Šta je novo?

excel tabele

sljamka

Slavan
Učlanjen(a)
29.03.2005
Poruke
222
Poena
319
Treba da uradim neki vid izvestaja dakle mesecni, tromesecni, godisnji. Da svi oni budu na jednom listu ili da budu na razlicitim listovima? - ovo pitam zato sto bi svaki trebalo da se stampa posebno. Ako se rade na posebnim listovima mogu li da se u funkciji dodaju linkovana polja sa lista na list i kako - u smislu da se sa na tromesecnom izvestaju sumiraju brojevi iz polja sa predhodnih listova- kako se ovo radi. ista stvar je i sa godisnjim izvestajem - on bi trebao da da sume svih polja tromesecnih listova (izvestaja). Bio bih zahvalan ako bi neko pojasnio. Hvala.
 
Treba da uradim neki vid izvestaja dakle mesecni, tromesecni, godisnji. Da svi oni budu na jednom listu ili da budu na razlicitim listovima? - ovo pitam zato sto bi svaki trebalo da se stampa posebno. Ako se rade na posebnim listovima mogu li da se u funkciji dodaju linkovana polja sa lista na list i kako - u smislu da se sa na tromesecnom izvestaju sumiraju brojevi iz polja sa predhodnih listova- kako se ovo radi. ista stvar je i sa godisnjim izvestajem - on bi trebao da da sume svih polja tromesecnih listova (izvestaja). Bio bih zahvalan ako bi neko pojasnio. Hvala.
Ljudi pa zar je ovo zaista toliko tesko ili tako trivijalno da niko nece da odgovori.
 
Trivijalno je, kao što kažeš
Zavisi kako dobijaš te pojedinačne-mesečne izveštaje
Ako u izvornim podacima imaš obeleženo na koji se mesec odnosi, možeš direktno u pivot tabeli to da napraviš, možeš da dodaš i za prva tri meseca npr "I TOMESEČJE", "II TROMESEČJE", itd
Ako već dobijaš gotove te mesečne izveštaje, staviš svaki na po jedan sheet, onda na posebnom sheetu napraviš zbir pojedinačnih podataka tako što ideš na svaki sheet i dodaš to polje u zbir ( ideš na polje npr B6, dvoklik, staviš = i označiš prvi podatak sa prvog sheeta, staviš +, klikneš na taj isti podatak u drugom sheetu, itd )
 
hvala ciki

trebao je neko samo da mi skrene paznju na Sheet1.C3+Sheet2.C3.... Vidi imao bih jos jedno pitanje - moze li se i kako podesiti da jedna celija sama sumira upisane podatke. Npr. ja upisujem 35, 23, 19 a kada zavrsim sa upisom u celiji stoji suma ovih brojeva. Nemam iskustva sa excelom tako da ne znam sta sve moze ali uz sugestiju mogu da skapiram. Hvala svima.
 
Excel je fenomenalan alat sa kojim mozes (skoro) sve da odradis.Ali,on zna koliko i korisnik.
Znaci,imas gomilu tutoriala i e-knjiga na netu,promuvaj se,procitaj jer neces daleko stici ako na svaku prepreku pitas nas,najbolje da sam naucis
 
Slazem se ali sam ocekivao konkretan odgovor. Ja ne pretendujem da budem profesionalac u excel-u i da znam sve. Trenutno mi treba par saveta iz excela i to je to. Dakle, jel moguce i kako namestiti da jedna celija sumira sve brojeve upisane u nju. Hvala na strpljenju.
 
Zar ti nije jednostavnije, lakše i brže da izguglaš odgovore na svoja (trivijalna) pitanja? Da si to pokušao odmah bi našao npr. ovo.

Očekuješ da ti neko od nas odmah priskoči u pomoć i ispiše konkretno šta ti god zatreba, za tvoj posao, a ti nećeš da ispišeš tri reči u gugl i pročitaš sam.
 
Ok
Kada dodjem na forum ja postavim pitanje ili dam neki odgovor -ako znam. Mozda mi forum nije potreban, imam gugleta. Preko istog gugleta naucicu i engleski. Izvinjavam se ako pitanja nisu dobra kao- koji program za rezanje , antivirus, plejer, koristite. Hvala svima na trudu,pa da zatvorimo temu.
 
Nemoj pogrešno da shvataš korisnike koji su ti odgovorili da guglaš. I na guglu ćeš naći takođe odgovore sa nekih drugih foruma, ali koji se bave isključivo ms office-om i odgovore na tvaoj pitanja ćeš naći u tredovima iz 2003-e.

Poenta je ta što su to već rešene i jednostavne stvari za koje ćeš naći odgovor već na prvoj gogle stranici.

Ovi ljudi hoće da kažu da žele komplikovanija pitanja, i zanimljivija rešenja, jer niko neće da troši vreme pisajući nešto što već postoji u 1001 helpu, tutorijalu itd.

Pozdrav,
 
Vrh Dno