Propisno iznerviran identicnim problemom koji se ponavlja iz dana u dan (i koji ukljucuje samo delimicno poznate problem sa sjajnim protokom), pozovem veceras tehnicku podrsku Euneta na poznati (besplatan) 0700300400 broj i dobijem sledece obavestenje:
"Dobili ste Eunet premium podrsku, molim Vas unesite korisnicki broj" ... mislim wtf, sta je sad ovo !? (premium je na drugom broju - 0700 600 700 ). Da li neko zna o cemu je rec, na sajtu nema nikakve nove informacije o tome. Ista situacija je i sa 011 brojem dok 0800 daje uporno signal zauzeca.
"Dobili ste Eunet premium podrsku, molim Vas unesite korisnicki broj" ... mislim wtf, sta je sad ovo !? (premium je na drugom broju - 0700 600 700 ). Da li neko zna o cemu je rec, na sajtu nema nikakve nove informacije o tome. Ista situacija je i sa 011 brojem dok 0800 daje uporno signal zauzeca.