pixell
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.02.2006
- Poruke
- 2,436
- Poena
- 380
Problem ima rođaka a priča je sledeća:
Ona koristi Facebook (u daljem tekstu FB) skoro četiri godine. Naravno, ima gomilu slika i svakojakih gluposti (ceo život, po njenim rečima).
Neko joj je hakovao nalog pre dvadesetak dana. Od sigurnosnih stvari i zaštita, naravno, nije ništa postavila (mobilni, alternativni mail...) a pristup Hotmail malogu uz pomoć kojeg je i registrovala FB nalog naravno nema, jer je zaboravila lozinku koju je postavila pre četiri godine.
Priča ide dalje. Kada se unese korisničko ime i lozinka (važeća pre hakovanja) FB je obavesti da je lozinka promenjena xx. Oktobra uz pitanje da li se seća promene. Naravno, kada se klikne na Ne, dobija se ekran da se resetuje lozinka ili zaključa nalog. Prilikom pritiska na 'Reset my password', wizard nastavlja dalje sa upitom o resetovanju lozinke slanjem koda ili konformacije na e-mail. Pošto dotična ne zna više lozinku za taj e-mail klikne na 'No longer have access to these?', dobija se 'How can we reach you?' prozor gde se unosi nova e-mail adresa nakon koje se dobija mogućnost otključavanja naloga uz pomoć tri bliska prijatelja (izaberu se tri prijatelja kojima FB pošalje kodove pa onda oni javljaju telefonom te kodove osobi koja je tražila resetovanje koja opet unosi iste u traženi obrazac.
E ovde nastaje problem. kada se na tom prozoru za otključavanje naloga uz pomoć tri prijatelja klikne na 'Continue' FB izbacuje poruku:
Nešto što sam već prošao. Odnosno to je i bila polazna tačka.
I tako u krug...
Pošto sam ja uzeo na sebe da joj pomognem da povrati kontrolu na FB nalogom evo šta sam do sada uradio:
- probao da pristupim sa više IP adresa uključujući i njenu.
- pročtao svaki deo sekcije www.facebook.com/help
- prošao kroz proceduru kompromitovanog naloga na adresi facebook.com/hacked
- prošao kroz proceduru 'report login issue' i nakon toga primio generički mail na alternativnoj (naknadno dostavljenoj) e-mail adresi koji uopšte nije pomogao.
- poslao mailove sa precizno opisanim problemom i sa screenshot-om na adrese: [email protected], [email protected], [email protected] i [email protected]. Na sve mailove je odgovoreno generičkim mail-om sa [email protected]
- kliknuo na bukvalno svaki link tokom procesa resetovanja lozinke da bih se uverio da sve radim kako treba.
Očigledno je da taj koji je "hakovao" nalog tj. ulogovao se na njen nalog i promenio lozinku isto tako i zaključao nalog. Ili je rođaka to uradila pokušavajući da resetuje lozinku (nisam ja, života mi...).
Na raznim forumima sam video primere gde FB traži od korisnika da pošalje neki identifikacioni dokument koji dokazuje da je ta osoba koja traži pristup zapravo osoba koja tvrdi da jeste ali nisam uspeo da dođem do tog dela. To bi pomoglo jer imam fotokopije (fotografije) njenih isprava.
Kao neko ko teško odustaje ne želim da sada dignem ruke od svega ali mi se čini da FB nema nikakvu korisničku podršku. Nema žive osobe kojoj bi mogao da uputim mail sa objašnjenjem na osnovu koje bi dobio rešenje problema ili ticket ili bilo šta.
Ima li neko od vas kolega forumaša bilo kakvu ideju šta je činiti dalje? Da li neko od vas ima neko poznanstvo u toj virtuelno - socijanoj tvorevini koje bi bilo od pomoći a koga bih mogao da kontaktiram?
Failure is not an option!
Ona koristi Facebook (u daljem tekstu FB) skoro četiri godine. Naravno, ima gomilu slika i svakojakih gluposti (ceo život, po njenim rečima).
Neko joj je hakovao nalog pre dvadesetak dana. Od sigurnosnih stvari i zaštita, naravno, nije ništa postavila (mobilni, alternativni mail...) a pristup Hotmail malogu uz pomoć kojeg je i registrovala FB nalog naravno nema, jer je zaboravila lozinku koju je postavila pre četiri godine.
Priča ide dalje. Kada se unese korisničko ime i lozinka (važeća pre hakovanja) FB je obavesti da je lozinka promenjena xx. Oktobra uz pitanje da li se seća promene. Naravno, kada se klikne na Ne, dobija se ekran da se resetuje lozinka ili zaključa nalog. Prilikom pritiska na 'Reset my password', wizard nastavlja dalje sa upitom o resetovanju lozinke slanjem koda ili konformacije na e-mail. Pošto dotična ne zna više lozinku za taj e-mail klikne na 'No longer have access to these?', dobija se 'How can we reach you?' prozor gde se unosi nova e-mail adresa nakon koje se dobija mogućnost otključavanja naloga uz pomoć tri bliska prijatelja (izaberu se tri prijatelja kojima FB pošalje kodove pa onda oni javljaju telefonom te kodove osobi koja je tražila resetovanje koja opet unosi iste u traženi obrazac.
E ovde nastaje problem. kada se na tom prozoru za otključavanje naloga uz pomoć tri prijatelja klikne na 'Continue' FB izbacuje poruku:
Kod:
Sorry, your account isn't available. Your account is temporarily unavailable. Regain access by logging into your account from your computer's web browser: http://facebook.com/
Nešto što sam već prošao. Odnosno to je i bila polazna tačka.
I tako u krug...
Pošto sam ja uzeo na sebe da joj pomognem da povrati kontrolu na FB nalogom evo šta sam do sada uradio:
- probao da pristupim sa više IP adresa uključujući i njenu.
- pročtao svaki deo sekcije www.facebook.com/help
- prošao kroz proceduru kompromitovanog naloga na adresi facebook.com/hacked
- prošao kroz proceduru 'report login issue' i nakon toga primio generički mail na alternativnoj (naknadno dostavljenoj) e-mail adresi koji uopšte nije pomogao.
- poslao mailove sa precizno opisanim problemom i sa screenshot-om na adrese: [email protected], [email protected], [email protected] i [email protected]. Na sve mailove je odgovoreno generičkim mail-om sa [email protected]
- kliknuo na bukvalno svaki link tokom procesa resetovanja lozinke da bih se uverio da sve radim kako treba.
Očigledno je da taj koji je "hakovao" nalog tj. ulogovao se na njen nalog i promenio lozinku isto tako i zaključao nalog. Ili je rođaka to uradila pokušavajući da resetuje lozinku (nisam ja, života mi...).
Na raznim forumima sam video primere gde FB traži od korisnika da pošalje neki identifikacioni dokument koji dokazuje da je ta osoba koja traži pristup zapravo osoba koja tvrdi da jeste ali nisam uspeo da dođem do tog dela. To bi pomoglo jer imam fotokopije (fotografije) njenih isprava.
Kao neko ko teško odustaje ne želim da sada dignem ruke od svega ali mi se čini da FB nema nikakvu korisničku podršku. Nema žive osobe kojoj bi mogao da uputim mail sa objašnjenjem na osnovu koje bi dobio rešenje problema ili ticket ili bilo šta.
Ima li neko od vas kolega forumaša bilo kakvu ideju šta je činiti dalje? Da li neko od vas ima neko poznanstvo u toj virtuelno - socijanoj tvorevini koje bi bilo od pomoći a koga bih mogao da kontaktiram?
Failure is not an option!