Šta je novo?

extrakcija textura iz igara...kako?

Ji 4Tze

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
09.04.2001
Poruke
5,572
Poena
845
moze li, recimo iz igara kao Battlefield1942?
iz quake3 based igara nije problem, ali directX igre nikako..
ima li neko ideju?
nekako da se 'presretne' textura kad se load-uje u endzin? :beat:
 
a ja bas hteo da se napravim pametan sa Quake engine-ima ... Ovo ono, modifikovanje dll-ova, ludilo ... ;) :) :) :)
 
Za GTA3 postoji img tool, kojim je moguce iz fajla koji sadrzi texture i modele dotiicne "vaditi" ,pa prepraviti i pomocu istog programa vratiti ih nazad.
Uz img tool obavezno ide i z modeler, koji kako vec i zakljucujes iz naziva sluzi za modeling i konverziju npr .3ds fajlova u fajlove prepoznatljive nekoj od podrzanih igara.

Nadam se da sam bio od neke pomoci:)

Poz
 
Vecina igara ima sopstvene formate za skladistenje textura ili za kontejner fajlove u kojima su smestene i kompresovane texture. Da bi raspakovao neku ovaku moras da imas njen sdk. Ili da budes strasno dobar programer/cracker pa da sam provalis format.
Trazi po internetu ime igre pa reci: sdk, modding, editing...
 
alokiN je napisao(la):
Za GTA3 postoji img tool, kojim je moguce iz fajla koji sadrzi texture i modele dotiicne "vaditi" ,pa prepraviti i pomocu istog programa vratiti ih nazad.
Uz img tool obavezno ide i z modeler, koji kako vec i zakljucujes iz naziva sluzi za modeling i konverziju npr .3ds fajlova u fajlove prepoznatljive nekoj od podrzanih igara.

Nadam se da sam bio od neke pomoci:)

Poz

Gde ima taj tool?
 
alokiN je napisao(la):
Za GTA3 postoji img tool, kojim je moguce iz fajla koji sadrzi texture i modele dotiicne "vaditi" ,pa prepraviti i pomocu istog programa vratiti ih nazad.
Uz img tool obavezno ide i z modeler, koji kako vec i zakljucujes iz naziva sluzi za modeling i konverziju npr .3ds fajlova u fajlove prepoznatljive nekoj od podrzanih igara.

Nadam se da sam bio od neke pomoci:)

Poz
hmm, svakako hvala na informaciji, ali jurim neki dobar FPS naslov kod koga bi to bilo moguce...GTA3 mi ne odgovara...
Yu_Skywalker je napisao(la):
Da bi raspakovao neku ovaku moras da imas njen sdk
da ne znas da li negde ima za batlefield1942 sdk?
ili za ut2k3?
 
Uz ut2k3 se instalira i editor koji moze da exportuje texture u DDS formatu.
Da bi DDS (direct draw surface) ucitao u Photoshop treba ti nvidiin plugin koji se nalazi na http://dwl.xbox-scene.net/~xbox/xbox-scene/tools/development/dds.rar

Pozdrav
 
@Mazi doticne alatke sam presnimio od komse, a mislim da ih je on skinuo sa sledecih sajtova http://www.gta3.net/ ,a probaj i http://www.gta3zone.de/
 
za q3 imas pakscape,koji otvara .pak fajlove,gde imas i texture
poz
 
Ji 4Tze je napisao(la):
tnx boby63, ovo je za pocetak vise nego interesantno, nadam se da ce UT editor skapirati SplinterCell..
Nemas nigde boljih textura od UT2003, 1024 X 1024, visokog kvaliteta.
Za SplinterCell ne verujem, to je drugi engine. Editor iz UT3 cak nece da cita fajlove iz U2, ali U2 ima svoj editor koji na zalost nema export, ali uvek mozes da uradis print screen kada ti se texture nadju na ekranu editora.
Pozdrav
 
Unreal engine je koriscen za neke ozbiljnije arhitektonske vizuelizacije, u smislu prezentovanja prostora, ali ne secam se vise detalja.
Ja sam probao, ali meni za moje potrebe tada nije zavrsavalo posao.

To je vise za objekte poput hala kao sto je Limes i sl. gde se obilazi veliki prostor....

Uglavnom, posto se uradi Radiosity i spakuju teksture (automatski) sledi konvertovanje u Unreal format i test "nivoa"
 
Mica je napisao(la):
Unreal engine je koriscen za neke ozbiljnije arhitektonske vizuelizacije, u smislu prezentovanja prostora, ali ne secam se vise detalja.

ma kakva crna hala limes, ona je 'arhitektonski' zanimljiva koliko i zelezara u smederevu :d
nego, ko je kod nas i kada radio prezentacije takvog tipa ?
kako UT editor uopste izlazi na kraj sa 3ds-ovima ili koji vec format sluzi za razmenu...?
 
Za export pojedinacnih objekata stereo litho, a ako hoces da izvezes celu scenu onda wavefront object.
Prvi je podrzan u max-u a da bi ucitao drugi treba ti plugin koji se nalazi na http://www.habware.at/max4/obj2max4.zip (fino radi u 5-ici).
Oba formata ne podrzavaju prenos mapiranja i textura.
Ja sam jos pre 5-6 godina radio neku prezentaciju za trzni centar u Rusiji, a tada sam za to koristio 3Ds MAX i video kasetu. Ako hoces da radis interaktivnu prezentaciju u nekom od GAME engina trebace ti dosta vremena da udjes u fazon, jer je logika bitno razlicita od one u MAX-u.
Pozdrav
 
Ji 4Tze je napisao(la):
...



ma kakva crna hala limes, ona je 'arhitektonski' zanimljiva koliko i zelezara u smederevu :d
nego, ko je kod nas i kada radio prezentacije takvog tipa ?
kako UT editor uopste izlazi na kraj sa 3ds-ovima ili koji vec format sluzi za razmenu...?


Dao sam samo primer, a svaki objekat je i te kako zanimljiv za investitora i arhitektonski biro mora da mu sto realnije docara kako ce to da izgleda...

Inace, radio sam pre par godina jednu halu u Unreal-u i nije bilo toliko komplikovano, samo je bilo malo smoreno. Uglavnom, posle modelovanja u Viz-u i MAX-u, u Lightscape-u se prvo radio radiosity, pa je onda postojao neki plug-in za eksport u Unreal engine, kao nivo, sa nekim promenjenim parametrima (ugao kamere, mogucnost "letenja" i sl. I to smo bili platili preko kartice, jel nije bilo crack-a za software.... Samo, davno je bilo zaista, i vise nemam dodira sa tim ljudima sa kojima sam sve to radio. (a i nije bilo ovde u BG...)
 
Mica je napisao(la):
...
Dao sam samo primer, a svaki objekat je i te kako zanimljiv za investitora i arhitektonski biro mora da mu sto realnije docara kako ce to da izgleda...

ma zezam se, verovatno i sam znas koliko je 'afera' i *******cija bilo o toj hali ;)

a generalno, to o prezentaciji u game-endzinu, kroz price sa nasim poznatim arhitechama, moram da kazem da su stvarno zainteresovani i da im se svidja ideja poprilicno...medjutim, nikako da nadjem vremena za tako nesto :(
 
Nazad
Vrh Dno