Šta je novo?

Fotoaparat do 250€

SeeBeen

Jež
Učlanjen(a)
10.01.2005
Poena
680
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD ThreadRipper 3960X
Matična ploča
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha
RAM
8x8GB Corsair Vengeance RGB Pro @ 3600MHz
GPU
MSI GeForce RTX 3090
Storage
4x Samsung 980 Pro 1TB
Zvuk
Integrale + Logitech Z-5500
PSU
Asus ROG Thor 1200W
Kućište
Lian Li PC-011D XL
Monitor
3x 27"
Miš & tastatura
ZSA Moonlander + Logitech MX Master 3
Laptop
MBP 14 M1
Mobilni telefon
Samsung S22 Ultra
Pametni uređaji
Smartwatch
Steam
coola_m
Pristup internetu
  1. Optički internet
Trebalo bi da kupim digitalni fotoaparat i imam oko 250 ******* za to. Potpuni sam laik za digitalne fotoaparate, pa ako bi ste bili ljubazni da mi preporucite neke modele koje vi mislite da su dobri, sa prednostima i manama.

Unapred hvala.

P.S Navedite sta je najbitnije kod kupovine fotoaparata!

Morash da nam kazesh shta ti je najbitnije kod fotoaparata pa cemo ti mi reci koji je aparat najbolji 🙂

Poslednja izmena:
Da slike imaju dobru rezoluciju 12x10+, da slike budu dobre i u polumraku, da ima anti-red-eye opciju. Pristojan LCD i dobar opticki zum (6x+).

Hmmm, meni aparat treba za svakodnevnu upotrebu, nista poluprofesionalno. Pa sigurno postoji neki dobar aparat oko 250e (10e +-)

F31fd ili F30 jedini, ako ćeš da slikaš u polumraku.

S6500fd ako nije bitno da staje u džep, a ima i lep zum. 🙂

U džep staje i Nikon L5, ima odličnu stabilizaciju, nije skup, prolazi u polumraku, ali ako nemaš pokretne predmete, tj. ljude u istom. Za ambijente i pejsaže odlično.

Chovek bi 6+ zoom 😉

Aj da se ja malo umesham ,vredi li Ixus 800 260 evra,ili je bolje "otvoriti" se josh "malo" i uzeti Ixus850?
I ima li neka bolja preporuka za taj novac?

Bitno je da bude mali i da ima veeeeeliki ekran😀

@Coola : ja bih preporučio Fuji s5700 - komplet sa baterijama, punjačem, 1GB SD i torbicom - izadje oko 250e . (10X optički , 7.1MP , ISO do 1600 . . . jedino što nije kompaktne klase )