1.3 pach donosi mnogo novina.
PS 3.0 je generalno po izgledu isti kao i 2.0, ali SM 3.0 nije samo Pixel shader.
Problem sa 5.1 zvukom je i dalje izrazen. Po difoltu kvalitet slike je degradiran u odnosu na 1.0 i to u svakom pachu. Npr u odnosu na 1.0 iscrtavanje udaljene vegetacije je mnogo manje zahtevno, a kvalitet prikaza je ovim delimicno smanjen. Vidi po forumima koje komande vracaju ovakve sitnice na vrednosti iz 1.0. npr za ovo sa udaljenom vegetacijom treba u config.sys fajlu pomocu notepada promeniti e_vegetation_sprites_distance_ratio sa vrednosti 1 na 100.
Jedna odlicna stvar koju donosi 1.3 pach je HDR rendering koji znatno podize kvalitet slike ( subjektivna ocena ), ali i jede hardverske resurse. Zna da namuci GT i u 1024x768 uz vece vrednosti za AF. Da bi ukljucio HDR moras iskljuciti AA i u gore pomenutom file-u promeniti red r_HDRRendering = "0" na vrednost od 1 do 11 ( vecina preporucuje 7 ili 3 ). U pocetku ce ti se sve ciniti da je samo bljestavo ali slika je generalno mnogo bolja. Svakako vredi probati.