Šta je novo?

Garancija kod HRP Serbia

Solesoslav

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
20.05.2008
Poruke
5,237
Poena
555
Cimeru je crko monitor i na garantnom listu pise HRP Serbia, na internetu pise da preduzece radi i sve, ali se ne javljaju na telefon koji pise na garantnom listu, kao ni na bilo koji drugi telefon koji sam nasao na internetu. Sta mi je ciniti?
 
Zovi u razmaku od 10-12h ujutru (tad mahom svi servisi rade). Ako to ne pomogne, odeš lično do njihovih prostorija i raspitaš se.

Ako je 'pak to uvoznik koji je prs'o, e onda ***a.

MADA, pošto je takva kakva je situacija, reci cimeru da odnese monitor tamo gde ga je kupio. Najbolja opcija sa najmanje cimanja.
 
On monitor nije kao kupio ni u jednoj radnji, vec ga je uzeo preko nekog "cika Gorana"(iako sam mu pricao da to ne radi, jer em ga je *****ao sto se sklapanja tice, em je uzeo garant sebi u dzep dosta) koji je bio prijatelj njegovog prijatelja i sad tog cika Gorana nema nigde, ne javlja se ni na jedan telefon.
 
Koji monitor ? Možda može nešto da uradi preko proizvođača.
 
I ja sam danas zvala servis, niko se ne javlja. Na njihovom sajtu pise:

Dear Partners! The hrp.rs website is temporarily closed.
HRP Serbia d.o.o. Autoput br.22, DelAero poslovni centar, Beograd
Email: [email protected]

Zatim sam kontaktirala prodavca Microsystems, gde sam kupila tablet (jos je u garanciji). Obavestili su me da je neki drugi servis preuzeo garancije. Posto ne znaju koji je to servis, javice mi telefonom. Medjutim, danas nisu javili. Dakle, sutra cu ih ponovo kontaktirati, pa javljam sta je bilo.
 
HRP Srbija je crko, to sam saznao kad je trebalo da reklamiram hard disk Samsung, kupljen u jednoj radnji, isto propala, a veleprodaja je bila Comtel, isto u čabru
Neko mi reče da je servis preuzeo Tehnoms, odneo u njihov servis u Nišu, ljudi prihvatili, međutim kasnije je utvrđeno da oni ne rešavaju takve reklamacije, od HRP Srbije
Vratili mi one papire, račun i garanciju, i poslali disk nekom liku u Suboticu, odneće u HRP u Mađarskoj, i dobiću novi disk ( valjda, nadam se )
Ljudi su bili korektni, mada malo duže čekam, na servis sam predao 08.04.2013., nije bitno, samo da stigne
 
Poslednja izmena:
Momci monitor je Samsung S24A300B. Sta trebamo da radimo, gde trebamo da ga nosimo i koga trebamo da zovemo sada kada HRP Srbija ne postoji?
 
Ja se izvinjavam, ali u novom stanu nemam internet, vec hvatam od komsije i nazalost veza nije dovoljno stabilna da otvorim sajt samsung.com/rs a moji prijatelji nisu uspeli da mi nadju kontakt mail, moze li neko da mi pomogne i da napise kontakt mail ovde?
 
Pozovite podrška za proizvode & kupce

Da bi ste kontaktirali naš Call Centar, pozovite +381 11 321 6899

Radno vreme Call Centra: Ponedeljak-Petak: 09:00-18:00h (EST)
Subota & Nedelja: ne radi

Za mail moraš otvoriti stranicu
http://www.samsung.com/rs/info/contactus.html
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno