Šta je novo?

FX 5900 preview

Freak_Power je napisao(la):
Sta mislis zasto ne mogu da dobiju certifikovane drivere, ne mogu jer idu ispod specifikacija DX 9.0, maksimalno skidaju kvalitet slike kako bi izvukli frejmove. I ono sto ce se desiti za 6-8 mjeseci kad izadje Doom 3 je da cemo vidjeti da Radeon 9800Pro tjera tu igru u paru ili cak i bolje nego GFX 5900Ultra, i onda ce se svi pitati a?
Totalno nemoralno Nvidia prodaje karticu na racun testa ne uradjene igre koja izlazi za 6-8 mjeseci i pri tome sve hackovano.


Ocigledno je da nemas pojma i da lupetas gluposti. NVIDIA ne moze da dobije sertifikovane drajvere ?! Ajde reci mi odakle ti to saznanje ?! Pa svaki NVIDIA-in oficijalni drajver (ukljucujuci i ovaj najnoviji 44.03) imao je WHQL sertifikat. A za Doom3 mozes da se tesis koliko hoces ali engine za igru je zavrsen i dodatnih optimizacija nece biti.
 
Jeste samo sto nisu imali whql driver mesecima, pa cu onako kao najvece smrde izbacivali preko pacovskih kanala neke nove u kojima 5800 renda svaki drugi pixel ne bi li se kako tako drzao sa ATi-jem.
Ali kad se ukljuci app.pref. onda je 9500pro brzzi i do 2x od 5800 pa ti gledaj. Inace ja sam na nV ali Ati je za njih cudoviste od firme.
 
http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1086857,00.asp

Ma nVidija je... lukava!
Cega se sve oni nece dosetiti kako bi nabildovali cifre.
Tragedija je sto se na slican nacin moze "optimizovati" bilo koja fiksna Bench scena.
Drago mi je sto je to poznato i Joci Karmaku koji jje na sledei nacin prokomentarisao famozni benchmark demo za D3:

"We were not happy with the demo that Nvidia prepared, so we recorded a new one while they were here today. This is an important point -- while I'm sure Nvidia did extensive testing, and knew that their card was going to come out comfortably ahead with the demo they prepared, right now, they don't actually know if the demo that we recorded for them puts them in the best light. Rather nervy of them, actually."
 
Ma bre nedjo samo nesto filozofiras... :) pa naravno da treba da optimizuju za D3 i za 3DMark... ako kvalitet nije ugrozen, sta me briga da kako su nabildovali cifre... prvo pricas o optimizaciji kao krucijalnoj stvari, a kada to ljudi rade, onda se nesto kao bunimo...
 
Broz je napisao(la):
Jeste samo sto nisu imali whql driver mesecima, pa cu onako kao najvece smrde izbacivali preko pacovskih kanala neke nove u kojima 5800 renda svaki drugi pixel ne bi li se kako tako drzao sa ATi-jem.
Ali kad se ukljuci app.pref. onda je 9500pro brzzi i do 2x od 5800 pa ti gledaj. Inace ja sam na nV ali Ati je za njih cudoviste od firme.

Poenta je da sada imaju, a testiranje za WHQL radi Microsoft.
 
byMaX je napisao(la):
Ma bre nedjo samo nesto filozofiras... :) pa naravno da treba da optimizuju za D3 i za 3DMark... ako kvalitet nije ugrozen, sta me briga da kako su nabildovali cifre... prvo pricas o optimizaciji kao krucijalnoj stvari, a kada to ljudi rade, onda se nesto kao bunimo...

Max nisi procitao navedeni text na extremetech-u. Ta optimizacija nema veze sa realnim radom i funkcionise samo u sluicaju kad se kamera krece po unapred poznatoj putanji sto nikada nije slucaj u igrama.
 
A kakva je situacija u igrama mozemo videti iz rezultata iz Doom-a3,UT2003 i Serious Sam-a 2. Ne vidim u cemu je problem pa FX 5900 bas u 3DMark-u ima najmanju prednost, u igrama se ponasa daleko bolje.
 
SnakeEyes je napisao(la):
A kakva je situacija u igrama mozemo videti iz rezultata iz Doom-a3,UT2003 i Serious Sam-a 2. Ne vidim u cemu je problem pa FX 5900 bas u 3DMark-u ima najmanju prednost, u igrama se ponasa daleko bolje.
Poenta je da ni jedna od tih igrica ne radi sa Shaderima u onoj meri u kojoj su oni zastupljeni u 3DMarku. 3DMark je sinteticki test sto podrazumeva da forsira specificnemogucnosti GPU-a.
Kada na trzistu bude igara koje u punoj meri koriste najnovije mogucnosti modernih APIja FX-u nece znaciti nista ove "vestacke" optimizacije
 
Bogda je napisao(la):
...



Max nisi procitao navedeni text na extremetech-u. Ta optimizacija nema veze sa realnim radom i funkcionise samo u sluicaju kad se kamera krece po unapred poznatoj putanji sto nikada nije slucaj u igrama.

Ne, jos ranije sam procitao taj tekst, i nisam mislio na "optimizaciju" u konkretnom primeru, nego uopste na optimizaciju, pa cak i ako se radi o kompresijama i ostalim tehnikama, ako to ne ugrozava kvalitet slike... Apsolutno me, recimo kao igraca, ne zanima sta su uradili, vec samo da li ce to biti brze od prethodne generacije, dovoljno da bi uradio upgrade... Tako razmislja prosecan kupac...
 
Nedjo je napisao(la):
...


Poenta je da ni jedna od tih igrica ne radi sa Shaderima u onoj meri u kojoj su oni zastupljeni u 3DMarku. 3DMark je sinteticki test sto podrazumeva da forsira specificnemogucnosti GPU-a.
Kada na trzistu bude igara koje u punoj meri koriste najnovije mogucnosti modernih APIja FX-u nece znaciti nista ove "vestacke" optimizacije


Tako je, Nedjo, ali koliko ce jos trebati da se sada u igre ubace te naprednije varijante shadera ?

I dan danas na prste ruku mogu da se izbroje igre koje imaju podrsku za PS ranijih verzija (1.1 ili 1.3) i uz to kvalitet tih igara sa izuzetkom Morrowinda je najblaze receno katastrofalan. A kako i D3 i U2/UT2003 ne rade sa shaderima najnovije generacije a zna se da ce njihovi endzini biti korisceni u brdu igara koje dolaze posle njih kao zakljucak se namece da cemo mi promeniti bar jos po 1-2 karte dok se PS 2.0 ne implementira u potpunosti.
 
Samo pogledajte "najnovije" igre - Enter The matrix i GTA III Vice City, i videcete te super nove pixel i vertex shadere :)
 
Ma ljudi kada ce kod nas da dodje kod nas ta famozna 5900 kartica. I da li ce postajati u Ultra varijanti? :?:
 
Gidra85 je napisao(la):
Ma ljudi kada ce kod nas da dodje kod nas ta famozna 5900 kartica. I da li ce postajati u Ultra varijanti? :?:

I naravno koliko ce da bude evrica??? ;)
 
byMaX je napisao(la):
Samo pogledajte "najnovije" igre - Enter The matrix i GTA III Vice City, i videcete te super nove pixel i vertex shadere :)

Da, da, prste na sve strane :D BTW ne zna se koja je igra veci krsh.

Cekaju se Battle Mages, Morrowind: BloodMoon, D3, World Of Warcraft, Jk3, Galaxy Andromeda i sl. a ove smejurije koje se pustaju uz filmove da bi se zgrnule pare od naivnih zapadnjaka pustam niz vodu 8)
 
Morrowind koristi stari odnosno "stari" engine koji radi ok i na GF4Ti4200 i na veoma prosecnoj masini... World of Warcraft takodje koristi engine, unapredjeni, od WC3, koji radi na GF2Ti karticama... JKIII je unapredjeni Q3 engine :)

What else do you need? HL2, DoomIII? Nece to jos... bar dok svi ovde ne budemo imali karticu koja je po performansama u rangu Radeona 9800Pro! (Neki Radeon 10500 :)) sa RV450 cipom...
 
byMaX je napisao(la):
Morrowind koristi stari odnosno "stari" engine koji radi ok i na GF4Ti4200 i na veoma prosecnoj masini... World of Warcraft takodje koristi engine, unapredjeni, od WC3, koji radi na GF2Ti karticama... JKIII je unapredjeni Q3 engine :)

What else do you need? HL2, DoomIII? Nece to jos... bar dok svi ovde ne budemo imali karticu koja je po performansama u rangu Radeona 9800Pro! (Neki Radeon 10500 :)) sa RV450 cipom...

Ja nisam ni tvrdio da ce te igre koristiti najnovije pixel shadere vec sam naveo koje ce igre biti dobre, a da li ce imati shadere otom-potom.

Nego ne svidja mi se konstatacija "radi cak i na Ti4200" :D Pa dobro, a koja je to karta toliko iznad nje ? 9700 i ta klasa, i sta jos ? 9500Pro koji je brzi 2-5% izuzmemo li AA i AF ? Ta igra fino radi cak i na Radeonu 9000Pro, ukoliko se ne ide mnogo iznad 1024*768

Eh, da...kako ce bre World of Warcraft da koristi WC3 endzin, kad je u pitanju fpsoliki rpg, veoma nalik morrowind-u, tj. morrowind u WC univerzuzmu ??? Cini mi se da si se zeznuo i mislio na Frozen Throne, expansion za WC3.
 
OptiPlex je napisao(la):
...Eh, da...kako ce bre World of Warcraft da koristi WC3 endzin, kad je u pitanju fpsoliki rpg, veoma nalik morrowind-u, tj. morrowind u WC univerzuzmu ??? Cini mi se da si se zeznuo i mislio na Frozen Throne, expansion za WC3.

Pa kakve to veze ima sto ce igrica biti u prvom licu? Engine je engine, kao da je bitno gde je postavljena kamera.
 
E sto volite da trcite pred rudu samo da bi ispali pametni. Pogledaj Dusane slike iz jedne i druge igre pa onda pricaj. Ako i posle toga kazes da je isti engine ... :D E cinimi se da ste suvise otisli van teme...
 
Slazem se sa Mazijem da smo skrenuli sa teme.

Takodje se slazem sa Mazijem da bi Dusan trebao da vidi par slika :D...WoW izgleda lepse nego bilo koja fps igra trenutno (u pitanju je fps/frp/rpg veoma nalik morrowindu, da ne kazem njegov klon u Warcraft univerzumu). Ne postoji ni promil teorijske sanse da ona koristi WC3 endzin...

no nebitno, da se ne raspravljamo dalje oko beznacajnih stvari, koje ionako nisu tema topica

Pozdrav svima ;P
 
Naravno da sam video slike iz WOW, da li ste vas dvojica?
Likovi su slicni onima u WC3 (pre misija u onim uvodima, kada su zumirani), sa relativno malim brojem poligona (barem mi tako deluju, i u WC3 i u WOW), jedino sto su za razliku od WC3 sareniji, imaju vise tekstura. I okolina je malo bogatija nego u WC3.

Meni su recimo lepse odradjeni likovi u Rainbow6: Raven Shield nego u WOW. Moguce zato sto nikad u zivotu nisam video orka, trola ili neku slicnu kreaturu :)

Tako da bih se slozio sa Maxom da je u pitanju unapredjeni WC3 engine.

Jedina mana po meni je sto ce moci samo online da se igra.


I slazem se da je ovo dubok offtopic, mogli bi da se vratimo na temu.

Pozdrav.
 
Nazad
Vrh Dno