mora da placa postanske usluge odluci da proveri u njegovoj blizini. Udje kod fedre sekretarica kaze 4400din ??.. on lepo kaze izvinte to mi je preskupo ... u tom trenutku se pojavljuje gazda ee pa to si ti (lik je uzimao HW ranije od njega i njegovog bivseg saradnika pa se to kod dobrog dela prodavaca racuna kao sledeca ruka za dil....) kao za tebe je cena 3200... e sad kolika je tu ugradnja da je kupio za 4400din ? A netiks veleprodajna cena je barem 6-8% manja od 3200din ....
Ja sam inace bas u toj radnji pre pola godine ne gledajuci cenu noname 8ce ventilatora platio 350din...

Zeljko gadjas se sa zaradama.... To sto neko nudi neku komponentu za lupam 30% visu cenu sta ti imas protiv? Ako je neko neinformisan prodavac nije duzan da ga informise o cenama, ne placa ga niko za to, kupac nek se malo potrudi il nek ga deru, prodavac nudi svoju robu i njegov izbor je koliko ce to da kosta. To sto ga je prepoznao da je stari kupac i dao nizu cenu je takodje ok, kao neka vrsta popusta za stalnu musteriju.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno