Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Kad se budesh oseco da bi mogo da startujesh neki projekat
prvo sto ti savetujem je da probash da napravis svoj klon tetrisa
To je nesto od cega se krece uvek.
(btw to su i meni rekli kad sam se raspitivo)
Sto se tice svih ostalih informacija potrazi na forumu sajta,
imash tamo i gomilu developera i linkove ka njihovim source-vima
.
Interesantne clanke i pomoc mozes naci i na www.gamasutra.com , posebno su zanimljivi clanci o nacinu izrade igara (organizacija, planiranje), kao i o cisto tehnickim stvarima (izrada low poly modela, izrada teksturnih patterna, opisi i linkovi vezano za softver za animaciju modeliranje, programiranje itd.). Vrlo kompletan sajt koji uz to nudi mogucnost oglasavanja u vezi posla (vrlo korisno ako hoces da vidis sta se sve trazi, kako treba da izgleda CV itd.)
Znaci nije samo stvar u tome da razbijes C++ ( ma da je i to po meni jedna od najbitnijih stvari jer pola posla oko igre spada cisto na programere, sto je i razlog zasto i ja ucim C++ ). Izrada modernih igara podrazumeva jos mnogo toga u sta ces se polako uveriti (davno su prosla vremena kada su dva druga radila igru po garazama).