Šta je novo?

Excel (napredno) pitanje

truba2000

Čuven
Učlanjen(a)
27.04.2003
Poruke
851
Poena
630
Imam npr 10 fajlova u Excelu (XLS) koji su identične strukture, samo su neke ćelije različitih vrednosti.
Želim da sve te fajlove zapravo spojim u jedan, ali tako da izlistavam red br.1 iz svakog fajla ponaosob u taj nov fajl, pa onda red br. 2 iz svakog fajla u nov itd.

Ili ajde ovako...
imam fajl u kojem korisnici treba da popune neka polja, a ja bi onda da izvučem kao neki report, gde će se izlistavati svi njihovi odgovori... prvo odgovor br.1 iz svakog fajla, pa onda odgovor br. 2.

Valjda sam jasan.. hvala za pomoć
 
Iz svakog fajla kopiraš ćeliju/e u nov fajl, ali ideš na paste special, paste link. Ako menjaš cifre, da bi updateovao novi fajl moraju da ti budu otvoreni svi pojedinačni fajlovi iz kojih vučeš podatke.
 
Mislim da je ipak mislio na neko macro rešenje :) . Da pokrene macro iz tog file-a gde se sve sumira, macro pronađe sve xls(x) file-ove i prekopira određene ćelije na određena mesta.

Jel možeš da daš primer 2 popunjena file-a i tog sumarnog gde su smešteni rezultati, pa da vidimo šta treba da dobijemo.

Pozdrav,
 
Ovako na slepo, bez primera, mogu da ti dam neki savet u vezi sa pravljenjem takvih stvari, za kasniju lakšu obradu.

Kada se u Excel-u pravi forma za popunjavanje, koja treba da bude "prijatna" ljudskom oku, da ima kao formu formulara za popunjavanje, tada ujedno praviš i još jedan sheet "linijski prikaz", gde se rezultati prepisuju u jedan red i tako imaš normalnu strukturu odgovora koju ćeš kasnije lako da sumiraš.

Uz takvu strukturu svih xls(x) file-ova, lako u sumarnom napraviš macro ( ili ćemo napraviti samo da vidimo šta ti treba ), koji će krenuti od svog reda 2 da kopira po taj jedan red iz svakog file-a iz sheet-a "linijski prikaz" i inkrementirati svoj selektovani red i uraditi to isto sa novim file-om u novom redu i tako n puta.

Tako dobijaš normalnu strukturu svih odgovora, pa opet u sumarnom možeš da imaš poseban sheet koji prikazuje rezultat svih odgovra.

Pozdrav,
 
@aca to mi ne radi posao, jer za svaki projekat moram sve ponovo da radim.

Ima li neko isto rešenje za google sheets?
 
Ako ti popunjavaju ankete ( formulare ) preko google docs-a, što ne koristiš Form, pa onda sve rezultate i dobijaš sumirano u obliku excel sheet-a?
 
Forme au super, ali se klijentu nisu svidele. Rešenje je gotovo pa idealno po mom mišljenju...

Kako mogu da povlačim na Google sheets podatke iz jednog sheeta u drugi.? Klasično kopiranje
 
Vrh Dno