Šta je novo?

Eurolink reklamacije

Aha, znaci oni su te graficke nabavljali preko Kim Teca? Jer lik kaze da se na garantnom listu spominje samo Eurolink, nigde se ne spominje uvoznik... Pa ne znam kome bih se obratio u slucaju kvara...
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Ko god da im je unosio podatke na sajt je najveci car pogledajte cene
http://www.eurolinkcomputers.com/proizvodi/notebook/19/HP
Mislim da cu da uzmem onaj od "1.570,00din." :d:d:d

Edit : kada bolje razmislim mislim da cu da uzmem jedno 20 komada :d

Haha, je nemam te pare, uzeću onaj za 460 dindži :D

Edit: Ne poznajem dovoljno dobro zakon o zaštiti potrošača, ali mislim da postoji neki član koji govori da se proizvod mora prodati po reklamiranoj ceni ;)
 
Poslednja izmena:
Ja narucio jedan laptop i sony ps3. Sve ukupno 3000 din. Sad da vidimo sta ce biti.
 
Mislim da ću naručiti Rampage Formula-u za 267,19 dinara :d
Mislite da se isplati ili da uzmem nešto jeftinije? :trust:
 
Baš ste skromni :)

Kod:
********************************
Order Details
********************************
1 order of DELL XPS M1730 Sapphire BLUE Edition at 2.287,04din. each
1 order of  PlayStation 3 at 444,44din. each
1 order of Toshiba Portege R500-12P at 2.171,30din. each

Poslao sam im mail kada planiraju da isporuče, a ako ne isporuče spreman sam i inspekcije da potegnem :type:

btw, jedna max mašina sa 17", jedna mala za usput sa 12" i 120GB SSD i naravno PS3 da se malo i igramo :)
 
^Dzaba pokusavate...nema sanse da vam to prodje. :)
 
Sreća njihova te imam brdo obaveza ovih dana :), pa me mrzi da se bakćem. Plus, na kraju bi se slomilo na Webmasteru ili tako nekom, a ***. nisam baš toliki skot.

Inače, ne isporučivanjem bi/su povredili bar po 2-3 člana Zakona o cenama, Zakona o oglašavanju i Zakona o zaštiti potršača i verovatno još neki, ali me mrzi sad da tražim...

p.s. Mada je malo bezobrazno što ne odgovaraju na mail. Možda se i predomislim...
 
Au...neverovatno da ima ljudi koji bi bili spremni da do kraja teraju pricu s isporukom po tim niskim cenama, pozivajuci se na zakone i ostale stvari a ocigledno je da je u pitanju greska. Dobro, malo je zamaskirano velom shale i zezanja...
 
Poslednja izmena:
Au...neverovatno da ima ljudi koji bi bili spremni da do kraja teraju pricu s isporukom po tim niskim cenama, pozivajuci se na zakone i ostale stvari a ocigledno je da je u pitanju greska. Dobro, malo je zamaskirano velom shale i zezanja...

Nema veze što je greška, tako je moj poznanik pre možda 6-7 meseci pokupio LCD televizor po nekoj smešnoj ceni u Tempu, uvideo je grešku u ceni i odmah pozvao inspekciju (svoga pajtaša :D), i bez većih problema otišao kući sa novim TV-om po veoma povoljnim uslovima :)
Mada verovatno se to na kraju slomilo na leđima radnika kojima se to verovatno još uvek odbija od plate:(
 
Poslednja izmena:
Mogao je i sa kratezom da udje dobio bi dzabe :p
Steta sto nije placanje karticom ili paypal-om preko neta, mozda bi prvi i stigao da se ogrebe :d
 
heheh Fr0sty uze mi rec iz usta bas steta sto nema online placanje :D onda bi morali da posalju
 
Au...neverovatno da ima ljudi koji bi bili spremni da do kraja teraju pricu s isporukom po tim niskim cenama, pozivajuci se na zakone i ostale stvari a ocigledno je da je u pitanju greska. Dobro, malo je zamaskirano velom shale i zezanja...

Sve čovek može da očekuje, ali da ga prozivaju što se poziva na zakon(e) to još nisam video. Izvini, na šta bi trebalo da se pozovem, ako ne na zakone koji eventualno krše?

Zašto ja treba unapred da pretpostavim da je u pitanju greška? Npr, danas sam kupio Logitech UltraX Remote za 299,00 din, a u jednoj drugoj radnji isti uređaj košta 3.200,00. Da li je i to očigledna greška? Da li sam trebao da im ostavim, recimo 2.990,00 za svaki slučaj?
 
Nema veze što je greška, tako je moj poznanik pre možda 6-7 meseci pokupio LCD televizor po nekoj smešnoj ceni u Tempu, uvideo je grešku u ceni i odmah pozvao inspekciju (svoga pajtaša :D), i bez većih problema otišao kući sa novim TV-om po veoma povoljnim uslovima :)
Mada verovatno se to na kraju slomilo na leđima radnika kojima se to verovatno još uvek odbija od plate:(

Bas tako, mozda sledeci put taj poznanik bude u ulozi radnika Tempa, jer sta sutra nosi to niko ne zna. Jedno je sigurno: kako sejes, tako zanjes. ;)
 
Obaveštenje za sve kupce Eurolinka:...

Za sve kontakte Vam stojimo na raspolaganju putem sledećih telefona

+381 11 3699-074
+381 11 3699-075
+381 11 3699-076

Da li su ovi telefoni još uvjek aktuelni pošto zovem i stalno su zauzeta sva tri?

Edit:

Uspjeo sam da dođem do direktnih uvoznika i izasli su mi u susret, tako da mi sada više nisu bitni ovi telefoni.

A inače čisto ako nekome bude bilo potrebno, u pitanju je hard disk Western Digital, a uvoznik je kimtec.
 
Poslednja izmena:
Dizem ovu temu...
Jel jos uvek aktuelna prica sa Control Pointom? Na sajtu nema vise predstavnistva u Bg, samo Uzice, Valjevo,...
Crkava mi polako Samsung HD501LJ, kupljen pre nesto vise od 2 godine (garancija 3). Imam samo racun i garanciju Eurolinka, ne znam ko je uvoznik (nisam jos vadio HDD iz kucista da vidim ima li nalepnicu). Neki savet?
 
Pa pise ti na garanciji ko daje garanciju, koji uvoznik i ja imam jedan wd, sad cu da vidim sta pise.

Edit: pise davalac garancije i ovlasceni servis RHS Pro Company
 
Poslednja izmena:
Onda nemas puno srece, meni nisu hteli da uvaze reklamaciju na palit 8600 sonic+ jer nemam njihov garantni list.
 
Proveri ko ti je davalac garancije. Trebalo bi da ima nalepnica na HDD-u. Možda si i dobio originalni garantni list uvoznika, a ne Eurolinkov.
Inače, Controlpoint više nema predstavništvo u BG, tako da ta akcija rešavanja reklamacija više nije aktivna.
 
Nema nalepnice na HDDu, samo product & serial number :smash:.
Skoro ceo komp je uzet u Eurolinku, od toga 3-4 stavke su dosle sa njihovom garancijom (jedan list) i racunom. Na toj garanciji je upisan serial diska. Sve mi se cini da nema nista od ovoga, ali cu ipak kontaktirati uvoznika.
A uvoznik je? RHS?
 
DA barem je tada bio, meni tako pise na garanciju koja jos nije istekla...stvarno je bi do jaja Eurolink, sad kad se setim ceo komp je kupljen kod njih i periferije...al *** Srbija bato
 
Meni takodje RHS nije hteo da uvazi garanciju na hdd, zbog nedostatka garantnog lista. Stvarno je neverovatno ko sve kod nas moze biti zastupnik i uvoznik. Inace, napisao sam i pisamce Samsungu o problemu sa uvoznikom, odgovor jos nisam dobio.
 
Za onog ko zastupa Control Point:


Napišite Vi jasno i glasno i korektno (to Vam je obaveza) da li ste preuzeli prava i obaveze te firme?

Šta to znači "preuzeli ste prostorije"? Vi ste tamo novi zakupac? Ili su vam pripale prostorije po osnovu potraživanja iz stečajne mase?
 
Prijatelju, sve je lepo objašnjeno u prethodnim postovima. Nema više predstavništva i akcija više nije na snazi. Ne vidim šta tu nije jasno. Nikakva obaveza nije preuzeta već je samo dobra volja bila da se rešavaju reklamacije koje nisu nadležnost Controlpointa. U pitanju je firma koja nema nikakve veze sa Eurolinkom. Kupcima je naplaćivan samo prevoz do uvoznika (koji inače ne bi primao reklamacije da mu je krajnji kupac odneo).

U tim prostorijama je sad totalno druga firma koja nosi naziv Bench House :)

BTW. pišem ne ko zastupnik Controlpointa, već ko član ovog foruma koji je nekad bio zaposlen u Controlpointu i koji je, pored ostalih, vodio ovu akciju na forumu i u praksi.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno