Šta je novo?

Fraud site---> VISA card = magarac ?

Hattala

Slavan
Učlanjen(a)
20.05.2007
Poruke
948
Poena
465
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Moze li mi neko reci da li postoji opcija da se prijavi fake online shop i da li moze da se kod Visa prijavi to ? Verovatno ne moze , al´ da pitam :) .

Zena zapela da na http://www.hairstyleshop.ch/swarovski-sonnenbrillen-c-99.html kupim cvike sa oooogromnim popustom i odmah joj kazem da je to nemoguce+ kontak je samo web forma kad se registrujes, plus nemaju ono AGB i slicno + .....

Ma jok , zena zapela samo sto ne kuka ,kako izmisljam samo da ne kupim.... :-devil-::eyebrows: ( imam iskustva u tome ) .

I sad kupim , 30 ojera cvike + 15 eura postarina iz CH za Nemacku + nekih 7,29 ojera koji se ne pojavljuju nigde samo vidim sa Visa skinuli 52,29 . Intesina Visa ( prepaid srecom ) .
Roba naravno nije stigla, pisao 3 puta preko interne forme za poruke ( od toga jedna poruka , poslednja, na socnom srpskom ...tradicionalne reci ,fino birane ) .


Posto je lova bila rezervisana i otisla, znam da mogu da se slikam , nego sta raditi u ovakvim situacjama.... prijaviti nekoj instituciji u CH ili banci ili ...
 
Vežeš tu karticu za paypal i tako plaćaš .

Sent from my x600 using Tapatalk
 
Ne moze . Primaju samo VISA,MASTERCARD .

Kupovina je obavljena jos 20og proslog meseca i jos nije stigla roba ,Nemacka je u pitanju . Ne odgovaraju na poruke nikako a i prilikom kupovine nista nisam dobio na email , ni potvrdu kupovine,bilo kakav email ...cak i kad su poslali nema DHL linka ni obavestenja ...
 
Ne moze . Primaju samo VISA,MASTERCARD .

Kupovina je obavljena jos 20og proslog meseca i jos nije stigla roba ,Nemacka je u pitanju . Ne odgovaraju na poruke nikako a i prilikom kupovine nista nisam dobio na email , ni potvrdu kupovine,bilo kakav email ...cak i kad su poslali nema DHL linka ni obavestenja ...

Idi do svoje banke popuni claim i tako ćeš rešiti problem, dostaviš korespodenciju kažeš da nisi primio robu i to ej to...trebalo bi da ti vrate pare.
 
Imam relativno slican problem. Neko vreme naručujem iz online shopa iz Francuske i sve je do sada bilo ok (upakovano u koverat, zaobilazi carinu), ali poslednje 4 pošiljke su katarstrofa:
- prve dve nisu opšte stigle! Nemam TN, free shipping.
- druge dve su stigle "ugažene" i proizvodi u njima oštećeni i neupotrebljivi
.

Sve sam ufotkao, jasno napisao prodavcu o kojim se naružbinama radi, koji datumi, koje nisam dobio a koji su stigli oštećeni i njegova reakcija je -- "nemam ništa s tim, nije moj problem, ja sam poslao, što je tako stiglo ili nije stiglo to je tvoj problem" - bukvalno tim rečima. U ToS-u sajta stoji da može da napiše claim 7 dana od prijema robe i da će poslati zamenu (refund nije opcija), stoji "100% customer satisfaction". U stvarnosti, oni od toga potpuno peru ruke. Platio sam MasterCard-om preko procesora HiPayWallet, na koji me je sajt preusmerio. HiPayWallet ne prihvataja PayPal, samo Visa, MasterCard i Maestro.

Vrednost izgubljenih i oštećenih pošiljki je 200€. Pošto me prodavac koji je pravno lice ne šljivi i vrlo grubo piše ("ako ti ovu uslovi ne odgovaraju kupi na drugom mestu", "ništa neću opet da šaljem"), koje su moje realne mogućnosti da povratim novac jer sa njim ne mogu da se dogovorim, iako sam se pozvao na ToS.

Kod slanja dostupne su opcije:
- WORLDWIDE FREE SHIPPING (no tracking, no warranty)
- FREE SHIPPING WITH TRACKING (tracking and insurance)
Birao sam prvu.

Poenta je: platio sam uslugu, nisam dobio ono što sam platio. On kaže "kriva je pošta za sve, nemam veze sa time". Da li je greška i moja? Na sajtu nigde nije objašnjeno kakvo je to osiguranje. Kako se to realno rešava u praksi?

Unapred zahvalan!
 
Ako si platio PP-om, mozes nesto.
Ako si platio karticom - pozdravi se sa novcem.
 
Banka neće mrdnuti prstom, za njih je ta transakcija završena.

Možda možeš nešto uraditi kontaktiranjem HiPayWallet-a, preko kojeg je išla transakcija.
 
^ Baš ste me usrećili. Platio sam MC-om, napisao sam, PayPal ne primaju. Znači banka neće mrdnuti prstom, iako je prodavac prekršio sopstveni ToS?

Kada sam u temi Telenor Banka pisao o problemu što su mi naplatili transakcije koje nisam OTP autorizovao, napisali su mi sledeće:

Takodje, značio bi nam podatak da li na sajtu stoji jasno obaveštenje u kom roku je trgovac dužan da Vam dostavi robu ili uslugu, na osnovu toga bismo pokrenuli reklamaciju usled neisporučene robe ili usluge.
Takodje, svaka dodatna informacija u vezi sa navedenim transakcijama, sajtu na kom ste vršili plaćanje bi nam bila od velikog značaja za pokretanje reklamacije.

Možda mogu da se pozovem na ovaj boldovani deo?

Kontaktirao sam HiPayWallet i napisao im sledeće:

I made lots of payments over your service to the same seller. However, I recently didn't receive two packages and two later packages were received smashed/unusable. I contacted their online store, but they simply didn't care, arrogantly: "it's not our problem but yours", even though I've been shopping at their store for a year as a returning customer. They refuse to resend the ruined and missing items and also refuse to issue refund which is really not ok.

Is there a way to chargeback these payments? Please tell me what you can do.

Bellow is the summary of my last payment with all information you might need.
 
Za pakete koje nisi dobio, mozes nesto, to zavisi od toga ko se nadje u lancu.
Za ove smashed sam mislio ne mozes nista.

Ono "100% customer satisfaction" ako navedes negde kao razlog, bices na pocetku otkacen, to je cist trik. Ili je definisano sta znaci, a nece znaciti nista, ili nije definisano, pa ti ne znaci nista ;)
 
Poslednja izmena:
Koji je sajt uopste?
 
Ajmo ope iz pocetka ako niste dobili robu ili ste prevareni ili slicno tome ako ne mozete da problem resite sa prodavcem idite u banku i pokrenit reklamaciju. Uglavnom se resavaju pozitivno.
 
Za pakete koje nisi dobio, mozes nesto, to zavisi od toga ko se nadje u lancu.
Za ove smashed sam mislio ne mozes nista.

Ono "100% customer satisfaction" ako navedes negde kao razlog, bices na pocetku otkacen, to je cist trik. Ili je definisano sta znaci, a nece znaciti nista, ili nije definisano, pa ti ne znaci nista ;)
Evo šta piše u ToS. Ali već su me otkačili preko mejla ("nije naš problem, ako vam se ne sviđa, ne morate da kupujete od nas"), mislim da mogu 100x da pozivam na njihov ToS kad nemam autoritet koji će da presudi (kao što su to PP ili AliExpress), zar ne?
We offer a 100% satisfaction promise. If for any reason you are not happy with your shipment, we will replace the product in question. We do not offer refunds. ANY CLAIMS MUST BE MADE WITHIN 7 DAYS OF DELIVERY, NO EXCEPTIONS.
Za smashed paket sam napisao claim sa slikama čim sam ga dobio. Ništa ne piše za pakete koji ne stignu.

* * *

Chatovao sam sa TB, evo šta su mi napisali:

Ukoliko niste bili u prilici da prigovor rešite sa trgovcem,svakako je sugestija da rešavanje preuzme banka u vaše ime.Zamoliću vas da kontaktirate kolege na 063/9005 sa registrovanog mobilnog broja radi detaljnije provere

Banka u vaše ime vrši reklamaciju i očekuje dqalje korake.U međuvremenu mi vas svakako obaveštavamo o koracima koji slede. Do sada nismo imali poteškoća u reklamacijama...

* * *

Prehodno sam napisao da su kod slanja dostupne opcije:
- WORLDWIDE FREE SHIPPING (no tracking, no warranty)
- FREE SHIPPING WITH TRACKING (tracking and insurance)
Birao sam prvu, da li sam možda time zepečatio sudbinu jer piše "no warranty"? U ToS-u se insurance i warranty ne spominju, kao ni bilo gde na sajtu, nigde ne piše šta insurance pokriva. Da li pokriva pakete koji ne stignu? Oštećene pakete? Kako to nisam znao, nisam ni birao drugu opciju.

* * *

HiPayWallet (procesor plaćanja) mi je odgovorio:
Regarding your refund request, we remind you that, HiPay Wallet is only payment solution offered by merchant sites to sell their goods and services. Your payment has been made and collected by the merchant.
We therefore have no power over the sums of money collected by the merchant, when making sales.
The merchant is required to provide you with a customer service; therefore we invite you to contact the store, regarding your application.
 
Uh, pa možda smo te bespotrebno obeshrabrili. :) Nisam očekivao da će banka biti spremna da se zauzme, ja sam bio jednom u sličnoj situaciji i rečeno mi je samo da mogu da se slikam. Ali nije bila Telenor Banka posredi.

Javi ovde kako napreduje ta reklamacija preko TB.
 
Nazad
Vrh Dno