deksi10
Slavan
- Učlanjen(a)
- 18.04.2006
- Poruke
- 1,110
- Poena
- 395
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel I5-10400F
- Matična ploča
- MSI H410M-A PRO
- RAM
- 2 x 8GB DDR4 2666Mhz
- GPU
- EVGA RTX 3050 8GB
- Storage
- SSD Apacer as2280p4u pro 1TB
- PSU
- Corsair VX550W
- Kućište
- Chieftec Dragon
- Monitor
- Samsung S24C650
- Mobilni telefon
- Redmi Note 8 PRO
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Nazalost, iako se to nikom od nas ne svidja Tarmi Ricmi je u pravu.
Jednostavno "Izgorela stvar ne podleze garanciji" tako da i od garancije
nece biti nista!
Sve vece firme sam procesljao u Kragujevcu raspitivajuci se o mom slucaju
i svuda sam dobio isti odgovor, tj ovaj gore navedeni. Jednostavno, nisu
oni krivi, nego propisi koje im je odredio uvoznik! Jednostavno, njih uposte
ne interesuje kako je doslo do spaljivanja cipa jer nemoguce je utvrditi tacan
razlog istog! Da li je krivo napajanje ili Elektrodistribucija (sat vremena
pre crkavanja nije bilo struje :wall: ) nije moguce utvrditi.
Isto tako se moglo desiti da hladnjak ne naleze dobro na GPU (sto je cest
slucaj) i da kartica rikne vremenom zbog toga! Isto se ni u tom slucaju ne
priznaje garancija!
Sada je drugo pitanje sta bi tu trebalo promeniti, kako bi se malo poboljsao
ovaj odnos kupac - prodavac, mnogo stvari treba razjasniti i ogranici
zakonom, ali Boze moj, ko sto neko rece, ovo je zemlja Srbija, mnogo stvari
ovde treba ispraviti pre ove... :crash:
A dok se to ne desi.... Ne uzdajte se mnogo u vase garancije....
Jednostavno "Izgorela stvar ne podleze garanciji" tako da i od garancije
nece biti nista!
Sve vece firme sam procesljao u Kragujevcu raspitivajuci se o mom slucaju
i svuda sam dobio isti odgovor, tj ovaj gore navedeni. Jednostavno, nisu
oni krivi, nego propisi koje im je odredio uvoznik! Jednostavno, njih uposte
ne interesuje kako je doslo do spaljivanja cipa jer nemoguce je utvrditi tacan
razlog istog! Da li je krivo napajanje ili Elektrodistribucija (sat vremena
pre crkavanja nije bilo struje :wall: ) nije moguce utvrditi.
Isto tako se moglo desiti da hladnjak ne naleze dobro na GPU (sto je cest
slucaj) i da kartica rikne vremenom zbog toga! Isto se ni u tom slucaju ne
priznaje garancija!
Sada je drugo pitanje sta bi tu trebalo promeniti, kako bi se malo poboljsao
ovaj odnos kupac - prodavac, mnogo stvari treba razjasniti i ogranici
zakonom, ali Boze moj, ko sto neko rece, ovo je zemlja Srbija, mnogo stvari
ovde treba ispraviti pre ove... :crash:
A dok se to ne desi.... Ne uzdajte se mnogo u vase garancije....