i odabrati spot metering
Hm, a jel imas fore za bracketing?
Stativ i udi auto il manual bracketing, daj razlicitu ekspoziciju za nebo/sunce, razlicitu za brod...
I posle samo zeru PS....
Takve slike znaju biti stvarno dobre...
Pa slikas zapravi istu sliku sa razlicitim settinzima i posle u PShopu iz laganini spojis....
Ne razumem to bas pretapanje, nisam mislio morfing...
Možeš samo da ublažiš, ali ne i da rešiš problem. Ako ti aparat podržava RAW format eksponiraj tako da ti što manji deo slike izgori (bude presvetao). Kasnije u obradi RAW slike imaš opcije da izvlačiš detalje iz tamnijih delova, da probaš izgorele delova da vratiš koliko je moguće itd...
U ovakvim slucajevima moze da pomogne samo blic ili eventualno zilberica. Naravno, uvek pucaj raw da mozes eventualno malo da korigujes.Evo primer.Zgrada iza je pre eksponirana.
Pokusacu ovo sa raw-om,mada bih voleo da mogu da puno ne caprkam po ps
Evo primer.Zgrada iza je pre eksponirana.
Pokusacu ovo sa raw-om,mada bih voleo da mogu da puno ne caprkam po ps
to sto ti hoces je neizvodljivo. aparat za jednu sliku moze da postavi samo jednu ekspoziciju, tako da je neizbezno da nisu svi delovi slike pravilno eksponirani. nemoguce je pravilno eksponirati jedan predmet koji je u senci, i drugi koji je obasjan suncem. moras da odlucis sta ti je bitno na slici. blic pomaze kod bliskih predmeta, ali daje neprirodnu boju predmeta koji su njime obasjani.
a bracketing je pucanje 3-5 slika sa razlicitim ekspozicijama, blendom ili white balace, a kasnije te slike u PS spojis u jednu. ali to je izvodljivo samo sa nepomicnim predmetima.
kvalitetan HDR snimak mozes izvuci:
- ako imas aparat koji ima bracketing funkciju, rucno nemoj ni da pokusavas
- da aparat bude apsolutno fiksiran
- da cela scena koju slikas bude potpuno nepomicna
- da znas da odradis posao u PS.
sve u svemu, potpuno neupotrebljiva tehnika snimanja u realnim uslovima. primenljiva je samo u studijskim uslovima, tako da ti ni najmanje ne resava problem
sve u svemu, potpuno neupotrebljiva tehnika snimanja u realnim uslovima. primenljiva je samo u studijskim uslovima, tako da ti ni najmanje ne resava problem
Aj' kad sledeci put odlucis da se bavis prosvetiteljstvom, prethodno se malko informisi...
http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=39017
Ako pucas iz ruke, okini JEDAN RAW, ali da bude malo podeksponiran, tako da nema pregorelih delova, razvij ga kao vise TIFFova sa razlicitom ekspozicijom, onda spoji u HDR, i to je to. Naravno bez budzenja mikrokontrasta itd.. Znaci samo povecas dinamicki opseg fotke.
Nesto slicno mozes da dobijes sa S/H, ali jpeg gubi dosta detalja.
Ali to nije resenje tvog problema. u slucajevima gde imas jako kontrasvetlo, bez dodatnog osvetljenja neces moci da uradis mnogo. Pokusaj da izaberes najbolju mogucu pozadinu za fotku, nemoj samo da obracas paznju na predmet koji fotkas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari