Šta je novo?

Final Fantasy Versus XIII (PS 3 Exlusive)

imaju oni i drugih igara koje bi itekako bilo zanimljivo videti na PS3 - novi Vagrant Story ili Parasite Eve na primer.

Ili recimo Bushido Blade HD :D

Naježim se na samu pomisao kako bi to moglo da ispadne :)
 
Poslednja izmena:
pa napraviš od toga MMORPG :D
 
O cemu pricas, kojim pljuvanjem? Samo kazem da nije stopostotno da je ovo PS3 ekskluziva, zabole me skroz da li jeste ili nije..
 
Do sada je bila i nema nikakvih naznaka da neće biti i dalje.
 
Mali off, al necu da otvaram novu temu.
Koji FF za PS 2 mi preoporucujete ? Gledao sam malo FF X, igra traje 240h ? Jel moguce da je tako dugacka ? Nekako mi se vise svidja FF XII, zbog drugacijeg combat sistema.
 
Mali off, al necu da otvaram novu temu.
Koji FF za PS 2 mi preoporucujete ? Gledao sam malo FF X, igra traje 240h ? Jel moguce da je tako dugacka ? Nekako mi se vise svidja FF XII, zbog drugacijeg combat sistema.

Uf to je malo previse. Mozes da je predjes i za 24 ako bas brzas i ako se ne trudis da uradis sve i svasta. FF igre uglavnom uvek imaju neke skrivene bosove i oruzja, iteme i slicno. Tajni bossovi su obicno mnogo jaci cak i od zadnjeg bossa u igri, tako da sve zavisi da li zelis da se cimas sa tim. Ja mislim da mi je trebalo oko 40 ili 50 sati. Ako ces igrati desetku pokusaj da nadjes UNDUB-ovanu verziju (tj. sa japanskim glasovima) jer su mnogo bolji japanski glasovi od engleskih.
 
Pa znam da ima side questova u svakom u RPG-u, pa i u FF.
Ma koji japanski glasovi, jedva ih razumem i na engleskom. :D
Koji je vama deo bolji FF X ili FXII ? Vidim da je FF XI bio online i ne bas nesto popularan.
 
Ili recimo Bushido Blade HD :D

Naježim se na samu pomisao kako bi to moglo da ispadne :)


*** tek sam sad video ovaj epic post !!!

To bi *****alo sve zivo sto postoji danas !!!

FFXI je izuzetno popularan u japanu , sto govori da se igra i posle bogaoca godina , i isto se najavljuje za FF XIV.
Japanske glasove ljudi biraj jer je nivo glume drasticno veci kod Jap voiceovera , dok za englesku verziju najcesce biraju neke failove koji ce da odrade posao za 1L rakije ili jedan odlazak kod lekara na generalku...
 
Mali off, al necu da otvaram novu temu.
Koji FF za PS 2 mi preoporucujete ? Gledao sam malo FF X, igra traje 240h ? Jel moguce da je tako dugacka ? Nekako mi se vise svidja FF XII, zbog drugacijeg combat sistema.

Moze da traje 240 sati...mislim da moze i vise! Jedan lik koji je prelazio al bukvalno do svakog detalja, trebalo mu je koliko se secam 400 sati! :d
Ali kad se uzme u obzir da je tada taj covek bio u zatvoru onda mu i ne zameram sto je igrao tako dugo! :D

Meni je trebalo otprilike nekih 60 sati.
 
Vecina Final Fantasy igara ukoliko zelis da predjes 100% nudi ti lagano preko 100sati igranja , ja sam Final Fantasy X Internacional igrao oko 97 sati (i dalje mi fale neki delovi za 100% ) dok je XII zbog svog potpuno drugacijeg sistema funkcionisanja bio pomalo chudan i nije se bas lepo proveo kod ljubitelja FF serijala
 
Koji je vama deo bolji FF X ili FXII ? Vidim da je FF XI bio online i ne bas nesto popularan.

Po meni je mnogo bolji FFX bas zbog sistema borbe. Ali dobro, ja sam navikao na "old-school" sistem, zavisi sta tebi vise odgovara. Jedino u FFX glavni lik malo iritira ali je prica ok.
Nekako su mi u FFXII malo nepotrebno iskomplikovali stvari vezane za borbu. Mozes rucno da zadajes komande a mozes sve da ostavis na "automatici" s tim da predhodno definises akcije koje ce se "trigerovati" pod odredjenim uslovima. FFX ima gotovo isti sistem kao FFI. Svaki igrac ima svoj red, imas beskonacno mnogo vremena da zadas komandu. Mozda na prvi pogled deluje dosadno ali opet zavisi sta kome odgovara.
Negde sam video da je medju fan-ovima FFa XII najomrzeniji valjda bas zbog same borbe...
 
Koji je vama deo bolji FF X ili FXII ? [/QUOTE]

ja bih ti preporucio da odigras oba nastavka ako imas vremena. Iako nisu ni blizu po kvalitetu kao FF 7 i 8 opet su dobre igrice i sigurno su mnogo kvalitetnije od konkurencije. Ja sam FF 7 igrao kad je izasao (pre desetak godina) i mogu da kazem da bolju rpg igricu nisam imao priliku da igram
 
Final Fantasy Versus XIII director Tetsuya Nomura has informed the folks over at Famitsu magazine that the eagerly awaited PS3 exclusive may not show its face at E3 due to recent development changes.

Apparently these changes pertain to the World Map, which originally featured a miniature version of protagonist Noctis running around in a similar vein to a previous title in the franchise. The team later changed this segment to resemble a style seen in another unknown Final Fantasy title.

As a result, the game may not make an appearance at the mammoth trade show later this year. Nomura previously commented that the game would show up at E3 providing the development team was “quick enough.”
 
Meni ovo ne lici ni na Cocun ni na Gran Pulse ?!

versus-01.jpg

versus-02.jpg
 
info iz zadnjeg Famitsu-a
Game will be at TGS with some new announcements. There's new screenshots showing new in-game locations.

New screens show a Shinjuku-like environment, endless wilderness, a gas station. Screens are real time.

Nomura about the game's world, "If you try to go all the way to the end, it's truly far."

Nomura on Versus XIII:

- All the screenshots in the interview are captured from the game running in real time.
- The movement of the clouds in the game are controlled by the physics engine in the game.
- The game employs an open field concept, so you can travel anywhere except into mountains.
- The encounter system is a mix of random and visible encounters? (Confusing point, the blog doesn't seem clear either.)
- Battles are seamless. The only loading in the game will occur when moving between very large areas. They're aiming for the ultimate in seamlessness.
- Objects along the paths of roads can be destroyed.
- Most people will not believe their eyes when they see the high quality of the battles in motion.
- The staff are highly motivated now.
- There will still be improvements and more polish on the visuals made, the visuals in the screens are the game running at the moment.

- You'll be able to use a car as promised. You can exit it and move on foot at any time as well.
- Enemies will be visible on the field, and while some enemies are wandering around, others will suddenly appear and surprise you. (This clarifies what the random and visible comment meant, and it also confirms that game will be similar to FFXII in that sense.)
- Nomura says they're planning for a big unveiling of Versus at some point, but he doesn't really give any deadline for it.
- There will be some announcements at TGS of titles which have not been revealed at all yet.
 
Loze,loze....
Nomura: Versus' graphics are unbelievable
Posted on June 23, 2010 by Nick


A notable no show from this year's E3 Expo was Final Fantasy Versus XIII, the highly anticipated next chapter in the Fabula Nova Cyrstallis series. Though Final Fantasy XIII hit Western shores earlier this year, Square Enix was mum on the PS3-exclusive follow up at the event last week.

Not to worry, though - the latest issue of Dengeki PlayStation confirms that fans will see more from the title soon at the upcoming Tokyo Game Show. The publication showed off a few new environments and teased a couple new features.

The highlight seems to be the game's new battle system. The encounter system uses a mix of random and visible encounters that are integrated seamlessly into the exploration aspect of the game. The graphics further enhance the combat, with Nomura confidently stating that most people will not believe there eyes when the see the high quality of the battles in action.

Additionally, Nomura states the team is improving the graphics before the game hits shelves. With the release of XIII off their plate, the team is going to work with renewed motivation.

Fans can look forward to seeing FFVSXII, as well as Parasite Eve 3rd Birthday and Agito XIII at TGS 2010, which is slated for Sept. 16 to Sept. 19.
 
Hvala bogu, nema Vanile da stenje , yebo je onaj ko je smislio!

Don’t expect Versus to be filled with the same generic, JPop inspired, unbearable, cheesy-to-annoying cast of characters that was ever found together in the same video game like FFXIII. This kind of lineup may be tolerated and overlooked by fan boys of the series but I don’t know how Square Enix expected those new to Final Fantasy, (generation XBox ) to tolerate such. Fortunately, the cast of XIII Versus won’t be plagued by this problem.

http://thesilentchief.com/2010/06/2...or-a-multiplatform-game-than-ffxiii-ever-was/

Od ove igre ocekujem da bude ono sto je FFXIII trebao da bude, mnogo veca sloboda, da moze ceo party da se kontrolise u borbi, bez japanskih *****luka.
Ne kazem sad da je FFXIII losa igra, ali mogla je biti jedna od najboljih ikada da je odradjena ozbiljnije, jer je prica jedna od najboljih po meni ikada.
 
Mislim da je tu vise problem u engleskom voiceoveru... Sve anime koje sam gledao mnogo bolje zvuce na japanskom... A kad Ameri odrade sinhronizaciju onda obicno ispadne bezveze i prenemaganje... Zato mi je zao sto FFXIII nema opciju da odaberes japanski jezik, a titl na engleskom :D
 
FF 13 i nema toliko losu sinhronizaciju koliku je na primer imao FF X. Jedva sam odigrao desetku, Tidus je imao glas kao zena. Mislim da je generalno svaka sinhronizacija losa i da uvek treba da se ostavi opcija da igrica bude na japanskom... Sto se tice anima u potpunosti se slazem sa tobom, Ameri znaju da ih bas upropaste. Razlika je tolika da ti se ponekad cini da gledas dve potpuno razlicite stvari...
 
*** ja ne podnosim japanski jezik, a ni njihovu mangu, tako da svi izleti ka tome u FF igrama me jako nerviraju.
Ipak sam ljubitelj Western RPG igara. A to i jeste FF dobrim delom.
 
FF 13 i nema toliko losu sinhronizaciju koliku je na primer imao FF X. Jedva sam odigrao desetku, Tidus je imao glas kao zena. Mislim da je generalno svaka sinhronizacija losa i da uvek treba da se ostavi opcija da igrica bude na japanskom... Sto se tice anima u potpunosti se slazem sa tobom, Ameri znaju da ih bas upropaste. Razlika je tolika da ti se ponekad cini da gledas dve potpuno razlicite stvari...

Cinjenica je da sve te japanske RPG igre kasnije izlaze kod nas, tj na zapadno trziste, bas zbog sinhronizacije...Dok se sve to odradi kako treba prodje 2-3 meseca.

I onda jos da ostave na japanskom je malo glupo, kome je stalo da igru slusa na japanskom neka uzme japansku verziju! Ali onda je moguce da nista nece razumeti... :D
 
Meni za sve japanske igre vazi pravilo: japanski jezik + engleski titlovi = pobeda.


Jedini izuzetak od ovoga mi je Metal Gear serijal.
 
Meni za sve japanske igre vazi pravilo: japanski jezik + engleski titlovi = pobeda.


Jedini izuzetak od ovoga mi je Metal Gear serijal.

Potpuno se slazem sa tobom!

Joooj, samo kada pomislim da kuci imam MGS za PS1 na kom je sinhronizacija uradjena na nemackom...ono je strava i uzas! Mislim da gore od onoga ne postoji! :d
 
Potpuno se slazem sa tobom!

Joooj, samo kada pomislim da kuci imam MGS za PS1 na kom je sinhronizacija uradjena na nemackom...ono je strava i uzas! Mislim da gore od onoga ne postoji! :d
I ja sam imao MGS na njemachkom:D:d.
Sa druge strane poshto se podigla prashina oko Killzone 3, odluchio sam da odigram drugi dio i zanimljivo da u zagrebachkom Gameplayu apsolutno preporuchuju da se KZ2 odigra na njemachkom i narochito na ruskom....
 
Nije mi jasno kako mozete da svarite japanski jezik, pricaju kao da su na WC solji. :D
Nemacki je isto odvratan jezik, ali jako koristan ko ga zna.

Sta mislite kakav ce biti ovaj Versus ? Posto ga radi tim koji je radio Kindom Hearts (tako nesto), a ja ne znam nista o tim igrama.
Ocajnicki je potrebno malo vise slobode na mapama i upravljanje celim partyem.
 
Nazad
Vrh Dno